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Fukuda Reo  福田 怜生

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福田 怜生  フクダ レオ

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Researcher Number 80806422
Other IDs
Affiliation (Current) 2023: 亜細亜大学, 経営学部, 講師
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2019 – 2021: 亜細亜大学, 経営学部, 講師
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Basic Section 07090:Commerce-related
Keywords
Principal Investigator
マーケティング・コミュニケーション / VR / 体験 / 没入 / 消費者行動 / バーチャル・リアリティ / マーケティング・コミュニケーション論
  • Research Projects

    (1 results)
  • Research Products

    (4 results)
  •  VR技術を用いたマーケティング・コミュニケーションの効果と没入促進要素の解明Principal Investigator

    • Principal Investigator
      福田 怜生
    • Project Period (FY)
      2019 – 2022
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Early-Career Scientists
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      Asia University

All 2021 2020 2019

All Presentation Book

  • [Book] 消費者の心理をさぐる:人間の認知から考えるマーケティング2020

    • Author(s)
      福田怜生
    • Total Pages
      20
    • Publisher
      誠信書房
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K13828
  • [Presentation] マーケティング研究におけるバーチャルリアリティの位置づけ2021

    • Author(s)
      福田怜生
    • Organizer
      日本心理学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K13828
  • [Presentation] 製品の新奇性が不確実性に及ぼす影響2020

    • Author(s)
      福田怜生
    • Organizer
      日本心理学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K13828
  • [Presentation] 購買意思決定の納得感と満足感を高める広告 -消費者のメンタルシミュレーションに着目して-2019

    • Author(s)
      福田怜生, 赤松直樹, 石井裕明, 外川拓, 松本大吾
    • Organizer
      日本広告学会第50回全国大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K13828

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