• Search Research Projects
  • Search Researchers
  • How to Use
  1. Back to previous page

TSUCHIMOTCHI Gary Hoichi  土持 ゲーリー・法一

ORCIDConnect your ORCID iD *help
… Alternative Names

土持 ゲーリー・法一  ツチモチ ゲーリー・ホウイチ

土持ゲーリー 法一  ツチモチ ゲーリー ホウイチ

TUCHIMOCHI Houichi  土持 法一

Less
Researcher Number 00422064
Other IDs
Affiliation (Current) 2025: 京都情報大学院大学, その他の研究科, 教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2021 – 2024: 京都情報大学院大学, その他の研究科, 教授
2017: 帝京大学, 付置研究所, 教授
2014: 帝京大学, 付置研究所, 教授
2012 – 2014: 帝京大学, 高等教育開発センター, 教授
2010 – 2011: 帝京大学, 総合教育センター, 教授
2009: 弘前大学, 21世紀教育センター, 教授
Review Section/Research Field
Except Principal Investigator
Basic Section 09050:Tertiary education-related / Sociology of education / Basic Section 09070:Educational technology-related / Educational technology / Educaion
Keywords
Except Principal Investigator
高等教育 / ICEルーブリック / ICEモデル / 形成的アセスメント / FD / 大学教員 / FD / 独創力育成 / 生成AI / 概念的理解 … More / 大学授業設計 / Transformer / 主体的学び / 実践開発 / 国際化 / オンライン授業 / 反転授業 / テキスト分析 / Diamond Mandala Matrix / 大学教員能力開発 / アカデミックシチズンシップ / 大学教育改革 / アカデミック・シチズンシップ / 認証 / FDプログラム / 教職員能力開発 / アカデミックシチズン / 専門性開発 / プログラム認証 / 国際情報交換(アメリカ、カナダ、オランダ) / 国際研究者交流(アメリカ、カナダ) / 汎用的技能 / 学習する組織 / 正課外活動 / Student Engagement / ファカルティ・ディベロップメント / 訓練プログラム / 正課外学習 / student engagement / 学生参画 / 組織的FD / 授業改善 / 大学教員の専門性 / 職能開発 / 大学教育資格 / 教育社会学 / 学士課程カリキュラム・マップ / ラーニング・ポートフォリオ / 学士課程教育の再構築 / 剽窃 / 学士課程教育質保証 / キャリア発達 / 評価基準(ルーブリック) / 大学におけるライティング教育 / ポートフォリオ / ルーブリック / 大学図書館 / ライティングセンター / FD・SD活動 / 学士課程教育の質保証 / 学習支援 / ライティング教育 Less
  • Research Projects

    (7 results)
  • Research Products

    (43 results)
  • Co-Researchers

    (24 People)
  •  Practical development using the Transformer for designing method of a university course encouraging proactive learning based on the ICE model

    • Principal Investigator
      青木 成一郎
    • Project Period (FY)
      2024 – 2026
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 09050:Tertiary education-related
    • Research Institution
      Kyoto College of Graduate Studies for Informatics
  •  生成AIを活用した大学授業における学生の概念的学習支援システムの実践開発

    • Principal Investigator
      小林 祐也
    • Project Period (FY)
      2024 – 2026
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 09070:Educational technology-related
    • Research Institution
      Kyoto College of Graduate Studies for Informatics
  •  Practical Development of a Formative Assessment System for College and University Online Classes Based On ICE Rubrics

    • Principal Investigator
      Aoki Seiichiro
    • Project Period (FY)
      2021 – 2023
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 09050:Tertiary education-related
    • Research Institution
      Kyoto College of Graduate Studies for Informatics
  •  Development and practice of FD program through the co-operational work and practice with foreign FD professional organizations

    • Principal Investigator
      KAWASHIMA Keiji
    • Project Period (FY)
      2014 – 2017
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (A)
    • Research Field
      Sociology of education
    • Research Institution
      Kyoto Sangyo University
      Kyushu University
  •  Improvement of the Class: Introducing Students Consulting on Teaching (SCOT) and the Development of Training Programs for SCOT Students

    • Principal Investigator
      INOUE Fumiko
    • Project Period (FY)
      2012 – 2014
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Educational technology
    • Research Institution
      Teikyo University
  •  A Comparative Study on the Quality Assurance of University Teachers' Competencies and its Teaching Qualification

    • Principal Investigator
      KAWASHIMA Keiji
    • Project Period (FY)
      2011 – 2013
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Sociology of education
    • Research Institution
      National Institute for Educational Policy Research
  •  The study of writing development and faculty development in higher education focused on writing center as learning support for students

    • Principal Investigator
      INOSHITA Chiiko
    • Project Period (FY)
      2009 – 2011
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Educaion
    • Research Institution
      J. F. Oberlin University

All 2024 2023 2022 2021 2014 2011 2010 2009 Other

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] なぜ「主体的学び」がメタ学習者を育てるのか2024

    • Author(s)
      土持ゲーリー法一
    • Total Pages
      67
    • Publisher
      Amazon Services International LLC
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Book] なぜ「主体的学び」が必要なのか: 自分らしく生きるために2024

    • Author(s)
      土持ゲーリー法一
    • Total Pages
      43
    • Publisher
      Amazon Services International LLC
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Book] 戦後日本の大学の近未来2022

    • Author(s)
      土持 ゲーリー 法一
    • Total Pages
      272
    • Publisher
      東信堂
    • ISBN
      9784798917993
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Book] 非常事態下の学校教育のあり方を考える2021

    • Author(s)
      土持ゲーリー法一
    • Total Pages
      224
    • Publisher
      東信堂
    • ISBN
      9784798917368
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Book] ポートフォリオが日本の大学を変える-ティーチング/ラーニング/アカデミック・ポートフォリオの活用2011

    • Author(s)
      土持法一
    • Total Pages
      256
    • Publisher
      東信堂
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530806
  • [Journal Article] 大学でのICEモデルに基づくオンライン授業のデジタル ダイヤモンドマンダラを用いた実践とテキスト分析による結果2024

    • Author(s)
      青木成一郎, 小林信三, 土持法一
    • Journal Title

      情報処理学会第86回全国大会予稿集

      Volume: 2024 Pages: 409-410

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Journal Article] ボイヤーの『スカラシップ再考』を再考する~研究と教育の「融合」~2024

    • Author(s)
      土持ゲーリー法一
    • Journal Title

      NAIS Journal

      Volume: 18 Pages: 12-20

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Journal Article] 大学におけるデジタルDiamond Mandala Matrixを用いた農業経済学の専門知識を題材とする概念的学習型授業の実践と考察2023

    • Author(s)
      小林祐也, 小林信三, 青木成一郎, 土持法一
    • Journal Title

      情報教育シンポジウム論文集

      Volume: 2023 Pages: 102-108

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Journal Article] ICEアプローチによる大学のオンライン反転授業でのデジタルDiamond Mandala Matrix を 用いた実践と分析2023

    • Author(s)
      青木成一郎, 小林信三, 小林祐也, 土持ゲーリー法一, 岡本敏雄
    • Journal Title

      日本教育工学会 2023 年秋季全国大会講演論文集

      Volume: 2023 Pages: 57-58

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Journal Article] 生成AI・MANDALA・ICE アプローチを取り入れた主体的な協調型学習の提案2023

    • Author(s)
      小林信三, 青木成一郎, 土持法一, 小林祐也, Nepal Ananda
    • Journal Title

      情報教育シンポジウム論文集

      Volume: 2023 Pages: 109-116

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Journal Article] 総合大学での宇宙の基礎に関する授業で用いたデジタルDiamond Mandala Matrix への記述に対するテキスト分析結果に見られた学びについて2023

    • Author(s)
      青木成一郎, 小林信三, 小林祐也, 土持ゲーリー法一
    • Journal Title

      大学教育学会第45回大会発表要旨集録

      Volume: 2023 Pages: 248-249

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Journal Article] ライティング教育を基点とした学習支援とFD・SD活動の展開(2)2010

    • Author(s)
      井下千以子、田部井潤、井下理、土持法一
    • Journal Title

      大学教育学会誌

      Volume: 第32巻2号 Pages: 36-38

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530806
  • [Journal Article] ライティング教育を基点とした学習支援とFD・SD活動の展開2009

    • Author(s)
      井下千以子、土持法一、長澤多代、近田政博
    • Journal Title

      大学教育学会誌

      Volume: 第31巻2号 Pages: 100-103

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530806
  • [Journal Article] ライティング教育を基点とした学習支援とFD・SD活動の展開2009

    • Author(s)
      井下千以子・土持法一, ほか
    • Journal Title

      大学教育学会誌 31巻

      Pages: 100-103

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530806
  • [Presentation] Practice: A Japanese University Case -ICE Approach + Active Learning + digital Diamond Mandala Matrix-2024

    • Author(s)
      Seiichiro Aoki, Shinzo Kobayashi, Gary Hoichi Tsuchimochi
    • Organizer
      Mandala Future Vision:Future Society( Sanskrit And AI) Ancient Wisdom,Future Visions: Mandala Purposeful Journey Expedition. (Nepal)
    • Invited / Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] 大学でのICEモデルに基づくオンライン授業のデジタルダイヤモンドマンダラを用いた実践とテキスト分析による結果2024

    • Author(s)
      青木成一郎, 小林信三, 土持ゲーリー法一
    • Organizer
      情報処理学会 第86回全国大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] A Study on Student-centered Generalization of Concepts at Japanese University Classes - Visualize students’ learning process based on ICE approach by Mandala-2023

    • Author(s)
      Yuya Kobayashi, Seiichiro Aoki, Shinzo Kobayashi, Gary Houichi Tsuchimochi
    • Organizer
      2023 STLHE ANNUAL CONFERENCE (Canada)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] ICEアプローチによる大学のオンライン反転授業でのデジタルDiamond Mandala Matrixを用いた実践と分析2023

    • Author(s)
      青木成一郎, 小林信三, 小林祐也, 土持ゲーリー法一, 岡本敏雄
    • Organizer
      日本教育工学会2023年度秋季全国大会(第43回大会)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] 大学におけるデジタルDiamond Mandala Matrixを用いた農業経済学の専門知識を題材とする概念的学習型授業の実践と考察2023

    • Author(s)
      小林祐也, 小林信三, 青木成一郎, 土持法一
    • Organizer
      情報処理学会「情報教育シンポジウム」SSS2023
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] 総合大学での宇宙の基礎に関する授業で用いたデジタルDiamond Mandala Matrixへの記述に対するテキスト分析結果に見られた学びついて2023

    • Author(s)
      青木成一郎, 小林信三, 小林祐也, 岡本敏雄, 土持ゲーリー法一
    • Organizer
      大学教育学会第45回大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] 生成AI・MANDALA・ICE アプローチを取り入れた主体的な協調型学習の提案2023

    • Author(s)
      小林信三, 青木成一郎, 土持法一, 小林祐也, Nepal Ananda
    • Organizer
      情報処理学会「情報教育シンポジウム」SSS2023
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] A “Stargazing Forest” in a Satoyama Planned and Created by High School Students and a Lunar Eclipse Viewing Events and Its Promotion2023

    • Author(s)
      Seiichiro Aoki, Takahiko Naraki, Shinzo Kobayashi, Gary Hoichi Tsuchimochi, Toshio Okamoto, Kohei Nakashima, Masaya Ido, Keishi Miwa
    • Organizer
      APRIM2023 (2023 Asia-Pacific Regional IAU Meeting, Japan)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] 反転授業における学生による概念の一般化に関する研究 -デジタル Diamond Mandala Matrix(dDMM)を活用して-2023

    • Author(s)
      小林祐也, 小林信三, 青木成一郎, 土持法一
    • Organizer
      大学教育学会第45回大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] Practice of Online Course Using Diamond Mandala Matrix at A Japanese University and Its Results of Text Data Analysis Based on ICE Approach -Visualize students’ learning process based on ICE approach by Mandala-2023

    • Author(s)
      Seiichiro Aoki, Shinzo Kobayashi, Yuya Kobayashi, Gary Hoichi Tsuchimochi
    • Organizer
      2023 STLHE ANNUAL CONFERENCE (Canada)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] 反転授業形式によるリアルタイムオンライン授業のデジタルDiamond Mandala Matrixによる大学での実践と分析2022

    • Author(s)
      青木 成一郎, 小林 信三, 楢木 隆彦, 土持ゲーリー 法一, 岡本 敏雄
    • Organizer
      日本教育工学会2022年秋季全国大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] Practice and Its Analysis of a Real-time Online Flipped Classroom with Digital Supporting Tool "digital Diamond Mandala Matrix" on the Fundamentals of Astronomy at a University in Japan2022

    • Author(s)
      青木成一郎, 小林信三, 楢木隆彦, 土持ゲーリー法一, 岡本敏雄
    • Organizer
      XXXIst General Assembly International Astronomical Union (IAUGA2022)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] デジタルDiamond Mandala Matrix を使った宇宙の基礎科目の大学でのオンライン授業2022

    • Author(s)
      青木成一郎, 小林信三, 楢木隆彦, 土持ゲーリー法一, 作花一志, 岡本敏雄
    • Organizer
      第36回天文教育研究会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] デジタルDiamond Mandala Matrixを用いた反転授業形式によるオンライン授業の実践と分析2022

    • Author(s)
      青木成一郎, 小林信三, 楢木隆彦, 土持ゲーリー法一, 岡本敏雄
    • Organizer
      大学教育学会第44回大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] An Analysis of Practical Example in Real-Time Online Classes of Fundamental Course for the Universe in a Flipped Classroom Format Using Digital Diamond Mandala Matrix2022

    • Author(s)
      Seiichiro Aoki, Shinzo Kobayashi, Takahiko Naraki, Gary Hoichi Tsuchimochi, Toshio Okamoto
    • Organizer
      World Conference on Computers in Education 2022 (WCCE2022)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] 学習パラダイムをDXでいかに実現するか?~ICEで考える~2021

    • Author(s)
      土持ゲーリー法一
    • Organizer
      ICEルーブリック研究会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] ICEルーブリックを活用したDXは可能か2021

    • Author(s)
      土持ゲーリー法一
    • Organizer
      ICEルーブリック研究会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] デジタル Diamond Mandala Matrix による宇宙に関する反転学習型オンライン授業の実践例と分析2021

    • Author(s)
      青木 成一郎, 小林 信三, 楢木 隆彦, 土持 ゲーリー 法一, 岡本 敏雄
    • Organizer
      日本天文学会2021年秋季年会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] 協調学習用ツール「デジタル Diamond Mandala Matrix」を用いたオンライン授業の実践と分析2021

    • Author(s)
      青木 成一郎, 小林 信三, 楢木 隆彦, 土持 ゲーリー 法一, 岡本 敏雄
    • Organizer
      大学教育学会第43回大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K02672
  • [Presentation] UTILIZING STUDENT CONSULTANTS TO EMPOWER INSTITUTIONAL CHANGE: AN INTERNATIONAL COMPARISON2014

    • Author(s)
      Gary Tsuchimochi、Fumiko Inoue、Trevor Morris、Ursula Sorensen
    • Organizer
      The International Consortium for Educational Development, 2014
    • Place of Presentation
      Stockholm, Sweden
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24501210
  • [Presentation] ライティング教育を基点とした学習支援とFD・SD活動の展開(3)-学士課程教育における「書く力」の共通基盤とは何か-2011

    • Author(s)
      井下千以子・小笠原正明・米澤誠・井下理・田部井潤・柴原宜幸・土持法一
    • Organizer
      大学教育学会第33回大会
    • Place of Presentation
      桜美林大学(東京)
    • Year and Date
      2011-06-04
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530806
  • [Presentation] ライティング教育を基点とした学習支援とFD・SD活動の展開(3)-学士課程教育における「書く力」の共通基盤とは何か-2011

    • Author(s)
      井下千以子、井下理、田部井潤、柴原宜幸、土持法一、小笠原正明、米澤誠
    • Organizer
      大学教育学会第33回大会
    • Place of Presentation
      桜美林大学、東京
    • Year and Date
      2011-06-05
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530806
  • [Presentation] ライティング教育を基点とした学習支援とFD・SD活動の展開(2)2010

    • Author(s)
      井下千以子、田部井潤、井下理、柴原宜幸、土持法一
    • Organizer
      大学教育学会
    • Place of Presentation
      愛媛大学
    • Year and Date
      2010-06-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530806
  • [Presentation] ライティング教育を基点とした学習支援とFD・SD活動の展開2009

    • Author(s)
      井下千以子、田部井潤、井下理、土持法一、長澤多代、近田政博
    • Organizer
      大学教育学会
    • Place of Presentation
      首都大学東京
    • Year and Date
      2009-06-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530806
  • [Presentation] Student Involvement in Faculty Development: Impact on Students and Faculty

    • Author(s)
      Anton Tolman, Susan Eliason, Gary Tsuchimochi, Fumiko Inoue & Lynn Sorenson
    • Organizer
      2015 International HIgher Education Teaching & Learning Conference
    • Place of Presentation
      Utah Valley University, USA
    • Year and Date
      2015-01-20 – 2015-01-22
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24501210
  • [Presentation] SCOT(学生による授業改善コンサルティング)による授業改善

    • Author(s)
      土持ゲーリー法一
    • Organizer
      法政大学第10回FDシンポジウム 「ピア・サポートによる授業改善―教員・職員・学生の観点から―」
    • Place of Presentation
      法政大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24501210
  • [Presentation] 学生の『能動的学修』とラーニング・ポートフォリオ

    • Author(s)
      土持ゲーリー法一
    • Organizer
      私学研修福祉会(日本私立大学協会)平成24年度大学教務部課長相当者研修会
    • Place of Presentation
      神戸ポートピアホテル
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24501210
  • [Presentation] UTILIZING STUDENT CONSULTANTS TO EMPOWER INSTITUTIONAL CHANGE: AN INTERNATIONAL COMPARISON

    • Author(s)
      Trevor Morris, Ursula Sorensen & Gary Tsuchimochi
    • Organizer
      ICED2014、Educational Development in a Changing Wold
    • Place of Presentation
      Karolinska Institutet, Stockholm, Sweden
    • Year and Date
      2014-06-16 – 2014-06-18
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24501210
  • [Presentation] アクティブ・ラーニングの国内外での実践例~ラーニング・ポートフォリオを中心に~

    • Author(s)
      土持ゲーリー法一
    • Organizer
      SPODフォーラム2012 「学生に深い学びをもたらすために」
    • Place of Presentation
      徳島大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24501210
  • 1.  OKI Hirotaka (50290226)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 2.  Aoki Seiichiro (80596255)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 22 results
  • 3.  小林 信三 (70793842)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 22 results
  • 4.  小林 祐也 (90818220)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 22 results
  • 5.  WATANABE Aya (60449105)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 6.  KAWASHIMA Keiji (50224770)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 7.  SATO Hiroaki (10346695)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 8.  KATO Kaori (80323997)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 9.  SUGIHARA Masaaki (30379028)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 10.  KATSUNO Kiiko (90316935)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 11.  NAKAJIMA Natsuko (50625663)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 12.  INOSHITA Chiiko (60407757)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 7 results
  • 13.  INOSHITA Osamu (30129069)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 7 results
  • 14.  TABEI Jun (50267861)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 5 results
  • 15.  SHIBAHARA Yosiyuki (30327275)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 3 results
  • 16.  OKADA Yoshiko (40363345)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 17.  CHIKADA Masahiro (80281062)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 18.  NAKAJIMA Hidehiro (20345862)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 19.  INOUE Fumiko (80589945)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 20.  佐藤 万知 (10534901)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 21.  ANTON Tolman
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 22.  SUSAN Eliason
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 23.  URSULA Sorensen
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 24.  MORI Reina
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results

URL: 

Are you sure that you want to link your ORCID iD to your KAKEN Researcher profile?
* This action can be performed only by the researcher himself/herself who is listed on the KAKEN Researcher’s page. Are you sure that this KAKEN Researcher’s page is your page?

この研究者とORCID iDの連携を行いますか?
※ この処理は、研究者本人だけが実行できます。

Information User Guide FAQ News Terms of Use Attribution of KAKENHI

Powered by NII kakenhi