• Search Research Projects
  • Search Researchers
  • How to Use
  1. Back to previous page

Kanai Takashi  金井 崇

… Alternative Names

KANAI Takashi  金井 崇

金井 京  カナイ キョウ

Less
Researcher Number 60312261
Other IDs
  • ORCIDhttps://orcid.org/0000-0002-1635-3818
External Links
Affiliation (Current) 2025: 東京大学, 大学院総合文化研究科, 教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2025: 東京大学, 大学院総合文化研究科, 教授
2023: 東京大学, 大学院総合文化研究科, 教授
2018 – 2022: 東京大学, 大学院総合文化研究科, 准教授
2015 – 2017: 東京大学, 大学院情報学環・学際情報学府, 准教授
2014 – 2015: 東京大学, 大学院情報学環, 准教授 … More
2011 – 2013: 東京大学, 総合文化研究科, 准教授
2012: 東京大学, 大学院総合文化研究科, 准教授
2007 – 2009: The University of Tokyo, 大学院・総合文化研究科, Assistant Professor
2007: 国立大学法人東京大学, 大学院・総合文化研究科, 准教授
2006: 国立大学法人東京大学, 大学院総合文化研究科, 助教授
2006: 東京大学, 大学院総合文化研究科, 助教授
2005: 慶應義塾大学, 大学院・政策・メディア研究科, 講師
2005: Keio University, Graduate School of Media and Governance, Lecturer, 大学院・政策・メディア研究科, 講師
2005: 独立行政法人理化学研究所, ボリュームCAD開発チーム, 研究員
2004: 慶応義塾大学, 理工学部, 講師
2003 – 2004: 慶應義塾大学, 環境情報学部, 専任講師
2003: 慶應義塾大学, 環境情報学部, 講師 Less
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Media informatics/Database / Basic Section 62040:Entertainment and game informatics-related / High performance computing / High performance computing / Basic Section 60090:High performance computing-related
Except Principal Investigator
Design engineering/Machine functional elements/Tribology / Production engineering/Processing studies / Media informatics/Database
Keywords
Principal Investigator
物理法則アニメーション / GPU / 脆性破壊アニメーション / 陰関数曲面 / 衣服アニメーション / 深層学習 / データ駆動法 / 機械学習 / 脆性破壊シミュレーション / 髪シミュレーション … More / コンピュータグラフィックス / グラフィクス / 可視化 / ポイントレンダリング / 3D再構築 / 樹木 / セグメンテーション / LiDAR点群 / 点群用深層学習モデル / UAV / 一の分割 / 反復対流モデル / LiDAR / 地表面再構築 / GS-SDF / 潜在インパルス表現 / 長期短期記憶 / グラフアテンション機構 / スペクトル記述子 / 周波数制御戦略 / データ駆動型物理法則CG アニメーション / 破壊分割パターンマップ / 力条件マップ / 物理エンジン / 条件付きGAN / Cycle-GAN / ニューラル画像変換 / スキニング / 敵対的生成ネットワーク / グラフアテンションネットワーク / 髪アニメーション / キャラクタアニメーション / 二次モーショングラフ / アンサンブル学習 / 立体求積法 / 部分空間法 / 衝突変形 / 物理法則シミュレーション / 材料靱性 / 応力拡大係数 / き裂開口変位 / 回帰フォレスト / 部分空間統合法 / 弾性体シミュレーション / 液体シミュレーション / データ駆動型手法 / 流体 / Marching Cubes / エネルギーカスケード / Kolmogorov 法則 / Wavelet Turbulence / 高精細化 / 曲面再構築 / SPH / 巻き込み現象 / プルーム / 爆発シミュレーション / 流体シミュレーション / CUDA / シェイプマッチング法 / SPH法 / マルチコア CPU / シェイプマッチン グ法 / SPH 法 / 粘弾性体 / グラフィックス / Web3D / 計算機システム / イメージバッファ / レイキャスティング法 / パラメトリック曲面 / 並列化 / GPUクラスタ / アンチエイリアシング / 画像処理 / アニメーション / LOD / 頂点シェーダ / 空間ハッシュ法 / 有限要素法 / 大域照明 / 頂点プログラム / PRT / グラフィックスハードウェア / リアルタイムレンダリング … More
Except Principal Investigator
CAD / CAM / Conection to CAE and CAM / Laplacian Deformation / Triangular mesh / CAD Kernel / Implicit Surfaces(SLIM) / カーネル / SLIM曲面 / 陰関数曲面 / CAEやCAMへの連動 / ラプラシアン変形 / 三角形メッシュ / CADのカーネル / 陰関数(SLIM)曲面 / Surface design / Process Planning / GPU / 設計支援 / ツールパス / 幾何処理 / レンダリング・ハードウエア / データ圧縮 / ウェーブレット変換 / 曲面設計 / 工程設計 / レンダリング・ハードウェア / 多次元データ / 並列計算 / メディア情報処理 / 実世界情報処理 / グラフィクス Less
  • Research Projects

    (13 results)
  • Research Products

    (175 results)
  • Co-Researchers

    (10 People)
  •  実時間で詳細な髪の動きを自然に表現するための学習ベース物理指向変形手法の開発Principal Investigator

    • Principal Investigator
      金井 崇
    • Project Period (FY)
      2025 – 2027
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 62040:Entertainment and game informatics-related
    • Research Institution
      The University of Tokyo
  •  データ駆動型手法による協調的物理法則CGアニメーションの実現Principal Investigator

    • Principal Investigator
      金井 崇
    • Project Period (FY)
      2022 – 2024
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 62040:Entertainment and game informatics-related
    • Research Institution
      The University of Tokyo
  •  Development and Deepening Data-Driven Physics-based CG AnimationsPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      Kanai Takashi
    • Project Period (FY)
      2019 – 2021
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 60090:High performance computing-related
    • Research Institution
      The University of Tokyo
  •  Geometric modeling and growth prediction of trees. Development of 3D reconstruction methods adapted to point clouds acquired in forests.Principal Investigator

    • Principal Investigator
      金井 崇
    • Project Period (FY)
      2018 – 2020
    • Research Category
      Grant-in-Aid for JSPS Fellows
    • Research Field
      High performance computing
    • Research Institution
      The University of Tokyo
  •  Data-driven approach for the refinement of physics-based CG animationsPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      Kanai Takashi
    • Project Period (FY)
      2016 – 2018
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      High performance computing
    • Research Institution
      The University of Tokyo
  •  Development of An Efficient Flow Control Method of Fluid Simulation for CGPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      Kanai Takashi
    • Project Period (FY)
      2013 – 2015
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      High performance computing
    • Research Institution
      The University of Tokyo
  •  Research and development of integrated physics-based animationcombining fluids and elastic bodiesPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      KANAI Takashi
    • Project Period (FY)
      2011 – 2012
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Challenging Exploratory Research
    • Research Field
      Media informatics/Database
    • Research Institution
      The University of Tokyo
  •  Efficient Completion for Multi-Dimensional Real-World Data

    • Principal Investigator
      YAMAGUCHI Yasushi
    • Project Period (FY)
      2007 – 2009
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Media informatics/Database
    • Research Institution
      The University of Tokyo
  •  Implicit surface representation for high-quality 3D contents on network environmentsPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      KANAI Takashi
    • Project Period (FY)
      2007 – 2008
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Young Scientists (B)
    • Research Field
      Media informatics/Database
    • Research Institution
      The University of Tokyo
  •  The Research of CAD System based on Implicit Surfaces(SLIM) Kernel

    • Principal Investigator
      KASE Kiwamu
    • Project Period (FY)
      2006 – 2007
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Design engineering/Machine functional elements/Tribology
    • Research Institution
      The Institute of Physical and Chemical Research
  •  GPUクラスタによる3DCGのための並列コンピューティングに関する研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      金井 崇
    • Project Period (FY)
      2005 – 2006
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Young Scientists (A)
    • Research Field
      Media informatics/Database
    • Research Institution
      The University of Tokyo
      The Institute of Physical and Chemical Research
  •  大規模3DCGのリアルタイムレンダリングのための基盤ソフトウェア構築に関する研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      金井 崇
    • Project Period (FY)
      2003 – 2004
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Young Scientists (B)
    • Research Field
      Media informatics/Database
    • Research Institution
      Keio University
  •  Acceleration of Geometric Computations in CAD and CAM by Using Polygon Rendering Hardware

    • Principal Investigator
      INUI Masatomo
    • Project Period (FY)
      2003 – 2005
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Production engineering/Processing studies
    • Research Institution
      Ibaraki University

All 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2008 2007 2006 2005 2004

All Journal Article Presentation Book Patent

  • [Book] 3D-CADで学ぶ図形科学入門2022

    • Author(s)
      横山 ゆりか, 金井 崇, 舘 知宏, 三木 優彰
    • Total Pages
      119
    • Publisher
      サイエンス社
    • ISBN
      9784781915555
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Book] 3D-CADで学ぶ図形科学入門(電子版)2021

    • Author(s)
      横山 ゆりか,金井 崇,舘 知宏,三木 優彰
    • Total Pages
      89
    • Publisher
      サイエンス社
    • ISBN
      9784781999869
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Book] 3D-CAD/CG 入門 [第3版]-Inventor と 3ds Max で学ぶ図形科学2016

    • Author(s)
      鈴木 賢次郎, 横山 ゆりか, 金井 崇, 舘 知宏
    • Total Pages
      190
    • Publisher
      サイエンス社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Book] 3D-CAD/CG 入門 [第2版]-Inventor と 3ds Max で学ぶ図形科学-2012

    • Author(s)
      鈴木 賢次郎,横山 ゆりか,金井 崇
    • Total Pages
      200
    • Publisher
      サイエンス社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Book] 3D-CAD/CG入門-Inventor と3ds Maxで学ぶ図形科学-2008

    • Author(s)
      鈴木賢次郎, 横山ゆりか, 金井崇
    • Total Pages
      189
    • Publisher
      サイエンス社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19300023
  • [Book] 3D-CAD/CG入門-Inventorと3ds Maxで学ぶ図形科学-2008

    • Author(s)
      鈴木 賢次郎, 横山 ゆりか, 金井 崇
    • Total Pages
      200
    • Publisher
      サイエンス社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Book] 3D-CAD/CG入門-Inventorと3ds Maxで学ぶ図形科学-2008

    • Author(s)
      鈴木賢次郎,横山ゆりか,金井崇
    • Total Pages
      189
    • Publisher
      サイエンス社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Book] 画像電子情報ハンドブック(第II編2.2節〜2.4節分担執筆)2008

    • Author(s)
      金井 崇
    • Total Pages
      1000
    • Publisher
      東京電機大学出版会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Book] 画像電子情報ハンドブック(第II編2.2〜2.4分担執筆)2008

    • Author(s)
      金井崇
    • Total Pages
      996
    • Publisher
      東京電機大学出版会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Book] ビジュアルコンピューティング-3次元CGによる画像生成-(分担執筆,第2章)2006

    • Author(s)
      金井 崇, 高橋 成雄
    • Total Pages
      205
    • Publisher
      東京電機大学出版会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] Video-Based Motion Retargeting Framework between Characters with Various Skeleton Structure2023

    • Author(s)
      Xin Huang, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. 16th ACM SIGGRAPH Conference on Motion, Interaction and Games

      Volume: 24 Pages: 1-6

    • DOI

      10.1145/3623264.3624473

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Journal Article] Detail-Aware Deep Clothing Animations Infused with Multi-Source Attributes2023

    • Author(s)
      Tianxing Li, Rui Shi, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Computer Graphics Forum

      Volume: 42 Issue: 1 Pages: 231-244

    • DOI

      10.1111/cgf.14651

    • Peer Reviewed / Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Journal Article] A GAN-based Temporally Stable Shading Model for Fast Animation of Photorealistic Hair2021

    • Author(s)
      Zhi Qiao, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Computational Visual Media

      Volume: 7 Issue: 1 Pages: 127-138

    • DOI

      10.1007/s41095-020-0201-9

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Journal Article] GarMatNet: A Learning-based Method for Predicting 3D Garment Mesh with Parameterized Materials2021

    • Author(s)
      Zen Luo, Tianxing Li, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. 14th ACM SIGGRAPH Conference on Motion, Interaction, and Games (MIG 2021)

      Volume: 2021 Pages: 1-10

    • DOI

      10.1145/3487983.3488294

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Journal Article] MultiResGNet: Approximating Nonlinear Deformation via Multi-Resolution Graphs2021

    • Author(s)
      Tianxing Li, Rui Shi, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Computer Graphics Forum (Eurographics 2021 Conference Issue)

      Volume: 40 Issue: 2 Pages: 537-548

    • DOI

      10.1111/cgf.142653

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Journal Article] 深層学習ベース脆性破壊シミュレーションに向けて - 条件付きGAN による平面オブジェクトの破壊形状予測 -2021

    • Author(s)
      黄 宇航, 金井 崇
    • Journal Title

      画像電子学会誌

      Volume: 50 Pages: 558-567

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Journal Article] A Flux-Interpolated Advection Scheme for Fluid Simulation2021

    • Author(s)
      Naoyuki Hirasawa, Takashi Kanai, Ryoichi Ando
    • Journal Title

      The Visual Computer (Special issue for CGI 2021)

      Volume: 37 Issue: 9-11 Pages: 2607-2618

    • DOI

      10.1007/s00371-021-02187-2

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Journal Article] Projective Dynamics におけるスモールステップ法の計算量削減2021

    • Author(s)
      高橋 初来,金井 崇
    • Journal Title

      画像電子学会誌

      Volume: 50 Pages: 568-579

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Journal Article] Segmentation of Unbalanced and In-homogeneous Point Clouds and Its Application to 3D Scanned Trees2020

    • Author(s)
      Jules Morel, Alexandra Bac, Takashi Kanai
    • Journal Title

      The Visual Computer

      Volume: 36 Issue: 10-12 Pages: 2419-2431

    • DOI

      10.1007/s00371-020-01966-7

    • Peer Reviewed / Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990, KAKENHI-PROJECT-18F18796
  • [Journal Article] An Energy-Conserving Hair Shading Model Based on Neural Style Transfer2020

    • Author(s)
      Zhi Qiao, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. Pacific Graphics 2020 Short Papers

      Volume: 2020 Pages: 1-6

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Journal Article] DenseGATs: A Graph-Attention-Based Network for Nonlinear Character Deformation2020

    • Author(s)
      Tianxing Li, Rui Shi, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. ACM SIGGRAPH Symposium on Interactive 3D Graphics and Games 2020

      Volume: 2020 Pages: 1-9

    • DOI

      10.1145/3384382.3384525

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Journal Article] High Accuracy Terrain Reconstruction from Point Clouds Using Implicit Deformable Model2020

    • Author(s)
      Jules Morel, Alexandra Bac, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Lecture Notes in Computer Science (Proc. ICCS 2020 Part IV)

      Volume: 12142 Pages: 251-265

    • DOI

      10.1007/978-3-030-50433-5_20

    • ISBN
      9783030504328, 9783030504335
    • Peer Reviewed / Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990, KAKENHI-PROJECT-18F18796
  • [Journal Article] Digital Terrain Model From UAV Photogrammetric Data2020

    • Author(s)
      Jules Morel, Alexandra Bac, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. STAG 2020: Smart Tools and Applications in Graphics

      Volume: 2020 Pages: 77-87

    • Peer Reviewed / Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Journal Article] Digital Terrain Model From UAV Photogrammetric Data2020

    • Author(s)
      Jules Morel, Alexandra Bac, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. STAG 2020: Smart Tools and Applications in Graphics

      Volume: 2020 Pages: 77-87

    • Peer Reviewed / Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18F18796
  • [Journal Article] Biological Modeling of Feathers by Morphogenesis Simulation2020

    • Author(s)
      Jiajun Zhang, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. 2020 International Conference on Cyberworlds

      Volume: 2020 Pages: 63-70

    • DOI

      10.1109/cw49994.2020.00017

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Journal Article] Brittle Fracture Prediction Method for Plane Shapes Using Conditional-GANs2019

    • Author(s)
      Yuhang Huang, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. 12th Asian Forum on Graphic Science

      Volume: 2019

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Journal Article] Data-Driven Approach for Enhancing Splashing Effects of Liquid Simulations2018

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Mengyuan Wan, Fumiko Enomoto
    • Journal Title

      Journal for Geometry and Graphics

      Volume: 22 Pages: 115-127

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Journal Article] Viewpoint Selection for Liquid Animations2018

    • Author(s)
      Chihiro Suzuki, Takashi Kanai
    • Journal Title

      ACM SIGGRAPH / Eurographics Symposium on Computer Animation (2018) poster

      Volume: - Pages: 011-012

    • DOI

      10.2312/SCA.20181188

    • NAID

      40021515327

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Journal Article] メッシュ処理2018

    • Author(s)
      金井 崇
    • Journal Title

      精密工学会誌

      Volume: 84 Pages: 323-327

    • NAID

      130006638780

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Journal Article] Predicting Brittle Fracture Surface Shape From a Versatile Database2018

    • Author(s)
      Yuhang Huang, Yonghang Yu, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Computer Animation and Virtual Worlds

      Volume: e1865 Issue: 6

    • DOI

      10.1002/cav.1865

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Journal Article] Data-Driven Approach for Simulating Brittle Fracture Surfaces2017

    • Author(s)
      Yonghang Yu, Yuhang Huang, and Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. ACM SIGGRAPH ASIA 2017 Workshop: Data-Driven Animation Techniques

      Volume: 2017

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Journal Article] Data-driven Subspace Enrichment for Elastic Deformations with Collision2017

    • Author(s)
      Duosheng Yu, Takashi Kanai
    • Journal Title

      The Visual Computer

      Volume: 33 Issue: 6-8 Pages: 779-788

    • DOI

      10.1007/s00371-017-1376-7

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Journal Article] Data-Driven Approach for Enhancing Splashing Effects of Liquid Simulations2017

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Mengyuan Wan, Fumiko Enomoto
    • Journal Title

      Proc. 11th Asian Forum on Graphic Science

      Volume: 2017

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Journal Article] Data-Driven Detailed Hair Animation for Game Characters2016

    • Author(s)
      Chenlei Wu, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Computer Animation and Virtual Worlds

      Volume: 27 Issue: 3-4 Pages: 221-230

    • DOI

      10.1002/cav.1700

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Journal Article] エッジ縮退法によるメッシュ簡略化のアウトオブコア拡張2016

    • Author(s)
      尾崎 弘武, 京田 文人, 金井 崇
    • Journal Title

      画像電子学会誌

      Volume: 45 Pages: 318-328

    • NAID

      130006319091

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Journal Article] Adding Visual Details Based on Low-Resolution Energy-Cascade Ratios for Smoke Simulation2016

    • Author(s)
      Masato Ishimuroya, Takashi Kanai
    • Journal Title

      SIGGRAPH 2016 Posters

      Volume: 2016 Pages: 1-2

    • DOI

      10.1145/2945078.2945094

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Journal Article] Adding Turbulence Based on Low-Resolution Cascade Ratios2016

    • Author(s)
      Masato Ishimuroya, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Lecture Notes in Computer Science

      Volume: 10072 Pages: 67-76

    • DOI

      10.1007/978-3-319-50835-1_7

    • ISBN
      9783319508344, 9783319508351
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Journal Article] Out-of-Core Framework for QEM-based Mesh Simplification2015

    • Author(s)
      Hiromu Ozaki, Fumihito Kyota, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. 15th Eurographics Symposium on Parallel Graphics and Visualization (EGPGV 2015)

      Volume: 15 Pages: 87-96

    • DOI

      10.2312/pgv.20151159

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25330142
  • [Journal Article] Directionality-Aware Rectilinear Texture Warped Shadow Maps2014

    • Author(s)
      Yusuke Tokuyoshi, Tiago da Silva, Takashi Kanai
    • Journal Title

      SIGGRAPH 2014 Posters

      Volume: 2014 Pages: 94-94

    • DOI

      10.1145/2614217.2630570

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25330142
  • [Journal Article] Controlling the Shape and Motion of Plumes in Explosion Simulations2014

    • Author(s)
      Genichi Kawada, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. 11th Workshop on Virtual Reality Interaction and Physical Simulation

      Volume: 2014 Pages: 69-78

    • DOI

      10.2312/vriphys.20141225

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25330142
  • [Journal Article] GPU-based Adaptive Surface Reconstruction for Real-time SPH Fluids2014

    • Author(s)
      Shuchen Du, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. WSCG 2014

      Volume: 2014 Pages: 141-150

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25330142
  • [Journal Article] Adaptive Ray-bundle Tracing with Memory Usage Prediction: Efficient Global Illumination in Large Scenes2013

    • Author(s)
      Yusuke Tokuyoshi, Takashi Sekine, Tiago da Silva, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Computer Graphics Forum

      Volume: Vol.32, No.7 Issue: 7 Pages: 315-324

    • DOI

      10.1111/cgf.12239

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25330142
  • [Journal Article] Quantification of neurocranial shape variation using the shortest paths connecting pairs of anatomical landmarks2013

    • Author(s)
      Morita, Y., Ogihara, N., Kanai, T., Suzuki, H.
    • Journal Title

      American Journal of Physical Anthropology

      Volume: 151 Issue: 4 Pages: 658-666

    • DOI

      10.1002/ajpa.22315

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PLANNED-22101006, KAKENHI-PROJECT-25330142
  • [Journal Article] A Projection Operator for Representing Sharp Features using Visibility2013

    • Author(s)
      Hiroaki Kawata, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Computer-Aided Design and Applications

      Volume: Vol.10, No.1 Issue: 1 Pages: 33-44

    • DOI

      10.3722/cadaps.2013.33-44

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Journal Article] A Robust and Centered CurveSkeleton Extraction from 3D Point Cloud2012

    • Author(s)
      Vanna Sam, Hiroaki Kawata, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Computer-Aided Design and Applications

      Volume: Vol.9, No.6 Issue: 6 Pages: 869-879

    • DOI

      10.3722/cadaps.2012.869-879

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Journal Article] A Fast and Practical Method for Animating Particle-Based Viscoelastic Fluids2011

    • Author(s)
      Kenji Takamatsu, Takashi Kanai
    • Journal Title

      The International Journal of Virtual Reality

      Volume: Vol.10, No.1 Pages: 29-35

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Journal Article] デジタル幾何形状処理の基なし礎 -データ構造と基本処理-2011

    • Author(s)
      金井 崇
    • Journal Title

      日本計算工学会誌

      Volume: Vol.16, No.2 Pages: 2519-2522

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Journal Article] Robust MLS Projection Operator for Point Clouds2011

    • Author(s)
      Hiroaki Kawata, Takashi Kanai
    • Journal Title

      The Journal of the Institute of Image Electronics Engineers of Japan

      Volume: Vol.40, No.4 Pages: 558-567

    • NAID

      10029468717

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Journal Article] Procedural Fluid Modeling of Explosion Phenomena Based on Physical Properties2011

    • Author(s)
      Genichi Kawada, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. ACM SIGGRAPH/Eurographics Symposium on Computer Animation 2011

      Volume: Vol.1 Pages: 167-175

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Journal Article] Robust MLS Projection Operator for Point Clouds2011

    • Author(s)
      Hiroaki Kawata, Takashi Kanai
    • Journal Title

      The Journal of the Institute of Image Electronics Engineers of Japan

      Volume: 40 Issue: 4 Pages: 558-567

    • DOI

      10.11371/iieej.40.558

    • NAID

      130004437978

    • ISSN
      0285-9831, 1348-0316
    • Language
      English
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Journal Article] デジタル幾何形状処理の基礎 -データ構造と基本処理-2011

    • Author(s)
      金井 崇
    • Journal Title

      日本計算工学会誌

      Volume: Vol.16, No.2 Pages: 2519-2522

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Journal Article] Procedural Fluid Modeling ofExplosion Phenomena Based on Physical Properties2011

    • Author(s)
      Genichi Kawada, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. ACM SIGGRAPH/Eurographics Symposium onComputer Animation 2011

      Pages: 167-175

    • DOI

      10.1145/2019406.2019429

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Journal Article] A Method for Volume-Preserving Deformations by Shape Matching2011

    • Author(s)
      高松 賢二, 金井 崇
    • Journal Title

      The Journal of the Institute of Image Electronics Engineers of Japan

      Volume: 40 Issue: 4 Pages: 549-557

    • DOI

      10.11371/iieej.40.549

    • NAID

      130004437977

    • ISSN
      0285-9831, 1348-0316
    • Language
      Japanese
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Journal Article] Discrete Shortest Paths on Smooth Surface Representations2008

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Yutaka Ohtake
    • Journal Title

      Proc. IEEE International Conference on Shape Modeling and Applications

      Pages: 283-284

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Journal Article] Deformation and Polygonization of Surfaces Represented by Locally Supported Polynomials2008

    • Author(s)
      Yutaka Ohtake, Takashi Kanai, Kiwamu Kase, Hiromasa Suzuki
    • Journal Title

      Proc. 4th China-Korea Joint Conference on Geometric and VisualComputing & IJCC Workshop

      Pages: 167-168

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Journal Article] Deformation and Polygonization of Surfaces Represented by Locally Supported Polynomials2008

    • Author(s)
      Yutaka Ohtake, Takashi Kanai, Kiwamu Kase, Hiromasa Suzuki
    • Journal Title

      Proc. 4th China- Korea Joint Conference on Geometric and Visual Computing & IJCC Workshop

      Pages: 167-168

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Journal Article] モデリング2008

    • Author(s)
      金井崇
    • Journal Title

      画像電子学会誌 37

      Pages: 807-808

    • NAID

      10025520687

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Journal Article] モデリング2008

    • Author(s)
      金井崇
    • Journal Title

      画像電子学会誌 Vol. 37, No. 6

      Pages: 807-808

    • NAID

      10025520687

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Journal Article] Shape Representation for Time-varying Volumes using 4D Implicit Functions2007

    • Author(s)
      Hiroshi Watabe, Yutaka Ohtake, Takashi Kanai, Takashi Michikawa, Kunio Kondo
    • Journal Title

      Proc. IIEEJ Image Electronics and Visual Computing Workshop 2007

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Journal Article] GPUを用いたレイキャスティング法による陰関数曲面表示2007

    • Author(s)
      金井 崇、大竹 豊、川田 弘明、加瀬 究
    • Journal Title

      画像電子学会誌 35

      Pages: 335-343

    • NAID

      10019837665

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] GPUを用いたレイキャスティング法による陰関数曲面表示2007

    • Author(s)
      金井崇,大竹豊,川田弘明,加瀬究
    • Journal Title

      画像電子学会誌 Vol. 36, No. 4

      Pages: 335-343

    • NAID

      10019837665

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Journal Article] GPUを用いたレイキャスティング法による陰関数曲面表示2007

    • Author(s)
      金井 崇, 大竹 豊, 川田 弘明, 加瀬 究
    • Journal Title

      画像電子学会誌 36

      Pages: 335-343

    • NAID

      10019837665

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Journal Article] GPUを用いたレイキャスティング法による陰関数曲面表示2007

    • Author(s)
      金井 崇、大竹 豊、川田弘明、加瀬 究
    • Journal Title

      画像電子学会誌 (第13回度最優秀論文賞) 36(4)

      Pages: 335-343

    • NAID

      10019837665

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] Fragment-based Evaluation of Non-Uniform B-spline Surfaces on GPUs2007

    • Author(s)
      Takashi Kanai
    • Journal Title

      Computer-Aided Design and Applications 4

      Pages: 287-294

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Journal Article] A Fast Voxel Ordering Method for Splat-Based Volume Rendering on GPUs2007

    • Author(s)
      Daiki Takasao, Takashi Kanai, Yasushi Yamaguchi
    • Journal Title

      Proc. IIEEJ Image Electronics and Visual Computing Workshop 2007

      Pages: 1-5

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Journal Article] GPU-Based Ray Casting Approach for Displaying Implicit Surfaces2007

    • Author(s)
      Takeshi Kanai, Yutaka Ohtake, Hiroaki Kawata, Kiwamu Kase
    • Journal Title

      The Journal of the Institute of Image Electronics Engineers of Japan 36(4)

      Pages: 335-343

    • NAID

      10019837665

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] A Fast Voxel Ordering Method for Splat-Based Volume Rendering on GPUs2007

    • Author(s)
      Daiki Takasao, Takashi Kanai, Yasushi Yamaguchi
    • Journal Title

      1st IIEEJ Image Electronics and Visual Computing Workshop 1B-5

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Journal Article] Shape Representation for Time-varying Volumes using 4D Implicit Functions2007

    • Author(s)
      Hiroshi Watabe, Yutaka Ohtake, Takashi Kanai, Takashi Michikawa, Kunio Kondo
    • Journal Title

      1st IIEEJ Image Electronics and Visual Computing Workshop 2B-4

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Journal Article] Fragment-based Evaluation of Non-Uniform B-spline Surfaces on GPUs2007

    • Author(s)
      Takashi Kanai
    • Journal Title

      Computer-Aided Design and Applications Nos.1-4

      Pages: 287-294

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Journal Article] Fragment-based Evaluation of Non-Uniform B-spline Surfaces on GPUs2007

    • Author(s)
      Takashi Kanai
    • Journal Title

      Computer-Aided Design and Applications Vol. 4, Nos. 1-4

      Pages: 287-294

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19300023
  • [Journal Article] GPUを用いたレイキャスティング法による陰関数局面表示2007

    • Author(s)
      金井崇, 大竹豊, 川田弘明, 加瀬究
    • Journal Title

      画像電子学会誌 Vol. 36, No. 4

      Pages: 335-343

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19300023
  • [Journal Article] アニメーション付きメッシュに対する近似剛体補間手法2006

    • Author(s)
      道川 隆士, 金井 崇, 鈴木 宏正
    • Journal Title

      グラフィクスとCAD/Visual Computing合同シンポジウム論文集

      Pages: 47-52

    • NAID

      130006966765

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] メッシュ上への制御可能な曲線生成手法2006

    • Author(s)
      金井 崇
    • Journal Title

      情報処理学会論文誌 47巻3号(印刷中)

    • NAID

      110004708855

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] Hierarchical Error-Driven Approximation of Implicit Surfaces from Polygonal Meshes2006

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Yutaka Ohtake, and Kiwamu Kase
    • Journal Title

      Proc. Eurographics/ACM SIGGRAPH Symposium on Geometry Processing 2006

      Pages: 21-30

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] Approximation of Unorganized Point Set with Composite Implicit Surface2006

    • Author(s)
      Arnaud Gelas, Yutaka Ohtake, Takashi Kanai, Remy Prost
    • Journal Title

      Proc. 13th IEEE International Conference on Image Processing

      Pages: 1217-1220

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] A Laplacian Based Approach for Free-Form Deformation of Sparse Low-degree Implicit Surfaces2006

    • Author(s)
      Yutaka Ohtake, Takashi Kanai, Kiwamu Kase
    • Journal Title

      Proc. International Conference on Shape Modeling and Applications 2006

      Pages: 195-203

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] GPU-based Rendering of Sparse Low-degree Implicit Surfaces2006

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Yutaka Ohtake, Hiroaki Kawata, Kiwamu Kase
    • Journal Title

      Proc. 4th International Conference on Computer Graphics and Interactive Techniques in Australasia and South-East Asia 2006(GRAPHITE 2006)

      Pages: 165-171

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] Hierarchical Error-Driven Approximation of Implicit Surfaces from Polygonal Meshes2006

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Yutaka Ohtake, Kiwamu Kase
    • Journal Title

      Proc. Eurographics/ACM SIGGTAPH Symposium on Geometry Processing 2006

      Pages: 21-30

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] Approximation of Unorganaized Point Set with Composite Implicit Surface2006

    • Author(s)
      Arnaud Gelas, Yutaka Ohtake, Takashi Kanai, Remy Prost
    • Journal Title

      Proc. 13th IEEE International Conference on Image Processing

      Pages: 1217-1220

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] GPUによる直接的ポイントレンダリング2006

    • Author(s)
      川田 弘明,金井 崇
    • Journal Title

      画像電子学会誌 35(4)

      Pages: 261-268

    • NAID

      10018229270

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] GPU-based rendering of Sparse Low-degree IMplicit Surface2006

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Yutaka Ohtake, Hiroaki Kawata, Kiwamu Kase
    • Journal Title

      Proc. 4th International Conference on Computer Graphics and Interactive Technique4s in Australasia and South-East Asia 2006 (GRAPHITE 2006)

      Pages: 165-171

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] A Laplacian Based Approach for Free-Form Deformation of Sparse Low-degree IMplicit Surfaces2006

    • Author(s)
      Yutaka Ohtake, Takashi Kanai, and Kiwamu Kase
    • Journal Title

      Proc. International Conference on Shape Modeling and Applications 2006

      Pages: 195-203

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] GPU-based Rendering of Sparse Low-degree IMplicit Surfaces2006

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Yutaka Ohtake, Hiroaki Kawata, Kiwamu Kase
    • Journal Title

      Proc. 4th International Conference on Computer Graphics and Interactive Techniques in Australasia and the Southeast Asia

      Pages: 165-171

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] GPU-based Rendering of Sparse Low-degree IMplicit Surfaces2006

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Yutaka Ohtake, Hiroaki Kawata, and Kiwamu Kase
    • Journal Title

      Proc. 4th International Conference on Computer Graphics and Interactive Techniques in Australasia and South-East Asia 2006 (GRAPHITE 2006)

      Pages: 165-171

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] GPUによる点群べース陰関数曲面の直接的レンダリング2006

    • Author(s)
      金井 崇, 大竹 豊, 川田 弘明, 加瀬 究
    • Journal Title

      グラフィクスとCAD/Visual Computing合同シンポジウム論文集

      Pages: 5-10

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] MPU陰関数曲面を用いたスケッチモデリング手法2006

    • Author(s)
      黄檗 雅也, 大竹 豊, 金井 崇, 近藤 邦雄
    • Journal Title

      グラフィクスとCAD/Visual Computing合同シンポジウム論文集

      Pages: 89-94

    • NAID

      130006966746

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] GPUによる非一様Bスプライン曲面の高速かつ高品質な表示手法2006

    • Author(s)
      金井 崇
    • Journal Title

      第22回 NICOGRAPH/MULTIMEDIA論文コンテスト論文集 (CD-ROM)

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] Hierarchical Error-Driven Approximation of Implicit Surfaces from Polygonal Meshes2006

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Yutaka Ohtake, Kiwamu Kase
    • Journal Title

      Proc.4th Eurographics/ACM SIGGRAPH Symposium on Geometry Processing

      Pages: 21-30

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] 頑健かつ高速な等角球体パラメータ化計算手法2006

    • Author(s)
      金井崇
    • Journal Title

      情報処理学会論文誌 46・2

      Pages: 649-649

    • NAID

      110002768568

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15360064
  • [Journal Article] Approximation of Unorganized Point Set with Composite Implicit Surface2006

    • Author(s)
      Arnaud Gelas, Yutaka Ohtake, Takashi Kanai, Remy Prost
    • Journal Title

      Proc.13th IEEE International Conference on Image Processing

      Pages: 1217-1220

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] Hierarchical Error-Driven Approximation of Implicit Surfaces from Polygonal Meshes2006

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Yutaka Ohtake, Kiwamu Kase
    • Journal Title

      Proc. Eurographics/ACM SIGGRAPH Symposium on Geometry Processing 2006

      Pages: 21-30

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] GPUによる直接的ポイントレンダリング2006

    • Author(s)
      川田弘明, 金井崇
    • Journal Title

      画像電子学会誌 35・4

      Pages: 261-268

    • NAID

      10018229270

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] GPUによる細分割曲面の高品質表示法2006

    • Author(s)
      金井 崇, 安井 悠介
    • Journal Title

      情報処理学会論文誌 47巻2号

      Pages: 647-655

    • NAID

      110004081273

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] A Laplacian Based Approach for Free-Form Deformation of Sparse Low-degree IMplicit Surfaces2006

    • Author(s)
      Yutaka Ohtake, Takashi Kanai, Kiwamu Kase
    • Journal Title

      Proc. International Conference on Shape Modeling and Applications 2006

      Pages: 195-203

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] A Laplacian Based Approach for Free-Form Deformation of Sparse Low-degree IMplicit Surfaces2006

    • Author(s)
      Yutaka Ohtake, Takashi Kanai, Kiwamu Kase
    • Journal Title

      Proc.8th International Conference on Shape Modeling and Applications

      Pages: 195-203

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] GPU による直接的ポイントレンダリング2006

    • Author(s)
      川田 弘明, 金井 崇
    • Journal Title

      画像電子学会誌 Vol.35,No.4

      Pages: 261-268

    • NAID

      10018229270

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] 「研究成果報告書概要(欧文)」より2006

    • Author(s)
      Hiroaki Kawata, Takashi Kanai
    • Journal Title

      The Journal of the Institute of Image Electronics Engineers of Japan 35(4)

      Pages: 261-268

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18360081
  • [Journal Article] 頑健かつ高速な等角球体パラメータ化計算手法2005

    • Author(s)
      金井 崇
    • Journal Title

      情報処理学会論文誌 46巻,2号

      Pages: 649-657

    • NAID

      110002768568

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15360064
  • [Journal Article] メッシュ上のパラメトリック曲線2005

    • Author(s)
      金井崇
    • Journal Title

      グラフィクスとCAD/Visual Computing合同シンポジウム2004

      Pages: 231-236

    • NAID

      130006966425

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15360064
  • [Journal Article] CHIKAKU DB/CAD : A System for Modeling 3D Tectonic Structure2005

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Tomoshi Miyamura, Yoshio Oishi, Akitake Makinouchi
    • Journal Title

      Computer-Aided Design and Applications Vol.2, Nos.1-4

      Pages: 403-410

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] Direct Point Rendering on GPU2005

    • Author(s)
      Hiroaki Kawata, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Lecture Notes in Computer Science (Proc. International Symposium on Visual Computing 2005) Vol.3804

      Pages: 587-594

    • NAID

      10018229270

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] Directable Animation of Elastic Objects2005

    • Author(s)
      Ryo Kondo, Takashi Kanai, Ken-ichi Anjyo
    • Journal Title

      Proc. ACM SIGGRAPH/Eurographics Symposium on Computer Animation 2005

      Pages: 127-134

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] 物理指向補間による弾性体アニメーションの制御手法2005

    • Author(s)
      近藤 亮, 金井 崇, 安生 健一
    • Journal Title

      グラフィクスとCAD/Visual Computing合同シンポジウム論文集

      Pages: 7-12

    • NAID

      130006966563

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] GPUによるポリゴンのレンダリングおよび自由形状変形の高速化2005

    • Author(s)
      金井 崇, 大竹 豊, 加瀬 究
    • Journal Title

      画像電子学会 ビジュアルコンピューティングワークショップ 2005

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] Parametric Curves on Meshes2005

    • Author(s)
      Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. 3rd International Conference on Computer Graphics and Interactive Techniques in Australasia and Southeast Asia (GRAPHITE 2005)

      Pages: 413-416

    • NAID

      130006966425

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] GPU-Assisted Free-Form Deformation2005

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Yutaka Ohtake, Kiwamu Kase
    • Journal Title

      Proc. International Conference on Computer Animation and Social Agents 2005

      Pages: 187-188

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] Direct Point Rendering on GPU2005

    • Author(s)
      Eiiroaki KAWATA, Takashi KANAI
    • Journal Title

      Lecture Notes in Computer Science Vol.3804

      Pages: 587-594

    • NAID

      10018229270

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15360064
  • [Journal Article] 頑健かつ高速な等角球体パラメータ化計算手法2005

    • Author(s)
      金井 崇
    • Journal Title

      情報処理学会論文誌 Vol.46,No.2

      Pages: 649-657

    • NAID

      110002768568

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15700107
  • [Journal Article] Robust and Fast Calculation of Conformal Spherical Parameterization2005

    • Author(s)
      Takashi Kanai
    • Journal Title

      Journal of IPSJ Vol.46, No.2

      Pages: 649-649

    • NAID

      110002768568

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15360064
  • [Journal Article] GPUによる直接的ポイントレンダリング2005

    • Author(s)
      川田 弘明, 金井 崇
    • Journal Title

      グラフィクスとCAD/Visual Computing合同シンポジウム論文集

      Pages: 23-28

    • NAID

      10018229270

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17680010
  • [Journal Article] 頑健かつ高速な等角球体パラメータ化計算手法2005

    • Author(s)
      金井崇
    • Journal Title

      情報処理学会論文誌 46・2(印刷中)

    • NAID

      110002768568

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15360064
  • [Journal Article] Surface Quality Assessment of Subdivision Surfaces on Programmable Graphics Hardware2004

    • Author(s)
      Yusuke Yasui, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc.International Conference on Shape Modeling and Applications 2004

      Pages: 129-136

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15360064
  • [Journal Article] モデリング2004

    • Author(s)
      金井崇
    • Journal Title

      画像電子学会誌特集「画像電子技術年報」 33・6

      Pages: 887-889

    • NAID

      10025520687

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15360064
  • [Journal Article] Per-Pixel Evaluation of Parametric Surfaces on GPU2004

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Yusuke Yasui
    • Journal Title

      Proc.ACM Workshop on General Purpose Computing Using Graphics Processors

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15360064
  • [Journal Article] モデリング2004

    • Author(s)
      金井崇, 高橋成雄
    • Journal Title

      画像電子学会誌特集「ビジュアルコンピューティング最新コンピュータグラフィックス-基礎から応用まで-」 33・4-B

      Pages: 612-619

    • NAID

      10025520687

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15360064
  • [Journal Article] モデリング技術の最新動向2004

    • Author(s)
      金井 崇
    • Journal Title

      画像電子学会誌 特集「画像電子技術年報」 Vol.33,No.6

      Pages: 887-889

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15700107
  • [Journal Article] Interactive Physically-based Animation System for Dense Meshes2004

    • Author(s)
      Ryo Kondo, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. Eurographics 2004 shot paper

      Pages: 93-96

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15700107
  • [Journal Article] Precomputed Radiance Transfer with Spatially-Varying Lighting Effects2004

    • Author(s)
      Masahiro Fujita, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. International Conference on Computer Graphics, Imaging and Visualization

      Pages: 101-108

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15700107
  • [Journal Article] GPUによる細分割曲面の意匠形状評価2004

    • Author(s)
      金井 崇, 安井 悠介
    • Journal Title

      グラフィクスとCAD/Visual Computing合同シンポジウム2004

      Pages: 85-90

    • NAID

      130006966465

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15360064
  • [Journal Article] モデリング2004

    • Author(s)
      金井 崇, 高橋 成雄
    • Journal Title

      画像電子学会誌 特集「ビジュアルコンピューティング 最新コンピュータグラフィックス-基礎から応用まで-」 Vol.33,No.4-B

      Pages: 612-619

    • NAID

      10025520687

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15700107
  • [Journal Article] Iucille: Open Source Global Illumination Renderer2004

    • Author(s)
      Masahiro Fujita, Takashi Kanai
    • Journal Title

      Proc. 7th IASTED International Conference on Computer Graphics and Imaging

      Pages: 93-96

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15700107
  • [Patent] ボリュームデータの実時間レンダリング方法及び装置2008

    • Inventor(s)
      山口泰,高樟大樹,金井崇
    • Industrial Property Rights Holder
      国立大学法人東京大学
    • Industrial Property Number
      2008-324804
    • Acquisition Date
      2008-12-20
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19300023
  • [Patent] ボリュームデータの実時間レンダリング方法及び装置2008

    • Inventor(s)
      山口泰, 高樟大樹, 金井崇
    • Industrial Property Rights Holder
      国立大学法人東京大学
    • Industrial Property Number
      2008-324804
    • Filing Date
      2008-12-20
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19300023
  • [Presentation] NeRFを用いたボリューム表現のアニメーションのための姿勢とボーンウェイトの統一的学習2023

    • Author(s)
      髙橋 初来, 金井 崇
    • Organizer
      情報処理学会 コンピュータグラフィックスとビジュアル情報学第189回研究発表会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Presentation] スケルトン構造の異なるキャラクタ間のビデオデータにもとづくリターゲッティングフレームワーク2023

    • Author(s)
      コウ キン, 金井 崇
    • Organizer
      情報処理学会 コンピュータグラフィックスとビジュアル情報学第189回研究発表会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Presentation] Physics Informed Voxel Radiance Field in Smoke Reconstruction2023

    • Author(s)
      CHEN Yizhang, 金井 崇
    • Organizer
      画像電子学会 ビジュアルコンピューティングワークショップ 2023
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Presentation] Task Shader で効率的にカリングするためのアニメーションメッシュの分割手法2023

    • Author(s)
      豊田 陸, 金井 崇
    • Organizer
      情報処理学会 コンピュータグラフィックスとビジュアル情報学第189回研究発表会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Presentation] 漸進的手法にもとづく大規模メッシュの局所単射球体パラメータ化2023

    • Author(s)
      金井 崇
    • Organizer
      2023 年度精密工学会春季大会学術講演会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Presentation] 敵対的生成ネットワークを用いた任意3次元形状の脆性破壊予測2023

    • Author(s)
      黄 宇航,金井 崇
    • Organizer
      Visual Computing 2023
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Presentation] 特徴ベクトルからの破壊形状の予測に関する研究2023

    • Author(s)
      黄 宇航, 金井 崇
    • Organizer
      画像電子学会 ビジュアルコンピューティングワークショップ 2023
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Presentation] ビデオからのスケルトン構造の異なるキャラクタ間のモーションリターゲティングフレームワーク2023

    • Author(s)
      黄 キン,金井 崇
    • Organizer
      Visual Computing 2023
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Presentation] 物理指向エネルギを用いた大規模メッシュの漸進的球面パラメータ化2023

    • Author(s)
      金井 崇
    • Organizer
      Visual Computing 2023
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Presentation] ボリューム表現アニメーションのための姿勢とボーンウェイトの統一的学習2022

    • Author(s)
      髙橋 初来, 金井 崇
    • Organizer
      Visual Computing 2022 ポスター
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Presentation] 漸進的球体パラメータ化における初期候補計算の改良2022

    • Author(s)
      金井 崇
    • Organizer
      2022 年度精密工学会秋季大会学術講演会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Presentation] 3D-GANを用いた破壊形状生成にもとづく脆性破壊シミュレーション2022

    • Author(s)
      黄 宇航, 金井 崇
    • Organizer
      Visual Computing 2022 ポスター
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Presentation] 3D-GANによる破壊分割形状予測結果における形状再構築手法の検討2022

    • Author(s)
      黄 宇航, 金井 崇
    • Organizer
      画像電子学会 ビジュアルコンピューティングワークショップ 2022
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K12331
  • [Presentation] MultiResGNet: Approximating Nonlinear Deformation via Multi-Resolution Graphs2021

    • Author(s)
      李 天行, 石 睿, 金井 崇
    • Organizer
      Visual Computing 2021 招待講演
    • Invited
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Presentation] DenseGATs: キャラクタの非線形変形のためのグラフアテンションネットワーク2020

    • Author(s)
      Tianxing Li, Rui Shi, Takashi Kanai
    • Organizer
      Visual Computing 2020 ポスター
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Presentation] 樹木・森林・地形モデリングのための LiDAR 点群処理2020

    • Author(s)
      金井 崇 モレル ジュル, バック アレクサンドラ
    • Organizer
      Visual Computing 2020 ポスター
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18F18796
  • [Presentation] 点群用深層学習モデルを用いた高速なデータ駆動液体シミュレーション2020

    • Author(s)
      渡邊 魁人, 金井 崇
    • Organizer
      Visual Computing 2020 ポスター
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Presentation] 樹木・森林・地形モデリングのための LiDAR 点群処理2020

    • Author(s)
      金井 崇, モレル ジュル, バック アレクサンドラ
    • Organizer
      Visual Computing 2020 ポスター
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Presentation] 深層学習を用いた光学式モーションキャプチャデータの平滑化2019

    • Author(s)
      武内 航,川田 玄一,齊藤 弘,福田 啓,金井 崇
    • Organizer
      画像電子学会 ビジュアルコンピューティングワークショップ 2019
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Presentation] 大規模液体アニメーションデータの動き補償予測に基づく時空間圧縮2019

    • Author(s)
      下村 泰輝, 金井 崇
    • Organizer
      映像表現・芸術科学フォーラム 2020
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Presentation] Biological Modeling of Feather Based on Morphogenesis2019

    • Author(s)
      Jiajun Zhang, Takashi Kanai
    • Organizer
      情報処理学会 コンピュータグラフィックスとビジュアル情報学第176回研究発表会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Presentation] 実物実験の観察に基づく水と油の混合液体シミュレーション2019

    • Author(s)
      渡邊 魁人,金井 崇
    • Organizer
      映像表現・芸術科学フォーラム 2019
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Presentation] 毛髪シミュレーションデータの時空間圧縮に関する研究2019

    • Author(s)
      河内 友佑,金井 崇
    • Organizer
      画像電子学会 ビジュアルコンピューティングワークショップ 2019
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K11990
  • [Presentation] Accelerating Physics-Based Simulation for Computer Graphics by Data-Driven Approach2018

    • Author(s)
      Takashi Kanai
    • Organizer
      International Symposium on Information and Intelligence Computing
    • Invited / Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Presentation] 液体アニメーションのための視点選択手法2018

    • Author(s)
      鈴木 千裕,金井 崇
    • Organizer
      映像表現・芸術科学フォーラム 2018
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Presentation] 拡張されたラプラシアン固有関数を用いた流体シミュレーションの計算効率化2018

    • Author(s)
      石室屋 正人,金井 崇
    • Organizer
      情報処理学会 コンピュータグラフィックスとビジュアル情報学第169回研究発表会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Presentation] データ駆動法による脆性破壊曲面生成シミュレーション2017

    • Author(s)
      黄 宇航,于 永航,金井 崇
    • Organizer
      画像電子学会 ビジュアルコンピューティングワークショップ 2017
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Presentation] プレイヤー間の非対称条件を考慮したレーティングシステム2017

    • Author(s)
      大竹 勇志,金井 崇
    • Organizer
      情報処理学会 第 37 回 ゲーム情報学研究会
    • Place of Presentation
      早稲田大学(東京都・新宿区)
    • Year and Date
      2017-03-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Presentation] Enhancing Subspaces for Elastic Deformation with Collisions2016

    • Author(s)
      Duosheng Yu, Takashi Kanai
    • Organizer
      情報処理学会 コンピュータグラフィックスとビジュアル情報学第165回研究発表会
    • Place of Presentation
      九州大学医学部百年講堂(福岡県・福岡市)
    • Year and Date
      2016-11-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Presentation] 低解像度のエネルギー遷移比を考慮した煙アニメーションの詳細付加2016

    • Author(s)
      石室屋 正人,金井 崇
    • Organizer
      Visual Computing / グラフィクスと CAD 合同シンポジウム
    • Place of Presentation
      早稲田大学(東京都・新宿区)
    • Year and Date
      2016-06-18
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16K00169
  • [Presentation] Animating Detailed Hairs for Game Characters using Enhanced Secondary Motion Graph2015

    • Author(s)
      Chenlei Wu, Takashi Kanai
    • Organizer
      14th ACM SIGGRAPH International Conference on Virtual Reality Continuum and Its Applications in Industry (VRCAI 2015) posters
    • Place of Presentation
      ニチイ学館神戸ポートアイランドセンター(兵庫県神戸市)
    • Year and Date
      2015-10-30
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25330142
  • [Presentation] 巨大メッシュのアウトオブコアかつ分散可能な簡略化手法 第1報 SVM を用いた巨大メッシュの分割2015

    • Author(s)
      尾崎 弘武, 京田 文人, 金井 崇
    • Organizer
      2015 年度精密工学会春季大会学術講演会
    • Place of Presentation
      東洋大学(東京都文京区白山)
    • Year and Date
      2015-03-15
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25330142
  • [Presentation] 巻き込み現象を考慮した爆発シミュレーションにおけるプルームの制御2013

    • Author(s)
      川田 玄一, 金井 崇
    • Organizer
      グラフィクスと CAD / Visual Computing 合同シンポジウム
    • Place of Presentation
      青森県青森市 リンクステーションホール青森
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25330142
  • [Presentation] A Centered Curve Skeleton Extraction from 3D Point Cloud2012

    • Author(s)
      Sam Vanna, 川田 弘明, 金井 崇
    • Organizer
      2012 年度精密工学会春季大会学術講演会
    • Place of Presentation
      東京
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Presentation] ACentered Curve Skeleton Extraction from 3D Point Cloud2012

    • Author(s)
      Sam Vanna, 川田 弘明, 金井 崇
    • Organizer
      2012 年度精密工学会春季大会学術講演会
    • Place of Presentation
      東京
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Presentation] CGにおける物理シミュレーション研究の動向と研究紹介2012

    • Author(s)
      金井 崇
    • Organizer
      CEDEC 2012パネル&ラウンドテーブル企画「物理シミュレーション最前線!」
    • Place of Presentation
      横浜
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Presentation] 可視点判定にもとづく角の表現が可能な投影オペレータ2012

    • Author(s)
      川田 弘明,金井 崇
    • Organizer
      2012 年度精密工学会春季大会学術講演会
    • Place of Presentation
      東京
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Presentation] 高速かつ頑健な点群ベースの粘弾性体アニメーション2011

    • Author(s)
      高松 賢二, 金井 崇
    • Organizer
      グラフィクスと CAD / Visual Computing 合同シンポジウム
    • Place of Presentation
      島根県松江市
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Presentation] 高速かつ頑健な点群ベースの粘弾性体アニメーション2011

    • Author(s)
      高松 賢二, 金井 崇
    • Organizer
      グラフィクスとCAD/Visual Computing合同シンポジウム, No.16
    • Place of Presentation
      松江
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Presentation] 物理モデルを考慮した爆発のモデリング2011

    • Author(s)
      川田 玄一, 金井 崇
    • Organizer
      グラフィクスと CAD / Visual Computing 合同シンポジウム
    • Place of Presentation
      島根県松江市
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Presentation] 物理モデルを考慮した爆発のモデリング2011

    • Author(s)
      川田 玄一, 金井 崇
    • Organizer
      グラフィクスとCAD/Visual Computing合同シンポジウム, No.20
    • Place of Presentation
      松江
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23650041
  • [Presentation] Discrete Shortest Paths on Smooth Surface Representations2008

    • Author(s)
      Takashi Kanai, Yutaka Ohtake
    • Organizer
      Proc. IEEE International Conference on Shape Modeling and Applications
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19300023
  • [Presentation] 独立成分分析を用いた布のアニメーションの制御2008

    • Author(s)
      本間大士,金井崇,安生健一
    • Organizer
      情報処理学会第130回グラフィックスとCAD研究会
    • Year and Date
      2008-02-19
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Presentation] Deformation and Polygonization of Surfaces Represented by Locally Supported Polynomials2008

    • Author(s)
      Yutaka Ohtake, Takashi Kanai, Kase kyu
    • Organizer
      Proc. 4th China-Korea Joint Conference on Geometric and Visual Computing & IJCC Workshop
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19300023
  • [Presentation] 独立成分分析を用いた布のアニメーションの制御2008

    • Author(s)
      本間 大士, 金井 崇, 安生 健一
    • Organizer
      情報処理学会 第130回 グラフィックスとCAD研究会
    • Place of Presentation
      東大・柏キャンパス
    • Year and Date
      2008-02-19
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Presentation] PC環境における大規模ボリュームデータの実時間表示法2008

    • Author(s)
      高棹大樹, 金井崇, 山口泰
    • Organizer
      グラフィクスとCAD/Visual Colnputing合同シンポジウム
    • Place of Presentation
      東京 (国士舘大学)
    • Year and Date
      2008-06-21
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Presentation] PC環境における大規模ボリュームデータの実時間表示法2008

    • Author(s)
      高棹大樹,金井崇,山口泰
    • Organizer
      グラフィクスとCAD/Visual Computing合同シンポジウム
    • Year and Date
      2008-06-21
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Presentation] 4次元陰関数を用いた時系列連続断層画像の形状表現2007

    • Author(s)
      渡部 広志, 大竹 豊, 金井 崇, 道川 隆士, 近藤 邦雄
    • Organizer
      グラフィクスとCAD/Visual Computing合同シンポジウム
    • Place of Presentation
      大阪・大阪工業大学
    • Year and Date
      2007-06-23
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Presentation] SLIM曲面による形状モデリングに関する研究2007

    • Author(s)
      金井崇,大竹豊,加瀬究
    • Organizer
      画像電子学会ビジュアルコンピューティングワークショップ
    • Year and Date
      2007-10-19
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Presentation] 4次元陰関数を用いた時系列連続断層画像の形状表現2007

    • Author(s)
      渡部広志, 大竹豊, 金井崇, 道川隆士, 近藤邦雄
    • Organizer
      グラフィクスとCAD/Visual Computing 合同シンポジゥム論文集
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19300023
  • [Presentation] 4次元陰関数を用いた時系列連続断層画像の形状表現2007

    • Author(s)
      渡部広志,大竹豊,金井崇,道川隆士,近藤邦雄
    • Organizer
      グラフィクスとCAD/Visual Computing合同シンポジウム
    • Year and Date
      2007-06-23
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • [Presentation] SLIM 曲面による形状モデリングに関する研究2007

    • Author(s)
      金井 崇, 大竹 豊, 加瀬 究
    • Organizer
      画像電子学会ビジュアルコンピューティングワークショップ2007
    • Place of Presentation
      北海道・定山渓
    • Year and Date
      2007-10-19
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19700084
  • 1.  YAMAGUCHI Yasushi (80210376)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 2.  INUI Masatomo (90203215)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 3.  MIYASHITA Tomoyuki (20329080)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 4.  SUZUKI Hiromasa (40187761)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 5.  KASE Kiwamu (70270600)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 12 results
  • 6.  OHTAKE Yutaka (50425617)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 14 results
  • 7.  MICHIKAWA takashi (60435683)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 8.  LEI Kang-Bin (80392174)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 9.  MOREL JULES
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 6 results
  • 10.  荻原 直道
    # of Collaborated Projects: 0 results
    # of Collaborated Products: 1 results

URL: 

Information User Guide FAQ News Terms of Use Attribution of KAKENHI

Powered by NII kakenhi