• Search Research Projects
  • Search Researchers
  • How to Use
  1. Back to previous page

TAMMA Yasuhito  丹間 康仁

ORCIDConnect your ORCID iD *help
Researcher Number 10724007
Other IDs
Affiliation (Current) 2025: 筑波大学, 人間系, 准教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2020 – 2023: 千葉大学, 教育学部, 准教授
2019: 帝京大学, 教育学部, 准教授
2017 – 2018: 帝京大学, 教育学部, 講師
2016: 帝京大学, 教育学部, 助教
2014 – 2015: 名古屋大学, 教育発達科学研究科, 特別研究員(PD)
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Basic Section 09010:Education-related / Education
Except Principal Investigator
Basic Section 09010:Education-related / Education
Keywords
Principal Investigator
地域づくり / 公民館 / 人口減少 / 生涯学習 / 少子高齢化 / 地域学校協働活動 / 学校運営協議会 / 学校統廃合 / 社会教育 / 廃校活用 … More / 文化祭 / 運動会 / 子ども会 / 芸術文化 / 地域活動 / 校歌 / 校名 / 学区 / 教育環境 / 学校づくり … More
Except Principal Investigator
社会教育 / 地域づくり / フレイル予防 / 教育福祉 / Social Pedagogy / コミュニティ / Socila Pedagogy / コミュニティ・エンパワーメント / 予防医療 / 地域福祉 / 社会教育福祉 / 東日本大震災 / リジリエンス / 地域社会教育施設 / 社会教育活動 / 伝統芸能継承活動 / 民俗行事 / 公民館 / 女性の社会参加 / 寺院の社会貢献活動 / ボランティアネットワーク / 学校再編 / まちづくり / 地域と学校の連携・協働 / 農業青年クラブ / 語り部 / 対話による学習空間 / 防災学習 / 学校の統廃合 / 産業の復興 / 高齢化 / 移住者 / 地域活性化 / 学び合い / 語り部活動 / 震災遺構 / 社会教育行政 / コミュニティ形成 / コンパクトシティ / 建築計画 / 教育史 / 授業運営方式 / 教育方法 / 戦後学校建築史 / 標準設計 / 学校建築 / オープン型教室 / 教育政策 / スクールバス / 教室空間 / 学校建築史 / 教科教室制 / 多目的スペース / オープン・プラン・スクール / カリキュラム・マネジメント / 地域教育体制 / スクールバス運行 / 学校統廃合 Less
  • Research Projects

    (6 results)
  • Research Products

    (52 results)
  • Co-Researchers

    (26 People)
  •  Research on the Co-creation Process of School Consolidation and Community and Adult Education for Building the Sustainable Community and School Collaboration SystemPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      丹間 康仁
    • Project Period (FY)
      2022 – 2026
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 09010:Education-related
    • Research Institution
      Chiba University
  •  Structure and Logic of Social Education to Support Community Development in the Great East Japan Earthquake Area

    • Principal Investigator
      Teuchi Akitoshi
    • Project Period (FY)
      2018 – 2022
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 09010:Education-related
    • Research Institution
      University of Tsukuba
      Tokyo University of Social Welfare
  •  Designing the Sustainable Community and Education from Learning-based Process of School ConsolidationPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      TAMMA Yasuhito
    • Project Period (FY)
      2018 – 2023
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Early-Career Scientists
    • Review Section
      Basic Section 09010:Education-related
    • Research Institution
      Chiba University
      Teikyo University
  •  An empirical comparative study of the collaboration between social education, welfare and preventive healthcare, and community empowerment

    • Principal Investigator
      Matsuda Takeo
    • Project Period (FY)
      2018 – 2022
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Review Section
      Basic Section 09010:Education-related
    • Research Institution
      Matsumoto University
      Nakamura Gakuen College
  •  Study on tradition and innovation about the postwar Japanese school architecture

    • Principal Investigator
      YASHIKI Kazuyoshi
    • Project Period (FY)
      2017 – 2019
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Education
    • Research Institution
      Tokyo City University
      National Institute for Educational Policy Research
  •  A Concrete Examination of Local Community Transformation Associated with School Consolidations and Plans for Multi-stratified CommunitiesPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      TAMMA Yasuhito
    • Project Period (FY)
      2014 – 2017
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Young Scientists (B)
    • Research Field
      Education
    • Research Institution
      Teikyo University
      Nagoya University

All 2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] 地域の暮らしと学びー宮城県山元町をみつめ、未来を拓く人々の記録ー2023

    • Author(s)
      手打明敏、池谷美衣子、上田孝典、生島美和、丹間康仁、小宅優美
    • Total Pages
      134
    • Publisher
      2018年度~2022年度 科学研究費補助金(基盤研究C)研究成果報告書
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K02300
  • [Book] 地域教育経営論―学び続けられる地域社会のデザイン―2022

    • Author(s)
      荻野亮吾・丹間康仁〔編〕
    • Total Pages
      232
    • Publisher
      大学教育出版
    • ISBN
      9784866922232
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K02252
  • [Book] 地域教育経営論―学び続けられる地域社会のデザイン―2022

    • Author(s)
      荻野亮吾・丹間康仁〔編〕
    • Total Pages
      232
    • Publisher
      大学教育出版
    • ISBN
      9784866922232
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Book] 社会教育・生涯学習2019

    • Author(s)
      手打明敏、上田孝典、浅野秀重、丹間康仁、関直規、河内真美、金藤ふゆ子、蜂屋大八、生島美和、池谷美衣子、安藤耕己、清水紀宏、作野誠一、結城俊哉、キム ユンジョン
    • Total Pages
      204
    • Publisher
      ミネルヴァ書房
    • ISBN
      9784623084470
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K02300
  • [Book] 学習と協働―学校統廃合をめぐる住民・行政関係の過程―2015

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Total Pages
      256
    • Publisher
      東洋館出版社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780440
  • [Journal Article] Perspectives on High Schools and Local Communities in the Declining Birthrates Society: Based on Fieldwork in Seki City, Gifu Prefecture2024

    • Author(s)
      Yasuhito TAMMA
    • Journal Title

      Domestic Fieldwork Report Graduate School of International Development Nagoya University

      Volume: 27 Pages: 4-6

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K02252
  • [Journal Article] 東日本大震災後の学校統廃合の進行と学校災害遺構の整備2023

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Journal Title

      2018年度~2022年度 科学研究費補助金(基盤研究C)研究成果報告書

      Volume: - Pages: 61-67

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K02300
  • [Journal Article] 地域学校協働活動の持続可能性をめぐる論点―社会教育体制としての位置づけと展開から―2023

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Journal Title

      日本教育経営学会紀要

      Volume: 65 Pages: 36-52

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K02252
  • [Journal Article] 学校統廃合で変わる地域と学校の関係2023

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Journal Title

      都市問題

      Volume: 114(4) Pages: 61-70

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K02252
  • [Journal Article] 社会教育・地域づくり・地域福祉体制の再編の諸相2023

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Journal Title

      社会教育と福祉とコミュニティ支援の比較研究

      Volume: 第4集 Pages: 1-8

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00983
  • [Journal Article] 学校統廃合で変わる地域と学校の関係2023

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Journal Title

      都市問題

      Volume: 114(4) Pages: 61-70

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Journal Article] Perspectives of Kominkan Research on Local Communities: How to Update for a Post-Pandemic Society?2023

    • Author(s)
      丹間康仁,森村圭介
    • Journal Title

      BULLETIN of The Japan Society for The Study of KOMINKAN

      Volume: 20 Issue: 0 Pages: 19-25

    • DOI

      10.24661/kominkan.20.1.3

    • ISSN
      1880-439X, 2433-7404
    • Year and Date
      2023-11-30
    • Language
      Japanese
    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K02252
  • [Journal Article] パンデミック下における地区公民館の対応と課題―神奈川県平塚市を対象にした全館調査より―2022

    • Author(s)
      池谷美衣子・丹間康仁
    • Journal Title

      茗渓社会教育研究

      Volume: 13 Pages: 16-34

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Journal Article] パンデミック下における地区公民館の対応と課題―神奈川県平塚市を対象にした全館調査より―2022

    • Author(s)
      池谷美衣子・丹間康仁
    • Journal Title

      茗渓社会教育研究

      Volume: 13 Pages: 16-34

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K02252
  • [Journal Article] How are Community Learning Centers User Groups Developing Their Learning Activities During the COVID-19 Pandemic? A Case Study in Hino City, Tokyo2021

    • Author(s)
      丹間 康仁
    • Journal Title

      BULLETIN of The Japan Society for The Study of KOMINKAN

      Volume: 18 Issue: 0 Pages: 118-130

    • DOI

      10.24661/kominkan.18.0_118

    • NAID

      130008154545

    • ISSN
      1880-439X, 2433-7404
    • Year and Date
      2021-11-30
    • Language
      Japanese
    • Peer Reviewed / Open Access / Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067, KAKENHI-PROJECT-18H00983
  • [Journal Article] Research Issues Related to Kominkan's Target Area as Viewed from the School Districts of Public Elementary and Junior High Schools2020

    • Author(s)
      丹間 康仁
    • Journal Title

      BULLETIN of The Japan Society for The Study of KOMINKAN

      Volume: 17 Issue: 0 Pages: 98-102

    • DOI

      10.24661/kominkan.17.0_98

    • NAID

      130007971429

    • ISSN
      1880-439X, 2433-7404
    • Year and Date
      2020-11-30
    • Language
      Japanese
    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Journal Article] 学校統廃合を契機とした地域づくりの展開―公民館による地域教育体制の再構築2020

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Journal Title

      日本社会教育学会年報

      Volume: 63 Pages: 95-108

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00983
  • [Journal Article] 学校統廃合を経験した山間へき地出身者の地域認識の変容―中学卒業から高校卒業までの継続的インタビューを手掛かりに―2020

    • Author(s)
      丹間康仁・竹井沙織・小宅優美・橋田慈子
    • Journal Title

      日本学習社会学会年報

      Volume: 16 Pages: 81-90

    • NAID

      40022396496

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Journal Article] 公立小・中学校の通学区域からみた公民館の対象区域に関する研究課題2020

    • Author(s)
      丹間 康仁
    • Journal Title

      日本公民館学会年報

      Volume: 17号 Pages: 98-102

    • NAID

      130007971429

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K02300
  • [Journal Article] 学校統廃合を契機とした地域づくりの展開―公民館による地域教育体制の再構築―2020

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Journal Title

      日本社会教育学会年報

      Volume: 63 Pages: 95-108

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Journal Article] 学校統廃合を契機とした地域づくりの展開2019

    • Author(s)
      丹間 康仁
    • Journal Title

      日本の社会教育

      Volume: 63 Pages: 95-108

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K02300
  • [Journal Article] 社会教育と学校教育―「学社総合」化への流れをめぐって2018

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Journal Title

      月刊社会教育

      Volume: vol.62 No.4 Pages: 21-24

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Journal Article] 適正規模・適正配置を見越した教育経営と地域協働の課題2018

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Journal Title

      講座 現代の教育経営(現代の教育課題と教育経営)

      Volume: vol.2 Pages: 135-146

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Journal Article] 芸術文化活動からみた学校と地域の再編・連携の様相―合併地区での学校統廃合の動きを踏まえて―2017

    • Author(s)
      丹間康仁・大蔵真由美・竹井沙織・大村隆史
    • Journal Title

      日本学習社会学会年報

      Volume: 13 Pages: 70-79

    • NAID

      130007704686

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780440
  • [Journal Article] 地域づくりを視野に入れた極小規模校の経営と学校統廃合2016

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Journal Title

      日本教育経営学会紀要

      Volume: 58 Pages: 101-107

    • NAID

      130005712356

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780440
  • [Journal Article] 音楽の共有がむすぶ市町村合併後と学校統廃合後の地域づくり―松本市四賀地区におけるコミュニティソングの創造―2015

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Journal Title

      松本市調査実習報告書

      Volume: 6 Pages: 99-101

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780440
  • [Journal Article] 学校統廃合にともなう校歌の決定過程と活用方策―統合後の学校づくりへの参加を踏まえて―2015

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Journal Title

      名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要(教育科学)

      Volume: 62(1) Pages: 31-41

    • NAID

      40020646973

    • Acknowledgement Compliant
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780440
  • [Presentation] A Comparative Study on the Educational Role of School Remains in Postearthquake Reconstruction in Taiwan and Japan2023

    • Author(s)
      Yasuhito TAMMA, Lan XIAO
    • Organizer
      World Education Research Association 2023 Focal Meeting
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Presentation] A Comparative Study on the Educational Role of School Remains in Postearthquake Reconstruction in Taiwan and Japan2023

    • Author(s)
      Yasuhito TAMMA, Lan XIAO
    • Organizer
      World Education Research Association 2023 Focal Meeting
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K02252
  • [Presentation] 自治公民館論争の現在地と再展開―「倉吉方式」の今日的状況に着目して―2023

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Organizer
      日本社会教育学会 第70回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K02252
  • [Presentation] 学校統廃合を切り口とした地域教育経営課題の探究2023

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Organizer
      日本教育経営学会 第63回大会 若手研究者のための研究フォーラム
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K02252
  • [Presentation] 学校統廃合を切り口とした地域教育経営課題の探究2023

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Organizer
      日本教育経営学会 第63回大会 若手研究者のための研究フォーラム
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Presentation] ポストコロナ社会に向けた公民館研究の展望2022

    • Author(s)
      池谷美衣子・内田光俊・荻野亮吾・岡幸江・丹間康仁・森村圭介
    • Organizer
      日本公民館学会 第21回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K02252
  • [Presentation] The Role of Nonformal Educational Institutions in School Districts: Community Learning Centers' Approaches Under the COVID-19 Pandemic2022

    • Author(s)
      Yasuhito TAMMA
    • Organizer
      World Education Research Association 2022 Focal Meeting
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K02252
  • [Presentation] The Role of Nonformal Educational Institutions in School Districts: Community Learning Centers' Approaches Under the COVID-19 Pandemic2022

    • Author(s)
      Yasuhito TAMMA
    • Organizer
      World Education Research Association 2022 Focal Meeting
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Presentation] コロナ禍における公民館の運営をめぐる状況―政令市・中核市等全国10市での共同悉皆調査の展開―2022

    • Author(s)
      丹間康仁・岡幸江・池谷美衣子・大蔵真由美・竹井沙織・大村隆史・内田光俊・森村圭介・荻野亮吾
    • Organizer
      日本公民館学会 2022年度7月集会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K02252
  • [Presentation] How Are Communities Affected by School Consolidation? Focus on Non-formal Education in Rural Areas of Japan Where the Rapidly Aging Society2021

    • Author(s)
      Yasuhito TAMMA
    • Organizer
      World Education Research Association 2021 Virtual Focal Meeting
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Presentation] コロナ禍のフィールドワークをめぐる逡巡とアプローチの再考2021

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Organizer
      日本教育学会 第80回大会 若手交流会
    • Invited
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Presentation] 高校のない山間へき地出身者の地域認識の変容―学校統廃合と離郷の経験に着目して―2020

    • Author(s)
      丹間康仁・竹井沙織・小宅優美・橋田慈子
    • Organizer
      日本教育学会 第78回大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Presentation] 学校統廃合にともなう地域教育体制の変容―秋田県における公民館調査からみた動向―2020

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Organizer
      日本教育行政学会 第54回大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Presentation] 学校統廃合にともなう地域教育体制の変容 -秋田県における公民館調査からみた動向-2019

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Organizer
      日本教育行政学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17H02675
  • [Presentation] 学校統廃合に伴うスクールバス等の通学環境に関する研究 -秋田県における市町村調査-2019

    • Author(s)
      屋敷和佳,丹間康仁
    • Organizer
      日本教育行政学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17H02675
  • [Presentation] 学校統廃合の実施前後にみる地区公民館の役割変化2018

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Organizer
      日本社会教育学会 第65回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K13067
  • [Presentation] 学校統廃合の実施前後にみる地区公民館の役割変化2018

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Organizer
      日本社会教育学会第65回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K02300
  • [Presentation] 学校統廃合の実施前後にみる地区公民館の役割2018

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Organizer
      日本社会教育学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00983
  • [Presentation] 高校のない山間へき地出身者の進路選択と地域認識―学校統廃合を経験した子どものケーススタディ―2017

    • Author(s)
      丹間康仁・竹井沙織・小宅優美・橋田慈子
    • Organizer
      日本教育学会 第76回大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780440
  • [Presentation] 校歌に込める教育的意図の対立と調整の構図―作詞・作曲をめぐる協議過程の分析―2017

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Organizer
      日本教材学会 第29回研究発表大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780440
  • [Presentation] 学校統廃合をめぐるコミュニティ・レジリエンスの学び―閉校地区の公民館に焦点を当てて―2016

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Organizer
      日本教育学会 第75回大会
    • Place of Presentation
      北海道大学
    • Year and Date
      2016-08-24
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780440
  • [Presentation] 過疎化の進む山間集落における住民の生きがいづくりの過程―創作活動の意味変容に着目して―2016

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Organizer
      日本福祉のまちづくり学会 第19回全国大会
    • Place of Presentation
      函館アリーナ
    • Year and Date
      2016-08-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780440
  • [Presentation] 芸術文化活動からみた学校と地域の再編・連携の様相―合併地区における学校統廃合の動きを踏まえて―2016

    • Author(s)
      丹間康仁・大蔵真由美・竹井沙織・大村隆史
    • Organizer
      日本社会教育学会 第63回研究大会
    • Place of Presentation
      弘前大学
    • Year and Date
      2016-09-17
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780440
  • [Presentation] 人口減少社会の課題先進地にみる地域活動の創造的展開―学校統廃合後の地域づくりに着目して―2015

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Organizer
      日本教育学会 第74回大会
    • Place of Presentation
      お茶の水女子大学
    • Year and Date
      2015-08-29
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780440
  • [Presentation] 学校統廃合にともなう校歌の決定過程と指導上の工夫2014

    • Author(s)
      丹間康仁
    • Organizer
      日本教材学会 第26回研究発表大会
    • Place of Presentation
      中部大学
    • Year and Date
      2014-10-19
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26780440
  • 1.  大村 隆史 (70874361)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 2.  YASHIKI Kazuyoshi (70150026)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 3.  Teuchi Akitoshi (00137845)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 4.  Matsuda Takeo (90175604)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 5.  山口 勝己 (30200611)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 6.  藤原 直子 (70599795)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 7.  上田 孝典 (30453004)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 8.  池谷 美衣子 (00610247)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 9.  生島 美和 (80535196)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 10.  宮崎 隆志 (10190761)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 11.  大串 隆吉 (70086932)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 12.  飯島 勝矢 (00334384)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 13.  上野 景三 (30193824)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 14.  辻 浩 (00227399)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 15.  河野 明日香 (10534026)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 16.  岡 幸江 (50294856)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 17.  藤村 好美 (50372694)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 18.  石井山 竜平 (30304702)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 19.  李 正連 (60447810)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 20.  前野 有佳里 (20432908)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 21.  肖 蘭 (50730793)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 22.  松田 弥花 (20824171)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 23.  OKURA Mayumi
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 24.  OYAKE Yumi
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 25.  TAKEI Saori
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 3 results
  • 26.  HASHIDA Nariko
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results

URL: 

Are you sure that you want to link your ORCID iD to your KAKEN Researcher profile?
* This action can be performed only by the researcher himself/herself who is listed on the KAKEN Researcher’s page. Are you sure that this KAKEN Researcher’s page is your page?

この研究者とORCID iDの連携を行いますか?
※ この処理は、研究者本人だけが実行できます。

Information User Guide FAQ News Terms of Use Attribution of KAKENHI

Powered by NII kakenhi