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Shibata Yuki  芝田 有希

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芝田 有希  シバタ ユキ

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Researcher Number 10960792
Other IDs
Affiliation (Current) 2025: 福井県立大学, 経済学部, 助教
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2025: 福井県立大学, 経済学部, 助教
2022 – 2023: 福井県立大学, 経済学部, 助教
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Basic Section 07090:Commerce-related / 0107:Economics, business administration, and related fields
Keywords
Principal Investigator
グリーン消費 / 持続可能な消費者行動 / 広告 / 反復接触 / 飽き / 環境配慮行動 / 音楽 / 聴覚刺激 / 感覚マーケティング / エコ製品 … More / Construal Level Theory / Green Consumer / Sensory Marketing / 解釈レベル理論 / environmental behavior / Sensory marketing / Construal level theory / SCB / Green consuming Less
  • Research Projects

    (2 results)
  • Research Products

    (3 results)
  •  グリーンプロダクトに対する「飽き」が消費者に与える影響に関する研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      芝田 有希
    • Project Period (FY)
      2025 – 2027
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Early-Career Scientists
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      Fukui Prefectural University
  •  The Effect of Changes in Auditory Stimuli on Consumers' Choice of Environmentally Conscious Products.Principal Investigator

    • Principal Investigator
      芝田 有希
    • Project Period (FY)
      2022 – 2024
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Research Activity Start-up
    • Review Section
      0107:Economics, business administration, and related fields
    • Research Institution
      Fukui Prefectural University

All 2024 2023

All Presentation

  • [Presentation] エコ製品選択の文脈における”attitude-behavior gap”の解消を目指して2024

    • Author(s)
      芝田 有希
    • Organizer
      日本マーケティングサイエンス学会・市場に関する研究部会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K20139
  • [Presentation] 聴覚刺激が消費者の環境意識と環境配慮行動に与える影響2023

    • Author(s)
      芝田 有希
    • Organizer
      日本マーケティングサイエンス学会・市場に関する研究部会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K20139
  • [Presentation] フレーミング効果がエコ製品の選択に与える影響2023

    • Author(s)
      芝田 有希
    • Organizer
      日本マーケティングサイエンス学会・市場に関する研究部会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K20139

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