Researcher Number |
20755087
|
Other IDs |
|
Affiliation (Current) |
2024: 横浜市立大学, データサイエンス学部, 教授
|
Affiliation (based on the past Project Information) *help |
2020 – 2024: 横浜市立大学, データサイエンス学部, 教授
2019: 早稲田大学, 理工学術院, 教授(任期付)
|
Review Section/Research Field |
- Principal Investigator
-
Basic Section 07090:Commerce-related
- Except Principal Investigator
-
Medium-sized Section 25:Social systems engineering, safety engineering, disaster prevention engineering, and related fields /
Medium-sized Section 41:Agricultural economics and rural sociology, agricultural engineering, and related fields
|
Keywords |
- Principal Investigator
-
主観的厚生 / 異質性 / 生活満足度 / 幸福度 / ブランド価値 / マーケティング管理 / 幸福感 / subjective well-being / SDGs / 顧客管理 / 0過剰ガンマモデル
… More
- Except Principal Investigator
-
… More
因果推論 / 実験計画 / 人工知能 / 機械学習 / データ駆動型社会 / 計量経済学 / ヘルスアウトカム / 疫学的消費行動モデル / 栄養素摂取状況 / 購買チャネル / 購買履歴データ / 主成分分析 / 食物摂取頻度調査 / Body Mass Index / 栄養素摂取 / 食品購買 / 効果検証 / マーケティング施策 / 施策効果
Less
|