• Search Research Projects
  • Search Researchers
  • How to Use
  1. Back to previous page

KOMETANI Masayuki  米谷 雅之

ORCIDConnect your ORCID iD *help
… Alternative Names

米谷 雅之  コメタニ マサユキ

Less
Researcher Number 50034864
Other IDs
External Links
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2006 – 2013: 広島経済大学, 経済学部, 教授
1998 – 2004: 山口大学, 経済学部, 教授
1993 – 1996: 山口大学, 経済学部, 教授
1986: 山口大, 経済学部, 教授
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Commerce / Business administration / 商学・経営学
Except Principal Investigator
Applied economics / 経済政策(含経済事情)
Keywords
Principal Investigator
マーケティング / 新製品開発 / 新製品 / private brand / new product performance / product development / new product / marketing / ブランド / プライベートブランド … More / 新製品成果 / Product Development / Venture Business / Market Segmentation / Product Differentiation / Marketing / New Product / 中小企業 / 市場細分化 / 製品差別化 / 製品開発 / ベンチャー企業 / 製品計画 / 研究開発戦略 / 製品競争 / 製品政策 / 商品企画 / 研究開発 / 製品戦略 … More
Except Principal Investigator
大衆消費社会 / 中国 / 消費実態調査 / 市場経済発展過程 / Mass consumption society / 消費者行動の変化 / 中国の市場経済発展 / 自動車産業 / 消費者行動 / 研究成果の公表 / 消費者意識行動 / Power of druthers of purchase / Comparison between cities and income layers / The change of consumer's conscious action / Consumption reality survey / Market-oriented economy development process / 消費の自由選択力 / 都市間、所得間の格差 / 消費者意識行動の変化 / comparisons betweens income levels and city sizes / desire for quality goods / economic freedom of choice / life style level / consumer attitudes and behavior / consumer survey / process of development of the market economy / 実態調査 / 消費生活 / 都市間、所得階層間の比較 / 「質」的欲求への向上 / 自由選択力 / 消費生活水準 / KOREA / CHINA / INTERRESIONAL ECONOMIC COLLABORATION / YELLOW SEA LIM / INTERNATIONAL LABOR DIVISION / ELECTRONIC INDUSTORY / SEMICONDUCTOR INDUSTORY / AUTOMOBILE INDUSTORY / 産業構造論 / 経済協力 / 環黄海経済圏 / 山東省 / 地域間協力 / 半導体 / 自動車 / 韓国 / 地域間経済協力 / 環黄海 / 国際分業 / 電子産業 / 半導体産業 / OPEN-DOOR POLICY / ECONOMIC REFORM / VORKSWAGEN GROUP / MARKETTING / INDUSTRIAL MODERNIZATION / DIRECT INVESTMENT / TECHNOLOGICAL TIE-UP / AUTO INDUSTRY / CHAINA / 日中経済協力 / 外資導入 / 技術協力 / 企業間りンケージ / 中国の労務管理 / 中国の経営組織 / 中国の会社法 / 外資政策 / 中国の産業政策 / 上海フォルクスワ-ゲン社 / 部品産業 / 企業集団 / 企業改革 / 対外投資 / 国有企業 / 対アジア戦略 / フォルクスワ-ゲン社 / マーケティング / 近代化 / 直接投資 / 技術導入 / 調査データの解析作業 / 消費者行動の実態調査 / 都市・農村 / 大衆消費社会の成立プロセス / 消費者意識行動の分析 / 都市・農村実態調査 / 調査分析 / 都市と農村 / 価値体系 / 貯蓄動向 / 階層間消費欲求 / 消費者意識行動特徴 / 都市農村消費実態調査分析 / 社会経済理論 / 中国社会主義市場経済 / 本格的な解析作業 / 研究公開発表 / 質の良いデータ確保 / 消費者アンケート / 中国自動車市場 / アジア諸国の消費生活 / 中国の都市と農村 / 中国消費者 / 大衆消費社会の成立 / 消費者行動の分析 / 都市・農村地域の消費実態 / 大衆消費社会の解明 / 社会経済理論の検証 / 階層間格差分析 / 地域間消費実態調査 / 市場経済進展過程 Less
  • Research Projects

    (10 results)
  • Research Products

    (39 results)
  • Co-Researchers

    (28 People)
  •  Consumption Patterns in Urban and Rural Areas in the Emerging Mass Consumption Society of China

    • Principal Investigator
      LI HAIFENG
    • Project Period (FY)
      2011 – 2013
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Applied economics
    • Research Institution
      Yamaguchi University
  •  Consumption Patterns in Urban and Rural Areas in the Emerging Mass Consumption Society of China

    • Principal Investigator
      LI Haifeng
    • Project Period (FY)
      2008 – 2010
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Applied economics
    • Research Institution
      Yamaguchi University
  •  Research on Consumption and Consumer Behavior in the Forming Process of China's Mass Consumption Society

    • Principal Investigator
      LI Haifeng
    • Project Period (FY)
      2006 – 2007
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Applied economics
    • Research Institution
      Yamaguchi University
  •  Research on the development of the Chinese market economy and changes in consumer attitudes based on survey results

    • Principal Investigator
      LI Haifeng
    • Project Period (FY)
      2003 – 2004
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Applied economics
    • Research Institution
      YAMAGUCHI UNIVERSITY
  •  Research on new product marketing and its success factorsPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      KOMETANI Masayuki
    • Project Period (FY)
      2001 – 2003
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Yamaguchi University
  •  Research on the Industrial Development and Overseas-Regional Economic Cooperation in Rim-Yellow Sea Districts : Focusing on Automotive and Electronic Industries in Japan, China and Korea

    • Principal Investigator
      FUJIWARA Sadao, 座間 絋一
    • Project Period (FY)
      1998 – 2000
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B).
    • Research Field
      経済政策(含経済事情)
    • Research Institution
      YAMAGUCHI UNIVERSITY
  •  New Product Development and its performance in small and Medio Siged FirmsPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      KOMETANI Masayuki
    • Project Period (FY)
      1998 – 1999
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Business administration
    • Research Institution
      Yamaguchi University
  •  INVESTIGATIVE STUDY ON THE REFORM OF ENTERPRISE IN CHINA

    • Principal Investigator
      ZAMA Koichi
    • Project Period (FY)
      1994 – 1996
    • Research Category
      Grant-in-Aid for international Scientific Research
    • Research Institution
      YAMAGUCHI UNIVERSITY
  •  日本企業の製品戦略の形成と展開に関する実証的研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      米谷 雅之
    • Project Period (FY)
      1993
    • Research Category
      Grant-in-Aid for General Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Yamaguchi University
  •  現代企業の製品政策についての理論的・実証的研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      米谷 雅之
    • Project Period (FY)
      1986
    • Research Category
      Grant-in-Aid for General Scientific Research (C)
    • Research Field
      商学・経営学
    • Research Institution
      Yamaguchi University

All 2013 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] 経営入門(1-11頁)2007

    • Author(s)
      米谷 雅之
    • Total Pages
      152
    • Publisher
      広島大学
    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18402020
  • [Journal Article] 企業間の対抗と競争概念(続)2013

    • Author(s)
      米谷雅之
    • Journal Title

      広島経済大学経済研究論集

      Volume: 36

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402024
  • [Journal Article] Analysis of Consumer Behavior in the Mass Consumption Society of China2011

    • Author(s)
      Haifeng Li, Masayuki Kometani
    • Journal Title

      Proceedings of Asian Consumer and Family Economics Association

      Volume: 第9巻 Pages: 35-38

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402024
  • [Journal Article] 中国都市部自動車購入者の意識と行動 : 2010 年春のアンケート結果について2011

    • Author(s)
      藤原貞雄, 米谷雅之, 李海峰
    • Journal Title

      山口経済学雑誌

      Volume: 第59巻・ 5号 Pages: 39-80

    • NAID

      120005621985

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402024
  • [Journal Article] Analysis of Consumer Behavior in the Mass Consumption Society of China2011

    • Author(s)
      Haifeng Li, Masayuki Kometani
    • Journal Title

      The Proceedings of Asian Consumer and Family Economics Association

      Volume: 第9巻 Pages: 35-38

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402024
  • [Journal Article] 中国都市部自動車購入者の意識と行動:2010年春のアンケート結果について2011

    • Author(s)
      藤原貞雄、米谷雅之、李海峰
    • Journal Title

      山口経済学雑誌

      Volume: 第59巻・5号 Pages: 39-80

    • NAID

      120005621985

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402024
  • [Journal Article] 中国個人自動車市場の発展と購入および使用の実態第34巻第4号、2012年3月2011

    • Author(s)
      米谷雅之
    • Journal Title

      広島経済大学経済研究論集

      Volume: 第34巻・4号 Pages: 57-74

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402024
  • [Journal Article] 中国個人自動車市場の発展と購入および使用の実態2011

    • Author(s)
      米谷雅之
    • Journal Title

      広島経済大学経済研究論集

      Volume: 第34巻 4号 Pages: 57-74

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402024
  • [Journal Article] 中国都市部自動車購入者の意識と行動:2010年春のアンケート結果について2011

    • Author(s)
      藤原貞雄、米谷雅之
    • Journal Title

      山口経済学雑誌

      Volume: 59巻5号 Pages: 39-80

    • NAID

      120005621985

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Journal Article] 中国都市部自動車購入者の意識と行動:2010年春のアンケート結果について2011

    • Author(s)
      藤原貞雄、米谷雅之、李海峰、張文勝
    • Journal Title

      山口経済学雑誌

      Pages: 39-80

    • NAID

      120005621985

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Journal Article] 中国における大衆消費社会化の成立と消費者行動2010

    • Author(s)
      米谷雅之・李海峰
    • Journal Title

      東亜経済研究 (特集号)(印刷中)

      Pages: 105-118

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Journal Article] 中国における大衆消費社会の成立と消費者行動2010

    • Author(s)
      米谷雅之
    • Journal Title

      東亜経済研究

      Volume: 69巻1号 Pages: 315-330

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Journal Article] 中国における大衆消費社会の成立と消費者行動2010

    • Author(s)
      米谷雅之・李海峰、Jingjian Xiao
    • Journal Title

      東亜経済研究 第69号第1号

      Pages: 315-330

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Journal Article] 中国における消費社会化の諸相:7都市での調査を通して2009

    • Author(s)
      米谷雅之
    • Journal Title

      広島経済大学経済研究論集 32巻1号

      Pages: 1-27

    • NAID

      120005378449

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Journal Article] 中国における消費社会化の諸相:7都市での調査を通して2009

    • Author(s)
      米谷雅之
    • Journal Title

      広島経済大学経済研究論集 第32号第1号

      Pages: 1-27

    • NAID

      120005378449

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Journal Article] Building up the Competitive Advantage through Information Technology2008

    • Author(s)
      M. Kometani
    • Journal Title

      The proceedings of the 16th Symposium of IGWT 16巻

      Pages: 1045-1049

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Journal Article] 中国における消費社会化の諸相 : 7都市での調査を通して2008

    • Author(s)
      米谷雅之
    • Journal Title

      広島経済大学経済研究論集 32巻1号

      Pages: 5-27

    • NAID

      120005378449

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Journal Article] The Socialization Process of Consumption in China, Through the Survey in 7 Cities2008

    • Author(s)
      Masayuki, Kometani
    • Journal Title

      Article Collection of Economic Research of Hiroshima Economic University Volume 30, 3/4

      Pages: 5-27

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18402020
  • [Journal Article] 中国における消費社会化のプロセス:7都市での調査を通して2008

    • Author(s)
      米谷 雅之, 他
    • Journal Title

      広島経済大学経済研究論集 第30巻第3/4号

      Pages: 5-27

    • NAID

      120005378535

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18402020
  • [Journal Article] 中国における消費社会化のプロセス2008

    • Author(s)
      米谷雅之、李海峰
    • Journal Title

      広島経済大学経済研究論集 第30号第3・4号

      Pages: 5-27

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Journal Article] 企業間の対抗と競争概念2007

    • Author(s)
      米谷 雅之
    • Journal Title

      広島経済大学創立40周年記念論文集 記念論文集

      Pages: 337-356

    • NAID

      120005378673

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18402020
  • [Journal Article] The Concept of Antagonism and Competition Between Enterprises2007

    • Author(s)
      Masayuki, Kometani
    • Journal Title

      Memorial Article Collection of 40 Anniversary of Hiroshima Economic University

      Pages: 337-356

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18402020
  • [Journal Article] China's Mass Consumption Society : Economy Market Orientation and Consumer's Action2006

    • Author(s)
      Masayuki, Kometani
    • Journal Title

      Article Collection of Economic Research of Hiroshima Economic University Volume 29.1

      Pages: 93-103

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18402020
  • [Journal Article] 中国の大衆消費社会:市場経済化と消費者行動2006

    • Author(s)
      米谷 雅之
    • Journal Title

      広島経済大学経済研究論集 29・1

      Pages: 93-103

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18402020
  • [Journal Article] 中国自動車産業の発展と販売組織の変化2006

    • Author(s)
      米谷 雅之
    • Journal Title

      広島経済大学経済研究論集 28・4

      Pages: 55-59

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18402020
  • [Journal Article] Development of China's Automobile Industry and Change of Sales Organizations2006

    • Author(s)
      Masayuki, Kometani
    • Journal Title

      Article Collection of Economic Research of Hiroshima Economic University Volume 28.4

      Pages: 55-59

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18402020
  • [Journal Article] The Growth of the Automobile Industry and its Distribution System In China2005

    • Author(s)
      KOMETANI, MASAYUKI
    • Journal Title

      Journal of Economics (Kyushu University) Vol.71, No.1

      Pages: 1-18

    • NAID

      110006263251

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15402021
  • [Journal Article] 中国自動車産業の発展と販売組織2005

    • Author(s)
      米谷雅之
    • Journal Title

      経済学研究(九州大学) 71・1

      Pages: 1-18

    • NAID

      110006263251

    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15402021
  • [Journal Article] 中国自動車産業の発展と販売組織2005

    • Author(s)
      米谷雅之
    • Journal Title

      経済学研究 第71巻第1号

      Pages: 1-18

    • NAID

      110006263251

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15402021
  • [Presentation] Marketing and Distribution in Postwar Japan : Focusing on marketing channel strategies by manufactures2011

    • Author(s)
      Masayuki Kometani
    • Organizer
      中日国際学術研究会-消費社会と消費者行動の分析
    • Place of Presentation
      中国・中央財経大学 ( 湖北経済学院 )
    • Year and Date
      2011-09-26
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402024
  • [Presentation] Analysis of Consumer Behavior in the Mass Consumption Society of China2011

    • Author(s)
      Haifeng Li, Masayuki Kometani
    • Organizer
      2011 Biennial Conference of Asian Consumer and Family Economics Association
    • Place of Presentation
      韓国・Seoul National University
    • Year and Date
      2011-07-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402024
  • [Presentation] 中国都市部の自動車購入者の意識と行動の分析2011

    • Author(s)
      米谷雅之
    • Organizer
      中国の大衆消費社会研究会
    • Place of Presentation
      山口大学経済学部
    • Year and Date
      2011-03-19
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Presentation] Analysis of Consumer Behavior in the Mass Consumption Society of China2011

    • Author(s)
      Haifeng Li, Masayuki Kometani
    • Organizer
      2011 Biennial Conference of Asian Consumer and Family Economics Association
    • Place of Presentation
      韓国・ Seoul National University
    • Year and Date
      2011-07-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402024
  • [Presentation] Marketing and Distribution in Postwar Japan : Focusing on marketing channel strategies by manufacturers2011

    • Author(s)
      Masayuki Kometani
    • Organizer
      中日国際学術研究会--消費社会と消費者行動の分析
    • Place of Presentation
      中国・中央財経大学、湖北経済学院
    • Year and Date
      2011-09-26
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402024
  • [Presentation] Emerging mass consumption society and consumer behavior : Surveys in seven cities in China2010

    • Author(s)
      Masayuki Kometani
    • Organizer
      17^<th> IGWT Symposium & 2010 International Conference on Commerce
    • Place of Presentation
      Bucharest, Romania
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Presentation] Consumer consciousness and behavior in the emerging mass consumption society of China2010

    • Author(s)
      Masayuki Kometani
    • Organizer
      2010 Society for Marketing Advances
    • Place of Presentation
      Atlanta, GA, U.S.A
    • Year and Date
      2010-11-04
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Presentation] 中国における消費社会の調査と統計分析2009

    • Author(s)
      米谷雅之
    • Organizer
      第3回中国大衆消費社会
    • Place of Presentation
      山口大学経済学部内
    • Year and Date
      2009-03-16
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Presentation] Formation of Mass Consumption Society and Consumer Behavior in China2009

    • Author(s)
      M.Kometani, H.F.Li, J.J.Xiao
    • Organizer
      The 8th Biennial Conference of Asian Consumer and Family Economics Association
    • Place of Presentation
      Yamaguchi, Japan
    • Year and Date
      2009-07-03
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • [Presentation] Building up the Competitive Advantage through Information Technology2008

    • Author(s)
      M. Kometani
    • Organizer
      in Achieving Commodity & Service Excellence in the Age of Digital Convergence
    • Place of Presentation
      韓国 Suwon大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402021
  • 1.  FUJIWARA Sasao (10034878)
    # of Collaborated Projects: 5 results
    # of Collaborated Products: 4 results
  • 2.  CHEN Jianping (40253132)
    # of Collaborated Projects: 5 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 3.  LI Haifeng (00346545)
    # of Collaborated Projects: 4 results
    # of Collaborated Products: 11 results
  • 4.  ZAMA Koichi (30034870)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 5.  FURUKAWA Sumiaki (10148992)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 6.  MASUDA Masakatsu (80034867)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 7.  YAMASHIRO Kenichi (70243623)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 8.  TANIMITSU Taro (80263755)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 9.  YOKOTA Nabuko (60274148)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 10.  FUJITA Ken (50311816)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 11.  YUANG Lihui
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 12.  SUN Feng
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 13.  XIAO Jingjian
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 14.  張 喜民
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 15.  梁 樹新
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 16.  秦 鳳鳴
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 17.  藩 愛軍
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 18.  張 欽先
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 19.  趙 植業
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 20.  QIN Fengmi
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 21.  FAN Aijun
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 22.  ZHANG Qinxian
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 23.  ZHANG Zhiye
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 24.  LIANG Shuxin
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 25.  ZHANG Ximin
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 26.  染 樹新
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 27.  張 欽光
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 28.  範 愛軍
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results

URL: 

Are you sure that you want to link your ORCID iD to your KAKEN Researcher profile?
* This action can be performed only by the researcher himself/herself who is listed on the KAKEN Researcher’s page. Are you sure that this KAKEN Researcher’s page is your page?

この研究者とORCID iDの連携を行いますか?
※ この処理は、研究者本人だけが実行できます。

Information User Guide FAQ News Terms of Use Attribution of KAKENHI

Powered by NII kakenhi