• Search Research Projects
  • Search Researchers
  • How to Use
  1. Back to previous page

IWASAKI Kunihiko  岩崎 邦彦

ORCIDConnect your ORCID iD *help
… Alternative Names

岩埼 邦彦  イワサキ クニヒコ

Less
Researcher Number 40315213
External Links
Affiliation (Current) 2020: 静岡県立大学, 経営情報学部, 教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2008 – 2019: University of Shizuoka, 経営情報学部, 教授
2007: University of Shizuoka, School of Administration and Informatics, Associate Professor
2002 – 2006: 静岡県立大学, 経営情報学部, 助教授
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Agro-economics / Tourism Studies / Tourism Studies
Except Principal Investigator
Commerce / Business administration / Business administration
Keywords
Principal Investigator
ツーリズム / おもてなし / インバウンド / 国際比較 / 観光 / 緑茶 / ブランド / 中山間地域 / 産地 / 農産物 / マネジメント戦略 / マネジメン戦略 / 定量研究 … More
Except Principal Investigator
… More BtoB / 電子マネー / 消費者 / 普及 / 商学 / モデル化 / シミュレーション / 電子商取引 / 電子仲介 / 中間業者 / Electronic Commerce / 経営戦略 / 地域商業 / 活性化 / 経営学 / 商業活性化 / 経営組織 / ファミリー・ビジネス / ネットワーク / 普及戦略 / データ分析 / 数理モデル / 消費者調査 / 構造方程式モデリング / モデル / エージェント / マーケティング / B to B / 中小小売業 / セグメンテーション / Electronic Intermediary / Intermediaries / Marketing / 電子情報仲介 / ネットショップ / 購買意思決定 / 意思決定要因 / Information Intermediation / Strategy / Electronic Intermediation / 電子書籍サービス / 利用促進方策 / 消費者行動モデル / 電子図書館 / 電子書籍 / 利用促進モデル / 出版社 Less
  • Research Projects

    (9 results)
  • Research Products

    (134 results)
  • Co-Researchers

    (12 People)
  •  Building a model and proposing tactics for accelerating the usage of electronic books based on the survey of consumers and book publishersOngoing

    • Principal Investigator
      渡部 和雄
    • Project Period (FY)
      2017 – 2020
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Tokyo City University
  •  The comparative studies of multi-dimensions of the concept of "OMOTENASHI"Principal Investigator

    • Principal Investigator
      IWASAKI Kunihiko
    • Project Period (FY)
      2015 – 2017
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Tourism Studies
    • Research Institution
      University of Shizuoka
  •  Constructing an electronic money usage model and diffusion strategy based on on- the-spot investigations of consumers and shopping streets

    • Principal Investigator
      Watabe Kazuo
    • Project Period (FY)
      2013 – 2015
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Tokyo City University
  •  The study to exlpore multidimentiola characteristics of "OMOTENASHI" in Japanese inbound tourimsPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      IWASAKI Kunihiko
    • Project Period (FY)
      2011 – 2013
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Tourism Studies
    • Research Institution
      University of Shizuoka
  •  Empirical study for the effects of network aspects on the performance of family business.

    • Principal Investigator
      OKUMURA Akihiro
    • Project Period (FY)
      2010 – 2012
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Business administration
    • Research Institution
      University of Shizuoka
  •  The Demonstrative Construction of Strategies ActivatingLocal Commerce by Applying Electronic Money

    • Principal Investigator
      WATABE Kazuo
    • Project Period (FY)
      2009 – 2012
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Tokyo City University
  •  Brand Building of Agricultural Produce in Hilly and Mountainous AreasPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      IWASAKI Kunihiko
    • Project Period (FY)
      2007 – 2009
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Agro-economics
    • Research Institution
      University of Shizuoka
  •  Roles and Strategies of Electronic Intermediaries in Electronic Commerce

    • Principal Investigator
      WATABE Kazuo
    • Project Period (FY)
      2005 – 2007
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Musashi Institute of Technology
      University of Shizuoka
  •  Intermediaries' New Roles and Strategies in Electronic Commerce

    • Principal Investigator
      WATABE Kazuo
    • Project Period (FY)
      2002 – 2004
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Business administration
    • Research Institution
      University of Shizuoka

All 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] 地域引力を生み出す 観光ブランドの教科書2019

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Total Pages
      348
    • Publisher
      日本経済新聞社
    • ISBN
      9784532323073
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04011
  • [Book] 引き算する勇気:会社を強くする逆転発想 中国版2018

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Total Pages
      218
    • Publisher
      機械工業出版社(北京)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04011
  • [Book] 農業のマーケティング教科書:食と農のおいしいつなぎかた2017

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Total Pages
      216
    • Publisher
      日本経済新聞出版社
    • ISBN
      9784532321833
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04011
  • [Book] 極減力:經營也要斷捨離, 化繁為減才是好經營  (引き算する勇気:会社を強くする逆転発想) 台湾版2017

    • Author(s)
      岩崎邦彦(著) 劉亭言(訳)
    • Publisher
      商業周刊 (台湾)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04011
  • [Book] 引き算する勇気:会社を強くする逆転発想2015

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Total Pages
      279
    • Publisher
      日本経済新聞出版社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380578
  • [Book] 小さな会社を強くするブランドづくりの教科書2013

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Total Pages
      272
    • Publisher
      日本経済新聞出版社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380578
  • [Book] 小が大を超えるマーケティングの法則(韓国語版)2013

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Publisher
      Sigma Books, Seoul Korea
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Book] 小が大を超えるマーケティングの法則2012

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Total Pages
      246
    • Publisher
      日本経済新聞出版社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Book] 新版食糧・農産物流通論2012

    • Author(s)
      藤島廣二、岩崎邦彦
    • Total Pages
      198
    • Publisher
      筑波書房
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Book] 小が大を超えるマーケティングの法則2012

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Publisher
      日本経済新聞出版社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Book] 新版食糧・農産物流通論2012

    • Author(s)
      藤島廣二, 安部新一, 宮部和幸, 岩崎邦彦
    • Publisher
      筑波書房
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Book] 小さな会社を強くするブランドづくりの教科書2011

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Publisher
      日本経済新聞出版社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Book] 食料・農産物流通論2009

    • Author(s)
      藤島広二, 安部新一, 宮部和幸, 岩崎邦彦
    • Total Pages
      198
    • Publisher
      筑波書房
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Book] 食料・農産物流通論2009

    • Author(s)
      藤島廣二・安部新一・宮部和幸・岩崎邦彦
    • Total Pages
      198
    • Publisher
      筑波書房
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Book] 食料・農産物流通論2009

    • Author(s)
      藤島廣二、安部新一、宮部和幸、岩崎邦彦
    • Total Pages
      198
    • Publisher
      筑波書房
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Book] 緑茶のマーケティング:茶葉ビジネスからリラックスビジネスへ2008

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Total Pages
      136
    • Publisher
      農文協
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Book] 地域マネジメントと起業家精神2008

    • Author(s)
      影山喜一, 岩崎邦彦, 他6名
    • Total Pages
      210
    • Publisher
      雄松堂出版
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Book] 茶大百科 第I刊2008

    • Author(s)
      岩崎邦彦, 他
    • Total Pages
      900
    • Publisher
      (社)農山漁村文化協会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Book] 緑茶のマーケティング : 茶葉ビジネスからリラックスビジネスヘ2008

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Total Pages
      136
    • Publisher
      農文協
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Book] 小規模企業の異業種連携の実態と成功要因に関する実証分析『中小企業のライフサイクル』2007

    • Author(s)
      岩崎 邦彦(日本中小企業学会編)
    • Total Pages
      248
    • Publisher
      同友館
    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Book] スモールビジネス・マーケティング2004

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Total Pages
      165
    • Publisher
      中央経済社
    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14530145
  • [Book] リテーリングにおける事業開発2003

    • Author(s)
      岩崎邦彦ほか
    • Total Pages
      206
    • Publisher
      中央経済社
    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14530145
  • [Book] 中小規模店選好セグメントへの効果的接近のためのマーケティング・プログラム2002

    • Author(s)
      岩崎邦彦ほか
    • Publisher
      中央経済社
    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14530145
  • [Journal Article] 「引き算」の商品開発がヒットをつくる2019

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      宣伝会議

      Volume: 933 Pages: 34-35

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04011
  • [Journal Article] 紙出版物と紙・電子出版物利用者の意識や行動の定量分析2019

    • Author(s)
      渡部和雄,梅原英一,岩崎邦彦
    • Journal Title

      日本印刷学会誌

      Volume: 56 Pages: 146-152

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04011
  • [Journal Article] 紙書籍,電子書籍の利用者の定量分析と利用促進策 - 意識や行動の差異に着目して -2019

    • Author(s)
      渡部和雄,岩崎邦彦,梅原英一
    • Journal Title

      経営情報学会誌

      Volume: 27-4 Pages: 301-316

    • NAID

      40021915487

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04011
  • [Journal Article] 紙出版物利用者と紙・電子出版物利用者の意識や行動の定量分析2019

    • Author(s)
      渡部和雄,梅原英一,岩崎邦彦
    • Journal Title

      日本印刷学会誌

      Volume: 56-3

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04011
  • [Journal Article] 好調スタートアップ事業者は、どのようなマーケティングを行っているのか2018

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      商工総合研究所「商工金融」

      Volume: 68-2 Pages: 31-44

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04011
  • [Journal Article] 食肉のブランドづくりに関する諸活動と業績の関係性について2018

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      畜産技術

      Volume: 762 Pages: 2-7

    • NAID

      40021720273

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04011
  • [Journal Article] An analysis of the relationship between branding activity performance and performance in the meat industry2018

    • Author(s)
      岩崎邦彦,松井 繁幸
    • Journal Title

      Nihon Chikusan Gakkaiho

      Volume: 89-2 Issue: 2 Pages: 235-243

    • DOI

      10.2508/chikusan.89.235

    • NAID

      130007396812

    • ISSN
      1346-907X, 1880-8255
    • Language
      Japanese
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04011
  • [Journal Article] How does tourism differ among generations? Tourists from the United States and their willingness to visit Japan2017

    • Author(s)
      Yu Ishida, Miki Miyaki, Yoshikazu Fujisawa Kunihiko Iwasaki
    • Journal Title

      International Journal of Tourism Sciences

      Volume: 17 Pages: 49-60

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K01954
  • [Journal Article] インバウンド観光客に対する“おもてなし”の多面性に関する研究 -イギリス人を対象とした日本観光へのニーズの計量分析-2017

    • Author(s)
      岩崎邦彦、藤澤由和
    • Journal Title

      経営と情報

      Volume: 30(1) Pages: 1-14

    • NAID

      40021444377

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K01954
  • [Journal Article] インバウンド観光客に対する“おもてなし”の多面性に関する研究 -イギリス人を対象とした日本観光へのニーズの計量分析-2017

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      経営と情報

      Volume: 30-1 Pages: 1-14

    • NAID

      40021444377

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04011
  • [Journal Article] 医療機関選択に対するベイジアンネットワークを用いた患者意識の分析2017

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      日本ソーシャルデータサイエンス論文誌

      Volume: 1-1 Pages: 37-47

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04011
  • [Journal Article] 本質的な価値を引き出す「引き算」と「掛け算」の戦略2016

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      商業界

      Volume: Vol.69, No.1 Pages: 13-17

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380578
  • [Journal Article] 日本茶の商品情報表示に関する消費者意識の調査と考察2015

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      日本食品科学工学会誌

      Volume: 第62巻1号 Pages: 41-49

    • NAID

      130004779809

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380578
  • [Journal Article] 日本への観光意欲の決定要因2015

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      日本国際観光学会論文集

      Volume: 22 Pages: 109-114

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380578
  • [Journal Article] 高品質・適正価格こそ小さな店の採るべき絶対原則2015

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      商業界

      Volume: Vol.68, No.10 Pages: 34-37

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380578
  • [Journal Article] 電子マネー利用の規定要因と利用頻度・利用意向のモデル化による示唆2014

    • Author(s)
      渡部和雄、岩崎邦彦、梅原英一
    • Journal Title

      経営情報学会誌

      Volume: Vol.23, No.2 Pages: 105-119

    • NAID

      40020214109

    • Peer Reviewed / Acknowledgement Compliant
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380578
  • [Journal Article] 緑茶から見える「和食」と日本農業の未来2014

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      農業と経済

      Volume: 第80巻、第10号 Pages: 132-138

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380578
  • [Journal Article] Factors and Models for Promoting Consumer Use of Electronic Money2014

    • Author(s)
      Kazuo Watabe, Kunihiko Iwasaki, and Eiichi Umehara
    • Journal Title

      International Journal of Japan Association for Management Systems

      Volume: Vol.6, No.1 Pages: 7-14

    • NAID

      130005056838

    • Peer Reviewed / Acknowledgement Compliant / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380578
  • [Journal Article] 電子マネー利用の規定要因特定と利用頻度・利用意向のモデル化による示唆2014

    • Author(s)
      渡部和雄,岩崎邦彦,梅原英一
    • Journal Title

      経営情報学会誌

      Volume: Vol.22、 No.3

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380578
  • [Journal Article] 電子マネー利用意向の規定要因および既定要因間の関係の実証研究2013

    • Author(s)
      渡部和雄、岩崎邦彦、梅原英一
    • Journal Title

      情報処理学会、電子情報通信学会 情報科学技術フォーラム査読付き論文集

      Volume: 第4分冊 RN-003 Pages: 65-70

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380578
  • [Journal Article] 小規模の「強み」を生かしたマーケティングの法則2013

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      中小商工業研究

      Volume: 117 Pages: 11-23

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380578
  • [Journal Article] 電子マネーの普及要因と普及促進策 関東地方7地域における消費者調査に基づいて2013

    • Author(s)
      渡部和雄、岩崎邦彦
    • Journal Title

      情報処理学会論文誌

      Volume: Vol.54、 No5 Pages: 1726-1737

    • NAID

      110009579791

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25380578
  • [Journal Article] 電子マネーの普及要因と普及促進策2013

    • Author(s)
      渡部和雄,岩崎邦彦
    • Journal Title

      情報処理学会論文誌

      Volume: Vol.5、No.5 Pages: 1-12

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] 小さな企業に吹く追い風とそれを捉える3つの戦略2012

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      商業界

      Volume: Vol.65 Pages: 72-78

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] 小さな企業に吹く追い風と、それを捉える3つの戦略2012

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      商業界

      Volume: 65 Pages: 72-78

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] 病院マーケティングの基礎の取り組み2012

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      社会保険旬報

      Volume: Vol.2511 Pages: 34-40

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] 電子マネーの地域グループ別普及要因と普及促進策2011

    • Author(s)
      渡部和雄、岩崎邦彦
    • Journal Title

      情報メディアセンタージャーナル

      Volume: 12 Pages: 23-31

    • NAID

      40018891136

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] 電子マネーの地域への普及要因と普及促進策2011

    • Author(s)
      渡部和雄、岩崎邦彦
    • Journal Title

      経営情報学会論文誌

      Volume: 19 Pages: 341-359

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] 電子マネーの地域グループ別普及要因と普及促進策2011

    • Author(s)
      渡部和雄,岩崎邦彦
    • Journal Title

      情報メディアセンタージャーナル

      Volume: Vol.12 Pages: 23-31

    • NAID

      40018891136

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] 電子マネーの地域への普及要因と普及促進策2011

    • Author(s)
      渡部和雄,岩崎邦彦
    • Journal Title

      経営情報学会論文誌

      Volume: Vol.19 Pages: 341-349

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] 地方都市のMICE振興戦略 - 静岡県の取り組みからの示唆 -2011

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      日本観光研究学会「観光研究」

      Volume: 第22巻2号 Pages: 14-17

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Journal Article] 地方都市のMICE振興戦略-静岡県の取り組みからの示唆-2011

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      観光研究(日本観光研究学会)

      Volume: 第22巻2号 Pages: 14-17

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Journal Article] コンベンション都市に対する参加者満足度の規定要因2010

    • Author(s)
      岩崎邦彦、渡辺厚
    • Journal Title

      観光研究

      Volume: Vol.22 Pages: 31-36

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] 農産物の産直を志向する消費者の特性-農産物生産者のダイレクト・マーケティングへの示唆-2010

    • Author(s)
      藤島廣二, 岩崎邦彦
    • Journal Title

      農村研究 第110号

      Pages: 13-22

    • NAID

      40017051346

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Journal Article] ネット購買への抵抗感にもとづく商品類型化とマーケティング戦略2010

    • Author(s)
      渡部和雄,岩崎邦彦
    • Journal Title

      情報メディアセンタージャーナル

      Volume: Vol.11 Pages: 28-35

    • NAID

      40017146278

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] 農産物の産直を志向する消費者の特性 -農産物生産者のダイレクト・マーケティングへの示唆-2010

    • Author(s)
      藤島廣二、岩崎邦彦
    • Journal Title

      東京農業大学農業経済学会「農村研究」 第110号

      Pages: 13-22

    • NAID

      40017051346

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] ネット購買への抵抗感にもとづく商品類型化とマーケティング戦略2010

    • Author(s)
      渡部和雄, 岩崎邦彦
    • Journal Title

      東京都市大学「情報メディアセンタージャーナル」 第11号

      Pages: 28-35

    • NAID

      40017146278

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Journal Article] 農産物の産直を志向する消費者の特性-農産物生産者のダイレクト・マーケティングへの示唆-2010

    • Author(s)
      藤島廣二、岩崎邦彦
    • Journal Title

      東京農業大学農業経済学会「農村研究」

      Volume: Vol.110 Pages: 13-22

    • NAID

      40017051346

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] ネット購買における消費者意識にもとづく商品類型化2010

    • Author(s)
      渡部和雄、岩崎邦彦
    • Journal Title

      東京都市大学環境情報学部紀要 11号

      Pages: 5-13

    • NAID

      40018813644

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] 農産物の産直を志向する消費者の特性 -農産物生産者のダイレクト・マーケティングへの示唆-2010

    • Author(s)
      藤島廣二, 岩崎邦彦
    • Journal Title

      東京農業大学農業経済学会「農村研究」 第110号

      Pages: 13-22

    • NAID

      40017051346

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Journal Article] 緑茶とツーリズムの融合による茶産地のイノベーション2010

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      静岡県立大学経営情報学部「経営と情報」 第22巻2号

      Pages: 19-28

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Journal Article] 緑茶とツーリズムの融合による茶産地のイノベーション2010

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      経営と情報 第22巻2号

      Pages: 19-28

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Journal Article] ネット購買への抵抗感にもとつく商品類型化とマーケティング戦略2010

    • Author(s)
      渡部和雄、岩崎邦彦
    • Journal Title

      情報メディアセンタージャーナル 11巻

      Pages: 28-35

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] ネット購買における消費者意識にもとづく商品類型化2010

    • Author(s)
      渡部和雄,岩崎邦彦
    • Journal Title

      東京都市大学環境情報学部紀要

      Volume: Vol.11 Pages: 5-13

    • NAID

      40018813644

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] 非接触型ICカード型電子マネーに対する消費者の意識と普及の課題 : 利用者と非利用者、交通系と流通系、地域による意識の差異と利用意向の分析2009

    • Author(s)
      渡部和雄, 岩崎邦彦
    • Journal Title

      経営情報学会誌 第17巻4号

      Pages: 13-36

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Journal Article] 非接触ICカード型電子マネーに対する消費者の意識と普及の課題2009

    • Author(s)
      渡部和雄,岩崎邦彦
    • Journal Title

      経営情報学会誌

      Volume: Vol.17、No.4 Pages: 13-36

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21530444
  • [Journal Article] ミネラルウォーター消費の促進要因に関する実証分析-ミネラルウォーターのマーケティングへの示唆-2009

    • Author(s)
      岩崎邦彦, 吉田満梨, 永冨聡, 藤澤由和
    • Journal Title

      静岡県立大学経営情報学部「経営と情報」 第22巻1号

      Pages: 1-7

    • NAID

      110007492450

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Journal Article] 大手にできない「小者の戦略」2008

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      商業界 第61巻第13号

      Pages: 26-30

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Journal Article] 茶小売業の好業績モデルの実証的構築2008

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      静岡県立大学経営情報学部『経営と情報』 第20巻1号

      Pages: 1-15

    • NAID

      110007044650

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Journal Article] 茶小売業の好業績モデルの実証的構築2008

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      経営と情報 第20巻1号

      Pages: 1-15

    • NAID

      110007044650

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Journal Article] 観光目的地における地域ブランドに関する実証研究:都道府県を対象にしたブランド構築の方向性2008

    • Author(s)
      岩崎邦彦・小林加奈
    • Journal Title

      日本観光研究学会全国大会学術論文集 第22号

      Pages: 181-184

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Journal Article] Development of a Cause and Effect Model between the Marketing Factors and Performance of Tea Retailers2007

    • Author(s)
      Kunihiko Iwasaki
    • Journal Title

      Review of Administration and Informatics Vol.20, No.1

      Pages: 1-15

    • NAID

      110007044650

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 一店逸品を活用した小売マーケティングと商店街活性化2007

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Journal Title

      中小商工業研究所「中小商工業研究」 第93号

      Pages: 14-21

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 茶小売業の好業績モデルの実証的構築2007

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Journal Title

      静岡県立大学経営情報学部『経営と情報』 第20巻1号

      Pages: 1-15

    • NAID

      110007044650

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 茶小売業の好業績モデルの実証的構築2007

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Journal Title

      経営と情報 20巻1号

      Pages: 1-15

    • NAID

      110007044650

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 店逸品を活用した小売マーケティングと商店街活性化2007

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Journal Title

      中小商工業研究 93

      Pages: 14-21

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 中小小売業の顧客維持活動の効果2007

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Journal Title

      中小企業金融公庫「中小公庫マンスリー」 第54巻第1号

      Pages: 12-17

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] Empirical Analysis about Actual Conditions and Success Factors of Small and Medium-sized Enterprises2007

    • Author(s)
      Kunihiko Iwasaki
    • Journal Title

      Lifecycle of Small and Medium-sized Enterprises(Doyukan)

      Pages: 248-248

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] コンベンション参加者の開催都市に対する満足度に関する一考察2006

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Journal Title

      日本地域学会「地域学研究」 第36巻第1号

      Pages: 201-210

    • NAID

      130000063978

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 小規模企業の異業種連携の実態と成功要因に関する実証分析2006

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      日本中小企業学会第26会全国大会

      Pages: 21-21

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 消費者のインショッピングの規定要因:東京都の消費者データを用いた実証研究2006

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Journal Title

      日本地域学会「地域学研究」 第36巻第3号

      Pages: 651-662

    • NAID

      130000063870

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 店舗とネットショップでの購買における消費者の意思決定要因2006

    • Author(s)
      渡部和雄, 岩崎邦彦
    • Journal Title

      経営情報学会2006年秋季全国研究発表大会予稿集

      Pages: 182-185

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 緑茶業界のマーケティング:緑茶がもたらす価値を提供する2005

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Journal Title

      静岡県茶業会議所『月刊 茶』 第58巻第6号

      Pages: 6-9

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] The Role of Strategic Marketing Management in A Japanese Community2005

    • Author(s)
      Kunihiko Iwasaki
    • Journal Title

      Proc.Australian and New Zealand Marketing Academy Conf. (電子媒体)

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 消費者買物行動における地元回帰の動き2005

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      都市計画 54・5

      Pages: 22-24

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 茶専門店のマーケティングの方向性:専門店志向の消費者をターゲットとする2005

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Journal Title

      静岡県茶業会議所『月刊 茶』 第58巻第7号

      Pages: 6-9

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] The Trend of Consumers' Local Shopping2005

    • Author(s)
      Kunihiko Iwasaki
    • Journal Title

      City Planning Review Vol.54, No.5

      Pages: 22-24

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 茶専門店はリピート・ビジネス2005

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Journal Title

      静岡県茶業会議所『月刊 茶』 第58巻第9号

      Pages: 6-9

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 緑茶専門店のコミュニケーション戦略2005

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Journal Title

      静岡県茶業会議所『月刊 茶』 第58巻第8号

      Pages: 6-9

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 小売り環境の変化と小さな店のマーケティング2005

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Journal Title

      中小商工業研究所「中小商工業研究」 第84号

      Pages: 91-95

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 小売り環境の変化と小さな店のマーケティング2005

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      中小商工業研究 第84号

      Pages: 91-95

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 緑茶の産地ブランド・イメージに関する定量分析2005

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Journal Title

      静岡県茶業会議所『月刊 茶』 第58巻第11号

      Pages: 6-11

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] 消費者買物行動における地元回帰の動き2005

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Journal Title

      日本都市計画学会「都市計画」 第54巻第5号

      Pages: 22-24

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Journal Article] Developing an Effective Retail Format for Small Tea Retailers2004

    • Author(s)
      Iwasaki, Kunihiko
    • Journal Title

      International conference on Tea Culture and Science

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14530145
  • [Journal Article] Developing an Effective Retail Format for Small Tea Retailers2004

    • Author(s)
      Kunihiko Iwasaki
    • Journal Title

      International conference on Tea Culture and Science

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14530145
  • [Journal Article] コンベンション参加者の開催都市に対する顧客満足度モデルの構築2004

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      日本地域学会第41回年次大会

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14530145
  • [Journal Article] マーケティング・コミュニケーションにおける人的資源2003

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      企業診断 Vol.50,No.8

      Pages: 56-61

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14530145
  • [Journal Article] 顧客維持活動がストア・ロイヤルティにもたらす効果2003

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      経営と情報 Vol.6,No.1

      Pages: 13-25

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14530145
  • [Journal Article] くちコミと中小企業2003

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Journal Title

      中小公庫マンスリー Vol.50,No.4

      Pages: 12-17

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14530145
  • [Presentation] 日本への観光意欲の決定要因-アメリカ人を対象にしたアンケート調査による実証分析-2015

    • Author(s)
      石田 祐, 宮錦 三樹, 岩崎 邦彦, 藤澤 由和
    • Organizer
      第2回兵庫県立大学計算科学連携センター学術会議
    • Place of Presentation
      兵庫県立大学
    • Year and Date
      2015-08-04
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K01954
  • [Presentation] 日本への観光意欲の決定要因-台湾人を対象にしたアンケート調査による実証分析-2015

    • Author(s)
      石田 祐, 宮錦 三樹, 岩崎 邦彦, 藤澤 由和
    • Organizer
      第19回日本国際観光学会
    • Place of Presentation
      流通経済大学
    • Year and Date
      2015-10-31
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K01954
  • [Presentation] ポスト紅ほっぺのブランド戦略2013

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Organizer
      JA静岡市
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] 今、モノづくりから、ブランドづくりへ・・・2013

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Organizer
      静岡市産学交流センターマーケティング支援講座
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] 小さな会社を強くするブランドづくり2013

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Organizer
      東海4県・長野県農業法人経営情報交流
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] 選ばれる地域・企業になるために2013

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Organizer
      静岡県静岡空港を活用したまちづくり研修会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] ポスト紅ほっぺのブランド戦略2013

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Organizer
      静岡県静岡いちご戦略協議会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] ブランドづくりとは何か?-藤枝ブランドの方向性を考える-2013

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Place of Presentation
      藤枝市
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] ブランドづくりを考える:茶草場農法はブランドになる2013

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Organizer
      静岡県世界農業遺産活用セミナー
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] 白川茶ブランド力の調査結果報告と方向性の提言2012

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Organizer
      美濃白川茶商会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] 農産物のブランディング2011

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Organizer
      A全中JA経営マスターコース
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] ブランドづくりを考える2011

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Organizer
      静岡商工会議所観光・飲食部会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] 中小企業のブランド構築2011

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Organizer
      協同組合静岡流通センター
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] 観光における地域のブランディング2011

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Organizer
      静岡県、大学ネットワーク静岡
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] 農産物のブランドつくり2011

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Organizer
      JA大井川
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] 美濃白川茶ブランド力の調査結果報告と美濃白川茶の歩むべき方向性への提言2011

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Organizer
      美濃白川茶商会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] 静岡ブランドの挑戦2011

    • Author(s)
      岩崎邦彦
    • Organizer
      HK静岡放送局開局80周年特別番組ゲストコメンテーター
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23614015
  • [Presentation] 農産物の産直志向の消費者特性に関する実証分析:産直マーケティングへの示唆2008

    • Author(s)
      岩崎邦彦・藤島廣二
    • Organizer
      日本農業市場学会2008年度大会
    • Place of Presentation
      東京農業大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Presentation] 農産物の産直志向の消費者特性に関する実証分析 : 産直マーケティングへの示唆2008

    • Author(s)
      岩崎邦彦, 藤島廣二
    • Organizer
      日本農業市場学会2008年度大会
    • Place of Presentation
      東京農業大学
    • Year and Date
      2008-07-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Presentation] Factors Affecting Consumer Decisions about Purchases at Onliine Shops2007

    • Author(s)
      Kazuo Watabe, Kunihiko Iwasaki
    • Organizer
      IEEE International Conference on E-Commeroe Technology
    • Place of Presentation
      Tokyo,Japan
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Presentation] 観光目的地における地域ブランドに関する実証研究:都道府県を対象にしたブランド構築の方向性2007

    • Author(s)
      岩崎邦彦・小林加奈
    • Organizer
      日本観光研究学会第22回全国大会
    • Place of Presentation
      立命館アジア太平洋大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Presentation] An Empirical Study of Marketing Factors Affecting Performance of Tea Specialty Retailers2007

    • Author(s)
      Kunihiko Iwasaki, Tadayuki Miyamoto
    • Organizer
      The 3rd International Conference on O-CHA(Tea) Culture and Science
    • Place of Presentation
      University of Shizuoka
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Presentation] An Empirical Study of Marketing Factors Affecting Performance of Tea Specialty Retailers2007

    • Author(s)
      Kunihiko Iwasaki & Tadayuki Miyamoto
    • Organizer
      The 3rd International Conference on O-CHA(Tea)Culture and Science
    • Place of Presentation
      University of Shizuoka
    • Year and Date
      2007-11-02
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Presentation] 観光目的地における地域ブランドに関する実証研究2007

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Organizer
      日本観光研究学会全国大会学術論文集
    • Place of Presentation
      別府
    • Year and Date
      2007-12-01
    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Presentation] Sourcing and Marketing Challenges of Overseas Japanese Green Tea Retailers: Insight from Australia2007

    • Author(s)
      Tadayuki Miyamoto & Kunihiko Iwasaki
    • Organizer
      The 3rd International Conference on O-CHA(Tea)Culture and Science
    • Place of Presentation
      University of Shizuoka
    • Year and Date
      2007-11-02
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Presentation] The Convention Marketing Organization as a Network Broker of the Convention Tourism Service Network2007

    • Author(s)
      Kunihiko Iwasaki
    • Organizer
      10th International Conference on Society for Global Business & Economic Development
    • Place of Presentation
      Kyoto,Japan
    • Year and Date
      2007-08-08
    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Presentation] 観光目的地における地域ブランドに関する実証研究:都道府県を対象にしたブランド構築の方向性2007

    • Author(s)
      岩崎邦彦・小林加奈
    • Organizer
      日本観光研究学会第22回 全国大会
    • Place of Presentation
      立命館アジア太平洋大学
    • Year and Date
      2007-12-02
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Presentation] Sourcing and Marketing Challenges of Overseas Japanese Green Tea Retailers: Insight from Australia2007

    • Author(s)
      Tadayuki Miyamoto, Kunihiko Iwasaki
    • Organizer
      The 3rd International Conference on O-CHA(Tea) Culture and Science
    • Place of Presentation
      University of Shizuoka
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19580258
  • [Presentation] The Convention Marketing Organisation as a Network Broker of the Convention Tourism Serves Network : Empitical Insights From the Shizuoka Convention Bureau's Experience2007

    • Author(s)
      Kunihiko Iwasaki
    • Organizer
      Proceedings of the 10th International Conference of the Society for Global Business & Economic Development
    • Place of Presentation
      Kyoto, Japan
    • Year and Date
      2007-08-08
    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Presentation] 観光目的地における地域ブランドに関する実証研究2007

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Organizer
      日本観光研究学会全国大会学術論文集
    • Place of Presentation
      別府市
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Presentation] 小規模企業の異業種連携の実態と成功要因に関する実証分析2006

    • Author(s)
      岩崎 邦彦
    • Organizer
      日本中小企業学会第26回全国大会
    • Place of Presentation
      東京
    • Year and Date
      2006-09-30
    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • [Presentation] The Role of Strategic Marketing Management in A Japanese Community2005

    • Author(s)
      Kunihiko Iwasaki
    • Organizer
      Proceedings of Australian and New Zealand Marketing Academy Conference
    • Place of Presentation
      Perth,Australia
    • Year and Date
      2005-12-05
    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17530325
  • 1.  WATABE Kazuo (90244532)
    # of Collaborated Projects: 5 results
    # of Collaborated Products: 20 results
  • 2.  FUJISAWA Yoshikazu (70387330)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 4 results
  • 3.  ISHIDA Yu (20455554)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 3 results
  • 4.  UMEHARA Eiichi (00645426)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 7 results
  • 5.  OKUMURA Akihiro (70571256)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 6.  NISHINO Katsuaki (50514600)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 7.  YOSHIDA Mari (30552278)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 8.  FUJIMOTO Kentaro (50381017)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 9.  SAITO Kazumi (80379544)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 10.  MUTO Nobuaki (40275102)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 11.  IKEDA Tetsuo (60363727)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 12.  MIYAKI Miki (70733517)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 3 results

URL: 

Are you sure that you want to connect your ORCID iD to this researcher?
* This action can be performed only by the researcher themselves.

Information User Guide FAQ News Terms of Use Attribution of KAKENHI

Powered by NII kakenhi