メニュー
Search
Search Research Projects
Search Researchers
How to Use
Japanese
English
Back to previous page
副島 里美
ソエジマ サトミ
Connect your ORCID iD
*help
Researcher Number
10590606
Affiliation (Current)
2023: 静岡県立大学短期大学部, 短期大学部, 准教授
Affiliation (based on the past Project Information)
*help
2018 – 2021: 静岡県立大学短期大学部, 短期大学部, 准教授
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Basic Section 09030:Childhood and nursery/pre-school education-related
Keywords
Principal Investigator
保育者 / 研修会 / 同僚性 / グラフィックファシリテーション / 子ども主体の保育 / 保育の質向上 / 園内研修 / グラフィック・ファシリテーション / 保育者の人間関係 / 非正規保育者
…
More
/ 保育者の同僚性 / 保育環境 / 人間関係 / キャリアアップ / 多様性 / 保育者の質 / ファシリテーション・グラフィック
Less
Research Projects
(
1
results)
Research Products
(
5
results)
Project Start Year (Newest)
Project Start Year (Oldest)
An investigation of the use of facilitation graphics for the development of childcare methods and childcare professionals
Principal Investigator
Principal Investigator
副島 里美
Project Period (FY)
2018 – 2022
Research Category
Grant-in-Aid for Early-Career Scientists
Review Section
Basic Section 09030:Childhood and nursery/pre-school education-related
Research Institution
University of Shizuoka,Shizuoka College
All
2020
2019
All
Presentation
[Presentation] ラフィック・ファシリテーションを用いた園内研修の効果2-園内への広がり-
2020
Author(s)
副島 里美
Organizer
日本発達心理学会
Data Source
KAKENHI-PROJECT-18K13137
[Presentation] 園での人間関係(同僚性)構築に向けた取り組み
2020
Author(s)
副島 里美
Organizer
大谷保育協会 研究発表会
Data Source
KAKENHI-PROJECT-18K13137
[Presentation] グラフィック・ファシリテーションを用いた園内研修の効果4
2020
Author(s)
副島里美
Organizer
日本乳幼児教育学会
Data Source
KAKENHI-PROJECT-18K13137
[Presentation] グラフィック・ファシリテーションを用いた園内研修の効果3
2020
Author(s)
副島里美
Organizer
日本保育学会
Data Source
KAKENHI-PROJECT-18K13137
[Presentation] グラフィック・ファシリテーションを用いた園内研修の効果
2019
Author(s)
副島 里美
Organizer
日本乳幼児教育学会
Data Source
KAKENHI-PROJECT-18K13137
×
Are you sure that you want to connect your ORCID iD to this researcher?
* This action can be performed only by the researcher themselves.
この研究者とORCID iDの連携を行いますか?
※ この処理は、研究者本人だけが実行できます。
×
×