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Fukuda Reo
福田 怜生
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Alternative Names
福田 怜生 フクダ レオ
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Researcher Number
80806422
Other IDs
Affiliation (Current)
2023: 亜細亜大学, 経営学部, 講師
Affiliation (based on the past Project Information)
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2019 – 2021: 亜細亜大学, 経営学部, 講師
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Basic Section 07090:Commerce-related
Keywords
Principal Investigator
マーケティング・コミュニケーション / VR / 体験 / 没入 / 消費者行動 / バーチャル・リアリティ / マーケティング・コミュニケーション論
Research Projects
(
1
results)
Research Products
(
4
results)
Project Start Year (Newest)
Project Start Year (Oldest)
VR技術を用いたマーケティング・コミュニケーションの効果と没入促進要素の解明
Principal Investigator
Principal Investigator
福田 怜生
Project Period (FY)
2019 – 2022
Research Category
Grant-in-Aid for Early-Career Scientists
Review Section
Basic Section 07090:Commerce-related
Research Institution
Asia University
All
2021
2020
2019
All
Presentation
Book
[Book] 消費者の心理をさぐる:人間の認知から考えるマーケティング
2020
Author(s)
福田怜生
Total Pages
20
Publisher
誠信書房
Data Source
KAKENHI-PROJECT-19K13828
[Presentation] マーケティング研究におけるバーチャルリアリティの位置づけ
2021
Author(s)
福田怜生
Organizer
日本心理学会
Data Source
KAKENHI-PROJECT-19K13828
[Presentation] 製品の新奇性が不確実性に及ぼす影響
2020
Author(s)
福田怜生
Organizer
日本心理学会
Data Source
KAKENHI-PROJECT-19K13828
[Presentation] 購買意思決定の納得感と満足感を高める広告 -消費者のメンタルシミュレーションに着目して-
2019
Author(s)
福田怜生, 赤松直樹, 石井裕明, 外川拓, 松本大吾
Organizer
日本広告学会第50回全国大会
Data Source
KAKENHI-PROJECT-19K13828
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