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FUJIMURA Kazuhiro  藤村 和宏

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藤村 和宏  フジムラ カズヒロ

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Researcher Number 60229036
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Affiliation (Current) 2022: 香川大学, 経済学部, 教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2008 – 2022: Kagawa University, 経済学部, 教授
2004 – 2006: 香川大学, 経済学部, 教授
2002: 香川大, 経済学部, 教授
1996 – 2000: 香川大学, 経済学部, 助教授
1994: 香川大学, 経済学部, 講師
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Commerce / Commerce / Basic Section 07090:Commerce-related
Except Principal Investigator
Area studies
Keywords
Principal Investigator
顧客満足 / 医療サービス / サービス・マーケティング / 顧客参加 / マーケティング / 職務満足 / 便益遅延性 / 機能的便益 / 価値観的便益 / 感情的便益 … More / 教育サービス / リレーションシップ / ホテルサービス / サービス / ブランド / サービス・ブランド / インターナル・マーケティング / 消費文化 / 高コンテクスト / ブランド価値 / 組織コミットメント / 職務意欲 / サービスのグローバル化 / 地域ブランド / 観光地 / 伝統芸能 / 神楽 / セグメンテーション / 顧客育成 / 積層型セグメント / 歌舞伎 / 人形浄瑠璃 / 地域伝統芸能 / 祭り / 内部競争 / 変容の許容性 / 型の高度化 / 競争 / 祭りのマーケティング / 変容の許容性と競争 / スクリプト / クリティカルパス / Script / Customer Satisfaction / Employee satisfaction / 活動移転 / 老舗 / 多角化 / 多店舗化 / ブランド力 / 市場変更 / 現地化 / セルフサービス / 国際化 / 消費資源 / 文化移転 / アウトソーシング / グローバル化 / Service Marketing / Transference of Activities / Company of Long Standing / ワーク・モチベーション / 目標変容 / 学習行動 / 目標の形成・向上 / 目標の利他化 / 価値観便益 … More
Except Principal Investigator
観光人類学 / マーケティング / 観光地 / 地域魅力形成要因 / 地域文化力 / コントロール力 / 観光価値 / イロケ・アジケ・ヒトケ / 文化歴史性 / 文化寛容性 / 文化融合性 / 観光戦略 / 歴史性 / 寛容性 / 異文化性 / イロケ / アジケ / ヒトケ / 文化の力 / 地域魅力を構成する次元 / 長崎、神戸、横浜 / 萩、岩国、下関 Less
  • Research Projects

    (12 results)
  • Research Products

    (56 results)
  • Co-Researchers

    (5 People)
  •  便益遅延型サービスの消費における便益享受・顧客満足・顧客参加・目標変容の研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      藤村 和宏
    • Project Period (FY)
      2020 – 2023
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      Kagawa University
  •  An empirical study on benefit enjoyment, customer satisfaction, and customer participation in consumption of delayed benefit servicesPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      FUJIMURA Kazuhiro
    • Project Period (FY)
      2016 – 2019
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Kagawa University
  •  A study on the Factors Contributing to the cultural attraction of tourist resort with the Perspective of Iroke Ajike and Hitoke.

    • Principal Investigator
      WANG Wei
    • Project Period (FY)
      2013 – 2015
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Challenging Exploratory Research
    • Research Field
      Area studies
    • Research Institution
      Nagasaki University
      Kagawa University
  •  Empirical research about the marketing of the succession and the development of local traditional arts by the introduction of the internal competitionPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      Fujimura Kazuhiro
    • Project Period (FY)
      2013 – 2015
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Challenging Exploratory Research
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Kagawa University
  •  Research on the marketing strategy of services progressing the normal condition of the customer, that encourage" consumption to bring up himself"Principal Investigator

    • Principal Investigator
      FUJIMURA Kazuhiro
    • Project Period (FY)
      2009 – 2011
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Challenging Exploratory Research
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Kagawa University
  •  Theoretical and Empirical Research about Brand Strategy of the Service OrganizationsPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      FUJIMURA Kazuhiro
    • Project Period (FY)
      2008 – 2012
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Kagawa University
  •  Study about Transferences of Activities That constitute the Service Deliver Process, between Subjects, between spaces, and between timesPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      FUJIMURA Kazuhiro
    • Project Period (FY)
      2004 – 2006
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Kagawa University
  •  サービス消費における顧客の満足形成過程及びその後の行動に対する感情の影響Principal Investigator

    • Principal Investigator
      藤村 和宏
    • Project Period (FY)
      2002
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Kagawa University
  •  The Influence that Customer's Learning and Sharing of the Script about Service Delivery Process Give to Customer SatisfactionPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      FUJIMURA Kazuhiro
    • Project Period (FY)
      1999 – 2000
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Kagawa University
  •  デリバリー・プロセスへの顧客の参加形態が顧客満足・職務満足・生産性に及ぼす影響Principal Investigator

    • Principal Investigator
      藤村 和宏
    • Project Period (FY)
      1997 – 1998
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Encouragement of Young Scientists (A)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Kagawa University
  •  サービス提供組織に対する顧客の関係構築意思の生成メカニズムとそれに基づく行動Principal Investigator

    • Principal Investigator
      藤村 和宏
    • Project Period (FY)
      1996
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Encouragement of Young Scientists (A)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Kagawa University
  •  医療サービスにおける顧客満足概念とマーケティング戦略Principal Investigator

    • Principal Investigator
      藤村 和宏
    • Project Period (FY)
      1994
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Encouragement of Young Scientists (A)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Kagawa University

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All Journal Article Presentation Book

  • [Book] 『「便益遅延性」が顧客満足・顧客参加に及ぼす影響  医療サービスにおける消費とマーケティングのあり方を考える』2020

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Total Pages
      423
    • Publisher
      千倉書房
    • ISBN
      9784805111918
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20H01552
  • [Book] 医療サービスの顧客満足 ~便益遅延性の観点から考察~(仮題)2020

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Publisher
      千倉書房
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03672
  • [Book] Advances in Human Factors, Business Management and Leadership, Proceedings of the AHFE 20192019

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Total Pages
      627
    • Publisher
      Springer
    • ISBN
      9783030201531
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03672
  • [Book] Advances in The Human Side of Service Engineering, Proceedings of the AHFE 20162017

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Total Pages
      240
    • Publisher
      Springer
    • ISBN
      9783319604855
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03672
  • [Book] 『サービソロジーへの招待―価値共創によるサービスイノベーション』2017

    • Author(s)
      藤村和宏・森藤ちひろ
    • Total Pages
      270
    • Publisher
      東京大学出版会
    • ISBN
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03672
  • [Book] Advances in Human side of Service Engineering Proceedings of the SHFE20162016

    • Author(s)
      Chihiro Morito and Kazuhiro Fujimura
    • Total Pages
      364
    • Publisher
      Springetr
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03672
  • [Book] サービス・マネジメント 「加賀屋の「おもてなし」を支え る組織文化とシステム」青木幸弘 編『ケースで学ぶ マーケティング』2015

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Publisher
      有斐閣
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25570007
  • [Book] 小売業革新2010

    • Author(s)
      藤村和宏、他
    • Total Pages
      274
    • Publisher
      千倉書房
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20330090
  • [Book] 地域観光の文化と戦略2010

    • Author(s)
      藤村和宏、他
    • Total Pages
      297
    • Publisher
      リーブル出版
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20330090
  • [Book] 地域観光の文化と戦略(『地域ブランドとしての観光地の盛衰に関する考察~由布院温泉と黒川温泉を事例として~』)(香川大学経済学部ツーリズム研究会編)2010

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Publisher
      リーブル出版
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20330090
  • [Book] 小売業革新(『小売サービスにおける顧客価値の創造・実現~サービス・マーケティング論の視点から~』)(高嶋克義・西村順二編著)2010

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Publisher
      千倉書房
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20330090
  • [Book] 医療サービスと顧客満足2009

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Total Pages
      228
    • Publisher
      医療文化社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20330090
  • [Journal Article] An Analysis of the Relationship Between Goal Change and Skill Improvement in the Consumption of Education Services: A Case Study of the Management Game2021

    • Author(s)
      Kazuhiro Fujimura
    • Journal Title

      Advances in Human Factors in Training, Education, and Learning Sciences, Proceedings of the AHFE 2021

      Volume: 269 Pages: 353-361

    • DOI

      10.1007/978-3-030-80000-0_42

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20H01552
  • [Journal Article] An Examination of the Effect of Common Language on the Creation of a Sense of Unity Between Organization Members in a Management Game2021

    • Author(s)
      Fumiyo Ozaki and Kazuhiro Fujimura
    • Journal Title

      Advances in Human Factors in Training, Education, and Learning Sciences, Proceedings of the AHFE 2021

      Volume: 269 Pages: 387-395

    • DOI

      10.1007/978-3-030-80000-0_46

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20H01552
  • [Journal Article] Developing a Model on the Effects of Management Games for Human Resource Development: From a Benefit Delay and Acquisition Perspective2020

    • Author(s)
      Kazuhiro Fujimura and Fumiyo Ozaki
    • Journal Title

      Advances in Human Factors in Training, Education, and Learning Sciences, Proceedings of the AHFE 2020

      Volume: 1211 Pages: 204-211

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20H01552
  • [Journal Article] 便益の享受と遅延性を考慮した専門職労働者のワーク・モチベーション・モデルの構築 ~サービス付き高齢者向け住宅の介護職員をケースとして~2019

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢

      Volume: 91 Pages: 95-166

    • NAID

      120007009573

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03672
  • [Journal Article] 「『便益遅延性』を考慮した顧客満足・顧客参加モデルと従来型モデルの比較 ~医療サービスをケースとして有効性の検証~」2017

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      『香川大学経済論叢』

      Volume: 90 Pages: 1-54

    • NAID

      120007009605

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03672
  • [Journal Article] “便益遅延性”概念の再考 ~教育サービスへの拡張を目指して~2017

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢

      Volume: 89巻 Pages: 1-60

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03672
  • [Journal Article] 異文化性が生み出す観光価値を活用した観光戦略 ―長崎の「祭り」を中心に―2016

    • Author(s)
      藤村和宏・王維
    • Journal Title

      香川大学経済論叢

      Volume: 88巻 Pages: 1-46

    • NAID

      120007009644

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25590094
  • [Journal Article] “便益享受”と“便益遅延性”を鍵概念とする専門職のワーク・モチベーション・モデルの構築可能性を探る ~介護サービス業界の職員を対象として~2016

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢

      Volume: 89巻 Pages: 15-85

    • NAID

      120007009634

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03672
  • [Journal Article] 異文化性が生み出す観光価値を 活用した観光戦略2016

    • Author(s)
      王維・藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢

      Volume: 88-4 Pages: 1-46

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25570007
  • [Journal Article] サービス消費における短期的・長期的な不便益の発生に関する考察―便益遅延型サービスと便益即時型サービスの視点から2015

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢

      Volume: 88-1 Pages: 19-50

    • NAID

      120007009659

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25570007
  • [Journal Article] コンテキスト共有装置としてのサービス・ブランドに関する考察 ~顧客のサービス・デリバリー・プロセスへの参加の適切化の視点から~2013

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢

      Volume: 第85巻第4号 Pages: 31-69

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20330090
  • [Journal Article] 地域伝統芸能の継承と変容が市場創造に及ぼす影響に関する考察~島根県の3地域における神楽をケースとして~2012

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢

      Volume: 84巻 Pages: 41-127

    • NAID

      120007009740

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21653034
  • [Journal Article] 地域伝統芸能の継承と変容が市場創造に及ぼす影響に関する考察-島根県の3地域における神楽をケースとして-2012

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢

      Volume: 84巻、4号 Pages: 41-127

    • NAID

      120007009740

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21653034
  • [Journal Article] サービスのブランド価値が従業員に及ぼす影響に関する考察 ~ブランド価値を駆動因として形成される市場と組織を結ぶ好循環の可能性について~2011

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢

      Volume: 第83巻第4号 Pages: 29-92

    • NAID

      120007009763

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20330090
  • [Journal Article] サービスのブランド価値が従業員に及ぼす影響に関する考察~ブランド価値を駆動因として形成される市場と組織を結ぶ好循環の可能性について~2011

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢 第83巻第4号

      Pages: 29-92

    • NAID

      120007009763

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20330090
  • [Journal Article] サービスのブランド価値が従業員に及ぼす影響に関する考察~ブランド価値を駆動因として形成される市場と組織を結ぶ好循環の可能性について~2011

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢

      Volume: 83巻4号 Pages: 29-92

    • NAID

      120007009763

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20330090
  • [Journal Article]2010

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      「小売サービスにおける顧客価値の創造・実現~サービス・マーケティング論の視点から~」、『小売業革新』(高嶋克義・西村順二編著)(千倉書房)

      Pages: 17-36

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20330090
  • [Journal Article]2010

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      「地域ブランドとしての観光地の盛衰に関する考察~由布院温泉と黒川温泉を事例として~」、『地域観光の文化と戦略』(香川大学経済学部ツーリズム研究会編)(リーブル出版)

      Pages: 253-297

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20330090
  • [Journal Article] 便益遅延型専門サービスの消費における顧客満足問題 ~医療サービスをケースとして考察~2008

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢

      Volume: 第81巻第1号 Pages: 1-62

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20330090
  • [Journal Article] 便益遅延型専門サービスの消費における顧客満足問題~医療サービスをケースとして考察~2008

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢 第81巻第4号

      Pages: 1-62

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20330090
  • [Journal Article] 便益遅延型専門サービスの消費における顧客満足問題〜医療サービスをケースとして考察〜2008

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論争 第81巻第4号

      Pages: 1-62

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20330090
  • [Journal Article] 地域活性化および伝統文化の受容基盤形成装置としての"こんぴら歌舞伎"の復興2007

    • Author(s)
      藤村 和宏, 王 維
    • Journal Title

      香川大学研究年報 46号

      Pages: 105-171

    • NAID

      110006426417

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16530282
  • [Journal Article] The Revival of "Konpira Kabuki" in Kotohira as a system that revitalizes the local economy and culture, and forms a reception foundation of traditional culture2007

    • Author(s)
      Fujimura, Kazuhiro, wei Wang
    • Journal Title

      Kagawa University Annals of Economic Studies No.46

      Pages: 105-171

    • NAID

      110006426417

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16530282
  • [Journal Article] 顧客満足とロイヤルティの関連性についての理論的考察-サービス消費を中心として-2006

    • Author(s)
      藤村 和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢 79巻・2号

      Pages: 1-72

    • NAID

      110006426370

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16530282
  • [Journal Article] Examining Relationship between Customer Satisfaction and Royalty in Service Consumption2006

    • Author(s)
      Fujimura, Kazuhiro
    • Journal Title

      The Kagawa University Economic Review Vol.79 No.2

      Pages: 1-72

    • NAID

      110006426370

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16530282
  • [Journal Article] 顧客満足とロイヤルティの関連性についての理論的考察-サービス消費を中心として-2006

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢 第79巻2号

      Pages: 1-72

    • NAID

      110006426370

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16530282
  • [Journal Article] 消費資源投入の違いが導く"育てる"消費と"狩る"消費~複雑な消費現象の捉える一つの視点としての消費資源投入~2005

    • Author(s)
      藤村 和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢 78巻・3号

      Pages: 63-89

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16530282
  • [Journal Article] "Tradition" as the Problem Solution Device in Service Organization2005

    • Author(s)
      Fujimura, Kazuhiro
    • Journal Title

      The Kagawa University Economic Review Vol.77 No.4

      Pages: 109-143

    • NAID

      110004617146

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16530282
  • [Journal Article] 消費資源投入の違いが導"育てる"消費"狩る"消費2005

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論争 第78巻 第3号

      Pages: 63-89

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16530282
  • [Journal Article] The "Growing" Consumption and the "Hunting" Consumption Depend on the Type of Injection of Consumption Resources : A Concept of Injection of Consumption Resources as One Perspective to Grasp a Complicated Consumption Phenomenon2005

    • Author(s)
      Fujimura, Kazuhiro
    • Journal Title

      The Kagawa University Economic Review Vol.78 No.3

      Pages: 63-89

    • NAID

      110005050170

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16530282
  • [Journal Article] サービス組織における問題解決装置としての"伝統"2005

    • Author(s)
      藤村 和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢 77巻・4号

      Pages: 109-143

    • NAID

      110004617146

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16530282
  • [Journal Article] サービス組織における問題解決装置としての"伝統"2005

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Journal Title

      香川大学経済論叢 第77巻第4号

      Pages: 109-143

    • NAID

      110004617146

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16530282
  • [Presentation] An Examination of the Effect of Common Language on the Creation of a Sense of Unity between Organization Members in Management Game2021

    • Author(s)
      Fumiyo Ozaki and Kazuhiro Fujimura
    • Organizer
      2th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20H01552
  • [Presentation] An Analysis of the Relationship between Goal Change and Skill Improvement in the Consumption of Education Services: A Case Study of the Management Game2021

    • Author(s)
      Kazuhiro Fujimura
    • Organizer
      2th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20H01552
  • [Presentation] 教育サービスのマーケティングに関する考察 ~学習者の目標の達成と向上に観点から~2021

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Organizer
      日本商業学会関西部会 2021年6月例会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20H01552
  • [Presentation] Developing a model on the effects of Management Games for human resource development:From a Benefit Delay and Acquisition Perspective2020

    • Author(s)
      藤村和宏・尾崎冨美代
    • Organizer
      11th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03672
  • [Presentation] Developing a model on the effects of Management Games for human resource development: From a Benefit Delay and Acquisition Perspective2020

    • Author(s)
      Kazuhiro Fujimura and Fumiyo Ozaki
    • Organizer
      11th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20H01552
  • [Presentation] Constructing a Work Motivation Model Based on “Benefit Delay” and “Benefit Enjoyment”2019

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Organizer
      10th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03672
  • [Presentation] The Negative Effect that Benefit Delay in Service Consumption Causes to a Customer and the Countermeasure against It2017

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Organizer
      8th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03672
  • [Presentation] The relationship model of three benefit factors in delayed benefit services2016

    • Author(s)
      森藤ちひろ・藤村和宏
    • Organizer
      7th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics
    • Place of Presentation
      Swan and Dolphin Hotel(Orland, Florida, USA)
    • Year and Date
      2016-07-27
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03672
  • [Presentation] “便益遅延性”概念の適用領域の拡大2016

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Organizer
      日本商業学会関西部会
    • Place of Presentation
      大阪市立大学文化交流センター(大阪市北区)
    • Year and Date
      2016-07-16
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03672
  • [Presentation] 『便益遅延性』概念および便益遅延型サービスの特質に関 する考察2015

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Organizer
      第65回日本商業学会全国 研究大会
    • Place of Presentation
      香川大学(高松市)
    • Year and Date
      2015-05-31
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25570007
  • [Presentation] 観光価値の次元と生成2015

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Organizer
      第2回多文化社会学研究会「観光文化・価値の創造と地域活性化」
    • Place of Presentation
      長崎大学
    • Year and Date
      2015-10-10
    • Invited
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25590094
  • [Presentation] 観光価値の次元と生成2015

    • Author(s)
      藤村和宏
    • Organizer
      第2回多文 化社会学研究会「観光文化・価値の創造と地域活性化」
    • Place of Presentation
      長崎大学(長崎市)
    • Year and Date
      2015-10-10
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25570007
  • 1.  高室 裕史 (30368592)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 2.  小林 哲 (60225521)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 3.  WANG Wei (10322546)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 4.  森藤 ちひろ (10529580)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 3 results
  • 5.  磯田 友里子 (40822200)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results

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