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Ota Masaya  太田 壮哉

… Alternative Names

OTA MASAYA  太田 壮哉

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Researcher Number 50756020
Other IDs
  • ORCIDhttps://orcid.org/0000-0001-5306-2094
Affiliation (Current) 2025: 近畿大学, 産業理工学部, 教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2021 – 2022: 近畿大学, 産業理工学部, 准教授
2018 – 2019: 近畿大学, 産業理工学部, 准教授
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Basic Section 07090:Commerce-related / Basic Section 07080:Business administration-related
Keywords
Principal Investigator
選択行動 / ソーシャルプロダクツ / コーズリレーテッドマーケティング / 選択型コンジョイント分析 / SDGs / cause related marketing / CRM / コンジョイント分析 / 心理的距離 / 寄付 … More / 選択 / コーズ・リレーテッド・マーケティング / 消費者行動 / マーケティング / 援助行動 / フェアトレード情報 / 児童労働 / 日本人 / エシカル・マーケティング / 広告 / フェアトレード Less
  • Research Projects

    (2 results)
  • Research Products

    (2 results)
  •  A Study of Negative Consumer Reaction and its Mitigation on CRMPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      Ota Masaya
    • Project Period (FY)
      2021 – 2022
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Early-Career Scientists
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      Kindai University
  •  Effect of Fair-trade Information on Purchase AttitudePrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      OTA MASAYA
    • Project Period (FY)
      2018 – 2019
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Early-Career Scientists
    • Review Section
      Basic Section 07080:Business administration-related
    • Research Institution
      Kindai University

All 2019 2018

All Journal Article Presentation

  • [Journal Article] Fair trade information eliminates the positive brand effect: product choice behavior in Japan2019

    • Author(s)
      太田壮哉(近畿大学), 坂田裕輔(近畿大学),飯島高雄(近畿大学)
    • Journal Title

      AJSSR(Asian Journal of Sustainability and Social Responsibility)

      Volume: 4 Issue: 1 Pages: 1-14

    • DOI

      10.1186/s41180-019-0026-6

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K12869
  • [Presentation] フェアトレード大学商品は好まれない:フェアトレード大学認証の必要性2018

    • Author(s)
      坂田裕輔(近畿大学),太田壮哉(近畿大学),飯島高雄(近畿大学)
    • Organizer
      アジア市場経済学会第22回全国大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K12869

URL: 

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