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SATOMURA Takuya  里村 卓也

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Researcher Number 40324743
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Affiliation (Current) 2022: 慶應義塾大学, 商学部(三田), 教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2016 – 2022: 慶應義塾大学, 商学部(三田), 教授
2011 – 2016: 慶應義塾大学, 商学部, 教授
2007: Keio University, 商学部, 准教授
2005 – 2006: 慶應義塾大学, 商学部, 助教授
2003 – 2004: Osaka University, Graduate School of Economics, Assistant Professor, 大学院・経済学研究科, 助教授
2000 – 2002: 大阪大学, 大学院・経済学研究科, 講師
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Commerce / Commerce / Basic Section 07090:Commerce-related
Except Principal Investigator
Commerce / Humanities and Social Sciences / 社会システム工学 / Management / Medium-sized Section 7:Economics, business administration, and related fields
Keywords
Principal Investigator
消費者選択行動 / 価格決定 / 最適化 / 消費者間異質性 / 選択モデル / 購買意思決定 / 消費者選択モデル / 値引き / 消費者価格概念 / 需要予測 … More / 消費者異質性 / 留保価格 / 最適政策 / 主体間の相互作用 / 垂直的意思決定 / トレード・ブロモーション / 市場反応 / ベイズ推定 / ブランド選択 / ブランド識別 / ブランド類似性 / ベイズ統計 / ブランド間類似性 / 画像処理 / 拡散モデル / コンジョイント分析 / 認知的判断 / ブランド評価 / ブランドの類似性 / 選択ダイナミクス / 視線移動 / 消費者情報処理 / 意思決定のダイナミクス / 眼球運動 / 国際情報交換 / アメリカ合衆国 / 学習モデル / 先見的消費者行動 / ヒューリスティクス / 商学 / マーケティング / 消費者行動 / 動的選択モデル / 限定合理性 / 合理的不注意 / 選択行動モデル … More
Except Principal Investigator
消費者行動 / CRM / ベイズモデリング / 消費者相互作用 / マーケティングモデル / 消費者行動モデル / データベースマーケティング / 消費者異質性 / 消費者理論 / 消費者の相互作用 / 市場ダイナミックス / 購買履歴データ / ベイズ推測 / 消費者の異質性 / 動的変化 / ネット上の情報処理 / 大規模データ / ソーシャルメディア / 口コミ / テキスト情報 / 大規模ビジネスデータ / ビッグデータ / トピックモデル / 情報統合 / 非構造データ / ソーシャルメディアデータ / スパースデータ / 口コミ効果 / 大規模情報 / CRM / 構造・非構造データ / 市場反応 / 都市圏 / 空間データ / 市町村データ / 都市規模 / 集積の経済 / 空間統計 / 経済社会データ / SMEA / 国勢調査 / 生産関数 / 空間単位選択 / metropoiltan area / spatial data / small area data / size of urban area / agglomeration economies / spatial statistics / 顧客管理 / スキャンパネルデータ / ロジットモデル / 新製品 / オンラインショッピング / データマイニング / 潜在構造分析 / 多次元展開法 / マルコフモデル / marketing models / customer relationship / scan-panel data / logit models / new products / online shopping / data mining / purchase behaviour / 顧客の異質性 / 確率モデル / セグメンテーション / 非線形反応 / 階層ベイズ / ベイズ統計 / 市場反応モデル / RFM分析 / 取引慣行 / 広告効果 / 参照価格 / 新製品の普及 / 広告効果測定 / ウェブページ閲覧 / 商圏分析 / customer heterogeneity / stochastic model / consumer behavior / market segmentation / nonlinear response / hierarchical Bayes / 経営情報 / パスデータ / データ融合 / データサイエンス / 顧客動線 / 新型コロナウィルス / 感染拡大 / COVID-19 / 感染症モデル / 消費者行動論 Less
  • Research Projects

    (13 results)
  • Research Products

    (126 results)
  • Co-Researchers

    (28 People)
  •  限定合理的な消費者の選択行動モデルに関する研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      里村 卓也
    • Project Period (FY)
      2022 – 2025
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      Keio University
  •  A study of the model of COVID-19 infection spread from the perspective of consumer behavior

    • Principal Investigator
      矢田 勝俊
    • Project Period (FY)
      2021 – 2023
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Challenging Research (Exploratory)
    • Review Section
      Medium-sized Section 7:Economics, business administration, and related fields
    • Research Institution
      Kansai University
  •  消費者行動理論を考慮した消費者の動的選択行動に関する研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      里村 卓也
    • Project Period (FY)
      2017 – 2022
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Keio University
  •  パスデータの融合による研究フロンティアの創出

    • Principal Investigator
      矢田 勝俊
    • Project Period (FY)
      2016 – 2020
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (A)
    • Research Field
      Management
    • Research Institution
      Kansai University
  •  Research on Consumer Dynamic Decision Making in Choice ProcessPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      SATOMURA Takuya
    • Project Period (FY)
      2014 – 2017
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Keio University
  •  Organizational Study on The Theory and Development of CRM by Fusing Large-scale Heterogeneous Information

    • Principal Investigator
      Terui Nobuhiko
    • Project Period (FY)
      2013 – 2016
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (A)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Tohoku University
  •  Theoretical models of consumer choice behaviorPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      SATOMURA Takuya
    • Project Period (FY)
      2011 – 2013
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Keio University
  •  New Direction of CRM by Fusing Database Marketing and Consumer Theory

    • Principal Investigator
      TERUI Nobuhiko
    • Project Period (FY)
      2009 – 2012
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (A)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Tohoku University
  •  主体間の相互作用を考慮した価格決定メカニズムの解明に関する研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      里村 卓也
    • Project Period (FY)
      2007
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Exploratory Research
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Keio University
  •  Making Model Building and Its Application with Integrating Heterogeneous Decision Makers

    • Principal Investigator
      NAKAJIMA Nozomi
    • Project Period (FY)
      2004 – 2006
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Osaka University
  •  消費者行動論からの小売業の値引き最適化手法の研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      里村 卓也
    • Project Period (FY)
      2002 – 2004
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Young Scientists (B)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Osaka University
  •  Marketing Models for Customer Relationship

    • Principal Investigator
      MORI Masao
    • Project Period (FY)
      1999 – 2001
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      社会システム工学
    • Research Institution
      Tokyo Institute of Technology
  •  The Construction and Management of Spatial Databases in Economics and Business Administration and the Development of Analytical Methodologies for them

    • Principal Investigator
      KANEMOTO Yoshitsugu
    • Project Period (FY)
      1998 – 2003
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research on Priority Areas
    • Review Section
      Humanities and Social Sciences
    • Research Institution
      The University of Tokyo

All 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2007 2006 2005 2004 Other

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] マーケティング・モデル 第2版2015

    • Author(s)
      里村 卓也
    • Total Pages
      188
    • Publisher
      共立出版
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Book] マーケティング・データ分析の基礎2014

    • Author(s)
      里村卓也
    • Total Pages
      200
    • Publisher
      共立出版
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26380569
  • [Book] マーケティング・モデル(Rで学ぶデータ・サイエンス13)2011

    • Author(s)
      里村卓也
    • Total Pages
      168
    • Publisher
      共立出版
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Book] Rで学ぶデータ・サイエンス132010

    • Author(s)
      里村卓也、共立出版
    • Total Pages
      168
    • Publisher
      マーケティング・モデル
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Book] マーケティング・モデル(Rで学ぶデータ・サイエンス13)2010

    • Author(s)
      里村卓也
    • Total Pages
      168
    • Publisher
      共立出版
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Book] Webマーケティングの科学-リサーチとネットワーク(井上哲浩・日本マーケティング・サイエンス学会編)2007

    • Author(s)
      山本晶, 阿部誠(第5章), 里村卓也(第7章)
    • Total Pages
      243
    • Publisher
      千倉書房
    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Book] Webマーケティングの科学-リサーチとネットワーク(井上哲浩・日本マーケティング・サイエンス学会編)2007

    • Author(s)
      山本晶, 阿部誠(第5章)里村卓也(第7章)
    • Total Pages
      243
    • Publisher
      千倉書房
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Book] プライシング・サイエンス入門(杉田, 上田, 守口編著)

    • Author(s)
      里村卓也
    • Publisher
      同文館(印刷中)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14730082
  • [Journal Article] 感染症流行の「加速度」を測る ー伝染・隔離モデルと状態空間モデルを用いてー2022

    • Author(s)
      里村卓也・中西正雄・中原孝信
    • Journal Title

      ソシオネットワーク戦略ディスカッションペーパーシリーズ

      Volume: 第100号 Pages: 1-24

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K18446
  • [Journal Article] 多変量ロジットモデルを利用した デジタルコンテンツ配信サービスの市場構造分析 ―電子コミックサービス市場への適用―2022

    • Author(s)
      里村卓也
    • Journal Title

      オペレーションズ・リサーチ

      Volume: 67(2) Pages: 81-88

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Journal Article] 消費者の複合的メディア消費行動の統合的分析モデル2020

    • Author(s)
      里村卓也
    • Journal Title

      オペレーションズ・リサーチ

      Volume: 65(2) Pages: 76-84

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Journal Article] 機械学習とマーケティング2020

    • Author(s)
      里村卓也
    • Journal Title

      三田商学研究

      Volume: 63(4) Pages: 111-121

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Journal Article] トピックモデルによる顧客データの統合的分析2018

    • Author(s)
      里村 卓也
    • Journal Title

      オペレーションズ・リサーチ

      Volume: 63 Pages: 67-74

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Journal Article] 視線計測による消費者行動の理解2017

    • Author(s)
      里村 卓也
    • Journal Title

      オペレーションズ・リサーチ

      Volume: 62 Pages: 775-781

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Journal Article] 視線計測による消費者行動の理解2017

    • Author(s)
      里村卓也
    • Journal Title

      オペレーションズ・リサーチ

      Volume: 62(12) Pages: 775-781

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26380569
  • [Journal Article] A Direct Utility Model with Dynamic Constraint2017

    • Author(s)
      Byungyeon Kim, Takuya Satomura, Jaehwan Kim
    • Journal Title

      Asia Marketing Journal

      Volume: 18(4) Pages: 125-138

    • Peer Reviewed / Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Journal Article] 実務における品揃え操作影響評価のための購買行動モデルの拡張と実証分析2016

    • Author(s)
      佐藤栄作, 里村卓也, 野際大介, 中村博, 守口 剛
    • Journal Title

      流通情報

      Volume: 523 Pages: 52-73

    • NAID

      40021002024

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Journal Article] 実務における品揃え操作影響評価のための購買行動モデルの拡張と実証分析2016

    • Author(s)
      佐藤栄作, 里村卓也, 野際大介, 中村博, 守口剛
    • Journal Title

      流通情報

      Volume: 523 Pages: 52-73

    • NAID

      40021002024

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Journal Article] Copy Alert : A Method and Metric to Detect Visual Copycat Brands2014

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Michel Wedel, and Rik Pieters
    • Journal Title

      Journal of Marketing Research

      Volume: 51, No.1 Pages: 1-13

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Journal Article] Copy Alert: A Method and Metric to Detect Visual Copycat Brands2014

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Michel Wedel and Rik Pieters
    • Journal Title

      Journal of Marketing Research

      Volume: 51 Pages: 1-13

    • DOI

      10.1509/jmr.11.0467

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542, KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Journal Article] Multiple Constraint Choice Models with Corner and Interior Solutions2011

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Jaehwan Kim, Greg M.Allenby
    • Journal Title

      Marketing Science

      Volume: (未定)(掲載確定)

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Journal Article] Multiple Constraint Choice Models with Corner and Interior Solutions2011

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Jaehwan Kim and Greg M. Allenby
    • Journal Title

      Marketing Science

      Volume: 30(3) Pages: 481-490

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Journal Article] Multiple Constraint Choice Models with Corner and Interior Solutions2011

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Jaehwan Kim and Greg M. Allenby
    • Journal Title

      Marketing Science

      Volume: V.30 No.3 Pages: 481-490

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Journal Article] Choice Models for Budgeted Demand and Constrained Allocation2011

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Jeff Brazell and Greg M. Allenby
    • Journal Title

      Fisher College of Business Working Paper

      Volume: 1939109 Pages: 1-31

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Journal Article] オススメの科学2010

    • Author(s)
      里村卓也
    • Journal Title

      三色旗

      Volume: 755 Pages: 9-14

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Journal Article] Webマーケティングのためのシングル・ソース・データの活用2010

    • Author(s)
      里村卓也
    • Journal Title

      流通情報

      Volume: 42(2) Pages: 36-43

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Journal Article] 消費者の異質性を考慮したブランド評価モデル2006

    • Author(s)
      里村卓也
    • Journal Title

      三田商学研究 49巻・4号

      Pages: 179-189

    • NAID

      120000800139

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Journal Article] Interaction Between Manufacturer, Retailer, and Consumer : Inference with Scanner Data2006

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Journal Title

      Proceedings of Tsukuba-Tohoku Joint International Workshop on New Directions of Research in Marketing

      Pages: 232-238

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Journal Article] A Brand Evaluation Model with Consumer Heterogeneity2006

    • Author(s)
      SATOMURA, Takuya
    • Journal Title

      Mita Business Review 49(4)

      Pages: 179-189

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Journal Article] 消費者の異質性を考慮したブランド評価モデル2006

    • Author(s)
      里村卓也
    • Journal Title

      三田商学研究 49・4

      Pages: 179-189

    • NAID

      120000800139

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Journal Article] 企業と消費者の相互作用を考慮した選択モデル2006

    • Author(s)
      里村卓也
    • Journal Title

      2006年度 統計関連学会連合大会講演報告集

      Pages: 42-42

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Journal Article] Interaction Between Manufacturer, Retailer, and Consumer : Inference with Scanner Data2006

    • Author(s)
      SATOMURA, Takuya
    • Journal Title

      Proceedings of Tsukuba-Tohoku Joint International Workshop on New Directions of Research in Marketing

      Pages: 232-238

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Journal Article] 顧客理解のためのエリア分析2005

    • Author(s)
      里村 卓也
    • Journal Title

      流通情報 430号

      Pages: 12-17

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Journal Article] 商圏分析のためのエリア・セグメンテーション2005

    • Author(s)
      里村卓也
    • Journal Title

      オペレーションズ・リサーチ 50・2

      Pages: 71-76

    • NAID

      110001186018

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14730082
  • [Journal Article] Area Segmentation for the Trading Area Analysis2005

    • Author(s)
      SATOMURA, Takuya
    • Journal Title

      Operations Research 50(2)

      Pages: 71-76

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Journal Article] 商圏分析のためのエリア・セグメンテーション2005

    • Author(s)
      里村卓也
    • Journal Title

      オペレーションズ・リサーチ 50・2

      Pages: 71-76

    • NAID

      110001186018

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Journal Article] 顧客理解のためのエリア分析2005

    • Author(s)
      里村卓也
    • Journal Title

      流通情報 430号

      Pages: 12-17

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Journal Article] Spatial Segmentation for the Analysis of Store's Trading Area2004

    • Author(s)
      SATOMURA Takuya
    • Journal Title

      Proceedings of the International Conference on Recent Development of Statistical Modeling in Marketing 2004(Tokyo)

      Pages: 43-52

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14730082
  • [Journal Article] A Model for Brand Assessment in a Category2004

    • Author(s)
      SATOMURA Takuya
    • Journal Title

      Proceedings of the Marketing Science Conference 2004(Rotterdam)

      Pages: 53-53

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14730082
  • [Journal Article] Spatial Segmentation for the Analysis of Store's Trading Area2004

    • Author(s)
      SATOMURA, Takuya
    • Journal Title

      Proceedings of the International Conference on Recent Development of Statistical Modeling in Marketing

      Pages: 43-52

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Journal Article] 空間特性を考慮した潜在クラスモデルによる商圏分析2004

    • Author(s)
      里村卓也
    • Journal Title

      2004年度統計関連学会連合大会講演報告集

      Pages: 529-532

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14730082
  • [Journal Article] 空間特性を考慮した潜在クラスモデルによる商圏分析2004

    • Author(s)
      里村卓也
    • Journal Title

      2004年度統計関連学会連合大会講演報告集

      Pages: 529-532

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Journal Article] Spatial Segmentation for the Analysis of Store's Trading Area2004

    • Author(s)
      SATOMURA, Takuya
    • Journal Title

      Proceeding of the International Conference on Recent Development of Statistical Modeling in Marketing

      Pages: 43-52

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16330083
  • [Presentation] A Multiple Duration Choice Model for Service Data2022

    • Author(s)
      Takuya Satomura and Greg Allenby
    • Organizer
      Applications of Data Science in Social Science
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Presentation] アクセス財の市場構造分析2021

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      令和2年度データ解析コンペティション成果報告会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Presentation] 消費者行動における注意と選択2021

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      関西大学ソシオネットワーク戦略研究機構セミナー
    • Invited
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Presentation] Modeling Store Choice Behavior of Multiple Retail Formats2021

    • Author(s)
      Takuya Satomura and Eisaku Sato
    • Organizer
      ISMS Marketing Science Conference
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Presentation] 消費者の小売業態間での店舗選択行動の分析2020

    • Author(s)
      里村卓也,佐藤栄作
    • Organizer
      日本マーケティングサイエンス学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Presentation] A Multiple Duration Choice Model for Service Data2019

    • Author(s)
      Satomura, Takuya and Greg Allenby
    • Organizer
      41th Annual ISMS Marketing Science Conference
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Presentation] 複数サービス利用間隔モデルによるヘアサロン顧客の来店行動分析2018

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      平成29年度データ解析コンペティション 成果報告会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Presentation] 視線追跡による選択メカニズムの解明2018

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      南山大学経営研究センターワークショップ「消費者行動」
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26380569
  • [Presentation] 複数サービス利用間隔モデルによる顧客来店行動の分析2018

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第103回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Presentation] A Duration Model of Customers’ Repeated Usage of Multiple Services2018

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      40th Annual ISMS Marketing Science Conference
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Presentation] 複数サービス利用間隔モデルによる顧客来店行動の分析2018

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      日本マーケティングサイエンス学会第103回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Presentation] Data Integration Approaches in Marketing Research2018

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      Seminar at ShanghaiTech University
    • Invited
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Presentation] A Duration Model of Customers’ Repeated Usage of Multiple Services2018

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      40th Annual ISMS Marketing Science Conference
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Presentation] 行動・心理データの融合による顧客行動分析2017

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      南山大学経営研究センターワークショップ「消費者行動
    • Place of Presentation
      南山大学(愛知県・名古屋市)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] Integrating customer data sets using topic models2017

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      Conference of the International Federation of Classification Societies
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Presentation] トピック・モデルを利用した購入商品と顧客ライフスタイルの同時分析2017

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      平成28年度データ解析コンペティション 成果報告会
    • Place of Presentation
      慶應義塾大学(東京都・港区)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] マーケティングから見た機械学習2017

    • Author(s)
      里村 卓也
    • Organizer
      日本オペレーションズ・リサーチ学会2017年秋季研究発表会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Presentation] 行動・心理データの融合による顧客行動分析2017

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      南山大学経営研究センターワークショップ「消費者行動」
    • Place of Presentation
      南山大学(愛知県名古屋市)
    • Year and Date
      2017-03-05
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26380569
  • [Presentation] 行動・心理データの融合による顧客行動分析2017

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      日本商業学会関東部会研究会
    • Place of Presentation
      専修大学, 東京都
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Presentation] マーケティングから見た機械学習2017

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      日本オペレーションズ・リサーチ学会2017年秋季シンポジウム「機械学習が拓く新しいビジネスの世界」
    • Invited
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Presentation] トピック・モデルを利用した購入商品と顧客ライフスタイルの同時分析2017

    • Author(s)
      里村 卓也
    • Organizer
      日本マーケティングサイエンス学会第101回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Presentation] 機械学習手法のマーケティング理論・概念への応用に関する研究レビュー2017

    • Author(s)
      伴 正隆, 本橋 永至, 長谷川 翔平, 豊澤 栄治, 佐藤 忠彦, 里村 卓也, 照井 伸彦
    • Organizer
      日本マーケティングサイエンス学会第101回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Presentation] 行動・心理データの融合による顧客行動分析2017

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      日本商業学会関東部会
    • Place of Presentation
      専修大学(東京都・千代田区)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] 機械学習手法のマーケティング理論・概念への応用に関する研究レビュー2017

    • Author(s)
      伴 正隆, 本橋 永至, 長谷川 翔平, 豊澤 栄治, 佐藤 忠彦, 里村 卓也, 照井 伸彦
    • Organizer
      日本マーケティングサイエンス学会第101会研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K03999
  • [Presentation] Joint Topic Models for Integrated Analysis of Consumer Lifestyles and Purchase Behavior2017

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      SCP-JACS Collaborative Conference
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Presentation] 行動・心理データの融合による顧客行動分析2017

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      日本商業学会関東部会
    • Place of Presentation
      専修大学(東京都千代田区)
    • Year and Date
      2017-03-18
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26380569
  • [Presentation] Joint Topic Models for Integrating Customer Information2017

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      39th Annual ISMS Marketing Science Conference
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Presentation] 行動・心理データの融合による顧客行動分析2017

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      南山大学経営研究センターワークショップ「消費者行動」
    • Place of Presentation
      南山大学、愛知県
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Presentation] Latent Purchase Topic Models For Turning Purchase Data Into Shopper Insights2016

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Daisuke Nogiwa, Eisaku Sato, Hiroshi Nakamura, Takeshi Moriguchi
    • Organizer
      ISMS Marketing Science Conference
    • Place of Presentation
      The Shanghai International Convention Center(中国)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] 消費者選択行動モデルを利用した購買トピックの分析2016

    • Author(s)
      里村 卓也、野際大介、佐藤栄作、中村博、守口剛
    • Organizer
      2016年度 統計関連学会連合大会
    • Place of Presentation
      金沢大学(石川県金沢市)
    • Year and Date
      2016-09-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26380569
  • [Presentation] 消費者選択行動モデルを利用した購買トピックの分析2016

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Daisuke Nogiwa, Eisaku Sato, Hiroshi Nakamura, Tsuyoshi Moriguchi
    • Organizer
      2016年度統計関連学会 連合大会
    • Place of Presentation
      金沢大学、石川県
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Presentation] 顧客特性を考慮した購買トピックの分析2016

    • Author(s)
      里村 卓也,野際 大介,佐藤 栄作,中村 博
    • Organizer
      マーケティングサイエンスの新基盤II
    • Place of Presentation
      東北大学(宮城県仙台市)
    • Year and Date
      2016-01-23
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] リンク分析アルゴリズムを応用した”早慶らしさ”の数量化2016

    • Author(s)
      河塚 悠, 河股 久司, 里村 卓也, 守口 剛, 白井 康之
    • Organizer
      日本マーケティングサイエンス学会 第100会研究大会
    • Place of Presentation
      大阪大学、大阪府
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Presentation] リンク分析アルゴリズムを応用した”早慶らしさ”の数量化2016

    • Author(s)
      河塚 悠,河股 久司,里村 卓也,守口 剛,白井 康之
    • Organizer
      日本マーケティングサイエンス学会第100会研究大会
    • Place of Presentation
      大阪大学中之島センター(大阪府・大阪市)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] 画像・色情報の定量化とマーケティング分析への適用2016

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      中央大学企業研究所公開研究会
    • Place of Presentation
      中央大学(東京都八王子市)
    • Year and Date
      2016-01-15
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26380569
  • [Presentation] Latent Purchase Topic Models For Turning Purchase Data Into Shopper Insights2016

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Daisuke Nogiwa, Eisaku Sato, Hiroshi Nakamura, Tsuyoshi Moriguchi
    • Organizer
      ISMS Marketing Science Conference
    • Place of Presentation
      Fudan University, Shanghi, China
    • Year and Date
      2016-06-16
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Presentation] atent Purchase Topic Models For Turning Purchase Data Into Shopper Insights2016

    • Author(s)
      里村卓也、野際大介、佐藤栄作、中村博、守口剛
    • Organizer
      日本マーケティングサイエンス学会第99会研究大会
    • Place of Presentation
      東北大学(宮城県・仙台市)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] 消費者選択行動モデルを利用した購買トピックの分析2016

    • Author(s)
      里村卓也, 野際大介, 佐藤栄作, 中村博, 守口剛
    • Organizer
      2016年度 統計関連学会連合大会
    • Place of Presentation
      金沢大学(石川県・金沢市)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] ビッグデータの購買トピック分析2016

    • Author(s)
      里村 卓也
    • Organizer
      日本商業学会関東部会研究会
    • Place of Presentation
      専修大学(東京都千代田区)
    • Year and Date
      2016-03-16
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] Evaluation of Topic Quality for Shopper Insights2016

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      International Workshop on Marketing Science and Service Research
    • Place of Presentation
      東京大学(東京都・文京区)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] 顧客特性を考慮した購買トピックの分析2016

    • Author(s)
      里村 卓也,野際 大介,佐藤 栄作,中村 博
    • Organizer
      南山大学経営研究センターワークショップ「消費者行動」
    • Place of Presentation
      南山大学(愛知県名古屋市)
    • Year and Date
      2016-03-05
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] Evaluation of Topic Quality for Shopper Insights2016

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      International Workshop on Marketing Science and Service Research
    • Place of Presentation
      Tokyo University, Tokyo
    • Year and Date
      2016-12-21
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H02034
  • [Presentation] 顧客特性を考慮した顧客別購買トピックの分析2015

    • Author(s)
      里村 卓也,野際 大介,佐藤 栄作,中村 博
    • Organizer
      日本マーケティングサイエンス学会第98回研究大会
    • Place of Presentation
      電通ホール(東京都港区)
    • Year and Date
      2015-12-13
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] 顧客特性を考慮した顧客別購買トピックの分析2015

    • Author(s)
      里村 卓也,野際 大介,佐藤 栄作,中村 博
    • Organizer
      第51回消費者行動研究コンファレンス
    • Place of Presentation
      小樽商科大学(北海道小樽市)
    • Year and Date
      2015-11-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] 購買履歴データを用いた顧客別購買トピックの分析2015

    • Author(s)
      里村 卓也,野際 大介,佐藤 栄作,中村 博
    • Organizer
      第50回消費者行動研究コンファレンス
    • Place of Presentation
      神戸大学(兵庫県神戸市)
    • Year and Date
      2015-06-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] ビッグデータの購買トピック分析2015

    • Author(s)
      里村 卓也
    • Organizer
      日本プロモーショナル・マーケティング学会第1回「産学交流」研究会
    • Place of Presentation
      日本印刷会館(東京都中央区)
    • Year and Date
      2015-12-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] 画像・色情報の定量化とマーケティング分析への適用2014

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      南山大学経営研究センター消費者行動ワークショップ
    • Place of Presentation
      南山大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] 画像・色情報の定量化とマーケティング分析への適用2014

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      科研費研究集会「マーケティングサイエンスの新基盤-新たなパラダイムの実現を目指して-」
    • Place of Presentation
      筑波大学東京キャンパス
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] 画像・色情報の定量化とマーケティング分析への適用2014

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      南山大学経営研究センター消費者行動ワークショップ
    • Year and Date
      2014-03-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] 画像・色情報の定量化とマーケティング分析への適用2014

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      科研費研究集会「マーケティングサイエンスの新基盤-新たなパラダイムの実現を目指して-」
    • Year and Date
      2014-03-14
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] A Visual Copycat Warning System2013

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Michel Wedel, and Rik Pieters
    • Organizer
      南山大学経営研究センター消費者行動ワークショップ
    • Year and Date
      2013-03-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] 視覚的類似ブランドの測定と判定方法2013

    • Author(s)
      里村卓也, Michel Wedel, Rik Pieters
    • Organizer
      第5回横幹連合コンファレンス
    • Place of Presentation
      香川大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245054
  • [Presentation] A Visual Copycat Warning System2013

    • Author(s)
      Takuya Satomura,Michel Wedel, and Rik Pieters
    • Organizer
      第46回消費者行動研究コンファレンス
    • Year and Date
      2013-06-01
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] 視覚的類似ブランドの測定と判定方法2013

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Michel Wedel, and Rik Pieters
    • Organizer
      第5回横幹連合コンファレンス
    • Year and Date
      2013-12-21
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] A Visual Copycat Warning System2013

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Michel Wedeland Rik Pieters
    • Organizer
      南山大学消費者行動ワークショップ
    • Place of Presentation
      南山大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Presentation] A Visual Copycat Warning System2012

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      9th Marketing Dynamics Conference 2012
    • Place of Presentation
      Tilburg University, The Netherlands
    • Year and Date
      2012-08-24
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Presentation] A Visual Copycat Warning System2012

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Michel Wedel, and Rik Pieters
    • Organizer
      9th Marketing Dynamics Conference
    • Year and Date
      2012-08-24
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] A Visual Copycat Warning System2012

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Michel Wedeland Rik Pieters
    • Organizer
      9th Marketing Dynamics Conference 2012
    • Place of Presentation
      オランダ、Tilburg University
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Presentation] Choice Models for Budgeted Demand and Constrained Allocation2012

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      International Workshop on Marketing Science and Service Research
    • Place of Presentation
      統計数理研究所
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Presentation] Choice Models for Budgeted Demand and Constrained Allocation2012

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      International Workshop on Marketing Science and Service Research
    • Place of Presentation
      立川
    • Year and Date
      2012-07-03
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Presentation] Choice Models for Budgeted Demand and Constrained Allocation2012

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Jeff Brazell and Greg M. Allenby
    • Organizer
      International Workshop on Marketing Science and Service Research
    • Year and Date
      2012-07-03
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] A Visual Copycat Warning System2011

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Michel Wedel, Rik Pieters
    • Organizer
      マーケティングサイエンスの新展開II ; 科学研究費補助金基盤研究(A) データベースマーケティングと消費者理論の融合によるCRMの新展開
    • Place of Presentation
      慶應義塾大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] A Visual Copycat Warning System2011

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      マーケティングサイエンスの新展開II
    • Place of Presentation
      東京
    • Year and Date
      2011-12-23
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Presentation] 複数制約を考慮した選択モデル2011

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      南山大学マーケティング・サイエンス・ワークショップ
    • Place of Presentation
      南山大学名古屋キャンパス
    • Year and Date
      2011-03-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Presentation] A Conjoint Model for Allocation Data2011

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Jeff Brazell and Greg M. Allenby
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第89回研究大会
    • Year and Date
      2011-06-19
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] A Conjoint Model for Allocation Data2011

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第89回研究大会
    • Place of Presentation
      神戸
    • Year and Date
      2011-06-18
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Presentation] A Visual Copycat Warning System2011

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Michel Wedel, and Rik Pieters
    • Organizer
      マーケティングサイエンスの新展開II
    • Year and Date
      2011-12-23
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] 離散・連続選択モデルのマーケティングでの応用2011

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      大阪大学経済学研究科経営研究会
    • Place of Presentation
      大阪大学豊中キャンパス
    • Year and Date
      2011-03-11
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Presentation] A Conjoint Model for Allocation Data2011

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第89回研究大会
    • Place of Presentation
      関西学院大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] Multiple Constraint Choice Models with Corner and Interior Solutions2010

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第87回研究大会
    • Place of Presentation
      大阪
    • Year and Date
      2010-06-26
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Presentation] Pack Gist : An Investigation of Visual Factors Contributing to Copy-Cat Confusion2010

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      行動経済学会第4回大会
    • Place of Presentation
      上智大学四谷キャンパス
    • Year and Date
      2010-12-04
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Presentation] Multiple Constraint Choice Models with Corner and Interior Solutions2010

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      International Workshop on Bayesian Statistics and Marketing
    • Place of Presentation
      Osaka University
    • Year and Date
      2010-09-01
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Presentation] Multiple Constraint Choice Models with Corner and Interior Solutions2010

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第87回研究大会
    • Place of Presentation
      大阪大学豊中キャンパス
    • Year and Date
      2010-06-26
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Presentation] Pack Gist : An Investigation of Visual Factors Contributing to Copy-Cat Confusion2010

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第88回研究大会
    • Place of Presentation
      電通ホール
    • Year and Date
      2010-11-28
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21243030
  • [Presentation] Empirical analysis of dynamic pricing and choice behavior using scanner data2007

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      IMPS2007(The 72nd Annual Meeting of the Psychometric Society)
    • Place of Presentation
      Tokyo,Japan
    • Year and Date
      2007-07-10
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19653037
  • [Presentation] 画像・色情報の定量化とマーケティング分析への適用

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      科研費研究集会「マーケティングサイエンスの新基盤-新たなパラダイムの実現を目指して-」
    • Place of Presentation
      筑波大学(東京都)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] 視覚的類似ブランドの測定と判定方法

    • Author(s)
      里村卓也, Michel Wedel, Rik Pieters
    • Organizer
      第5回横幹連合コンファレンス
    • Place of Presentation
      香川大学(香川県)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] A Visual Copycat Warning System

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Michel Wedel and Rik Pieters
    • Organizer
      9th Marketing Dynamics Conference 2012
    • Place of Presentation
      Tilburg University(オランダ)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] 画像・色情報の定量化とマーケティング分析への適用

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      南山大学経営研究センター消費者行動ワークショップ
    • Place of Presentation
      南山大学(愛知県)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] Choice Models for Budgeted Demand and Constrained Allocation

    • Author(s)
      Takuya Satomura
    • Organizer
      International Workshop on Marketing Science and Service Research
    • Place of Presentation
      統計数理研究所(東京都)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] A Visual Copycat Warning System

    • Author(s)
      里村卓也, Michel Wedel, Rik Pieters
    • Organizer
      消費者行動研究コンファレンス
    • Place of Presentation
      名古屋市立大学(愛知県)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] A Visual Copycat Warning System

    • Author(s)
      Takuya Satomura, Michel Wedel and Rik Pieters
    • Organizer
      南山大学消費者行動ワークショップ
    • Place of Presentation
      南山大学(愛知県)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530542
  • [Presentation] 視覚的類似ブランドの測定と判定方法

    • Author(s)
      里村卓也
    • Organizer
      日本商業学会第64回全国研究大会
    • Place of Presentation
      一橋大学(東京都・国立市)
    • Year and Date
      2014-06-01 – 2014-06-02
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26380569
  • 1.  TERUI Nobuhiko (50207495)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 2.  NAKAJIMA Nozomi (00095936)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 3.  ABE Makoto (70302677)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 4.  KONDO Fumiyo (40322010)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 5.  SHIBUYA Satoru (00333493)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 6.  SATO Tadahiko (40400626)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 21 results
  • 7.  ISHIGAKI Tukasa (20469597)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 8.  矢田 勝俊 (00298811)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 9.  中原 孝信 (60553089)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 10.  WAGO Hazime (00091934)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 11.  KANEMOTO Yoshitsugu (00134198)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 12.  KIDOKORO Yukihiro (90283811)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 13.  TABUCHI Takatoshi (70133014)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 14.  YAJIMA Yoshihiro (70134814)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 15.  MARUYAMA Yuzo (30304728)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 16.  MORI Masao (80016568)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 17.  IIDA Tetsuo (20262305)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 18.  YAJIMA Yasutoshi (80231645)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 19.  WIRAWAN Dony dahana (90432426)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 20.  片平 秀貴 (10107112)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 21.  高井 啓二 (20572019)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 22.  宮崎 慧 (30635818)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 23.  石橋 健 (30749221)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 24.  李 振 (30759923)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 25.  金子 雄太 (40770300)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 26.  左 毅 (70633684)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 27.  市川 昊平 (90511676)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 28.  大西 浩志
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results

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