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YABUNO Shota  薮野 祥太

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薮野 祥太  ヤブノ ショウタ

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Researcher Number 30979688
Other IDs
Affiliation (Current) 2025: 流通科学大学, 商学部, 講師
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2025: 流通科学大学, 商学部, 講師
2023: 流通科学大学, 商学部, 講師
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Basic Section 07090:Commerce-related / 0107:Economics, business administration, and related fields
Except Principal Investigator
Basic Section 07090:Commerce-related
Keywords
Principal Investigator
マーケティング / 化粧品 / ブランド・エクイティ / ブランド連想 / ベイジアンネットワーク / 消費者行動 / ブランド・イメージ / ブランド
Except Principal Investigator
健康行動変容 / ヘルスクレーム(非顕在化リスク)反応 … More / トクホマーク(ブランド)効果 / 健康増進法 / 特定保健用食品制度 / 消費者認知 / ゲイン・ロスフレーム / 商品パッケージ / 便益遅延性 / ブランド効果 / WTP(Willingness To Pay) / 消費者行動 / 特定保健用食品 Less
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    (3 results)
  • Research Products

    (1 results)
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    (4 People)
  •  消費者ブランド知識がブランド拡張に及ぼす影響の検証Principal Investigator

    • Principal Investigator
      薮野 祥太
    • Project Period (FY)
      2025 – 2027
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Early-Career Scientists
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      University of Marketing and Distribution Sciences
  •  The Influence of Brand Image on Marketing ActivitiesPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      薮野 祥太
    • Project Period (FY)
      2023 – 2024
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Research Activity Start-up
    • Review Section
      0107:Economics, business administration, and related fields
    • Research Institution
      University of Marketing and Distribution Sciences
  •  特定保健用食品に対する購買行動とその消費経験が健康行動に与える影響に関する考察

    • Principal Investigator
      小林 哲
    • Project Period (FY)
      2022 – 2024
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      Osaka Metropolitan University

All 2023

All Presentation

  • [Presentation] 発信者の異なる情報源への接触が消費者に及ぼす影響-Instagramを分析対象として-2023

    • Author(s)
      薮野 祥太
    • Organizer
      日本商業学会関西部会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K18815
  • 1.  小林 哲 (60225521)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 2.  三井 雄一 (00782145)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 3.  原 広司 (60824985)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 4.  佐藤 圭 (80826602)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results

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