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Higashi Toshikazu  東 利一

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HIGASHI Toshikazu  東 利一

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Researcher Number 70268572
Other IDs
Affiliation (Current) 2025: 共立女子大学, ビジネス学部, 教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2020 – 2023: 共立女子大学, ビジネス学部, 教授
2017 – 2019: 流通科学大学, 商学部, 教授
2013 – 2014: 流通科学大学, 商学部, 教授
2011 – 2012: 流通科学大学, 商学部, 准教授
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Commerce
Keywords
Principal Investigator
リレーションシップ / 変化する顧客 / 関係性マーケティング / 商学 / 共通価値 / 文化普及 / コト価値 / ビジョン / コト・マーケティング / 顧客価値 / マーケティング
  • Research Projects

    (2 results)
  • Research Products

    (5 results)
  •  Study of changing customer relationship marketing through interactionPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      Higashi Toshikazu
    • Project Period (FY)
      2017 – 2023
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Kyoritsu Women's University
      University of Marketing and Distribution Sciences
  •  Elucidation of service relationship creating processPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      HIGASHI Toshikazu
    • Project Period (FY)
      2011 – 2014
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      University of Marketing and Distribution Sciences

All 2019 2014

All Journal Article Book

  • [Book] 顧客価値を創造するコト・マーケティング2019

    • Author(s)
      東 利一
    • Total Pages
      236
    • Publisher
      中央経済社
    • ISBN
      4502300616
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04024
  • [Journal Article] サービス・リレーションシップのはじまり2014

    • Author(s)
      東 利一
    • Journal Title

      流通科学大学論集-流通・経営編

      Volume: 23(2) Pages: 91-101

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530559
  • [Journal Article] 関係性構築を促進する要因は何か2014

    • Author(s)
      東 利一
    • Journal Title

      流通科学大学論集-流通・経営編

      Volume: 25(1) Pages: 61-85

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530559
  • [Journal Article] 新たな需要を創造するコト・マーケティング2014

    • Author(s)
      東 利一
    • Journal Title

      マーケティング・ジャーナル

      Volume: 127 Pages: 33-46

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530559
  • [Journal Article] 消費者に関わるリレーションシップ・マーケティングの系譜2014

    • Author(s)
      東 利一
    • Journal Title

      流通科学大学論集-流通・経営編

      Volume: 27(1) Pages: 91-107

    • NAID

      120005467593

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23530559

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