• 研究課題をさがす
  • 研究者をさがす
  • KAKENの使い方
  1. 前のページに戻る

Kluge D・E  Kluge David

ORCIDORCID連携する *注記
… 別表記

D・E Kluge  D・E クルーギー

隠す
研究者番号 90298464
その他のID
所属 (過去の研究課題情報に基づく) *注記 2019年度 – 2023年度: 南山大学, 外国語教育センター, 教授
審査区分/研究分野
研究代表者
小区分02100:外国語教育関連
研究代表者以外
小区分02100:外国語教育関連
キーワード
研究代表者
quantitative / qualitative / performance / Learning-based Eval / Response-based Eval / Student-based Evaluation / Performance-based / Performances / Student Showcase / Presentations … もっと見る / Practice / Research / film-making / music performance / readers theatre / oral interpretation / debate / drama / speech / creativity / PIE Database / PIE Publications / PIE Conferences / Performance in Education / Macro-evaluation / Micro-evaluation / Learning-Evaluation / Response-Evaluation / Student-Evaluation / Creativity / Performance-Based / Performance-Assisted … もっと見る
研究代表者以外
Oral Presentation / Targeted Errors in EFL / Near-Immediate Feedback / pedagogy / electronic polling / cloud computing / learner center pedagogy / ICT enhanced interaction / self evaluation / peer evaluation / reflective learning / accelerated feedback 隠す
  • 研究課題

    (2件)
  • 研究成果

    (107件)
  • 共同研究者

    (9人)
  •  The Effects of Near-Immediate Feedback on Targeted Errors in EFL Oral Presentation Settings

    • 研究代表者
      マクレイン ジョージロバート
    • 研究期間 (年度)
      2020 – 2024
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 審査区分
      小区分02100:外国語教育関連
    • 研究機関
      琉球大学
  •  Performance in Education Nation-wide Task Micro-Evaluation/Macro Evaluation Project研究代表者

    • 研究代表者
      Kluge D・E (D・E Kluge)
    • 研究期間 (年度)
      2019 – 2022
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 審査区分
      小区分02100:外国語教育関連
    • 研究機関
      南山大学

すべて 2024 2023 2022 2021 2020 2019

すべて 雑誌論文 学会発表

  • [雑誌論文] Live Music Video2022

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 雑誌名

      CLASSROOM RESOURCES 2: Practical Ideas for Teachers

      巻: 2 ページ: 25-39

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [雑誌論文] Interview 1: Interview with Rod Ellis on Performance Assisted Learning Reprint of article [Extended Version]2022

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 雑誌名

      Performance in Education Review 2020

      巻: 1 ページ: 9-21

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [雑誌論文] Interview 1: Interview with Rod Ellis on Performance Assisted Learning Reprint2022

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 雑誌名

      Performance in Education Review 2020

      巻: 1 ページ: 9-21

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [雑誌論文] A Multi-Skill Performance Activity: Living Newspaper Readers Theatre2022

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 雑誌名

      CLASSROOM RESOURCES 2: Practical Ideas for Teachers

      巻: 2 ページ: 34-42

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [雑誌論文] Dance the Data! Matching Form with Content in Presenting Performance in Education Research2022

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 雑誌名

      Performance in Education Review 2020

      巻: 1 ページ: 108-116

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [雑誌論文] A Multi-Skill Performance Activity: Living Newspaper Readers Theatre2022

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 雑誌名

      CLASSROOM RESOURCES 2: Practical Ideas for Teachers

      巻: 2 ページ: 34-42

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [雑誌論文] Dance the Data! Matching Form with Content in Presenting Performance in Education Research2022

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 雑誌名

      Performance in Education Review 2020

      巻: 1 ページ: 108-119

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [雑誌論文] Live Music Video2022

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 雑誌名

      CLASSROOM RESOURCES 2: Practical Ideas for Teachers

      巻: 2 ページ: 25-33

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [雑誌論文] Interview 2: Interview with Rod Ellis on Performance Assisted Learning, Part 2 Reprint of article [Extended Version]2022

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 雑誌名

      Performance in Education Review 2020

      巻: 1 ページ: 22-37

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [雑誌論文] Interview 2: Interview with Rod Ellis on Performance Assisted Learning, Part 2 Reprint2022

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 雑誌名

      Performance in Education Review 2020

      巻: 1 ページ: 22-37

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [雑誌論文] The Lattice, An homage to The Matrix2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D., Lewis, G, & Mahtani, S.
    • 雑誌名

      Podcast

      巻: 29

    • オープンアクセス / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [雑誌論文] Chukyo English Linguistics2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 雑誌名

      Reviewing a Performance in Education Activity in a Time of Emergency Remote Teaching

      巻: 4 ページ: 1-8

    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [雑誌論文] Feedback on Student Performances During Difficult Times: ELT in ERT2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge and George MacLean
    • 雑誌名

      KOTESOL Proceedings 2021

      巻: 28 ページ: 247-257

    • 査読あり / オープンアクセス / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [雑誌論文] The Lattice (An homage to The Matrix as PR for KOTESOL National Conference 20212021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D., Lewis, G, & Mahtani, S.
    • 雑誌名

      The English Connection: The Newsletter of Korea Teachers of English to Speakers of Other Languages

      巻: 25(3) ページ: 27-27

    • オープンアクセス / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [雑誌論文] Feedback on student performances during difficult times: ELT in ERT2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D., & MacLean, G.
    • 雑誌名

      Proceedings of the KOTESOL International Conference 2021

      巻: 1 ページ: 247-258

    • 査読あり / オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [雑誌論文] The Lattice (An homage to The Matrix as PR for KOTESOL National Conference 2021)2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge, Gregory S. Lewis, and Sunil Mahtani
    • 雑誌名

      The English Connection: The Newsletter of Korea Teachers of English to Speakers of Other Languages

      巻: 25 (3) ページ: 27-27

    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [雑誌論文] Multimodality and Drama: Performance in Education2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 雑誌名

      Drama as a Brain Based Tool of Language Learning MindBrainEd Think Tanks

      巻: 7 (12) ページ: 35-40

    • オープンアクセス / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [雑誌論文] Drama as a Brain Based Tool of Language Learning2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 雑誌名

      MindBrainEd Think Tanks

      巻: 7(12) ページ: 35-40

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [雑誌論文] Podcast Script: The Lattice (An homage to The Matrix for KOTESOL National Conference 2021)2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge, Gregory S. Lewis, and Sunil Mahtani
    • 雑誌名

      Yongin KOTESOL Chapter Podcast

      巻: 29 ページ: 1-8

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [雑誌論文] Reviewing a Performance in Education Activity in a Time of Emergency Remote Teaching2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge David
    • 雑誌名

      Chukyo English Linguistics

      巻: 4 ページ: 1-8

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [雑誌論文] Review of Starting Off with Role Play and Discussion by Eric Bray2020

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 雑誌名

      Mask & Gavel

      巻: 9 ページ: 76-84

    • 査読あり / オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [雑誌論文] Oral Communication in World Englishes: A Class that Connects English to the World and the World to English2020

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 雑誌名

      Chukyo English Linguistics

      巻: 3 ページ: 1-29

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [雑誌論文] Interview with Rod Ellis on Researching Performance- Assisted Learning: Part 12019

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 雑誌名

      JALT The Language Teacher

      巻: 43/2 ページ: 14-17

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [雑誌論文] Creativity and Performance in Education Applied to an Oral Communication Class2019

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 雑誌名

      Chukyo English Linguistics

      巻: 2 ページ: 11-30

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [雑誌論文] Interview with Rod Ellis on Researching Performance- Assisted Learning: Part 22019

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 雑誌名

      JALT The Language Teacher

      巻: 43/3 ページ: 25-27

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] What is PIE?2024

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      JALT Performance in Education (PIE) SIG Winter Zoom My PIE Activity Conference 2024
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Song of My Life: Presentation of Influential Song Lyrics2024

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      JALT Performance in Education (PIE) SIG Winter Zoom My PIE Activity Conference 2024
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] My Life in Song: Performing Song Lyrics Workshop2023

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      The Third Annual PIE SIG in Sapporo Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] PIE SIG Forum2023

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      The Third Annual PIE SIG in Sapporo Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Creative Presentation of Qualitative Research2023

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      The Annual Performance in Education SIG in Okinawa Conference: Conference on Language Teaching and Feedback
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Karaoke Oral Interpretation2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      The Annual Performance in Education SIG in Okinawa Conference: Conference on Language Teaching and Feedback,
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Creative Presentation of Qualitative Research2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      The Annual Performance in Education SIG in Okinawa Conference: Conference on Language Teaching and Feedback,
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Creative Presentation of Qualitative Research2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      The 4th Performance in Education: Research & Practice Conference, Gero
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] How to Conduct Research for Performance in Education2023

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      The Annual Performance in Education SIG in Okinawa Conference: Conference on Language Teaching and Feedback
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Creatively Presenting Qualitative Research Results2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      The Third Annual PIE SIG in Sapporo Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] How Do You Grade a Creative Assignment?2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      PIE SIG at Lake Nojiri Summer Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Karaoke Oral Interpretation2023

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      The Annual Performance in Education SIG in Okinawa Conference: Conference on Language Teaching and Feedback
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Forum: JSPS Grant 20K008612023

    • 著者名/発表者名
      David Kluge, Bricklin Zeff, George MacLean, and Matthew Cotter
    • 学会等名
      The Third Annual PIE SIG in Sapporo Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Debate Workshop2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      PIE SIG in Nagoya, Nakamura Life-long Learning Center Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] The Effects of Near-Immediate Feedback on Targeted Errors in EFL Oral Presentation Settings (JSPS Grant 20K00861 Forum)2023

    • 著者名/発表者名
      MacLean, G., Zeff, B., Cotter, M., Kluge, D., Murray, A.
    • 学会等名
      Conference on Language Teaching and Feedback
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Seven Quick and Easy Debate Formats2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      PIE SIG in Nagoya, Nakamura Life-long Learning Center Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] PIE with Apollo and Dionysus: The Issue of Assessment2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      PIE SIG in Nagoya, Nakamura Life-long Learning Center Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Creatively Presenting Qualitative Research Results2023

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      The Third Annual PIE SIG in Sapporo Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Using Visual Evidence and Near-immediate Feedback for Oral Presentation Performances2023

    • 著者名/発表者名
      MacLean, G., Zeff, B., Cotter, M., & Kluge, D.
    • 学会等名
      The Third Annual PIE SIG in Sapporo Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] How to Conduct Research for Performance in Education,2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      The 4th Performance in Education: Research & Practice Conference, Gero
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Conducting Performance in Education Research2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      The Third Annual PIE SIG in Sapporo Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Zap! Hip-hop! Rap!2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      The 4th Performance in Education: Research & Practice Conference, Gero
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Zap! Hip-hop! Rap!,2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      The Annual Performance in Education SIG in Okinawa Conference: Conference on Language Teaching and Feedback,
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Symposium on Evaluation of Performance in Education Creative Performances2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      PIE SIG at Lake Nojiri Summer Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Zap! Hip-hop! Rap!2023

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      The Annual Performance in Education SIG in Okinawa Conference: Conference on Language Teaching and Feedback
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Conducting Performance in Education Research2023

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      The Third Annual PIE SIG in Sapporo Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] How to Conduct Research for Performance in Education2023

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      The 4th Performance in Education: Research & Practice Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Feedback Forum: JSPS Grant 20K008612023

    • 著者名/発表者名
      MacLean, G., Zeff, B., Cotter, M., & Kluge, D.
    • 学会等名
      JALT Hokkaido Winter Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] My Life in Song: Performing Song Lyrics Workshop2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      The Third Annual PIE SIG in Sapporo Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] A Short and Easy Guide to Conducting ELT Research (Really!)2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      The 49th Japan Association for Language Teaching (JALT) International Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Why PIE? The Rationale for Using Performance in Education Classroom Activities2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      PIE SIG in Nagoya, Nakamura Life-long Learning Center Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Why PIE? The Rationale for Using Performance in Education Classroom Activities2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      PIE SIG at Lake Nojiri Summer Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] How to Conduct Research for Performance in Education2023

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      The Annual Performance in Education SIG in Okinawa Conference: Conference on Language Teaching and Feedback,
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] On Beyond Student Surveys: Alternate Research Methods2022

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      The 5th Annual Nanzan Language Education Seminar, Nanzan University
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] How to Conduct Research for Performance in Education, Performance in Education Forum2022

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      JALT 2022
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] How to Conduct Research for Performance in Education2022

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      JALT2022 48th Annual Conference on Language Teaching and Learning & Educational Materials Exhibition
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] On Beyond Student Surveys: Alternate Research Methods2022

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      The 5th Annual Nanzan Language Education Seminar
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Creative Presentation of Qualitative Research2022

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      The 4th Performance in Education: Research & Practice Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Living Music "Video": Integrated Readers Theatre of Song Lyrics2022

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      Okinawa JALT Trends in Language Teaching 2022
    • 招待講演
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Live Music Video: A Readers Theatre Activity Using Song Lyrics2022

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      Okinawa JALT Hands-On Language Teaching (HOLT) 2022
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Zap! Hip-hop! Rap!2022

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      The 4th Performance in Education: Research & Practice Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Reading Aloud and Being Proud? Yes, Online Oral Interpretation with a Twist2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      GEG APAC 2021
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Easy Debater: How to Make Debate Easy and Interesting2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      3rd PIE Research and Practice Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Introducing Exciting Living Newspaper Readers Theatre2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      Fukuoka JALT Chapter
    • 招待講演
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Performance in Education SIG Forum2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      JALT 2021
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Performing the Data in Presenting Performance in Education Qualitative Research: Matching Form with Content2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      2nd PIE Research and Practice Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Dramatizing the Data: A Creative Way to Match Form and Content When Reporting Qualitative Research Results at an Academic Conference2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      PanSIG2021
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] A New Perspective on Teaching and Evaluating: Reflections on a New Method2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge and George MacLean
    • 学会等名
      JALT2021
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] A New Perspective on Teaching and Evaluating: Reflections on a New Method2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      JALT 2021
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Introducing Exciting Living Newspaper Readers Theatre2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      Okinawa JALT Chapter
    • 招待講演
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Performance in Education SIG Forum2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      JALT2021
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Reading Aloud and Being Proud? Yes, Online Oral Interpretation with a Twist2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      GEG APAC 2021
    • 招待講演 / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Live Music Video: A Readers Theatre Activity Using Song Lyrics2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      Hands-On Language Teaching 2021
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Dramatizing the Data: A Creative Way to Match Form and Content When Reporting Qualitative Research Results at an Academic Conference2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      PanSIG2021
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Living Music "Video": Integrated Readers Theatre of Song Lyrics2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      Trends in Language Teaching 2022
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Evaluating Online Living Newspaper Readers Theater Performances2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      GEG Nagoya
    • 招待講演
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] The Amazing Story of the Making of The Lattice Podcast: A Model for Creative Collaboration2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      Reel to Real: 2021 KOTESOL Filmmaking Festival and National Conference
    • 招待講演 / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Introducing Exciting Living Newspaper Readers Theatre2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      Japan Association for Language Teaching (JALT) Okinawa Chapter Meeting
    • 招待講演
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Using Student Rater Feedback to Calculate Their Participation Scores2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge David & MacLean George
    • 学会等名
      KOTESOL International Conference 2021
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Debate Discussion2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      3rd Performance in Education: Research & Practice Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Easy Debater: How to Make Debate Easy and Interesting2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      3rd Performance in Education: Research & Practice Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Debate Discussion2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      3rd PIE Research and Practice Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] The Amazing Story of the Making of The Lattice Podcast: A Model for Creative Collaboration2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D., Lewis, G, & Mahtani, S.
    • 学会等名
      Reel to Real: 2021 KOTESOL Filmmaking Festival and National Conference
    • 招待講演 / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] I Love PIE: Description of the JALT Performance in Education (PIE)2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      Reel to Real: 2021 KOTESOL Filmmaking Festival and National Conference
    • 招待講演 / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Feedback on Student Performances During Difficult Times: ELT in ERT2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge and George MacLean
    • 学会等名
      KOTESOL2021
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Evaluating Online Living Newspaper Readers Theater Performances2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      Google Educators Group Nagoya
    • 招待講演
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] I Love PIE: Description of the JALT Performance in Education (PIE) SIG2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      Reel to Real: 2021 KOTESOL Filmmaking Festival and National Conference
    • 招待講演 / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Performing the Data in Presenting Performance in Education Qualitative Research: Matching Form with Content,2021

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      2nd Performance in Education: Research & Practice Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Introducing Exciting Living Newspaper Readers Theatre2021

    • 著者名/発表者名
      Kluge, D.
    • 学会等名
      Japan Association for Language Teaching (JALT) Fukuoka Chapter Meeting
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00861
  • [学会発表] Performance in Education Forum2020

    • 著者名/発表者名
      David Kluge, Vivian Bussinguer-Khavari, Gordon Rees, Chhayankdhar Singh Rathore, Ashley Ford, Eucharia Donnery, E Von Wong, Yukari Saiki, George MacLean, & Chelsea Schwartz
    • 学会等名
      JALT PanSIG2020 Online Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Community: A Living Newspaper Readers Theatre Idea2020

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      JALT2020 Online Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Jazz Chant Storytelling for Children2020

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      21st Century Language Teaching Conference Online
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Performance in Education SIG Forum2020

    • 著者名/発表者名
      David Kluge, Vivian Bussinguer-Khavari, Gordon Rees, Chhayankdhar Singh Rathore, Ashley Ford, Eucharia Donnery, E Von Wong, Yukari Saiki, George MacLean, Kim Rockell, Rhea Metituk, & Yoko Morimoto
    • 学会等名
      JALT2020 Online Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Lights, Camera, Action: Showcasing Student Work2020

    • 著者名/発表者名
      Ashley Ford & David Kluge
    • 学会等名
      JALT PanSIG2020 Online Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Featured Talk: Performance-Assisted Learning: An Alternative for Performance in Education2019

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      4th Annual Speech, Drama, & Debate in Okinawa Conference
    • 招待講演 / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Spotlight Showcasing Events2019

    • 著者名/発表者名
      David Kluge, Ashley Ford
    • 学会等名
      JALT PanSIG2019, Japan Association for Language Teaching
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Performance-Assisted Learning (PAL): Transforming Performance-Assisted Learning Theory into Pedagogy2019

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      JALT2019 45th Annual International Conference on Language Teaching and Learning
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] National Survey Using Micro-evaluation of Performance in Education Tasks2019

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      Early Spring Conference Sapporo,JALT Speech, Drama, & Debate SIG
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] A Group PIE Micro-evaluation Proposal2019

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      4th Annual Speech, Drama, & Debate in Okinawa Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Task Evaluation for Performance-Assisted Learning2019

    • 著者名/発表者名
      David Kluge
    • 学会等名
      JALT PanSIG2019, Japan Association for Language Teaching
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Research on Performance in Education: Interim News2019

    • 著者名/発表者名
      David Kluge, George MacLean, Dawn Kobayashi, Gordon Rees, Vivian Bussinguer-Khavari, Philip Head
    • 学会等名
      JALT2019 45th Annual International Conference on Language Teaching and Learning
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • [学会発表] Spread the Light: Showcasing Students’ Work2019

    • 著者名/発表者名
      David Kluge, Ashley Ford
    • 学会等名
      2nd Annual Performance in Education SIG in Sapporo Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00809
  • 1.  マクレイン ジョージロバート (90400613)
    共同の研究課題数: 2件
    共同の研究成果数: 0件
  • 2.  KEITH BARRY・EDMO (20332554)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 3.  Fewell Norman (20577994)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 4.  SONG KATHERINE (30748223)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 5.  MURRAY ADAM (60515013)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 1件
  • 6.  D・W Hinkelman (10305881)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 7.  コッター マシュー (50781407)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 3件
  • 8.  ゼフ ブリックリン (60542040)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 3件
  • 9.  G・R MacLean
    共同の研究課題数: 0件
    共同の研究成果数: 12件

URL: 

この研究者とORCID iDの連携を行いますか?
※ この処理は、研究者本人だけが実行できます。

Are you sure that you want to link your ORCID iD to your KAKEN Researcher profile?
* This action can be performed only by the researcher himself/herself who is listed on the KAKEN Researcher’s page. Are you sure that this KAKEN Researcher’s page is your page?

サービス概要 検索マニュアル よくある質問 お知らせ 利用規程 科研費による研究の帰属

Powered by NII kakenhi