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OKUSE YOSHIYUKI  奥瀬 喜之

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OKUSE Yoshiyuki  奥瀬 喜之

OKUSE Toshiyuki  奥瀬 喜之

奥瀬 喜之  オクセ ヨシユキ

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Researcher Number 30312440
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Affiliation (Current) 2022: 専修大学, 商学部, 教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2012 – 2022: 専修大学, 商学部, 教授
2011: 専修大学, 商学部, 准教授
2003: Senshu University, Faculty of Commerce, Lecturer, 商学部, 講師
2000 – 2001: 小樽商科大学, 商学部, 助手
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Commerce / Commerce / Basic Section 07090:Commerce-related
Except Principal Investigator
Commerce / Commerce / Medium-sized Section 7:Economics, business administration, and related fields
Keywords
Principal Investigator
消費者行動 / 参照価格 / マーケティング / 価格設定 / 価格 / 端数価格 / 広告 / セールス・プロモーション / 市場調査 / 商学 … More / 価格戦略 / 購買意図 / 視線動向 / 価格知覚 … More
Except Principal Investigator
身体化認知 / 消費者行動 / 解釈レベル理論 / 選好逆転 / 意思決定 / AHP / 感覚マーケティング / 処理流暢性 / 消費者意思決定 / 比較の方向性効果 / 選択方略 / 顧客満足 / 尺度開発 / サービスクオリティー / ホテル / ブランドレピューテーション / ブランド評価 / 温泉地 / 北海道 / 顧客満足度 / 宿泊業 / 旅館 / ES / 朝里川 / 温泉 / サービス・クオリティ、 / 宿泊施設 / customer satisfaction / developing criteria / service quality / hotel / brand reputation / 選好の逆転 / 商学 / マーケティング / アイトラッキング / 知覚バイアス / ナッジ / 感覚間相互作用 / 商品陳列 Less
  • Research Projects

    (8 results)
  • Research Products

    (63 results)
  • Co-Researchers

    (24 People)
  •  視線動向データを踏まえた消費者の価格知覚に関する研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      奥瀬 喜之
    • Project Period (FY)
      2019 – 2022
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 07090:Commerce-related
    • Research Institution
      Senshu University
  •  消費者行動における知覚バイアスの発生とその影響に関する体系的研究

    • Principal Investigator
      守口 剛
    • Project Period (FY)
      2019 – 2023
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (A)
    • Review Section
      Medium-sized Section 7:Economics, business administration, and related fields
    • Research Institution
      Waseda University
  •  A study for theory construction on consumer's preference reversal

    • Principal Investigator
      Moriguchi Takeshi
    • Project Period (FY)
      2016 – 2018
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Waseda University
  •  Research on the Effect of Odd Pricing on Consumer BehaviorPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      OKUSE YOSHIYUKI
    • Project Period (FY)
      2015 – 2018
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Senshu University
  •  A Study of Consumer Choice Behavior Considering Situational Factors and Choice Objective

    • Principal Investigator
      Moriguchi Takeshi
    • Project Period (FY)
      2013 – 2016
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Waseda University
  •  Empirical Analysis on the Influence of Pricing on Consumer's Reference PricePrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      OKUSE Yoshiyuki
    • Project Period (FY)
      2011 – 2012
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Young Scientists (B)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Senshu University
  •  消費者行動的視座からの広告とセールス・プロモーションの関係性に関する実証的考察Principal Investigator

    • Principal Investigator
      奥瀬 喜之
    • Project Period (FY)
      2000 – 2001
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Encouragement of Young Scientists (A)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Otaru University of Commerce
  •  The developing criteria on customer satisfaction in Hotel Industry

    • Principal Investigator
      ITOH Hajime
    • Project Period (FY)
      2000 – 2003
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Commerce
    • Research Institution
      Otaru University of Commerce

All 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] 1からのデジタル・マーケティング(第8章「価格戦略の拡張―エアビーアンドビー」を担当)2019

    • Author(s)
      西川 英彦、澁谷 覚(編著) 奥瀬喜之 他(著)
    • Total Pages
      264
    • Publisher
      中央経済社
    • ISBN
      9784502289910
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Book] 消費者行動の実証研究(第1章「消費者行動と情報探索」の執筆と全体の編集を担当)2018

    • Author(s)
      守口 剛、上田 雅夫、奥瀬 喜之、鶴見 裕之(編著)
    • Total Pages
      224
    • Publisher
      中央経済社
    • ISBN
      9784502282614
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Book] 消費者行動の実証研究2018

    • Author(s)
      守口剛・上田雅夫・奥瀬喜之・鶴見裕之編著
    • Total Pages
      207
    • Publisher
      中央経済社
    • ISBN
      9784502282614
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03675
  • [Book] ビジネス数理基礎2013

    • Author(s)
      高萩栄一郎、生田目崇、奥瀬喜之、岡田穣
    • Total Pages
      215
    • Publisher
      ムイスリ出版
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Book] 経済・経営・商学のための実践データ分析2012

    • Author(s)
      奥瀬喜之、久保山哲二
    • Total Pages
      131
    • Publisher
      講談社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23730409
  • [Book] 経済・経営・商学のための実践的データ分析入門2012

    • Author(s)
      奥瀬喜之、久保山哲二
    • Publisher
      講談社
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23730409
  • [Journal Article] An Review on Eye Tracking Research in Marketing2021

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Journal Title

      専修商学論集

      Volume: 112 Pages: 37-42

    • DOI

      10.34360/00011608

    • NAID

      120006994697

    • URL

      http://id.nii.ac.jp/1682/00011608/

    • Language
      Japanese
    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01966
  • [Journal Article] Does Order of Presentation Affect the Focus of Comparison? An Empirical Study of Eye-Tracking Data2021

    • Author(s)
      Abe, Shuzo, Takashi Ideno, Yoshiyuki Okuse, Mitsuru Kaneko, Yuki Tamari, Yuki Mitomi, and Kenichi Hachisu
    • Journal Title

      横浜経営研究

      Volume: 42 Pages: 53-62

    • NAID

      40022692321

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01966
  • [Journal Article] 「ダイナミックプライシング」の動向と導入の留意点2020

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Journal Title

      SC JAPAN TODAY

      Volume: 530 Pages: 47-49

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01966
  • [Journal Article] Digital Pricing in Japan2020

    • Author(s)
      奥瀬 喜之
    • Journal Title

      Organizational Science

      Volume: 54 Issue: 2 Pages: 16-25

    • DOI

      10.11207/soshikikagaku.54.2_16

    • NAID

      130007968220

    • ISSN
      0286-9713, 2187-932X
    • Language
      Japanese
    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01966, KAKENHI-PROJECT-19H00601
  • [Journal Article] Direction of comparison effect and consumer research: from general to specific implications2018

    • Author(s)
      Abe, Shuzo and Yoshiyuki Okuse
    • Journal Title

      Behaviormetrika

      Volume: 45 Pages: 211-220

    • DOI

      10.1007/s41237-017-0039-3

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732, KAKENHI-PROJECT-16H03675
  • [Journal Article] The Effects of the Advertising Price Display Format on Consumer Price Perception2017

    • Author(s)
      Yoshiyuki Okuse
    • Journal Title

      専修大学商学研究所報

      Volume: 48 (9) Pages: 1-15

    • NAID

      120006793021

    • Acknowledgement Compliant / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Journal Article] The Effect of the Advertising Price Display Format on Consumer Price Perception2017

    • Author(s)
      Okuse, Yoshiyuki
    • Journal Title

      専修大学 商学研究所報

      Volume: 48(9) Pages: 1-15

    • NAID

      120006793021

    • Acknowledgement Compliant
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Journal Article] An Empirical Analysis of Odd Pricing Using PSM Data2016

    • Author(s)
      Okuse, Yoshiyuki
    • Journal Title

      専修大学商学研究所報

      Volume: 47 Pages: 1-14

    • NAID

      120006793008

    • Acknowledgement Compliant
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Journal Article] 形態素解析によるマーケット・セグメンテーションの試み ―ファッション・ブランドによる分析事例より―2016

    • Author(s)
      奥瀬喜之、黄笠淇
    • Journal Title

      専修ビジネスレビュー

      Volume: 11 Pages: 21-30

    • Acknowledgement Compliant
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Journal Article] The Second Option Looks Better: Choice of Travel Plans to Kyoto2015

    • Author(s)
      Abe, Shuzo, Yoshiyuki Okuse, Yuki Mitomi and Takeshi Moriguchi
    • Journal Title

      Proceedings of the 2015 International Conference of Asian Marketing Associations in Tokyo

      Volume: 1 Pages: 37-49

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Journal Article] PSMデータを活用した新たな最適価格測定手法の提案―PSMデータへの生存時間分析の適用―2015

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Journal Title

      マーケティング・リサーチャー

      Volume: 126 Pages: 39-47

    • NAID

      40020409411

    • Peer Reviewed / Acknowledgement Compliant
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Journal Article] 生存時間分析のPSMデータへの適用の試み2014

    • Author(s)
      奥瀬善之
    • Journal Title

      専修ビジネスレビュー

      Volume: 9(1) Pages: 43-51

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Journal Article] ビール関連カテゴリーにおける広告効果に関する実証分析2014

    • Author(s)
      奥瀬善之
    • Journal Title

      専修大学商学論集

      Volume: 98 Pages: 17-27

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Journal Article] 消費者が購買意思決定時に使用する参照価格に関する実証的考察2014

    • Author(s)
      奥瀬善之
    • Journal Title

      専修大学商学研究所報

      Volume: 45(5) Pages: 1-23

    • NAID

      120006792990

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Journal Article] 価格を決めない価格戦略~「ペイ・ワット・ユー・ウォント」方式に関する考察~2012

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Journal Title

      マーケティングジャーナル

      Volume: 126 Pages: 20-36

    • NAID

      130007966016

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23730409
  • [Journal Article] 価格を決めない価格戦略-「ペイ・ワット・ユー・ウォント」方式に関する考察-2012

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Journal Title

      マーケティング・ジャーナル

      Volume: 第126号 Pages: 20-36

    • NAID

      130007966016

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23730409
  • [Presentation] テキストデータによる情報受信者の解釈レベルについての検討2022

    • Author(s)
      張艶埼、井上友也、奥瀬喜之
    • Organizer
      日本商業学会第72回全国研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01966
  • [Presentation] 製品選択と眼球運動に関する探索的研究2022

    • Author(s)
      大久保京子、中原孝信、奥瀬喜之、大久保街亜
    • Organizer
      日本消費者行動研究学会第64回消費者行動研究コンファレンス
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01966
  • [Presentation] ネット上のクチコミの発信要因の関係性に関する研究2022

    • Author(s)
      厳思迪、井上友也、奥瀬喜之
    • Organizer
      日本消費者行動研究学会第64回消費者行動研究コンファレンス
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01966
  • [Presentation] 言語的カテゴリーモデル(LCM)を用いた解釈レベル の検討2021

    • Author(s)
      張艶埼、井上友也、奥瀬喜之
    • Organizer
      日本消費者行動研究学会第63回消費者行動研究コンファレンス
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K01966
  • [Presentation] 顧客満足度情報の提供が上位 3 社の評価に与える 影響の分析2020

    • Author(s)
      阿部周造, 玉利祐樹, 井出野尚, 奥瀬喜之
    • Organizer
      第61回消費者行動研究コンファレンス
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H00601
  • [Presentation] Examining the Effect of the Price Display Format in Advertisement on Consumer Perception2017

    • Author(s)
      Yoshiyuki Okuse
    • Organizer
      INFORMS Annual Meeting 2017(Houston, TX, USA)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] アイトラッキング・データによる消費者情報処理の分析2017

    • Author(s)
      阿部周造、奥瀬 喜之、井出野尚、金子充、玉利祐樹、三富悠紀、蜂巣健一
    • Organizer
      第54回消費者行動研究コンファレンス(慶応義塾大学)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] 心理的距離が提示価格の知覚に及ぼす影響に関する研究2016

    • Author(s)
      奥瀬喜之、山﨑万緋
    • Organizer
      日本消費者行動研究学会 第52回全国研究コンファレンス
    • Place of Presentation
      関西学院大学
    • Year and Date
      2016-06-18
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] 端数価格設定が消費者行動jに及ぼす影響に関する実証的研究ー先行研究を踏まえた実証的考察ー2016

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Organizer
      第66回日本商業学会全国研究大会
    • Place of Presentation
      千葉商科大学
    • Year and Date
      2016-06-05
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Presentation] 比較の方向性効果の頑健性2016

    • Author(s)
      阿部周造、奥瀬喜之
    • Organizer
      日本消費者行動研究学会第52回消費者行動研究コンファレンス
    • Place of Presentation
      関西学院大学
    • Year and Date
      2016-06-18
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Presentation] An Empirical Analysis of Discounts and Multi-Channel Purchasing2016

    • Author(s)
      Dazai, Ushio and Yoshiyuki Okuse
    • Organizer
      2016 Global Marketing Conference at Hong Kong
    • Place of Presentation
      Conrad Hong Kong, Hong Kong
    • Year and Date
      2016-07-21
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] The Infuluence of Price Endings on Consumer Preference2016

    • Author(s)
      Yoshiyuki Okuse
    • Organizer
      2016 International Congress of Psychology
    • Place of Presentation
      横浜パシフィコ
    • Year and Date
      2016-07-25
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03675
  • [Presentation] 消費者行動研究領域における価格研究のレビュー2016

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Organizer
      日本行動経済学会第10回記念大会
    • Place of Presentation
      一橋大学(東京都)
    • Year and Date
      2016-12-03
    • Invited
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] An Empirical Research On Consumer's Price Acceptance In Japan2016

    • Author(s)
      Okuse, Yoshiyuki
    • Organizer
      INFORMS International Conference Hawaii
    • Place of Presentation
      Hilton Waikoloa Village, Hawaii, HI, US
    • Year and Date
      2016-06-12
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] An Empirical Research on Consumer's Price Acceptance in Japan2016

    • Author(s)
      Yoshiyuki Okuse
    • Organizer
      2016 INFORMS International Conference
    • Place of Presentation
      Waikolloa Village, HI, USA
    • Year and Date
      2016-07-14
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16H03675
  • [Presentation] The Influence of Price Endings on Consumer Preference2016

    • Author(s)
      Okuse, Yoshiyuki
    • Organizer
      the 31st International Congress of Psychology 2016
    • Place of Presentation
      Pacifico Yokohama, Kanagawa, Japan
    • Year and Date
      2016-07-24
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] An empirical Analysis of Discounts and Multi-channel Purchasing2016

    • Author(s)
      Ushio Dazai and Yoshiyuki Okuse
    • Organizer
      2016 Global Marketing Conference
    • Place of Presentation
      Hong Kong
    • Year and Date
      2016-07-23
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Presentation] The Influence of Price Ending on Consumer Preference2016

    • Author(s)
      Yoshiyuki Okuse
    • Organizer
      2016 International Congress of Psychology
    • Place of Presentation
      Pacifico Yokohama
    • Year and Date
      2016-07-25
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Presentation] 比較の方向性効果の頑健性2016

    • Author(s)
      阿部周造、奥瀬喜之
    • Organizer
      日本消費者行動研究学会 第52回全国研究コンファレンス
    • Place of Presentation
      関西学院大学
    • Year and Date
      2016-06-18
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] 端数価格設定が消費者行動に及ぼす影響に関する実証研究―先行研究を踏まえた実証的考察―2016

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Organizer
      日本商業学会 第66回全国研究大会
    • Place of Presentation
      千葉商科大学
    • Year and Date
      2016-06-03
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] 心理的距離が提示価格の知覚に及ぼす影響に関する研究2016

    • Author(s)
      奥瀬喜之、山﨑万緋
    • Organizer
      日本消費者行動研究学会第52回消費者行動研究コンファレンス
    • Place of Presentation
      関西学院大学
    • Year and Date
      2016-06-18
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Presentation] 消費者行動研究領域における価格研究のレビュー2016

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Organizer
      日本行動経済学会第10回記念大会
    • Place of Presentation
      一橋大学
    • Year and Date
      2016-12-03
    • Invited
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Presentation] The Second Opinion Looks Better: Choice of Travel Plans to Kyoto2015

    • Author(s)
      S.Abe, Y.Okuse, Y.Mitomi and T.Moriguchi
    • Organizer
      The Interational Conference of Asia Marketing Associations
    • Place of Presentation
      早稲田大学
    • Year and Date
      2015-10-31
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Presentation] 端数価格設定が消費者行動に及ぼす影響に関する実証研究2015

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Organizer
      日本消費者行動研究学会 第51回全国研究コンファレンス
    • Place of Presentation
      小樽商科大学
    • Year and Date
      2015-11-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] The Effect of Price Endings on Consumer Behavior2015

    • Author(s)
      Yoshiyuki Okuse
    • Organizer
      2015 INFORMS Annual Meeting Philadelphia
    • Place of Presentation
      Pennsylvania Convention Center, Philadelphia, PA, US
    • Year and Date
      2015-11-01
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] The Second Option Looks Better: Choice of Travel Plans to Kyoto2015

    • Author(s)
      Abe, Shuzo, Yoshiyuki Okuse, Yuki, Mitomi, and Takeshi Moriguchi
    • Organizer
      2015 International Conference of Asian Marketing Associations in Tokyo
    • Place of Presentation
      Waseda University, Tokyo, Japan
    • Year and Date
      2015-10-30
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] 形態素解析によるマーケットセグメンテーションの試み ーファッションブランドに関する分析事例よりー2015

    • Author(s)
      奥瀬 喜之、黄笠淇
    • Organizer
      日本行動計量学会 第43回大会
    • Place of Presentation
      首都大学東京
    • Year and Date
      2015-09-01
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] Context Effects of Recommendations are Stronger than Those of Psychological Distance or Direction of Comparison2015

    • Author(s)
      Abe, Shuzo, Yoshiyuki Okuse, Takashi Ideno, Yuki Tamari, and Kazuhisa Takemura
    • Organizer
      Association for Consumer Research North American Conference
    • Place of Presentation
      Hilton New Orleans Riverside, New Orleans, LA, US
    • Year and Date
      2015-10-01
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] Context Effects of Recommendations are Stronger than Those of Psychological Distance or Direction of Comparison2015

    • Author(s)
      S.Abe, Y.Okuse, H.Ideno, Y.Tamari and K.Takemura
    • Organizer
      Association for Consumer Research
    • Place of Presentation
      New Orleans, USA
    • Year and Date
      2015-10-01
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Presentation] 情報処理ルートの違いに起因するブランド連想の違いの捕捉に関する研究ー韓国ファッション・ブランドに関するテキストデータの分析からー2015

    • Author(s)
      黄笠淇、奥瀬 喜之
    • Organizer
      日本消費者行動研究学会 第50回全国研究コンファレンス
    • Place of Presentation
      神戸大学
    • Year and Date
      2015-06-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K03732
  • [Presentation] Can Consumer be Grouped Together as East Asian Consumer or Western Consumers? :Empirical Comparison of Construal Level, Long Term Orientation and Uncertainty Avoidance2014

    • Author(s)
      S.Abe Y.Okuse, H.Cho, K.Gehrt, M.Abe and A. Ding
    • Organizer
      Global Marketing Conference 2014
    • Place of Presentation
      Singapore
    • Year and Date
      2014-07-15
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Presentation] 解釈レベルと比較の方向性効果2014

    • Author(s)
      阿部周造・奥瀬喜之・井出野尚・大久保重孝・玉利祐樹・竹村和久
    • Organizer
      日本消費者行動研究学会第49回大会
    • Place of Presentation
      明治学院大学
    • Year and Date
      2014-11-08
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-25285135
  • [Presentation] 解釈レベル理論と消費者行動の国際比較2012

    • Author(s)
      阿部周造、奥瀬喜之
    • Organizer
      日本消費者行動研究学会第44回消費者行動研究コンファレンス
    • Place of Presentation
      関西学院大学
    • Year and Date
      2012-06-03
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23730409
  • [Presentation] 計量モデルにおける参照価格の操作化に関する考察2011

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会 第89回全国研究大会
    • Place of Presentation
      関西学院大学
    • Year and Date
      2011-06-19
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23730409
  • [Presentation] ポイントの送客効果-二段階ブランド選択モデルによる分析-2011

    • Author(s)
      守口剛、奥瀬喜之
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第90回研究大会
    • Place of Presentation
      電通ホール
    • Year and Date
      2011-12-03
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23730409
  • [Presentation] 参照価格関連概念に関するレビュー2011

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会「消費者行動の学際的研究」部会
    • Place of Presentation
      早稲田大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23730409
  • [Presentation] 計量モデルにおける参照価格の操作化に関する考察2011

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第89回研究大会
    • Place of Presentation
      関西学院大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23730409
  • [Presentation] 二段階ブランド選択モデルによるポイントの集客効果の分析2011

    • Author(s)
      守口剛、奥瀬喜之
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会「ポイント・マーケティング」研究部会
    • Place of Presentation
      (株)カルチュア・コンビニエンス・クラブ会議室
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23730409
  • [Presentation] ポイントの送客効果-二段階ブランド選択モデルによる分析-2011

    • Author(s)
      守口剛、奥瀬喜之
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会第90回研究大会
    • Place of Presentation
      (株)電通ホール
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23730409
  • [Presentation] 二段階ブランド選択モデルによるポイントの送客効果の分析2011

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会ポイント・マーケティング研究部会
    • Place of Presentation
      カルチュア・コンビニエンス・クラブ本社
    • Year and Date
      2011-11-24
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23730409
  • [Presentation] 参照価格関連概念に関するレビュー2011

    • Author(s)
      奥瀬喜之
    • Organizer
      日本マーケティング・サイエンス学会 消費者行動の学際的研究部会
    • Place of Presentation
      早稲田大学
    • Year and Date
      2011-06-03
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23730409
  • 1.  Moriguchi Takeshi (70298066)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 2.  竹村 和久 (10212028)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 3.  外川 拓 (10636848)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 4.  須永 努 (20438914)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 5.  阿部 周造 (30060015)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 7 results
  • 6.  八島 明朗 (30583223)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 7.  石井 裕明 (50548716)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 8.  恩藏 直人 (70194652)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 9.  阿部 誠 (70302677)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 7 results
  • 10.  石田 大典 (80507872)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 11.  金子 充 (50732476)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 12.  ITOH Hajime (10241415)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 13.  MAEDA Toki (50292082)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 14.  CAROLUS Praet (40292081)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 15.  KONDO Kimihiko (10205552)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 16.  INABA Yoshiyuki (80312437)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 17.  STEFANSSON J・T (10322877)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 18.  平沢 尚毅 (40199055)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 19.  朴 宰佑 (50401675)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 20.  平木 いくみ (60367026)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 21.  IDENO Takashi
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 22.  TAMARI Yuki
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 23.  OKUBO Shigetaka
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 24.  阿部 いくみ
    # of Collaborated Projects: 0 results
    # of Collaborated Products: 1 results

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