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TADA Rei  多田 伶

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TADA REI  多田 伶

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Researcher Number 00908288
Other IDs
Affiliation (Current) 2025: 横浜国立大学, 大学院国際社会科学研究院, 准教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2023: 横浜国立大学, 大学院国際社会科学研究院, 准教授
2021 – 2022: 小樽商科大学, 商学部, 准教授
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Basic Section 07090:Commerce-related / 0107:Economics, business administration, and related fields
Keywords
Principal Investigator
マーケティング戦略 / 顧客満足 / カスタマージャーニー / セレンディピティ消費 / 消費者意思決定 / 広告 / コミュニケーション / 購買意思決定 / 消費者行動 / マーケティング
  • Research Projects

    (2 results)
  • Research Products

    (8 results)
  •  セレンディピティ消費の構造的理解に向けてPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      多田 伶
    • Project Period (FY)
      2023 – 2025
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Early-Career Scientists
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      Yokohama National University
  •  Exploring the Impact of Interruptions in Consumer Information Processing on Advertising EffectivenessPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      TADA REI
    • Project Period (FY)
      2021 – 2022
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Research Activity Start-up
    • Review Section
      0107:Economics, business administration, and related fields
    • Research Institution
      Otaru University of Commerce

All 2023 2022 2021

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] 小樽学: 港町から地域を考える2023

    • Author(s)
      醍醐龍馬(編著)、多田伶(第12章担当)
    • Total Pages
      416
    • Publisher
      日本経済評論社
    • ISBN
      4818826316
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K20119
  • [Journal Article] The Development and Validation of Consumer Thinking Modes Scale2023

    • Author(s)
      多田伶・勝又壮太郎
    • Journal Title

      Advances in Consumer Studies

      Volume: 29 Issue: 1_2 Pages: 1_1-1_26

    • DOI

      10.11194/acs.202303.004

    • ISSN
      1346-9851, 1883-9576
    • Year and Date
      2023-03-31
    • Language
      Japanese
    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K12559, KAKENHI-PROJECT-23K20633
  • [Journal Article] A Quantitative Analysis of Industrial Design and Social Change Focusing on Product Identity and Image2022

    • Author(s)
      多田 伶, 金 勝鎮, 勝又 壮太郎
    • Journal Title

      Organizational Science

      Volume: 55 Issue: 3 Pages: 21-33

    • DOI

      10.11207/soshikikagaku.20220415-3

    • ISSN
      0286-9713, 2187-932X
    • Year and Date
      2022-03-20
    • Language
      Japanese
    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17H02573, KAKENHI-PROJECT-21K20119, KAKENHI-PROJECT-23K20633
  • [Presentation] 急激な環境変化が社会的認知や消費支出に及ぼす影響2023

    • Author(s)
      多田伶・金勝鎮・勝又壮太郎
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会 第113回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K12559
  • [Presentation] 消費者意思決定における外部情報の取得と中断2022

    • Author(s)
      多田伶
    • Organizer
      日本広告学会 第53回全国大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K20119
  • [Presentation] 消費者状態変化に関する実証的検討2022

    • Author(s)
      多田伶
    • Organizer
      日本商業学会 第12回全国研究報告会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K20119
  • [Presentation] 消費者情報処理における状態変化モデルの一提案2022

    • Author(s)
      多田伶
    • Organizer
      日本消費者行動研究学会 第64回消費者行動研究コンファレンス
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K20119
  • [Presentation] 消費者思考モード尺度の構築に向けて:無意識的思考理論の適用可能性2021

    • Author(s)
      多田伶, 勝又壮太郎
    • Organizer
      日本商業学会 北海道部会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K20119

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