行動問題を示した発達障害児の小学校担任に対する入学当初における有効な支援情報に関する検討 : 就学前の行動支援計画の実行評価から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コウドウ モンダイ オ シメシタ ハッタツ ショウガイジ ノ ショウガッコウ タンニン ニ タイスル ニュウガク トウショ ニ オケル ユウコウ ナ シエン ジョウホウ ニ カンスル ケントウ : シュウガク マエ ノ コウドウ シエン ケイカク ノ ジッコウ ヒョウカ カラ
- A Study on Effective Support Information for Elementary School Teachers in Charge of Children with Developmental Disabilities and Behavioral Problems during Their Enrollment Period : Through Evaluation of Pre-school Behavior Support Plans
Search this article
Journal
-
- 発達障害研究 : 日本発達障害学会機関誌 / 日本発達障害学会 編
-
発達障害研究 : 日本発達障害学会機関誌 / 日本発達障害学会 編 39 (2), 209-215, 2017-05
東京 : 日本発達障害学会
- Tweet
Keywords
Details
-
- CRID
- 1520290882345497216
-
- NII Article ID
- 40021242492
-
- NII Book ID
- AN00205281
-
- ISSN
- 03879682
-
- NDL BIB ID
- 028330181
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS31(科学技術--医学--精神神経科学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN