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KITANAKA Hideaki  北中 英明

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北中 英明  キタナカ ヒデアキ

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Researcher Number 20297089
Other IDs
Affiliation (Current) 2025: 拓殖大学, 商学部, 教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2024: 拓殖大学, 商学部, 教授
2006 – 2022: 拓殖大学, 商学部, 教授
2005 – 2006: 拓殖大学, 商学部, 助教授
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Basic Section 07090:Commerce-related / Commerce / Social systems engineering/Safety system
Except Principal Investigator
Business administration / Basic Section 07080:Business administration-related / Management
Keywords
Principal Investigator
業績 / 営業員 / 営業管理 / シミュレーション / マーケティング / 仕事満足度 / ワークライフバランス / トピックモデル / テキストマイニング / 営業員の業績 … More / Non-cognitive Ability / Non-cognitive Skill / 非認知能力 / 非認知スキル / ベイジアン・ネットワーク / 営業活動 / 営業スキル / 個人資質 / 法人営業 / 従業員 / 顧客 / 相互作用 / サービス・エンカウンター / サービス・マーケティング / マルチエージェント / クロスメディア / プロモーション / 広告 / 宣伝 / 宣伝広告 / クチコミ / 市場メカニズム / エージェント・アプローチ / 社会シミュレーション / マルチエージェント・シミュレーション / エージェントベース・シミュレーション / 新製品開発 … More
Except Principal Investigator
サプライチェーン・マネジメント / 製造業 / 実証研究 / サプライチェーン / オペレーションズ・マネジメント / 持続可能性 / 品質マネジメント / 経営管理 / リスク・マネジメント / 実証分析 / 危機管理 / リスクマネジメント / new product development / supply chain management / just-in-time production / empirical research / operations strategy / operations management / production systems / business administration / 品質管理 / 国際比較 / 新製品開発 / ジャスト・イン・タイム生産 / オペレーション戦略 / オペーレーションズ・マネジメント / 生産システム / 経営学 / リーン生産 / 事業継続性 / JIT生産 / 製品開発 / 循環型生産システム Less
  • Research Projects

    (10 results)
  • Research Products

    (114 results)
  • Co-Researchers

    (18 People)
  •  A study of the effects of salespeople's job satisfaction and work-life balance on business performancePrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      北中 英明
    • Project Period (FY)
      2024 – 2026
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      Takushoku University
  •  Research on the relationship between non-cognitive ability of sales staff and personal performance in corporate businessPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      Kitanaka Hideaki
    • Project Period (FY)
      2020 – 2022
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      Takushoku University
  •  Empirical Research on Supply Chain Risk and Crisis Management and sustainability

    • Principal Investigator
      Matsui Yoshiki
    • Project Period (FY)
      2019 – 2022
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Review Section
      Basic Section 07080:Business administration-related
    • Research Institution
      Yokohama National University
  •  Empirical Research on the Relationship Between Sales Skill and Individual Performance in BtTo B SalesPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      KITANAKA Hideaki
    • Project Period (FY)
      2017 – 2019
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Takushoku University
  •  Empirical Study on Resilient and sustainable Supply Chain

    • Principal Investigator
      Matsui Yoshiki
    • Project Period (FY)
      2013 – 2016
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (A)
    • Research Field
      Management
    • Research Institution
      Yokohama National University
  •  A Study of Interaction between Employees and Customers in Service EncounterPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      Kitanaka Hideaki
    • Project Period (FY)
      2013 – 2015
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Takushoku University
  •  EmpiricalResearch on ReGycle-based ProduGtion Systems:SustainableProduct Deve l opment and SupPly Chain

    • Principal Investigator
      MATSUI Yoshiki
    • Project Period (FY)
      2010 – 2012
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Business administration
    • Research Institution
      Yokohama National University
  •  A Study on Spreading of Advertising Effects in Cross Media Environment by Constructive ApproachPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      KITANAKA Hideaki
    • Project Period (FY)
      2007 – 2011
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Social systems engineering/Safety system
    • Research Institution
      Takushoku University
  •  A Study on the relationship between Marketing strategy of New Product Launch and the Market Mechanism Using a Constructive ApproachPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      KITANAKA Hideaki
    • Project Period (FY)
      2006 – 2008
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Social systems engineering/Safety system
    • Research Institution
      Takushoku University
  •  Empirical research on Production Systems in Manufacturing Companies: An International Comparison of Operations Strategy and Management

    • Principal Investigator
      MATSUI Yoshiki
    • Project Period (FY)
      2005 – 2007
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Business administration
    • Research Institution
      Yokohama National University

All 2022 2021 2020 2019 2018 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 Other

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] はじめての営業学2022

    • Author(s)
      北中英明
    • Total Pages
      238
    • Publisher
      弘文堂
    • ISBN
      9784335450686
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K01968
  • [Book] はじめての営業学2022

    • Author(s)
      北中英明
    • Total Pages
      238
    • Publisher
      弘文堂
    • ISBN
      9784335450686
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01520
  • [Book] 「広告計画モデルの歴史」「広告効果のシミュレーション・モデル」、『広告効果の科学』2009

    • Author(s)
      北中英明・木戸茂、ビデオリサーチ
    • Publisher
      日本経済新聞出版社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Book] 「広告計画モデルの歴史」「広告効果のシミュレーション・モデル」、ビデオリサーチ編、『広告効果の科学』、253-278ページ2009

    • Author(s)
      北中英明, 木戸茂
    • Total Pages
      292
    • Publisher
      日本経済新聞出版社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Book] 「広告計画モデルの歴史」「広告効果のシミュレーション・モデル」(広告効果の科学)2009

    • Author(s)
      北中英明・木戸茂(ビデオリサーチ)
    • Publisher
      日本経済新聞出版社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Journal Article] 営業員の適性と業績に影響をおよぼす要因についての分析2022

    • Author(s)
      北中 英明
    • Journal Title

      経営経理研究(拓殖大学)

      Volume: 121 Pages: 83-107

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01520
  • [Journal Article] 営業員の適性と業績に影響をおよぼす要因についての分析2022

    • Author(s)
      北中英明
    • Journal Title

      経営経理研究

      Volume: 121 Pages: 83-107

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K01968
  • [Journal Article] An Analysis of Salesperson Qualities and Leisure Time Behavior2022

    • Author(s)
      北中 英明
    • Journal Title

      Abstracts of Annual Conference of Japan Society for Management Information

      Volume: 202111 Issue: 0 Pages: 269-272

    • DOI

      10.11497/jasmin.202111.0_269

    • NAID

      130008145131

    • Year and Date
      2022-01-31
    • Language
      English
    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01520
  • [Journal Article] Introducing a new, machine learning process, and online tools for conducting sales literature reviews: An application to the forty years of JPSSM2021

    • Author(s)
      Kitanaka Hideaki、Kwiatek Piotr、Panagopoulos Nikolaos G.
    • Journal Title

      Journal of Personal Selling & Sales Management

      Volume: 41 Issue: 4 Pages: 351-368

    • DOI

      10.1080/08853134.2021.1935976

    • Peer Reviewed / Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01520, KAKENHI-PROJECT-20K01968
  • [Journal Article] セールスパーソンの業績と非認知能力についての研究(研究ノート)2021

    • Author(s)
      北中英明
    • Journal Title

      経営経理研究(拓殖大学紀要)

      Volume: 119号 Pages: 89-115

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01520
  • [Journal Article] セールスパーソンの業績と非認知能力についての研究2021

    • Author(s)
      北中英明
    • Journal Title

      経営経理研究

      Volume: 119 Pages: 89-115

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K01968
  • [Journal Article] テキストマイニングによる文献研究―営業研究分野への適用事例―2020

    • Author(s)
      北中英明
    • Journal Title

      経営経理研究 (拓殖大学紀要)

      Volume: 117

    • NAID

      120006863267

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01520
  • [Journal Article] セールスパーソンの資質分析 ―ビッグファイブ性格特性によるアプローチ―2019

    • Author(s)
      北中英明
    • Journal Title

      経営経理研究

      Volume: 115 Pages: 23-40

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04003
  • [Journal Article] 『セールスパーソンの資質分析 ―ビッグファイブ性格特性によるアプローチ』2019

    • Author(s)
      北中英明
    • Journal Title

      経営経理研究

      Volume: 115 Pages: 23-40

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04003
  • [Journal Article] セールスパーソンの資質分析 ―ビッグファイブ性格特性によるアプローチ2019

    • Author(s)
      北中英明
    • Journal Title

      経営経理研究 (拓殖大学紀要)

      Volume: 115 Pages: 23-40

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01520
  • [Journal Article] 法人営業・営業員の特性別要因による分類2018

    • Author(s)
      北中英明
    • Journal Title

      経営経理研究

      Volume: 112 Pages: 257-277

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04003
  • [Journal Article] インターネット時代の新しいマーケティング--情報技術の進展とデジタ ルマーケティング2016

    • Author(s)
      北中英明
    • Journal Title

      経営経理研究

      Volume: 106 Pages: 423-452

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Journal Article] 『インターネット時代の新しいマーケティング--情報技術の進展とデジタルマーケティング』2016

    • Author(s)
      北中英明
    • Journal Title

      経営経理研究

      Volume: 106 Pages: 423-452

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380575
  • [Journal Article] Effect of Information Systems and Supply Chain Capability on Inventory Turnover2014

    • Author(s)
      Osam Sato, Yoshiki Matsui, Tomoaki Shimada, Hideaki Kitanaka, and Yutaka Ueda
    • Journal Title

      Journal of Japanese Operations Management & Strategy(オペレーションズ・ マネジメント&ストラテジー学会論文誌)

      Volume: 5 Pages: 1-19

    • NAID

      130005878449

    • Peer Reviewed / Acknowledgement Compliant
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Journal Article] An Analysis of Key Determinant Factors for New Product Development Performance: A Multi Group Analysis Across Three Industries2012

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Journal Title

      Proceedings of the 2nd International Symposium on Operations Management and Strategy

      Volume: no Pages: 272-283

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330112
  • [Journal Article] New product development and its interface functions of changes: An analysis of key determinant factors for new product development success2012

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Journal Title

      Proceedings of the 4th P&OM World Conference/19th International Annual EurOMA Conference

      Volume: PRD-15 Pages: 1-10

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330112
  • [Journal Article] 消費者間相互作用のPR効果が消費者のブランド購買考慮に及ぼす影響について2010

    • Author(s)
      北中英明
    • Journal Title

      拓殖大学 経営経理研究

      Volume: 第90号 Pages: 1-30

    • NAID

      40018282522

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Journal Article] イノベーションの普及と社会ネットワーク構造に関するエージェント・ベース・アプローチによる考察2008

    • Author(s)
      北中 英明
    • Journal Title

      拓殖大学経営経理研究(掲載確定) 81号

      Pages: 27-63

    • NAID

      110006992891

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Journal Article] 広告効果のシミュレーション・モデル(1)2007

    • Author(s)
      木戸茂・北中英明
    • Journal Title

      日経広告研究所報 235 号

      Pages: 54-60

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Journal Article] 広告効果のシミュレーション・モデル(1)(2)2007

    • Author(s)
      北中 英明・木戸 茂
    • Journal Title

      日経広告研究所報 235/236号

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Journal Article] 戦略的イノベーションの普及と社会ネットワーク構造に関するエージェント・ベース・アプローチによる考察2007

    • Author(s)
      北中英明
    • Journal Title

      拓殖大学 経営経理研究 第81 号

      Pages: 27-63

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Journal Article] 広告効果のシミュレーション・モデル(2)2007

    • Author(s)
      北中英明・木戸茂
    • Journal Title

      日経広告研究所報 236 号

      Pages: 65-70

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Journal Article] A comparative analysis of new product development by Italian and Japanese manufacturing companies : A case study2007

    • Author(s)
      Yoshiki Matsui, Roberto Filippini, Hideaki Kitanaka, Osamu Sato
    • Journal Title

      International Journal of Production Economics (forthocoming)

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17330084
  • [Journal Article] ネットワーク外部性をもつ製品における広告戦略の分析2007

    • Author(s)
      福中 慧、北中 英明、徐 春暉、柴 直樹
    • Journal Title

      経営情報学会2007年度秋期全国研究大会予稿集

      Pages: 506-509

    • NAID

      130005049159

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Journal Article] Analyzing the Effect of Consumers' Interaction in Purchasing New Products using Agent-based Approach2006

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka, Naoki Shiba
    • Journal Title

      INFORMS 2006 Marketing Science Conference

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Journal Article] An Empirical Analysis on New Product Development Performance in Japanese and Italian Manufacturing Companies2006

    • Author(s)
      Yoshiki Matsui, Roberto Filippini, Hideaki Kitanaka, Osamu Sato
    • Journal Title

      International Journal of Global Logistics & Supply Chain Management 1・2

      Pages: 141-157

    • NAID

      110006406106

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17330084
  • [Journal Article] 消費者間相互作用における多階層についての一考察2006

    • Author(s)
      北中英明, 柴直樹
    • Journal Title

      経営情報学会 2006年春期全国研究発表大会 予稿集

      Pages: 338-341

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Journal Article] A comparative analysis of new product development : Comparison between Italian and Japanese manufacturing companies2005

    • Author(s)
      Yoshiki Matsui, Roberto Filippini, Hideaki Kitanaka, Osamu Sato
    • Journal Title

      Presented at the 18th International Conference of Production Research

      Pages: 1-6

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17330084
  • [Journal Article] New Development of Manufacturing Management in Japan2005

    • Author(s)
      Yoshiki Matsui, Osam Sato, Hideaki Kitanaka
    • Journal Title

      Presented at the 36th Annual meeting of Decision Sciences Institute

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17330084
  • [Presentation] 営業員の満足度と業績の関係の分析2022

    • Author(s)
      北中英明、鎗水 徹
    • Organizer
      経営情報学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01520
  • [Presentation] 『営業員の満足度と業績の関係の分析 』2022

    • Author(s)
      北中英明・鎗水徹
    • Organizer
      経営情報学会、2022年全国研究発表大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K01968
  • [Presentation] 営業員の資質と余暇行動に関する分析2021

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      経営情報学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K01968
  • [Presentation] コンソーシアム型プロジェクトの明暗を分ける条件に関する考察2020

    • Author(s)
      野間口隆郎、富田純一、北中英明、林田英樹
    • Organizer
      研究・イノベーション学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01520
  • [Presentation] コンソーシアム型R&Dマネジメントに関する実証研究-NEDO追跡調査データに基づく分析-2020

    • Author(s)
      富田純一、野間口隆郎、林田英樹、北中英明
    • Organizer
      オペレーションズ・マネジメント&ストラテジー学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01520
  • [Presentation] 「デザイン思考」がITシステム開発にもたらす構造変化に関する考察2019

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      経営情報学会2019年春季全国研究発表大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01520
  • [Presentation] 『「デザイン思考」がITシステム開発にもたらす構造変化に関する考察』2019

    • Author(s)
      鎗水徹・北中 英明
    • Organizer
      経営情報学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04003
  • [Presentation] “Strategic Management Orientation and Operations Management”2019

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      The 9th International Symposium on Operations Management and Strategy
    • Invited / Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04003
  • [Presentation] Strategic Management Orientation and Operations Management2019

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      The 9th International Symposium on Operations Management and Strategy
    • Invited / Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01520
  • [Presentation] ビッグファイブ性格特性によるセールスパーソンの資質に関する一考察2018

    • Author(s)
      北中英明・横田絵理
    • Organizer
      経営情報学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04003
  • [Presentation] Identifying Relationships Among Factors of Fuzzy Front End Process and New Product Development Activities by Bayesian Network Analysis2018

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka, Yoshiki Matsui, Osam Sato
    • Organizer
      The 8th International Symposium on Operations Management and Strategy 2018
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04003
  • [Presentation] ホテル利用客の満足度に対するテキストマイニングによる分析2018

    • Author(s)
      北中英明・香坂千佳子・伊藤宗彦
    • Organizer
      経営情報学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04003
  • [Presentation] An analysis of relationship among stakeholders' involvement and front end process in new product development2016

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka, Yoshiki Matsui, and Osam Sato
    • Organizer
      The 6th International Symposium on Operations Management and Strategy 2016 (ISOMS 2016)
    • Place of Presentation
      Kobe: Japan
    • Year and Date
      2016-06-12
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] Flexible manufacturing with setup-time reduction2016

    • Author(s)
      Osam Sato, Yoshiki Matsui, Hideaki Kitanaka, Yutaka Ueda, and Tomoaki Shimada
    • Organizer
      The 6th International Symposium on Operations Management and Strategy 2016 (ISOMS 2016)
    • Place of Presentation
      Kobe: Japan
    • Year and Date
      2016-06-12
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] Flexible Factory: Adapting to Volatile Market2016

    • Author(s)
      Osam Sato, Yoshiki Matsui, Tomoaki Shimada, Yutaka Ueda, and Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      The 46th Annual Meeting of the Southeast Decision Sciences Institute
    • Place of Presentation
      Williamsburg, Virginia: USA
    • Year and Date
      2016-02-16
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] サービスとしての営業活動における成功要因の分析2016

    • Author(s)
      北中英明、椿美智子、宮本侑弥
    • Organizer
      経営情報学会 2016年秋季全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      立命館大学 大阪いばらきキャンパス
    • Year and Date
      2016-09-16
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] サービスとしての営業スキルネットワーク分析2016

    • Author(s)
      宮本侑弥、椿美智子、北中英明
    • Organizer
      経営情報学会 2016年秋季全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      立命館大学 大阪いばらきキャンパス
    • Year and Date
      2016-09-16
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] 消費者への情報伝播におけるマスメディア起点情報と消費者のインター ネット上の情報検索行動の関係についての分析2015

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      経営情報学会2015年春季全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      千葉県習志野市
    • Year and Date
      2015-05-30
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] Supplier quality involvement: a key source of success for supply chain management2015

    • Author(s)
      Osam Sato, Yoshiki Matsui, Hideaki Kitanaka, Yutaka Ueda, and Tomoaki Shimada
    • Organizer
      Northeast Decision Sciences Institute (NEDSI) 2015 Annual Conference
    • Place of Presentation
      Cambridge, MA: USA
    • Year and Date
      2015-03-21
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] 消費者消費者の情報発信行動に影響を及ぼす要因についての分析の情報発信行動に影響を及ぼす要因についての分析2015

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      経営情報学会2015年秋季全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      沖縄県宜野湾市
    • Year and Date
      2015-11-28
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] "An Assessment of Influence of Mass Media Oriented Information on Consumers’ Information Retrieval Activities on the Internet"2015

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka, Yoshiki Matsui, Osam sato
    • Organizer
      Decision Sciences Institute 2015(46th) Annual Meeting
    • Place of Presentation
      Seattle, USA
    • Year and Date
      2015-11-21
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380575
  • [Presentation] Effect of e-procurement on JIT supply2015

    • Author(s)
      Osam Sato, Yoshiki Matsui, Yutaka Ueda, Hideaki Kitanaka, and Tomoaki Shimada
    • Organizer
      The 5th International Symposium on Operations Management and Strategy
    • Place of Presentation
      Tokyo: Japan
    • Year and Date
      2015-06-12
    • Invited / Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] An empirical study on information technologies to improve plant flexibility2015

    • Author(s)
      Osam Sato, Yutaka Ueda, Yoshiki Matsui, Hideaki Kitanaka, and Tomoaki Shimada
    • Organizer
      The 46th Annual Meeting of Decision Sciences Institute
    • Place of Presentation
      Seattle, Washington: USA
    • Year and Date
      2015-11-21
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] An Assessment of Influence of Mass Media Oriented Information on Consumers’ Information Retrieval Activities on the Internet2015

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka, Yoshiki Matsui, and Osam Sato
    • Organizer
      The 46th Annual Meeting of Decision Sciences Institute
    • Place of Presentation
      Seattle, Washington: USA
    • Year and Date
      2015-11-21
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] 『消費者への情報伝播におけるマスメディア起点情報と消費者のインターネット上の情報検索行動の関係についての分析』2015

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      経営情報学会 2015年春季全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      日本大学
    • Year and Date
      2015-05-31
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380575
  • [Presentation] 『消費者の情報発信行動に影響を及ぼす要因についての分析』2015

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      経営情報学会 2015年秋季全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      沖縄コンベンションセンター
    • Year and Date
      2015-11-29
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380575
  • [Presentation] Value co-creation model for sustainability2014

    • Author(s)
      Keiko Toya and Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      AMA SERVSIG 2014
    • Place of Presentation
      Thessaloniki: Greece
    • Year and Date
      2014-06-15
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] イノベーションと顧客満足度の関係についての分析2014

    • Author(s)
      北中英明、松井美樹、佐藤修
    • Organizer
      オペレーションズ・マネジメント&ストラテジー学会第6回全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      東京:日本
    • Year and Date
      2014-06-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] How Customers' Image and Evaluation of a Company Influence Customer Satisfaction and Customer Behavioral Intentions2014

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka, Yoshiki Matsui, and Osam Sato
    • Organizer
      The 45th Annual Meeting of Decision Sciences Institute
    • Place of Presentation
      Tampa, Florida: USA
    • Year and Date
      2014-11-22
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] 持続可能性の高い製品供給のための対供給者政策2014

    • Author(s)
      佐藤修・松井美樹・北中英明・上田泰・島田智明
    • Organizer
      オペレーションズ・マネジメント&ストラテジー学会第6回全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      東京:日本
    • Year and Date
      2014-06-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] サービス・エンカウンターにおける従業員に対する評価と顧客満足度の関係の分析2014

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      経営情報学会 2014年春季全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      神奈川県相模原市:日本
    • Year and Date
      2014-06-01
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] Effect of Information Systems on Collaborative Competence in New Product Development2014

    • Author(s)
      Osam Sato, Yoshiki Matsui, Hideaki Kitanaka, Yutaka Ueda, and Tomoaki Shimada
    • Organizer
      The 45th Annual Meeting of Decision Sciences Institute
    • Place of Presentation
      Tampa, Florida: USA
    • Year and Date
      2014-11-23
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] イノベーションと顧客満足度の関係についての分析2014

    • Author(s)
      北中英明、松井美樹、佐藤修
    • Organizer
      オペレーションズ・マネジメント&ストラテジー学会(JOMSA)第6回全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      拓殖大学
    • Year and Date
      2014-06-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380575
  • [Presentation] 従業員評価、顧客満足度、ならびに顧客ロイヤルティの関係に関する顧客属性別分析2014

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      経営情報学会 2014年秋季全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      新潟県新潟市:日本
    • Year and Date
      2014-10-25
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] Determinant Factors of Customers’ Behavioral Intentions in Financial Service Encounters2013

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      The 35th ISMS Marketing Science Conference
    • Place of Presentation
      Ozyegin University, Istanbul, Turkey
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] The Impact of Innovation and Continuous Improvement on Customer Satisfaction: Synergistic or Substitutional Relationship?2013

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      The 44th Annual Meeting of Decision Sciences Institute
    • Place of Presentation
      Baltimore, Maryland, USA
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] サービス接触手段と顧客の行動意図への影響要因の関係について2013

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      経営情報学会 2013年秋季全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      流通科学大学・神戸市
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] The Impact of Innovation and Continuous Improvement on Customer Satisfaction: Synergistic or Substitutional Relationship?2013

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      Decision Sciences Institute 2013(44th) Annual Meeting
    • Place of Presentation
      Baltimore, USA
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380575
  • [Presentation] サービス接触手段と顧客の行動意図への影響要因の関係について2013

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      経営情報学会 2013年秋季全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      神戸
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380575
  • [Presentation] Determinant Factors of Customers’ Behavioral Intentions in Financial Service Encounters2013

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      The 35th ISMS Marketing Science Conference
    • Place of Presentation
      Istanbul, Turkey
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380575
  • [Presentation] An Analysis of Key Determinant Factors for New Product Development Performance: A Multi Group Analysis Across Three Industries2012

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      The 2nd International Symposium on Operations Management and Strategy
    • Place of Presentation
      Tokyo, Japan
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330112
  • [Presentation] An Analysis of Key Determinant Factors for New Product Development Performance: A Multi Group Analysis Across Three Industries2012

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      Proceedings of the 2nd International Symposium on Operations Management and Strategy
    • Place of Presentation
      Tokyo, Japan
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330112
  • [Presentation] New product development and its interface functions of changes: An analysis of key determinant factors for new product development success2012

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      The 4th P&OM World Conference/19th International Annual EurOMA Conference
    • Place of Presentation
      Amsterdam, the Netherlands
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330112
  • [Presentation] New product development and its interface functions of changes: An analysis of key determinant factors for new product development success2012

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      Proceedings of the 4th P&OM World Conference/19th International Annual EurOMA Conference
    • Place of Presentation
      Amsterdam, the Netherlands
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330112
  • [Presentation] How Soon Consumers forget Advertising Messages? : A Study of the impact of TV Advertisements' Blank Period due to the 2011 Tsunami and Consumers' Recall of TV Commercials2011

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      Decision Sciences Institute 2011 Annual Meeting
    • Place of Presentation
      Boston(米国)
    • Year and Date
      2011-11-21
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330112
  • [Presentation] How Soon Consumers forget Advertising Messages?: A Study of the impact of TV Advertisements' Blank Period due to the 2011 Tsunami and Consumers' Recall of TV Commercials2011

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka, Kido Shigeru, Suzuki Akira and Jinya Nakamura
    • Organizer
      Decision Sciences Institute 2011 Annual Meeting
    • Place of Presentation
      Boston, USA
    • Year and Date
      2011-11-21
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] 外的要因によるテレビ広告出稿量の減少と生活者の広告想起について2011

    • Author(s)
      北中英明、鈴木暁、木戸茂、中村仁也
    • Organizer
      経営情報学会2011年秋季全国研究発表大会予稿集
    • Year and Date
      2011-10-30
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] TV広告の突発的な現象が広告想起に与えた影響2011

    • Author(s)
      木戸茂、北中英明、鈴木暁、中村仁也、小川孔輔
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第90回研究大会
    • Year and Date
      2011-12-03
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] How Soon Consumers forget Advertising Messages? : A Study of the impact of TV Advertisements' Blank Period due to the 2011 Tsunami and Consumers' Recall of TV Commercials2011

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka, Kido Shigeru, Suzuki Akira, Jinya Nakamura
    • Organizer
      Decision Sciences Institute 2011 Annual Meeting
    • Place of Presentation
      Boston, USA
    • Year and Date
      2011-11-21
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] MASによる広告伝播モデル研究<3>~広告想起にいたる広告接触回数分布の組み込み~2011

    • Author(s)
      鈴木暁・木戸茂・中村仁也・北中英明
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第89回研究大会
    • Year and Date
      2011-06-19
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] 外的要因によるテレビ広告出稿量の減少と生活者の広告想起について2011

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      経営情報学会2011年秋季全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      松山
    • Year and Date
      2011-10-30
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330112
  • [Presentation] 外的要因によるテレビ広告出稿量の減少と生活者の広告想起について2011

    • Author(s)
      北中英明、鈴木暁、木戸茂、中村仁也
    • Organizer
      経営情報学会2011年秋季全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      松山愛媛大学
    • Year and Date
      2011-10-30
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] A Study on Products' Information Spread to Consumers and Three Communication Modes2010

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka, Kido Shigeru, Suzuki Akira and Jinya Nakamura
    • Organizer
      2010 INFORMS Marketing Science
    • Place of Presentation
      Conference, Koeln
    • Year and Date
      2010-06-17
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] 情報の受発信メカニズムを組み込んだMulti-Agent-Systemによる広告伝播モデル2010

    • Author(s)
      中村仁也・木戸茂・鈴木暁・北中英明
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第88回研究大会
    • Year and Date
      2010-11-27
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] 消費者間相互作用のPR効果が消費者のブランド購買考慮に及ぼす影響について2010

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      拓殖大学経営経理研究
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] A Study on Products' Information Spread to Consumers and Three Communication Modes2010

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      INFORMS Marketing Science Conference
    • Place of Presentation
      Koeln, Germany
    • Year and Date
      2010-06-17
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330112
  • [Presentation] 生活者の対面コミュニケーションにより生成されるソーシャル・インフルエンスについての一考察2010

    • Author(s)
      北中英明・木戸茂・鈴木暁・中村仁也
    • Organizer
      経営情報学会 2010年秋期全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      中京大学
    • Year and Date
      2010-11-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] A Study on Products' Information Spread to Consumers and Three Communication Modes2010

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka, Kido Shigeru, Suzuki Akira, Jinya Nakamura
    • Organizer
      2010 INFORMS Marketing Science Conference
    • Place of Presentation
      Koeln, Germany
    • Year and Date
      2010-06-17
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] 個人の情報発信行動に影響する要因についての考察2010

    • Author(s)
      北中英明・木戸茂・鈴木暁・中村仁也
    • Organizer
      経営情報学会2010年春期全国研究発表大会予稿集
    • Year and Date
      2010-06-05
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] A study on How Consumers' Receive and Send Products' Information under the Multiple Communication Media Environment2010

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka, Kido Shigeru, Suzuki Akira and Jinya Nakamura
    • Organizer
      Decision Sciences Institute 2010 Annual Meeting
    • Place of Presentation
      San Diego, USA
    • Year and Date
      2010-11-21
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] 個人の情報発信行動に影響する要因についての考察2010

    • Author(s)
      北中英明・木戸茂・鈴木暁・中村仁也
    • Organizer
      経営情報学会 2010年春期全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      東京工業大学
    • Year and Date
      2010-06-05
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] 生活者の対面コミュニケーションにより生成されるソーシャル・インフルエンスについての一考察2010

    • Author(s)
      北中英明・木戸茂・鈴木暁・中村仁也
    • Organizer
      経営情報学会2010年秋期全国研究発表大会予稿集
    • Year and Date
      2010-11-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] The PR Effect of Consumers' Interaction and its Impact on Consumers' Brand Consideration2009

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka, Kido Shigeru, Suzuki Akira and Jinya Nakamura
    • Organizer
      COMPLEX 2009
    • Place of Presentation
      Tokyo
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] A Study on the Effect of WOM Communication Under Crossmedia Advertising2009

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      Decision Sciences Institute 2009 40^<th> Annual Meeting
    • Place of Presentation
      New Orleans, USA
    • Year and Date
      2009-11-16
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] The PR Effect of Consumers' Interaction and its Impact on Consumers' Brand Consideration2009

    • Author(s)
      北中英明, 木戸茂, 鈴木暁, 中村仁也
    • Organizer
      The 9th Asia-Pacific Complex Systems Conference
    • Place of Presentation
      中央大学駿河台メモリアルホール
    • Year and Date
      2009-11-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] 消費者の広告想起と購買意図の形成における消費者間相互作用の影響について2009

    • Author(s)
      北中英明・木戸茂・鈴木暁・中村仁也
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第86回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] A Study on the Effect of WOM Communication Under Crossmedia Advertising2009

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      Decision Sciences Institute 2009 Annual Meeting
    • Place of Presentation
      New Orleans, USA
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] 消費者の広告想起と購買意図の形成における消費者間相互作用の影響について2009

    • Author(s)
      北中英明・木戸茂・鈴木暁・中村仁也
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会 第86回研究大会
    • Place of Presentation
      株式会社電通・電通ホール
    • Year and Date
      2009-12-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21510161
  • [Presentation] 人工社会を用いた家電量販店市場の簡易予測手法検討2008

    • Author(s)
      上田忠雄, 北中英明
    • Organizer
      経営情報学会2008年春期全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      関東学院大学
    • Year and Date
      2008-06-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Presentation] 人工社会を用いた家電量販店市場の簡易予測手法検討2008

    • Author(s)
      上田忠雄・北中英明
    • Organizer
      経営情報学会 2008 年春期全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      経営情報学会 2008 年春期全国研究発表大会 予稿集
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Presentation] ネットワーク外部性をもつ製品における広告戦略の分析2007

    • Author(s)
      福中慧・北中英明・徐春暉・柴直樹
    • Organizer
      経営情報学会2007年度秋期全国研究大会
    • Place of Presentation
      経営情報学会2007年度秋期全国研究大会 予稿集 pp.506-509
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Presentation] Analyzing the Effect of Consumers' Interaction in Purchasing New Products Using Agent-based Approach2006

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      2006 INFORMS Marketing Science Conference
    • Place of Presentation
      Pittsburgh, Pennsylvania, USA
    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17330084
  • [Presentation] Analyzing the Effect of Consumers' Interaction in Purchasing New Products Using Agent-based Approach2006

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka and Naoki Shiba
    • Organizer
      INFORMS 2006 Marketing Science Conference
    • Place of Presentation
      Pittsburgh, USA
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Presentation] 消費者間相互作用における多階層性についての一考察2006

    • Author(s)
      北中英明・柴直樹
    • Organizer
      経営情報学会 2006 年春期全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      経営情報学会 2006 年春期全国研究発表大会 予稿集338-341ページ
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18510133
  • [Presentation] 従業員評価、顧客満足度、ならびに顧客ロイヤルティの関係に関する顧客属性別分析

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      経営情報学会 2014年秋季全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      新潟国際情報大学
    • Year and Date
      2014-10-25 – 2014-10-26
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380575
  • [Presentation] サービス・エンカウンターにおける従業員に対する評価と顧客満足度の関係の分析

    • Author(s)
      北中英明
    • Organizer
      経営情報学会 2014年春季全国研究発表大会
    • Place of Presentation
      青山学院大学
    • Year and Date
      2014-05-31 – 2014-06-01
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380575
  • [Presentation] How Customers' Image and Evaluation of a Company Influence Customer Satisfaction and Customer Behavioral Intentions

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka, Yoshiki Matsui, Osam sato
    • Organizer
      Decision Sciences Institute 2014(45th) Annual Meeting
    • Place of Presentation
      Tampa, USA
    • Year and Date
      2014-11-22 – 2014-11-25
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380575
  • [Presentation] Value co-creation model for sustainability

    • Author(s)
      Keiko Toya and Hideaki Kitanaka
    • Organizer
      AMA SERVSIG 2014
    • Place of Presentation
      Thessaloniki, GREECE
    • Year and Date
      2014-06-13 – 2014-06-15
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380575
  • [Presentation] Importance of coordination of plant activity for new product development performance: contribution of groupware

    • Author(s)
      Osam Sato, Yoshiki Matsui, Hideaki Kitanaka, Yutaka Ueda and Tomoaki Shimada
    • Organizer
      APDSI-ICOSCM-ISOMS 2014
    • Place of Presentation
      Yokohama, Kanagawa: Japan
    • Year and Date
      2014-07-18 – 2014-07-22
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • [Presentation] A Study of Relationship among Customer Evaluation for Employees, Customer Satisfaction, and Customer Behavioral Intentions in Service Encounter

    • Author(s)
      Hideaki Kitanaka, Yoshiki Matsui and Osam Sato
    • Organizer
      APDSI-ICOSCM-ISOMS 2014
    • Place of Presentation
      Yokohama, Kanagawa: Japan
    • Year and Date
      2014-07-18 – 2014-07-22
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245050
  • 1.  MATSUI Yoshiki (70173789)
    # of Collaborated Projects: 4 results
    # of Collaborated Products: 18 results
  • 2.  SATO Osamu (50170725)
    # of Collaborated Projects: 4 results
    # of Collaborated Products: 18 results
  • 3.  SHIBA Naoki (50226164)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 6 results
  • 4.  SHIMADA Tomoaki (40410229)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 9 results
  • 5.  上田 泰 (70201952)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 9 results
  • 6.  PHAN Chi Anh
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 7.  ZENG Jing
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 8.  GANGOLD Odkhishig
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 9.  HELLER Daniel A (00362096)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 10.  戸谷 圭子 (20350308)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 11.  ABDALLAH Bahjat Ayman
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 12.  NGUYEN Hue Minh
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 13.  ZHANG Wenqing Zhang
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 14.  ZHAO Xiande
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 15.  NGUYEN Thu Ha
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 16.  LUONG Vu Mai Hoa
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 17.  ABDALLAH Ayman Bahjat
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 18.  SINGH Mahendra
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results

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