• Search Research Projects
  • Search Researchers
  • How to Use
  1. Back to previous page

Ota Mineo  太田 峰夫

… Alternative Names

OTA Mineo  太田 峰夫

Less
Researcher Number 00533952
Other IDs
  • ORCIDhttps://orcid.org/0000-0003-2561-0297
Affiliation (Current) 2025: 京都市立芸術大学, 音楽学部, 教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2022 – 2023: 京都市立芸術大学, 音楽学部, 教授
2020 – 2021: 宮城学院女子大学, 学芸学部, 教授
2013 – 2019: 宮城学院女子大学, 学芸学部, 准教授
2012: 東京大学, 人文社会系研究科, 研究員
2012: 東京大学, 大学院・人文社会研究科, 研究員
2009 – 2012: The University of Tokyo, 大学院・人文社会系研究科, 助教
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Basic Section 01050:Aesthetics and art studies-related / Aesthetics and studies on art / Study of the arts/History of the arts/Arts in general
Except Principal Investigator
Basic Section 01070:Theory of art practice-related / Study of the arts/History of the arts/Arts in general / Aesthetics/Art history
Keywords
Principal Investigator
ツィンバロム / フランツ・リスト / 西洋音楽史 / ハンガリー / ナショナリズム / 二重君主国 / ジプシー音楽 / ロマ / バルトーク / 比較音楽学 … More / 音楽のモダニズム / 自作自演録音 / 音響再生産メディア / 自動ピアノ / ストラヴィンスキー / 民謡研究 / フォノグラフ / 音楽社会学 / サロン / 文化ナショナリズム / ブダペシュト / ブダペスト / 民衆劇 / 中東欧 / 楽師 / 「伝統」の創造 / 市民階級 / サロン文化 / 市民社会 / オーストリア=ハンガリー二重君主国 / オリエンタリズム / 教則本 / 音楽史 / 打弦楽器 / 二重帝国 / フェレンツ・リスト / ヨハネス・ブラームス / ベーラ・バルトーク / 「ジプシー音楽」 / ヨーゼフ・ヨアヒム / リスト・フェレンツ / ヴァイオリン / ハンガリー音楽 / 民族楽器 / 民謠 / 民族誌 / 民俗学 / 芸術諸学 / 西洋史 / ツィンバロン / 民族誌研究 / 国際情報交換 / ナショナリズム研究 / 音楽学 … More
Except Principal Investigator
ディスコグラフィ / ディスコグラフィー / 演奏史 / 音響解析 / 聴覚文化 / 鈴木慎一 / 演奏様式 / 演奏研究 / スズキ・メソード / 早教育 / メディア / 歴史的音源 / 鈴木鎮一 / レコード / ヴァイオリン / 演奏分析 / ポップフオーク / アラベスク / バルカン音楽 / ルーマニア / ロマ / ブルガリア / 「演歌型」大衆音楽 / 大衆音楽 / マネレ / ターボフォーク / ポップフォーク / チャルガ / 演歌 / 東欧 / 旅行 / 風景 / 都市 / 日本の芸術 / 環境 / 美的生活 / 芸術 / 自然 Less
  • Research Projects

    (7 results)
  • Research Products

    (42 results)
  • Co-Researchers

    (32 People)
  •  音楽のモダニズム運動における音響再生産メディアの役割 バルトークの事例を中心にPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      太田 峰夫
    • Project Period (FY)
      2023 – 2026
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 01050:Aesthetics and art studies-related
    • Research Institution
      Kyoto City University of Arts
  •  Reception History of the Cimbalom in Hungary (1867-1918)Principal Investigator

    • Principal Investigator
      太田 峰夫
    • Project Period (FY)
      2018 – 2024
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 01050:Aesthetics and art studies-related
    • Research Institution
      Kyoto City University of Arts
      Miyagi Gakuin Women's University
  •  A Comprehensive Research on Style of the Violin Playing in the First Half of the 20th Century

    • Principal Investigator
      Osumi Kinya
    • Project Period (FY)
      2018 – 2023
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Review Section
      Basic Section 01070:Theory of art practice-related
    • Research Institution
      Tokyo National University of Fine Arts and Music
  •  A Comprehensive Study of the the 19th-Century Concept of "Gypsy Music" as "Hungarian Music"Principal Investigator

    • Principal Investigator
      Ota Mineo
    • Project Period (FY)
      2014 – 2017
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Aesthetics and studies on art
    • Research Institution
      Miyagi Gakuin Women's University
  •  Enkaesque Pop-folk music genres in the East European countries

    • Principal Investigator
      Ito Nobuhiro
    • Project Period (FY)
      2012 – 2015
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Study of the arts/History of the arts/Arts in general
    • Research Institution
      Osaka University
  •  Musical Nationalism and Ethnography in the Dual Monarchy (particularly in the Hungarian part)Principal Investigator

    • Principal Investigator
      OTA Mineo
    • Project Period (FY)
      2009 – 2012
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Young Scientists (B)
    • Research Field
      Study of the arts/History of the arts/Arts in general
    • Research Institution
      The University of Tokyo
  •  The Aesthetics of Biotope': Nature, Environment, Aesthetic Culture

    • Principal Investigator
      NISHIMURA Kiyokazu (NISHIMURA Kiyokazui)
    • Project Period (FY)
      2007 – 2010
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (A)
    • Research Field
      Aesthetics/Art history
    • Research Institution
      The University of Tokyo

All 2024 2023 2021 2018 2017 2016 2015 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] バルトーク 音楽のプリミティヴィズム2017

    • Author(s)
      太田 峰夫
    • Total Pages
      280
    • Publisher
      慶應義塾大学出版会
    • ISBN
      9784766424720
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26370104
  • [Journal Article] ハックブレットからツィンバロムへーー近世中欧の社会における打弦楽器の位置付けについてーー2024

    • Author(s)
      太田 峰夫
    • Journal Title

      ハルモニア

      Volume: 54 Pages: 3-23

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K00136
  • [Journal Article] ハックブレットからツィンバロムへ──近世中欧の社会における打弦楽器の位置付けについて──2024

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Journal Title

      ハルモニア

      Volume: 54 Pages: 3-23

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00636
  • [Journal Article] 「ハンガリーのピアノ」をめぐるナショナリズムとオリエンタリズムーーヨーカイ・モール『年老いる頃に』(1865)における打弦楽器ツィンバロムの表象についてーー2023

    • Author(s)
      太田 峰夫
    • Journal Title

      ハルモニア

      Volume: 53 Pages: 3-22

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K00136
  • [Journal Article] 「ハンガリーのピアノ」をめぐるナショナリズムとオリエンタリズムーーヨーカイ・モール『年老いる頃にMire megvenulunk』(1865)における打弦楽器ツィンバロムの表象についてーー2023

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Journal Title

      ハルモニア

      Volume: 53 Pages: 3-22

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00636
  • [Journal Article] 書評「岡本佳子著『神秘劇をオペラ座へーーバルトークとバラージュの共同作品としての《青ひげ公の城》』」2021

    • Author(s)
      太田 峰夫
    • Journal Title

      音楽学

      Volume: 66巻2号 Pages: 111-113

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18K00136
  • [Journal Article] Joachim and Romani Musicians: Their Relationship and Common Features in Performance Practice2021

    • Author(s)
      OTA Mineo
    • Journal Title

      The Creative Worlds of Joseph Joachim, edited by Valerie Woodring Goertzen & Robert Whitehouse Eshbach (Woodbridge, Suffolk: Boydell & Brewers)

      Volume: - Pages: 39-52

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00636
  • [Journal Article] 音楽のナショナリズムとその周囲ーーヨーゼフ・ヨアヒムとハンガリーとの関係を中心にーー2017

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Journal Title

      東欧史研究

      Volume: 39 Pages: 106-111

    • NAID

      130008159466

    • Acknowledgement Compliant
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26370104
  • [Journal Article] 『ジプシーとハンガリーにおける彼らの音楽について』(1859年)におけるリスト・フェレンツのツィンバロム観について――作曲家リストと19世紀後半の普及運動との関係を巡る一考察2017

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Journal Title

      民族藝術

      Volume: 33 Pages: 195-201

    • Peer Reviewed / Acknowledgement Compliant
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26370104
  • [Journal Article] ヨーゼフ・ヨアヒムとハンガリーの文化ナショナリズム2015

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Journal Title

      CIAS Discussion Paper Series

      Volume: 49 Pages: 21-27

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26370104
  • [Journal Article] 19世紀ハンガリーにおけるツィンバロン教育の体系化と「民衆音楽家(nepzenesz)」批判~ツィンバロン教師アッラガ・ゲーザの演奏論を中心に2012

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Journal Title

      民族藝術

      Volume: 28 Pages: 125-132

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Journal Article] ツィンバロンはいかにして女性の楽器になったか--19世紀後半のハンガリー市民社会におけるツィンバロンの受容史について2012

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Journal Title

      『文化資源学』(文化資源学会)

      Volume: 第10号 Pages: 23-34

    • NAID

      40019415107

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Journal Article] 19世紀後半のハンガリーにおけるツィンバロン教育の近代化と「民衆音楽家("nepzenesz")」批判-ツィンバロン教師アッラガ・ゲーザの議論を中心に-2012

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Journal Title

      民族藝術

      Volume: 第28号(民族藝術学会) Pages: 125-132

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Journal Article] 記譜法の変化と「南東ヨーロッパ共通の特徴」の創造-バルトークの民謡研究におけるフォノグラフの役割について-2011

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Journal Title

      『美学』

      Volume: 第61巻第1号 Pages: 121-132

    • NAID

      110009480217

    • URL

      http://ci.nii.ac.jp/naid/110009480217

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Journal Article] 記譜法の変化と「南東ヨーロッパ共通の特徴」の創造-バルトークの民謡研究におけるフォノグラフの役割について-2011

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Journal Title

      美学

      Volume: 62-1 Pages: 121-132

    • NAID

      110009480217

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Journal Article] Die Idee von Europa-eine neue Mythologie2008

    • Author(s)
      Tanehisa Otabe
    • Journal Title

      19世紀学研究 第1号

      Pages: 112-121

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19202005
  • [Journal Article] M.PG.de Chabanon et J.A.Hiller:les Observations sur la musique en Allemagne(1781)2008

    • Author(s)
      Tanehisa Otabe
    • Journal Title

      Musicorum(Universite Frangois-Rabelais de Tours) 2007-2008

      Pages: 291-322

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19202005
  • [Journal Article] Tsuneyoshi Tsuzumi, a Pioneer in Comparative Aesthetics,and His Theory of‘Framelessness of Japanese Artistic Style';Toward Intercultural Aesthetics2007

    • Author(s)
      Tanehisa Otabe
    • Journal Title

      International Yearbook of Aesthetics vol.11

      Pages: 111-130

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19202005
  • [Journal Article] Wie wurden Europa"und Asien"in der modernen Asthetik aufgefasst Fr.Schlegel und Kakuzo(Tenshin)Okakura2007

    • Author(s)
      Tanehisa Otabe
    • Journal Title

      The Journal of Aesthetics and Science of Art(The Korean Society of Aesthetics and Science of Art) 26

      Pages: 179-207

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19202005
  • [Presentation] 鈴木クワルテットとヨアヒム四重奏団の伝統──モーツァルト《弦楽四重奏曲 第15番ニ短調 K 421》メヌエット楽章の演奏録音を中心に──2023

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Organizer
      シンポジウム「鈴木鎮一と音楽の近代──SPレコード音源とその社会文化的背景の検証を通じて──」
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00636
  • [Presentation] バルトークの作品観のなかでの自作自演録音の美学的位置づけ ──「ブルガリアン・リズム」にかかわる事例を中心に2021

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Organizer
      第72回日本音楽学会全国大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-18H00636
  • [Presentation] ハンガリー民衆劇が1880 年代のツィンバロムの普及に果たした役割について2018

    • Author(s)
      太田 峰夫
    • Organizer
      2017年度日本スラヴ学研究会研究発表会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26370104
  • [Presentation] Joseph Joachim and Gypsy Musicians: Their Relationships and Common Features in Performance Practice2016

    • Author(s)
      Mineo OTA
    • Organizer
      Joseph Joachim at 185
    • Place of Presentation
      Goethe-Institut Boston, Boston
    • Year and Date
      2016-06-16
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26370104
  • [Presentation] 音楽のナショナリズムとその社会史的背景――ヨーゼフ・ヨアヒムと彼の親族の事例を中心に2016

    • Author(s)
      太田 峰夫
    • Organizer
      東欧史研究会特別例会
    • Place of Presentation
      大正大学、東京
    • Year and Date
      2016-04-23
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26370104
  • [Presentation] 音楽のナショナリズムとその社会史的背景――ヨーゼフ・ヨアヒムと彼の親族の事例を中心に(=小シンポジウム「交錯する国民楽派と国民形成」 の研究報告として)2016

    • Author(s)
      太田 峰夫
    • Organizer
      東欧史研究会特別例会
    • Place of Presentation
      大正大学(東京)
    • Year and Date
      2016-04-23
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26370104
  • [Presentation] Joseph Joachim and Gypsy Musicians: Their Relationships and Common Features in Performance Practice2016

    • Author(s)
      太田 峰夫 (Mineo OTA)
    • Organizer
      Joseph Joachim at 185
    • Place of Presentation
      ゲーテ・インスティチュート(ボストン)
    • Year and Date
      2016-06-16
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26370104
  • [Presentation] Who came to music schools to learn the cimbalom 100 years ago? An analysis of the student register of the Royal Academy of Music Budapest2013

    • Author(s)
      OTA, Mineo
    • Organizer
      ICTM2013(第42回国際大会)
    • Place of Presentation
      中華人民共和国・上海、上海音楽院
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Presentation] How did the Cimbalom become an Instrument for Women? - on the Reception History of Cimbalom in late 19^th-century Hungarian Bourgeois Society2012

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Organizer
      IMS2012 "Musics, Cultures, Identities"
    • Place of Presentation
      Parco della Musica, Rome, イタリア
    • Year and Date
      2012-07-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Presentation] How did the Cimbalom become an Instrument for Women?―on the Reception History of Cimbalom in late 19th-century Hungarian Bourgeois Society2012

    • Author(s)
      OTA, Mineo
    • Organizer
      IMS2012 "Musics, Cultures, Identities"
    • Place of Presentation
      イタリア・ローマ, Parco della Musica
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Presentation] ツィンバロン科の生徒達はどこからやってきたのか――音楽学校の学生原簿から見た19世紀末ハンガリーのナショナリズム運動2012

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Organizer
      日本音楽学会第63回全国大会
    • Place of Presentation
      京都、西本願寺聞法会館
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Presentation] ツインバロン科の生徒達はどこからやってきたのか : 音楽学校の学生原簿から見た19世紀末ハンガリーのナショナリズム運動2012

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Organizer
      日本音楽学会第63回全国大会
    • Place of Presentation
      西本願寺聞法会館(京都)
    • Year and Date
      2012-11-24
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-24320039
  • [Presentation] ツィンバロン科の生徒達はどこからやってきたのか--音楽学校の学生原簿から見た19世紀末ハンガリーのナショナリズム運動2012

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Organizer
      日本音楽学会第63回全国大会
    • Place of Presentation
      京都・西本願寺聞法会館
    • Year and Date
      2012-11-24
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Presentation] 19世紀ハンガリーにおけるツィンバロン教育の体系化と「民衆音楽家(nepzenesz)」批判~ツインバロン教師アッラガ・ゲーザの演奏論を中心に2011

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Organizer
      民族藝術学会第121回例会
    • Place of Presentation
      京都・京都国立近代美術館
    • Year and Date
      2011-02-25
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Presentation] ツィンバロンはいかにして女性の楽器になったのか--19世紀後半のハンガリー市民社会におけるサロンの「ハンガリー化」について2011

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Organizer
      東欧史研究会2011年度個別研究報告会
    • Place of Presentation
      東京・学習院女子大学
    • Year and Date
      2011-10-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Presentation] ツィンバロンはいかにして女性の楽器になったのか--19世紀後半のハンガリー市民社会におけるサロンの「ハンガリー化」について2011

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Organizer
      東欧史研究会2011年度個別研究報告会
    • Place of Presentation
      学習院女子大学
    • Year and Date
      2011-10-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Presentation] 19世紀ハンガリーにおけるツィンバロン教育の体系化と「民衆音楽家(nepzenesz)」批判~ツィンバロン教師アッラガ・ゲーザの演奏論を中心に2011

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Organizer
      民族藝術学会第121回例会
    • Place of Presentation
      京都・京都国立近代美術館
    • Year and Date
      2011-02-26
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Presentation] From Csarda to "Family Circle"--On the Reception History of the Cimbalom in Turn-of-the-Century Hungarian Society2010

    • Author(s)
      Mineo OTA
    • Organizer
      RMA Annual Conference 2010 "Boundaries"
    • Place of Presentation
      The University of London, London
    • Year and Date
      2010-07-17
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Presentation] From Csarda to "Family Circle"- On the Reception History of the Cimbalom in Turn-of-the-Century Hungarian Society2010

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Organizer
      RMA Annual Conference
    • Place of Presentation
      The University of London,London, イギリス
    • Year and Date
      2010-07-17
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Presentation] 記譜の精密化と「プリミティヴなるもの」の「創造」-バルトークの民謡研究におけるフォノグラフの役割について2009

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Organizer
      第60回美学会全国大会
    • Place of Presentation
      東京・東京大学
    • Year and Date
      2009-10-12
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Presentation] 記譜の精密化と「プリミティヴなるもの」の「創造」-バルトークの民謡研究におけるフォノグラフの役割について-2009

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Organizer
      第60回美学会全国大会
    • Place of Presentation
      東京大学法文二号館
    • Year and Date
      2009-10-12
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21720044
  • [Presentation] 記譜の精密化と「プリミティヴなるもの」の「創造」-バルトークの民謡研究におけるフォノグラフの役割について2009

    • Author(s)
      太田峰夫
    • Organizer
      第60回美学会全国大会
    • Place of Presentation
      東京大学
    • Year and Date
      2009-10-12
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19202005
  • [Presentation] To What Extent Are japanese Aesthetics Asian On the Self-Images of Modern Japan2007

    • Author(s)
      Otabe, Tanehisa
    • Organizer
      XVIIth International Congress of Aesthetics
    • Place of Presentation
      METU(Ankara,TUrkey)
    • Year and Date
      2007-07-12
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19202005
  • 1.  WATANABE Hiroshi (80167163)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 2.  NISHIMURA Kiyokazu (50108114)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 3.  AMAGASAKI Akira (70143344)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 4.  NAGANO Junko (20172546)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 5.  AIZAWA Teruaki (50167764)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 6.  YAMADA Tadaaki (10220386)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 7.  NAKAGAWA Sin (40135637)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 8.  TZUGAMI Eisuke (80197657)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 9.  AOKI Takao (40192455)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 10.  TOYAMA Kikuko (80253128)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 11.  OISHI Masashi (60223723)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 12.  OTABE Tanehisa (80211142)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 5 results
  • 13.  ANZAI Shinichi (50232088)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 14.  SHIIHARA Nobuhiro (20276679)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 15.  UEMURA Hiroshi (20232796)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 16.  KIMURA Tatsuya (10313181)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 17.  KAMIISHI Manabu (70349166)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 18.  KIYATAKE Moriya (10345241)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 19.  HIGASHIGUCHI Yutaka (70346740)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 20.  Ito Nobuhiro (20221773)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 21.  KOJIMA Rio (50410650)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 22.  SHINMEN Mitsuhiro (60260056)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 23.  OKU Ayako (90513169)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 24.  WAJIMA Yusuke (50609500)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 25.  HAMASAKI Tomoe (90535733)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 26.  Osumi Kinya (90233113)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 27.  井上 さつき (10184251)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 28.  片山 杜秀 (80528927)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 29.  丸井 淳史 (90447516)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 30.  土田 英三郎 (10143645)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 31.  UEHATA Fumi
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 32.  SAKAI Yoko
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results

URL: 

Information User Guide FAQ News Terms of Use Attribution of KAKENHI

Powered by NII kakenhi