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Ban Masataka  伴 正隆

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BAN Masataka  伴 正隆

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Researcher Number 50507754
Other IDs
Affiliation (Current) 2025: 筑波大学, ビジネスサイエンス系, 准教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2017 – 2025: 筑波大学, ビジネスサイエンス系, 准教授
2012 – 2016: 日本大学, 経済学部, 准教授
2009: Mejiro University, 経営学部・経営学科, 講師
2008 – 2009: Mejiro University, 経営学部, 講師
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Commerce / Basic Section 07090:Commerce-related / Basic Section 07080:Business administration-related / Social systems engineering/Safety system
Except Principal Investigator
Basic Section 07090:Commerce-related / Medium-sized Section 7:Economics, business administration, and related fields / Commerce
Keywords
Principal Investigator
マーケティング / アンケート / ベイジアンモデリング / 新製品 / クラウドファンディング / 特徴量抽出 / Bassモデル / 欠測データ解析 / アンケート調査 / 顧客生涯価値 … More / 潜在ディリクレ配分法 / 生涯価値 / 観光 / マーケティング・リサーチ / 商学 / ブランドイメージ / 離散選択モデル / 因子分析 / 競争構造 / 地域ブランド / ブランド選択 / 売上予測 / ハザードモデル / ID-POS / 製品ライフサイクル / 新製品普及 / ベイズ統計 / ディリクレ過程混合 / 新製品採用 / ディリクレ過程混合モデル / クラスタリング / ベイズ統計学 / 経営学 … More
Except Principal Investigator
状態空間モデル / マーケティング / 消費者行動 / 機械学習 / ベイズモデル / 階層ベイズモデル / MCMC / 感性評価 / 時間的異質性 / 消費者異質性 / ベイジアンモデリング / 演繹・帰納融合型統計モデル / 演繹推論 / 帰納推論 / データ同化 / テキスト解析 / 大規模データ / ベイズ統計 / 意思決定 / ネットワーク / 異質性モデリング / 限定合理性 / 超高次元モデル / 離散選択行動 / 尺度開発 / 選択行動 / 選択行動原理 / 多変量離散選択モデル / MCMC マーケティング / 離散選択モデル / 超多数母数型統計モデル / ID付POSデータ / 帰納 / 演繹 / 並列計算 / 消費者態度 / アンケート調査 / POP広告 / 構造異質性 / ビッグデータ / 市場反応 Less
  • Research Projects

    (11 results)
  • Research Products

    (60 results)
  • Co-Researchers

    (9 People)
  •  購買履歴データによる購買状況の理解と購買状況別購買間隔モデルの開発Principal Investigator

    • Principal Investigator
      伴 正隆
    • Project Period (FY)
      2025 – 2027
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      University of Tsukuba
  •  購入型クラウドファンディングにおける資金調達プロセスのモデル化と影響要因の探索Principal Investigator

    • Principal Investigator
      伴 正隆
    • Project Period (FY)
      2022 – 2024
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 07080:Business administration-related
    • Research Institution
      University of Tsukuba
  •  多様な情報の融合と大規模異質性モデリングによるマーケティング意思決定の組織的研究

    • Principal Investigator
      照井 伸彦
    • Project Period (FY)
      2022 – 2026
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (A)
    • Review Section
      Medium-sized Section 7:Economics, business administration, and related fields
    • Research Institution
      Tokyo University of Science
  •  演繹・帰納融合型統計モデルによる消費者行動のダークマターの解明

    • Principal Investigator
      佐藤 忠彦
    • Project Period (FY)
      2022 – 2025
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      University of Tsukuba
  •  Constructing a Customer Lifetime Value Estimation Model for Tourism Region DevelopmentPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      Ban Masataka
    • Project Period (FY)
      2019 – 2021
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      University of Tsukuba
  •  A study on the evolution and deepening of the understanding of consumer behavior from discrete choice models with extremely many parameters

    • Principal Investigator
      Sato Tadahiko
    • Project Period (FY)
      2018 – 2021
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      University of Tsukuba
  •  Studies on finding market structure of destination brandsPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      Ban Masataka
    • Project Period (FY)
      2016 – 2018
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      University of Tsukuba
      Nihon University
  •  A study on market response mechanism

    • Principal Investigator
      Sato Tadahiko
    • Project Period (FY)
      2014 – 2018
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      University of Tsukuba
  •  A study on model development for sales forecasting of new consumer nondurable goods and product life cycle managementPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      BAN Masataka
    • Project Period (FY)
      2014 – 2015
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Young Scientists (B)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Nihon University
  •  A study on charastaristics of new product adopter and marketing strategiesPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      BAN Masataka
    • Project Period (FY)
      2012 – 2013
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Young Scientists (B)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Nihon University
  •  Model development for TV advertising management with consumer heterogeneity by using single-source data.Principal Investigator

    • Principal Investigator
      BAN Masataka
    • Project Period (FY)
      2008 – 2009
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Young Scientists (Start-up)
    • Research Field
      Social systems engineering/Safety system
    • Research Institution
      Mejiro University

All 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2009

All Journal Article Presentation

  • [Journal Article] 購入型クラウドファンディングプロジェクトの成功パターンと価格設定2022

    • Author(s)
      内田彬浩,伴正隆
    • Journal Title

      日本ベンチャー学会誌 Venture Review

      Volume: 39 Pages: 31-45

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00904
  • [Journal Article] 購入型クラウドファンディングプロジェクトの成功パターンと価格設定2022

    • Author(s)
      内田彬浩・伴正隆
    • Journal Title

      日本ベンチャー学会誌 Venture Review

      Volume: 39 Pages: 31-45

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01957
  • [Journal Article] 購買の段階を考慮した消費者異質性分析― ハードルモデルの消費者価格反応分析への応用 ―2020

    • Author(s)
      石橋敬介・伴正隆・尾崎幸謙
    • Journal Title

      行動計量学

      Volume: 47 Pages: 89-97

    • NAID

      130008028405

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01957
  • [Journal Article] ベイズ統計学を利用した欠測データの分析2020

    • Author(s)
      伴正隆
    • Journal Title

      社会と調査

      Volume: 25 Pages: 38-46

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00904
  • [Journal Article] ベイズ統計学を利用した欠測データの分析2020

    • Author(s)
      伴正隆
    • Journal Title

      社会と調査

      Volume: 25 Pages: 38-46

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01957
  • [Journal Article] クラウドファンディングプラットフォームによる資金調達者へのアプローチ ―掲載基準とプロジェクト設計に関する実証研究―2020

    • Author(s)
      内田彬浩・伴正隆
    • Journal Title

      日本ベンチャー学会誌 Venture Review

      Volume: 35 Pages: 19-34

    • NAID

      130008140987

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01957
  • [Journal Article] クラウドファンディングプラットフォームによる資金調達者へのアプローチ ―掲載基準とプロジェクト設計に関する実証研究―2020

    • Author(s)
      内田彬浩・伴正隆
    • Journal Title

      日本ベンチャー学会誌

      Volume: 印刷中

    • NAID

      130008140987

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01957
  • [Journal Article] クラウドファンディングプラットフォームによる資金調達者へのアプローチ ―掲載基準とプロジェクト設計に関する実証研究―2020

    • Author(s)
      内田彬浩,伴正隆
    • Journal Title

      日本ベンチャー学会誌

      Volume: -

    • NAID

      130008140987

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00904
  • [Journal Article] Consumer Heterogeneity Analysis Considering the Stage of Purchase Decision Making:Application of Hurdle Model to Consumer Price Response Analysis2020

    • Author(s)
      石橋敬介・伴正隆・尾崎幸謙
    • Journal Title

      Kodo Keiryogaku (The Japanese Journal of Behaviormetrics)

      Volume: 47 Issue: 2 Pages: 89-97

    • DOI

      10.2333/jbhmk.47.89

    • NAID

      130008028405

    • ISSN
      0385-5481, 1880-4705
    • Language
      Japanese
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00904
  • [Journal Article] 地域ブランド競争構造の基礎的分析2017

    • Author(s)
      伴正隆
    • Journal Title

      日本大学経済学部経済科学研究所紀要

      Volume: 48 Pages: 57-72

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03947
  • [Journal Article] 地域ブランド競争構造の基礎的分析2017

    • Author(s)
      伴正隆
    • Journal Title

      日本大学経済学部経済科学研究所紀要

      Volume: 48 Pages: 57-72

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26285095
  • [Journal Article] ID付きPOSデータを用いた新製品採用時期に基づく消費者分類モデル2015

    • Author(s)
      伴正隆
    • Journal Title

      応用統計学

      Volume: Vol.44,No.3 Pages: 145-160

    • NAID

      130005160395

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26285095
  • [Journal Article] ID付きPOSデータを用いた新製品採用時期に基づく消費者分類モデル2015

    • Author(s)
      伴 正隆
    • Journal Title

      応用統計学

      Volume: 44 Pages: 145-160

    • NAID

      130005160395

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780242
  • [Journal Article] Multivariate Time Series Model with Hierarchical Structure for Over-Dispersed Discrete Outcomes2014

    • Author(s)
      Nobuhiko Terui, Masataka Ban
    • Journal Title

      Journal of Forecasting

      Volume: (forthcoming)

    • NAID

      120006314354

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24730364
  • [Journal Article] Multivariate structural time series models with hierarchical structure for over-dispersed discrete outcome2014

    • Author(s)
      Terui, N. and Ban, M.
    • Journal Title

      Journal of Forecasting

      Volume: 33 Issue: 5 Pages: 376-390

    • DOI

      10.1002/for.2301

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25245035, KAKENHI-PROJECT-25245054, KAKENHI-PROJECT-26285095
  • [Journal Article] ID付POSデータを用いた新製品採用時期に基づく消費者分類モデル2013

    • Author(s)
      伴正隆
    • Journal Title

      2013年度統計関連学会連合大会講演報告集

      Pages: 171-171

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24730364
  • [Journal Article] 新製品採用時期による消費者分類のためのブランド選択モデル2012

    • Author(s)
      伴正隆
    • Journal Title

      目白大学経営学研究

      Volume: Vol.10 Pages: 43-57

    • NAID

      110009424260

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24730364
  • [Presentation] 機械学習の経営学研究への応用2023

    • Author(s)
      立本博文,伴正隆
    • Organizer
      2024年度 組織学会 年次大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22H00056
  • [Presentation] 購買トピックを考慮したブランド選択モデル2023

    • Author(s)
      田代英男,伴正隆
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会 第114回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22H00056
  • [Presentation] 購買トピックを考慮したブランド選択モデル2023

    • Author(s)
      田代英男,伴正隆
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会 第114回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K22161
  • [Presentation] 機械学習の経営学研究への応用2023

    • Author(s)
      立本博文・伴正隆
    • Organizer
      2024年度 組織学会 年次大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K01672
  • [Presentation] 機械学習の経営学研究への応用2023

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      2024年度 組織学会 年次大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K22161
  • [Presentation] 購買トピックを考慮したブランド選択モデル2023

    • Author(s)
      田代英男・伴正隆
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会 第114回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K01672
  • [Presentation] 購入型クラウドファンディングの資金調達パターン分析2022

    • Author(s)
      伴正隆,内田彬浩
    • Organizer
      Symposium in honor of Prof. Nobuhiko Terui supported by JSPS KAKENHI "Applications of Data Science in Social Science"
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00904
  • [Presentation] 購入型クラウドファンディングの資金調達パターン分析2022

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      Symposium in honor of Prof. Nobuhiko Terui supported by JSPS KAKENHI "Applications of Data Science in Social Science"
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01957
  • [Presentation] 観光地選択行動のモデリング2021

    • Author(s)
      伴正隆,高橋佑輔
    • Organizer
      日本マーケティングサイエンス学会 第109回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00904
  • [Presentation] 観光地選択行動のモデリング2021

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      日本マーケティングサイエンス学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01957
  • [Presentation] A New Inventory Classification Criterion for Retail CRM2020

    • Author(s)
      Masataka Ban
    • Organizer
      MIT-Tsukuba Joint-Workshop on Data Systems Science towards Social and Business Innovations
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00904
  • [Presentation] A New Inventory Classification Criterion for Retail CRM2020

    • Author(s)
      Masataka Ban
    • Organizer
      MIT-Tsukuba Joint-Workshop on Data Systems Science towards Social and Business Innovations
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01957
  • [Presentation] A New Inventory Classification Criterion for Retail CRM2019

    • Author(s)
      Masataka Ban
    • Organizer
      International Workshop on Marketing and Data Science
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01957
  • [Presentation] A New Inventory Classification Criterion for Retail CRM2019

    • Author(s)
      Masataka Ban
    • Organizer
      International Workshop on Marketing and Data Science
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00904
  • [Presentation] 項目反応理論の応用による消費者異質性と商品異質性の同時分析2018

    • Author(s)
      石橋敬介,伴正隆,尾崎幸謙
    • Organizer
      日本行動計量学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00904
  • [Presentation] ID付きPOSデータを用いた非耐久財新製品普及モデル2018

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03947
  • [Presentation] ID付きPOSデータを用いた非耐久財新製品普及モデル2018

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第104回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00904
  • [Presentation] 項目反応理論の応用による消費者異質性と商品異質性の同時分析2018

    • Author(s)
      石橋敬介,伴正隆,尾崎幸謙
    • Organizer
      日本行動計量学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26285095
  • [Presentation] ID付きPOSデータを用いた非耐久財新製品普及モデル2018

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第104回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26285095
  • [Presentation] 項目反応理論の応用による消費者異質性と商品異質性の同時分析2018

    • Author(s)
      石橋敬介,伴正隆,尾崎幸謙
    • Organizer
      日本行動計量学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03947
  • [Presentation] 機械学習手法のマーケティング理論・概念への応用に関する研究レビュー2017

    • Author(s)
      伴 正隆,本橋永至,長谷川翔平, 豊澤栄治,佐藤忠彦, 里村卓也, 照井伸彦
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第101回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26285095
  • [Presentation] 複数の競合データを用いた地域ブランド市場構造分析2017

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03947
  • [Presentation] 機械学習手法のマーケティング理論・概念への応用に関するレビュー2017

    • Author(s)
      伴正隆,佐藤忠彦
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03947
  • [Presentation] 複数の競合データを用いた地域ブランド市場構造分析2017

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第102回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26285095
  • [Presentation] Consumer Clustering Model based on the Time of New Product Adoption using ID-POS Data2016

    • Author(s)
      Masataka Ban
    • Organizer
      the 10th International Conference on Computational and Financial Econometrics
    • Place of Presentation
      Higher Technical School of Engineering, University of Seville, Seville (Spain)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03947
  • [Presentation] Consumer Clustering Model based on the Time of New Product Adoption using ID-POS Data2016

    • Author(s)
      BAN, Masataka
    • Organizer
      10th International Conference on Computational and Financial Econometrics
    • Place of Presentation
      セビリア(スペイン)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26285095
  • [Presentation] ID付POSデータを用いた新製品採用時期に基づく消費者分類モデル2016

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      応用統計学会 2016年年会
    • Place of Presentation
      統計数理研究所(東京都立川市)
    • Year and Date
      2016-03-17
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26285095
  • [Presentation] ID付POSデータを用いた新製品採用時期に基づく消費者分類モデル2016

    • Author(s)
      伴 正隆
    • Organizer
      応用統計学会
    • Place of Presentation
      統計数理研究所(東京都・立川市)
    • Year and Date
      2016-03-17
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780242
  • [Presentation] Consumer Clustering Model based on the Time of New Product Adoption using ID-POS Data2016

    • Author(s)
      BAN, Masataka
    • Organizer
      International Workshop on Marketing Science and Service Research
    • Place of Presentation
      東京大学本郷キャンパス(東京都文京区)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26285095
  • [Presentation] Consumer Clustering Model based on the Time of New Product Adoption using ID-POS Data2016

    • Author(s)
      Masataka Ban
    • Organizer
      International Workshop on Marketing Science and Service Research
    • Place of Presentation
      Kojima Hall, Graduate School of Economics, University of Tokyo (Tokyo)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03947
  • [Presentation] 複数の競合データを用いた地域ブランド市場構造分析2016

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      2016年度統計関連学会連合大会
    • Place of Presentation
      金沢大学, 角間キャンパス(金沢市)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K03947
  • [Presentation] ID付POSデータを用いた非耐久消費財新製品普及モデル2015

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      2015年度統計関連学会連合大会
    • Place of Presentation
      岡山大学津島キャンパス(岡山県岡山市)
    • Year and Date
      2015-09-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26285095
  • [Presentation] ID付POSデータを用いた非耐久消費財新製品普及モデル2015

    • Author(s)
      伴 正隆
    • Organizer
      2015年度統計関連学会連合大会
    • Place of Presentation
      岡山大学(岡山県・岡山市)
    • Year and Date
      2015-09-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780242
  • [Presentation] 無限混合離散選択モデルによる消費者異質性の評価2014

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      2014年度統計関連学会連合大会
    • Place of Presentation
      東京大学本郷キャンパス(東京都文京区)
    • Year and Date
      2014-09-15
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26285095
  • [Presentation] ID付POSを用いた新製品採用時期に基づく消費者分類モデル2013

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会
    • Place of Presentation
      長崎大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24730364
  • [Presentation] ID付きPOSデータを用いた新製品採用時期に基づく消費者分類モデル2013

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      2013年度統計関連学会連合大会
    • Place of Presentation
      大阪大学豊中キャンパス
    • Year and Date
      2013-09-10
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24730364
  • [Presentation] ID付POSを用いた新製品採用時期に基づく消費者分類モデル2013

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第93回研究大会
    • Place of Presentation
      長崎大学片淵キャンパス
    • Year and Date
      2013-06-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24730364
  • [Presentation] ID付きPOSデータを用いた新製品採用時期に基づく消費者分類モデル2013

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      統計学会連合大会
    • Place of Presentation
      大阪大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24730364
  • [Presentation] カウントデータを用いた市場構造の動学分析–過剰分散モデルの適用-2013

    • Author(s)
      照井伸彦, 伴正隆
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第94回研究大会
    • Place of Presentation
      株式会社電通電通ホール
    • Year and Date
      2013-12-08
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24730364
  • [Presentation] A Model for TV Advertising Management with Heterogeneous Consumer by using Single Source Data2009

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      統計関連学会連合大会
    • Place of Presentation
      同志社大学・京田辺キャンパス.
    • Year and Date
      2009-09-08
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20810027
  • [Presentation] A Model for TV Advertising Management with Heterogeneous Consumer by using Single Source Data2009

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会
    • Place of Presentation
      株式会社電通・電通ホール
    • Year and Date
      2009-12-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20810027
  • [Presentation] A Model for TV Advertising Management with Heterogeneous Consumer by using Single Source Data2009

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会
    • Place of Presentation
      株式会社電通.電通ホール
    • Year and Date
      2009-12-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20810027
  • [Presentation] A Model for TV Advertising Management with Heterogeneous Consumer by using Single Source Data2009

    • Author(s)
      伴正隆
    • Organizer
      統計関連学会連合大会
    • Place of Presentation
      同志社大学・京田辺キャンパス
    • Year and Date
      2009-09-08
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20810027
  • 1.  Sato Tadahiko (40400626)
    # of Collaborated Projects: 4 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 2.  西尾 チヅル (80241769)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 3.  石垣 司 (20469597)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 4.  照井 伸彦 (50207495)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 5.  ウィラワン ドニ・ダハナ (90432426)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 6.  領家 美奈 (10303348)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 7.  李 銀星 (00845084)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 8.  五十嵐 未来 (30925326)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 9.  長谷川 翔平 (30712921)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results

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