• 研究課題をさがす
  • 研究者をさがす
  • KAKENの使い方
  1. 前のページに戻る

ロンバルディ イヴァン  Lombardi Ivan

研究者番号 10772981
その他のID
  • ORCIDhttps://orcid.org/0009-0003-0500-3665
所属 (現在) 2025年度: 福井大学, 学術研究院教育・人文社会系部門(総合グローバル), 講師
所属 (過去の研究課題情報に基づく) *注記 2021年度 – 2023年度: 福井大学, 学術研究院教育・人文社会系部門(総合グローバル), 講師
審査区分/研究分野
研究代表者
小区分02100:外国語教育関連
キーワード
研究代表者
Progress tracking / learner agency / learning awareness / course design / progress tracking / EFL speaking
  • 研究課題

    (1件)
  • 研究成果

    (6件)
  •  A tool to improve EFL students' English speaking abilities through progress tracking研究代表者

    • 研究代表者
      ロンバルディ イヴァン
    • 研究期間 (年度)
      2021 – 2024
    • 研究種目
      若手研究
    • 審査区分
      小区分02100:外国語教育関連
    • 研究機関
      福井大学

すべて 2024 2023 2022

すべて 雑誌論文 学会発表

  • [雑誌論文] I Let a Group of Learners Take Ownership of Their English Communication Course, and THIS Happened!!2024

    • 著者名/発表者名
      Ivan Lombardi
    • 雑誌名

      Learning Learning

      巻: 31/1 ページ: 62-69

    • 査読あり / オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21K13052
  • [雑誌論文] Making Progress in English Speaking Visible: A Class Routine to Raise Language Learning Awareness2023

    • 著者名/発表者名
      Ivan Lombardi
    • 雑誌名

      D. Elliott (Ed.). Teaching and Learning English in Japanese Classrooms: Teachers' Perspectives

      ページ: 53-72

    • 査読あり / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21K13052
  • [雑誌論文] Supporting English learning awareness in spoken interaction through course design:Comparative findings from two student cohorts2023

    • 著者名/発表者名
      Ivan Lombardi
    • 雑誌名

      International Education and Exchange Research

      巻: 7 ページ: 67-84

    • 査読あり / オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21K13052
  • [学会発表] Learner-generated materials for English communication2023

    • 著者名/発表者名
      Ivan Lombardi
    • 学会等名
      JALT PanSIG 2023
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21K13052
  • [学会発表] I let my EFL students take ownership of their learning, and THIS happened!!2023

    • 著者名/発表者名
      Ivan Lombardi
    • 学会等名
      JALT LD SIG 30th Anniversary Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21K13052
  • [学会発表] Using e-portfolios to track speaking development in ERT English language teaching2022

    • 著者名/発表者名
      Ivan Lombardi
    • 学会等名
      18th annual CamTESOL conference on English language teaching, Phnom Pehn (Cambodia)
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21K13052

URL: 

サービス概要 検索マニュアル よくある質問 お知らせ 利用規程 科研費による研究の帰属

Powered by NII kakenhi