• 研究課題をさがす
  • 研究者をさがす
  • KAKENの使い方
  1. 前のページに戻る

DOMENACH Florent  Domenach Florent

ORCIDORCID連携する *注記
… 別表記

DOMENACH Florent  ドメナック フローラン

隠す
研究者番号 20781206
その他のID
所属 (現在) 2025年度: 国際教養大学, 国際教養学部, 教授
所属 (過去の研究課題情報に基づく) *注記 2020年度 – 2023年度: 国際教養大学, 国際教養学部, 教授
審査区分/研究分野
研究代表者
小区分09070:教育工学関連
キーワード
研究代表者
Teacher Training / Integration / English Language / Professional development / Integrated education / Programming education / Unplugged programming / Unplugged Programming / Programming Education
  • 研究課題

    (1件)
  • 研究成果

    (5件)
  • 共同研究者

    (3人)
  •  Integrated Programming English Education研究代表者

    • 研究代表者
      DOMENACH Florent
    • 研究期間 (年度)
      2020 – 2024
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 審査区分
      小区分09070:教育工学関連
    • 研究機関
      国際教養大学

すべて 2024 2023 2020

すべて 雑誌論文 学会発表

  • [雑誌論文] Disrupting Discipline Based Learning: Integrating English and Programming Education2023

    • 著者名/発表者名
      Florent Domenach, Naoko Araki and Mary Frances Agnello
    • 雑誌名

      English Language Education in Rural Contexts, Theory, Research, and Practices

      巻: 4

    • 査読あり / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K03068
  • [雑誌論文] Disrupting discipline based learning: integrating English and programming education2020

    • 著者名/発表者名
      Domenach Florent、Araki Naoko、Agnello Mary Frances
    • 雑誌名

      Critical Inquiry in Language Studies

      巻: 18 号: 1 ページ: 26-40

    • DOI

      10.1080/15427587.2020.1807986

    • 査読あり / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K03068
  • [学会発表] Educational Reforms in Japan - The Case for an Interdisciplinary Approach in English and Programming Education2024

    • 著者名/発表者名
      F. Domenach, N. Araki
    • 学会等名
      4th Southeast Asian Conference on Education (SEACE 2024)
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K03068
  • [学会発表] Cross-disciplinary Programming Curriculum & Re-centering Teachers' Agency2023

    • 著者名/発表者名
      F. Domenach, N. Araki
    • 学会等名
      3rd Southeast Asian Conference on Education (SEACE 2023)
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K03068
  • [学会発表] "What’s the Gig?" - Drama as pedagogy for learning about critical issues in the digital age2023

    • 著者名/発表者名
      J. Raphael, F.Domenach, N. Araki
    • 学会等名
      Antidote 2023, Drama Australia Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K03068
  • 1.  荒木 直子 (50454939)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 2.  GAYDOS Matthew (50866944)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 3.  アラキマトゥカフ 直子
    共同の研究課題数: 0件
    共同の研究成果数: 5件

URL: 

この研究者とORCID iDの連携を行いますか?
※ この処理は、研究者本人だけが実行できます。

Are you sure that you want to link your ORCID iD to your KAKEN Researcher profile?
* This action can be performed only by the researcher himself/herself who is listed on the KAKEN Researcher’s page. Are you sure that this KAKEN Researcher’s page is your page?

サービス概要 検索マニュアル よくある質問 お知らせ 利用規程 科研費による研究の帰属

Powered by NII kakenhi