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SUZUKI Kazuhiro  鈴木 和宏

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SUZUKI KAZUHIRO  鈴木 和宏

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Researcher Number 10708366
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Affiliation (Current) 2025: 小樽商科大学, 商学部, 教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2021 – 2024: 小樽商科大学, 商学部, 教授
2018 – 2020: 小樽商科大学, 商学部, 准教授
2013 – 2014: 小樽商科大学, 商学部, 准教授
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Basic Section 07090:Commerce-related / Commerce
Except Principal Investigator
Basic Section 80020:Tourism studies-related
Keywords
Principal Investigator
顧客経験 / 消費体験 / ブランド経験 / ブランド・エクスペリエンス / 消費経験 / 消費者経験 / サービス経験 / 統合的消費経験 / 同時的消費経験 / ブランドエクスペリエンス … More / 価値共創 / 状況要因 / 使用状況 / 経験価値 … More
Except Principal Investigator
tourist interaction / Tourism marketing / Social interaction / segment compatibility / service encounter / tourism marketing / intra-cultural / tourist-tourist / inbound tourism / cross-cultural / satisfaction / travel motivation / personality / experience / inbound / tourism / social interaction / インバウンド観光 / 体験 / ツーリズム / 社会的相互作用 Less
  • Research Projects

    (4 results)
  • Research Products

    (10 results)
  • Co-Researchers

    (2 People)
  •  大切な顧客経験に関する研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      鈴木 和宏
    • Project Period (FY)
      2024 – 2027
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      Otaru University of Commerce
  •  ブランド経験の価値共創に関する研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      鈴木 和宏
    • Project Period (FY)
      2019 – 2024
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Early-Career Scientists
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      Otaru University of Commerce
  •  The role of intra-cultural and cross-cultural tourist-tourist interactions in the tourism service encounter

    • Principal Investigator
      Praet Carolus
    • Project Period (FY)
      2018 – 2023
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 80020:Tourism studies-related
    • Research Institution
      Otaru University of Commerce
  •  Brand experience and product usage situations: relationship between usage situations, cognitive structure of usage situations, situational involvement, and brand experience.Principal Investigator

    • Principal Investigator
      SUZUKI KAZUHIRO
    • Project Period (FY)
      2013 – 2014
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Research Activity Start-up
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Otaru University of Commerce

All 2023 2022 2021 2015 2013

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] 顧客経験を指向するインタラクション2023

    • Author(s)
      平沢尚毅・福住伸一・鈴木和宏・三樹弘之・大井美喜江・榊原直樹・細野直恒・小林大二 ・吉田直可
    • Total Pages
      194
    • Publisher
      日本経済論評社
    • ISBN
      4818826324
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K13821
  • [Journal Article] 顧客経験に関する一考察:定義と多様性を中心に2021

    • Author(s)
      鈴木和宏
    • Journal Title

      商学討究

      Volume: 72 Pages: 1-47

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K13821
  • [Journal Article] 顧客経験における研究の潮流:マーケティング論の視点から2021

    • Author(s)
      鈴木和宏
    • Journal Title

      令和3年度日本人間工学会北海道支部大会講演集

      Pages: 31-32

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K13821
  • [Journal Article] 使用状況によるブランド・エクスペリエンスへの影響:消費体験を価値にする使用状況とその認知次元における特徴の検討2015

    • Author(s)
      鈴木和宏
    • Journal Title

      商学討究

      Volume: 66

    • NAID

      120005626049

    • Acknowledgement Compliant / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25885006
  • [Presentation] 複数ブランドにより生じる顧客経験:同時的消費経験の検討に向けた一考察2022

    • Author(s)
      鈴木和宏
    • Organizer
      日本商業学会 北海道部会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K13821
  • [Presentation] 顧客経験における研究の潮流:マーケティング論の視点から2021

    • Author(s)
      鈴木和宏
    • Organizer
      令和3年度日本人間工学会北海道支部大会
    • Invited
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K13821
  • [Presentation] 製品のブランド・エクスペリエンスと使用状況の認知に関する一考察:ブランド・エクスペリエンスと使用状況の認知次元についての探索的調査から2015

    • Author(s)
      鈴木和宏
    • Organizer
      日本生産管理学会 第41回全国大会
    • Place of Presentation
      福岡工業大学
    • Year and Date
      2015-03-15
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25885006
  • [Presentation] ブランド・エクスペリエンスと使用状況に対する認知との関連性に関する探索的研究2015

    • Author(s)
      鈴木和宏
    • Organizer
      平成26年度第3回 日本商業学会北海道部会
    • Place of Presentation
      北海道大学
    • Year and Date
      2015-02-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25885006
  • [Presentation] ブランド・エクスペリエンスに対する使用状況の影響に関する一考察:認知的視点からの検討2015

    • Author(s)
      鈴木和宏
    • Organizer
      第50回 消費者行動研究コンファレンス
    • Place of Presentation
      神戸大学
    • Year and Date
      2015-06-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25885006
  • [Presentation] 製品の使用状況を考慮した経験価値マーケティングの一考察:使用状況を組み込んだブランド・エクスペリエンス・モデルの検討を中心に2013

    • Author(s)
      鈴木和宏
    • Organizer
      日本商業学会北海道部会
    • Place of Presentation
      小樽商科大学 札幌サテライト
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25885006
  • 1.  Praet Carolus (40292081)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 2.  王 力勇 (70772466)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results

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