小学校1年生通常学級担任における就学前情報の入手と活用に関する実態調査 : 入学当初に行動問題を示した子どもを中心として
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショウガッコウ 1ネンセイ ツウジョウ ガッキュウ タンニン ニ オケル シュウガク ゼン ジョウホウ ノ ニュウシュ ト カツヨウ ニ カンスル ジッタイ チョウサ : ニュウガク トウショ ニ コウドウ モンダイ オ シメシタ コドモ オ チュウシン ト シテ
- Questionnaire Survey on the Obtaining and Use of Preschool Information in Elementary School First Grad Regular Classroom Teachers : Focus on Children Showing Behavior Problems at the Beginning of School
Search this article
Journal
-
- 発達障害研究 : 日本発達障害学会機関誌 / 日本発達障害学会 編
-
発達障害研究 : 日本発達障害学会機関誌 / 日本発達障害学会 編 40 (2), 175-181, 2018-05
東京 : 日本発達障害学会
- Tweet
Keywords
Details
-
- CRID
- 1520572358099585664
-
- NII Article ID
- 40021637184
-
- NII Book ID
- AN00205281
-
- ISSN
- 03879682
-
- NDL BIB ID
- 029168144
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS31(科学技術--医学--精神神経科学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN