• Search Research Projects
  • Search Researchers
  • How to Use
  1. Back to previous page

HIRAYAMA Hiroshi  平山 弘

ORCIDConnect your ORCID iD *help
Researcher Number 00368383
Other IDs
Affiliation (Current) 2025: 阪南大学, 経営学部, 教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2016 – 2019: 阪南大学, 流通学部, 教授
2009 – 2014: Hannan University, 流通学部, 教授
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Commerce
Except Principal Investigator
Business administration
Keywords
Principal Investigator
マーケティング / ブランド価値 / 商学 / エコロジカルニッチ / ローカルニッチ / オープン・イノベーション / 中小・零細企業 / ブランド価値基盤 / プラットフォーム化 / ブランド価値基盤の転換 … More / プラットフォーム / ブランド価値創造 / ブランド強度 / 経験価値 / 情報価値 / ブランド価値の崩壊 … More
Except Principal Investigator
経営学 / イノベーション / 技術経営 / 市場発見 / 技術開発 / プラットフォーム / 競争優位 / ニッチ戦略 / グローバル / ニッチ市場 / マーケティング / ビジネスモデル / 経営戦略 / 企業経営 Less
  • Research Projects

    (4 results)
  • Research Products

    (63 results)
  • Co-Researchers

    (23 People)
  •  The importance of platformization and brand value creation strategies needed by small and medium-sized businessesPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      HIRAYAMA Hiroshi
    • Project Period (FY)
      2016 – 2019
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Hannan University
  •  Statistical Approach to Open Innovation: From the viewpoints of product, market, industry, and management

    • Principal Investigator
      KOBAYASHI Toshio
    • Project Period (FY)
      2012 – 2014
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (A)
    • Research Field
      Business administration
    • Research Institution
      Osaka University
  •  Research on Collapse of the Brand ValuePrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      HIRAYAMA Hiroshi
    • Project Period (FY)
      2009 – 2011
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Hannan University
  •  Research on Marketing and Business Strategy of Global Niche

    • Principal Investigator
      KOBAYASHI Toshio
    • Project Period (FY)
      2007 – 2009
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (A)
    • Research Field
      Business administration
    • Research Institution
      Osaka University

All 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] ブランド価値基盤の転換とブランド再構築2020

    • Author(s)
      平山 弘
    • Total Pages
      232
    • Publisher
      晃洋書房
    • ISBN
      9784771033276
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Book] 日本社会の活力再構築-まちづくり・流通・マーケティングからの提言-2018

    • Author(s)
      田中道雄・濱田恵三・佐々木保幸・稲田賢次編著、平山弘他著
    • Total Pages
      212
    • Publisher
      中央経済社
    • ISBN
      9784502275814
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Book] 『地域ブランド論』2012

    • Author(s)
      平山弘(分担執筆),田中道雄・白石善章・濱田恵三(編)
    • Total Pages
      172
    • Publisher
      同文舘出版
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24243048
  • [Book] 新時代マーケティングへの挑戦-理論と実践-2011

    • Author(s)
      小西一彦編・平山弘, 他共著
    • Total Pages
      218
    • Publisher
      六甲出版販売
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Book] 新時代マーケティングへの挑戦-理論と実践-2011

    • Author(s)
      小西一彦、平山弘, 他
    • Total Pages
      218
    • Publisher
      六甲出版販売
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Journal Article] イタリアでブランドを興す掛洋二郎の世界観2020

    • Author(s)
      平山 弘
    • Journal Title

      阪南論集社会科学編

      Volume: 55 Pages: 13-23

    • NAID

      120006825870

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Journal Article] 大阪府松原市 まったら愛っ娘と難波ネギのブランド化に見る可能性2020

    • Author(s)
      平山 弘、山口晴子
    • Journal Title

      阪南論集社会科学編

      Volume: 55 Pages: 53-67

    • NAID

      120006825873

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Journal Article] 高大接続における商業教育(ビジネス教育)の現状と課題から見えてくるもの2020

    • Author(s)
      平山 弘
    • Journal Title

      商業教育論集

      Volume: 30 Pages: 105-116

    • NAID

      40022788543

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Journal Article] 文部科学省スーパー・プロフェッショナル・ハイスクールの指定を受けて見えてきたもの-兵庫県立神戸商業高等学校貿易人KOBEプロジェクトを中心に-2018

    • Author(s)
      平山弘、坂東英敏、中塚正裕、神田貴司
    • Journal Title

      商業教育論集

      Volume: 28 Pages: 9-16

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Journal Article] 兵庫県におけるスーパー・プロフェッショナル・ハイスクール(SPH)指定校の現状と課題2017

    • Author(s)
      平山 弘
    • Journal Title

      『商業教育論集』日本商業教育学会

      Volume: 第27集

    • Acknowledgement Compliant
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Journal Article] 岩手県一関市 世嬉の一酒造によるクラフトビール市場への挑戦-いわて蔵ビールのブランド価値創造戦略-2017

    • Author(s)
      平山 弘
    • Journal Title

      『OCCASIONAL PAPER』 阪南大学産業経済研究所

      Volume: NO.60 Pages: 1-16

    • Acknowledgement Compliant
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Journal Article] 岩手県一関市 菓匠松栄堂のローカルニッチ戦略―近きもの喜びて遠きもの来る-2017

    • Author(s)
      平山 弘
    • Journal Title

      『OCCASIONAL PAPER』 阪南大学産業経済研究所

      Volume: NO.59 Pages: 1-17

    • NAID

      130007411830

    • Acknowledgement Compliant
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Journal Article] 顧客志向マーケティングがもたらすもの-アダストリアホールディングスとユナイテッドアローズの有価証券報告書分析を通して‐2015

    • Author(s)
      平山 弘・臼谷健一
    • Journal Title

      阪南論集社会科学編

      Volume: 50 Pages: 39-66

    • Acknowledgement Compliant / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24243048
  • [Journal Article] 「オープン・イノベーションの実証研究-東北の労働集約産業構造の視点から-」2013

    • Author(s)
      平山 弘
    • Journal Title

      『阪南大学産業経済研究所 OCCASIONAL PAPER』

      Volume: 第50巻 Pages: 1-16

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24243048
  • [Journal Article] 携帯電話とライフスタイルの変貌2012

    • Author(s)
      平山弘
    • Journal Title

      平成23年度科学研究費補助金研究成果中間報告書ブランド価値の崩壊に関わる研究

      Pages: 98-119

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Journal Article] 携帯電話とライフスタイルの変貌2012

    • Author(s)
      平山弘
    • Journal Title

      平成23年度科学研究費補助金研究成果報告書ブランド価値の崩壊に関わる研究

      Pages: 98-119

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Journal Article] 香水の持つブランド価値についての一考察-本体のブランドを超える価値とは何か-2012

    • Author(s)
      平山弘
    • Journal Title

      阪南論集社会科学編

      Volume: 47 Pages: 61-75

    • NAID

      40019383796

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Journal Article] ブランド価値の創造と崩壊から見えてくるもの2011

    • Author(s)
      平山弘
    • Journal Title

      ブランド価値の崩壊に関わる研究平成22年度研究成果中間報告書

      Pages: 113-128

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Journal Article] 赤福餅のブランド価値を考える2011

    • Author(s)
      平山弘
    • Journal Title

      平成22年度科学研究費補助金研究成果中間報告書ブランド価値の崩壊に関わる研究

      Pages: 106-112

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Journal Article] 赤福餅のブランド価値を考える2011

    • Author(s)
      平山弘
    • Journal Title

      ブランド価値の崩壊に関わる研究平成22年度研究成果中間報告書

      Pages: 106-112

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Journal Article] ブランド価値の創造と崩壊から見えてくるもの2011

    • Author(s)
      平山弘
    • Journal Title

      平成22年度科学研究費補助金研究成果中間報告書ブランド価値の崩壊に関わる研究

      Pages: 113-128

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Journal Article] ブランド価値崩壊に至る過程についての研究2010

    • Author(s)
      平山弘
    • Journal Title

      OCCASIONAL PAPER

      Volume: 44 Pages: 1-12

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Journal Article] ブランド価値崩壊に至る過程についての研究2010

    • Author(s)
      平山弘
    • Journal Title

      OCCASIONAL PAPER No.44

      Pages: 1-17

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Journal Article] ファッション・ブランドの世界におけるブランド価値の創られ方2010

    • Author(s)
      平山弘
    • Journal Title

      OCCASIONAL PAPER

      Volume: 42 Pages: 1-20

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Journal Article] ファッション・ブランドの世界におけるブランド価値の創られ方2010

    • Author(s)
      平山弘
    • Journal Title

      OCCASIONAL PAPER No.42

      Pages: 1-20

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Journal Article] BtoBにおけるブランド化貢献要因に関する研究2009

    • Author(s)
      平山 弘
    • Journal Title

      OCCASIONAL PAPER 37

      Pages: 1-15

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19203020
  • [Journal Article] グローバルニッチ戦略の適用可能性~白鳳堂の事例から考える~2009

    • Author(s)
      平山弘
    • Journal Title

      阪南論集社会科学編 第45巻第1号

      Pages: 69-89

    • NAID

      120005371516

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19203020
  • [Journal Article] 経験価値マーケティングの重要性2008

    • Author(s)
      平山 弘
    • Journal Title

      韓国経営教育学会発表論文集 秋季

      Pages: 71-74

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19203020
  • [Journal Article] ブランド価値の創造〜リーガロイヤルホテルの事例を中心に〜2008

    • Author(s)
      平山 弘
    • Journal Title

      阪南論集 第43巻第2号(in press)

    • NAID

      120005371464

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19203020
  • [Journal Article] マーケティング面から見たグローバルニッチ戦略の研究〜事例研究から考えるその適用と限界〜2008

    • Author(s)
      平山 弘
    • Journal Title

      OCCASIONAL PAPER in press

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19203020
  • [Presentation] 大阪府松原市 難波葱のブランド化に見る可能性2020

    • Author(s)
      平山 弘、山口晴子
    • Organizer
      2020年日本地理学会春季学術大会(新型コロナ肺炎拡大のため中止)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] スポーツとファッションの関係性から見えてくるもの2020

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本健康・スポーツ教育学会第6回学術大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] 京都デニムの伝統と革新から見えてくるもの2019

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本流通学会第33回全国大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] 教育現場で大切なこと―踏み込む勇気と場を察知する対応力―2019

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本教師会第59回教育研究大会・岐阜大会
    • Invited
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] 岩手県一関市 世嬉の一酒造によるクラフトビール市場への挑戦2019

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本地理学会2019年秋季学術大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] 高大接続における商業教育の現状と課題2019

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本商業教育学会大阪支部総会
    • Invited
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] 高大接続における商業教育(ビジネス教育)の現状と課題から見えてくるもの2019

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本商業教育学会第30回全国(群馬)大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] 日本の上場ホテル3社の戦略的特質2018

    • Author(s)
      平山 弘、臼谷健一
    • Organizer
      日本流通学会第32回全国大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] 岩手県一関市 菓匠松栄堂のローカルニッチ戦略-近きもの喜びて遠きもの来る-2018

    • Author(s)
      平山弘
    • Organizer
      日本地理学会春季学術大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] 中小・零細企業に必要とされるプラットフォーム化とブランド価値創造戦略の重要性2018

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      阪南大学科研費シンポジウム
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] ストーリー構築による地域資源ブランドの開発と課題-沖縄瑞泉酒造を中心に-2017

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      2017年日本地理学会春季学術大会
    • Place of Presentation
      筑波大学
    • Year and Date
      2017-03-28
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] 現代ジーンズにおける伝統と革新-京都デニム ブランド価値の観点から-2017

    • Author(s)
      平山弘
    • Organizer
      地域ブランド研究会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] Communication Problems2017

    • Author(s)
      平山弘
    • Organizer
      韓国経営教育学会秋季学術大会
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] 文部科学省スーパー・プロフェッショナル・ハイスクールの指定を受けて見えてきたもの-兵庫県立神戸商業高等学校商業科における実践から-2017

    • Author(s)
      平山弘、坂東英敏、中塚正裕、神田貴司
    • Organizer
      日本商業教育学会第28回全国大会(兵庫大会)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] 河内鴨のブランドビジネス-ツムラ本店の秀逸性から見えてくるもの-2016

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本流通学会第30回全国大会
    • Place of Presentation
      専修大学神田キャンパス
    • Year and Date
      2016-10-16
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] 河内鴨のブランドビジネス-ツムラ本店の秀逸性を中心に-2016

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本流通学会関西・中四国部会第115回定例研究会
    • Place of Presentation
      関西大学千里山キャンパス
    • Year and Date
      2016-06-18
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] スーパー・プロフェッショナル・ハイスクール(SPH)指定校からグローバル化への道を探る -家庭科・福祉科実践校から学ぶべきもの-2016

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本商業教育学会第27回全国大会(広島大会)
    • Place of Presentation
      広島経済大学
    • Year and Date
      2016-08-21
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03966
  • [Presentation] オープン・イノベーションの実証研究-東北の労働集約産業構造の観点から-2014

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本流通学会 関西・中四国部会
    • Place of Presentation
      キャンパスプラザ京都
    • Year and Date
      2014-09-27
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24243048
  • [Presentation] 「国産牛肉市場におけるブランド化の現状と課題―神戸牛と但馬牛を中心に―」2013

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本流通学会第27回全国大会
    • Place of Presentation
      関東学院大学金沢八景キャンパス
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24243048
  • [Presentation] ゼミナール活動活性化のためのキャリア教員導入について2012

    • Author(s)
      平山弘、大村邦年
    • Organizer
      第18回大学教育研究フォーラム(京都大学高等教育研究開発推進センター主催)
    • Place of Presentation
      京都大学吉田南構内1号館
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Presentation] ゼミナール活動活性化のためのキャリア教員導入について2012

    • Author(s)
      平山弘
    • Organizer
      第18回大学教育研究フォーラム(京都大学高等教育研究開発推進センター主催)
    • Place of Presentation
      京都大学吉田南1号館
    • Year and Date
      2012-03-15
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Presentation] 非常事態によるブランド価値基盤の転換に関わる研究2012

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本流通学会関西・中四国部会第99回研究会
    • Place of Presentation
      名城大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24243048
  • [Presentation] ブランド価値の崩壊に至る過程とその復権に関わる研究-北海道・石屋製菓および熊本旧美少年酒造を中心に-2010

    • Author(s)
      平山弘
    • Organizer
      日本流通学会全国大会
    • Place of Presentation
      明治大学経済学部
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Presentation] ブランド価値の創造と崩壊に関わる研究2010

    • Author(s)
      平山弘
    • Organizer
      地域ブランド研究会
    • Place of Presentation
      神戸市産業振興センター
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Presentation] ファッション・ブランドの世界におけるブランド価値の創られ方2010

    • Author(s)
      平山弘
    • Organizer
      ファッションビジネス学会全国大会
    • Place of Presentation
      大阪マロニエファッションデザイン専門学校
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Presentation] ブランド価値の崩壊に至る過程とその復権に関わる研究~北海道・石屋製菓および熊本・旧美少年酒造を中心に~2010

    • Author(s)
      平山弘
    • Organizer
      日本流通学会全国大会
    • Place of Presentation
      明治大学経済学部
    • Year and Date
      2010-11-14
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530450
  • [Presentation] グローバルニッチ戦略に関する研究~白鳳堂を中心に~2009

    • Author(s)
      平山弘
    • Organizer
      産業学会中部部会
    • Place of Presentation
      京都大学法経総合研究棟
    • Year and Date
      2009-12-12
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19203020
  • [Presentation] 授業評価と教員評価、そしてキャリアデベロプメント〜商業科教員に求められるもの〜2008

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本商業教育学会
    • Place of Presentation
      大阪市立市岡商業高等学校
    • Year and Date
      2008-02-16
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19203020
  • [Presentation] マーケティング面から見たグローバルニッチ戦略の研究2008

    • Author(s)
      平山弘
    • Organizer
      日本流通学会関西・中四国部会第83回研究会
    • Place of Presentation
      関西大学100周年記念会館
    • Year and Date
      2008-09-20
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19203020
  • [Presentation] B to Bにおけるブランド化に関する研究2008

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本流通学会第22回全国大会
    • Place of Presentation
      立命館大学びわこ草津キャンパス
    • Year and Date
      2008-10-26
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19203020
  • [Presentation] 経験価値マーケティングの重要性2007

    • Author(s)
      平山弘
    • Organizer
      韓国経営教育学会
    • Place of Presentation
      南ソウル大学校
    • Year and Date
      2007-10-20
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19203020
  • [Presentation] ブランド価値の創造〜情報価値と経験価値の観点から〜2007

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本流通学会全国大会
    • Place of Presentation
      酪農学園大学
    • Year and Date
      2007-10-28
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19203020
  • [Presentation] ブランド価値の創造〜情報価値と経験価値の観点から〜2007

    • Author(s)
      平山 弘
    • Organizer
      日本商業学会関西部会
    • Place of Presentation
      神戸大学大阪教育センター
    • Year and Date
      2007-07-21
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19203020
  • 1.  KANAI Kazuyori (50142831)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 2.  KOBAYASHI Toshio (20205470)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 3.  SEKIGUCHI Tomoki (20373110)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 4.  MATSUMURA Masaki (10340019)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 5.  NAKATA Yugo
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 6.  ASADA Takayuki (10143132)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 7.  TAKAO Hiroji (60121886)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 8.  SHIIBA Atsushi (60330164)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 9.  ISADA Fumihiko (80387646)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 10.  PARK Teahoon (50340584)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 11.  MATSUMURA Naohiro (10379159)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 12.  NAKAGAWA Kouichi (40510409)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 13.  WIRAWAN Dony Dahana (90432426)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 14.  TADA Kazumi (50582805)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 15.  KOSAKA Gennjiro (90582297)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 16.  FUKUCHI Hiroyuki (90552505)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 17.  KURIMOTO Hiroyuki
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 18.  TERAKAWA Maho
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 19.  FURUTA Takeshi
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 20.  MAENAKA Masayuki
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 21.  MATSUMOTO Takeshi
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 22.  TANIGUCHI Kunihiko
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 23.  HIDAKA Yasukazu
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results

URL: 

Are you sure that you want to link your ORCID iD to your KAKEN Researcher profile?
* This action can be performed only by the researcher himself/herself who is listed on the KAKEN Researcher’s page. Are you sure that this KAKEN Researcher’s page is your page?

この研究者とORCID iDの連携を行いますか?
※ この処理は、研究者本人だけが実行できます。

Information User Guide FAQ News Terms of Use Attribution of KAKENHI

Powered by NII kakenhi