• Search Research Projects
  • Search Researchers
  • How to Use
  1. Back to previous page

Komatsu Taro  小松 太郎

ORCIDConnect your ORCID iD *help
… Alternative Names

KOMATSU Taro  小松 太郎

小松 太郎  コマツ タロウ

Less
Researcher Number 20363343
Other IDs
Affiliation (Current) 2025: 上智大学, 総合人間科学部, 教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2013 – 2024: 上智大学, 総合人間科学部, 教授
2007 – 2009: 九州大学, 大学院・言語文化研究院, 准教授
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Sociology of education / Basic Section 09020:Sociology of education-related
Except Principal Investigator
Sociology of education / Basic Section 09050:Tertiary education-related / Social systems engineering/Safety system
Keywords
Principal Investigator
ボスニア・ヘェルツェゴビナ / 平和 / 紛争 / 民族融和 / 平和構築 / 教員研修 / ノンフォーマル教育 / 平和教育 / ボスニア / ユーゴスラビア … More / 脆弱国 / 多文化共生 / 教育開発 / 国際教育 / 学校運営 / 社会的結束性 / 社会的結束 / SBM / 住民参加型学校運営 / 国際協力 / 教育復興 / 民族共存 / 教育政策 / 教育行政 / 紛争後社会 … More
Except Principal Investigator
学術教育交流プラットフォーム / 比較国際教育研究 / リベラアーツ・サイエンス教育 / 国際教育 / 比較教育 / 質保証 / 学修成果 / リベラルアーツ・サイエンス教育 / 持続可能な開発のための教育(ESD) / 21世紀型スキル / 比較国際教育学研究 / 高等教育の質保証 / 批判的思考 / 比較国際教育学 / 国際共同研究 / 高等教育 / 学修成果の可視化 / 開発 / 環境 / 教育 / 貧困 / 数理モデル / 鉄道 / 地域研究 / 教育開発 / 研究手法分析 / 比較教育学 / 国際開発 / フィールドワーク / アフリカ学 / 国際協力 / 社会学 / 教育学 Less
  • Research Projects

    (7 results)
  • Research Products

    (63 results)
  • Co-Researchers

    (26 People)
  •  International Collaboration Research on Visualization of Learning Outcome in Higher Education

    • Principal Investigator
      杉村 美紀
    • Project Period (FY)
      2021 – 2024
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Review Section
      Basic Section 09050:Tertiary education-related
    • Research Institution
      Sophia University
  •  Peace education in conflict-affected societies: analysis of global trends and issues through program mapping and case studiesPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      小松 太郎
    • Project Period (FY)
      2020 – 2024
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 09020:Sociology of education-related
    • Research Institution
      Sophia University
  •  Development of a Methodology for Compounded Solutions to Poverty, Education and Environmental Issues by Means of Establishment of Railway Networks

    • Principal Investigator
      TERUMICHI Yoshiaki
    • Project Period (FY)
      2017 – 2021
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Social systems engineering/Safety system
    • Research Institution
      Sophia University
  •  Community-based school governance and social cohesion in fragile societiesPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      Komatsu Taro
    • Project Period (FY)
      2014 – 2017
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Challenging Exploratory Research
    • Research Field
      Sociology of education
    • Research Institution
      Sophia University
  •  Reconstruction of Educational Reseearch in Developing countries: Integrated approach of area studies and development studies

    • Principal Investigator
      YAMADA Shoko
    • Project Period (FY)
      2009 – 2012
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (A)
    • Research Field
      Sociology of education
    • Research Institution
      Nagoya University
  •  紛争復興期の教育の体系化と政策に関する研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      小松 太郎
    • Project Period (FY)
      2009
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Challenging Exploratory Research
    • Research Field
      Sociology of education
    • Research Institution
      Kyushu University
  •  アフリカ地域の社会と教育に関する比較研究-フィールドワークによる新たな展開-

    • Principal Investigator
      SAWAMURA Nobuhide
    • Project Period (FY)
      2005 – 2008
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (A)
    • Research Field
      Sociology of education
    • Research Institution
      Hiroshima University

All 2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2009 2008 2007 2006

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] Education and Social Cohesion in a Post-conflict and Divided Nation2024

    • Author(s)
      Taro Komatsu
    • Total Pages
      189
    • Publisher
      Springer
    • ISBN
      9789819965182
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Book] Collaborative online international learning (COIL) during the pandemic: the momentum for developing global competency through equitable, partnership-based intercultural learning. In Internationalization and imprints of the pandemic on higher education worldwide. International Perspectives on Education and Society 44, (pp. 209-227).2023

    • Author(s)
      Wiseman, A.W., Matherly, C., Crumley-Effinger, M. (Eds.) Komatsu, Taro
    • Total Pages
      298
    • Publisher
      Emerald Publishing Limited
    • ISBN
      9781837535613
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Book] グローバル教育を実践する―多様な領域からのアプローチ2023

    • Author(s)
      杉浦未希子・水谷裕佳/共編 小松太郎他著
    • Total Pages
      262
    • Publisher
      上智大学出版
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Book] Education and social cohesion in a post-conflict and divided nation.2023

    • Author(s)
      Komatsu, Taro
    • Total Pages
      164
    • Publisher
      Springer
    • ISBN
      9789819965182
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Book] Collaborative Online International Learning (COIL) During the Pandemic: The Momentum for Developing Global Competency Through Equitable, Partnership-based Intercultural Learning2023

    • Author(s)
      Taro Komatsu
    • Total Pages
      19
    • Publisher
      Emerald
    • ISBN
      9781837535613
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Book] ウクライナ危機から考える「戦争」と「教育」2022

    • Author(s)
      小松太郎、日本教育学会国際交流委員会(編)
    • Total Pages
      180
    • Publisher
      教育開発研究所
    • ISBN
      9784865605617
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Book] Community participation in school governance in a post-conflict society: The case of school boards in Brcko in Bosnia and Herzegovina. In M. Nishimura (Ed.), Community participation with schools in developing countries: Towards equitable and inclusive basic education for all2020

    • Author(s)
      Komatsu, T.
    • Total Pages
      258
    • Publisher
      Routledge
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Book] 途上国世界の教育と開発2016

    • Author(s)
      小松太郎
    • Total Pages
      256
    • Publisher
      上智大学出版
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590219
  • [Book] 『途上国世界の教育と開発』2016

    • Author(s)
      小松太郎(単編著)
    • Total Pages
      256
    • Publisher
      上智大学出版
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590219
  • [Book] 多文化共生社会におけるESD・市民教育2014

    • Author(s)
      小松太郎、他
    • Total Pages
      263
    • Publisher
      上智大学出版
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590219
  • [Book] 紛争・災害後の教育支援2014

    • Author(s)
      小松太郎
    • Total Pages
      144
    • Publisher
      東信堂
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590219
  • [Journal Article] 「今、改めて考える国際理解教育と平和」2024

    • Author(s)
      小松太郎
    • Journal Title

      『国際理解教育』特集号「平和と国際理解教育」

      Volume: 30

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Journal Article] Remedial education program for Syrian refugees: ensuring their learning during a protracted crisis2023

    • Author(s)
      Komatsu Taro、Ghalawinji-Yamamoto Kaoru、Iwama Yukari、Hattori Sayo
    • Journal Title

      International Journal of Comparative Education and Development

      Volume: 26 Issue: 1 Pages: 1-16

    • DOI

      10.1108/ijced-02-2023-0008

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K13539, KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Journal Article] 多文化共生のためのESD ― 高等教育機関における試行事例の検証―2022

    • Author(s)
      小松太郎、松倉紗野香
    • Journal Title

      ESD研究

      Volume: 5号 Pages: 19-29

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Journal Article] 「多文化共生のためのESD ― 高等教育機関における試行事例の検証―」2022

    • Author(s)
      小松太郎・ 松倉紗野香
    • Journal Title

      『ESD研究』

      Volume: 5 Pages: 19-29

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Journal Article] 「多文化共生のためのESD ― 高等教育機関における試行事例の検証―」2022

    • Author(s)
      小松太郎 松倉紗野香
    • Journal Title

      ESD研究

      Volume: 第5号 Pages: 19-29

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17H04495
  • [Journal Article] Institutionalist perspectives on the dynamics of post-conflict education reforms in Bosnia and Herzegovina2021

    • Author(s)
      Komatsu Taro
    • Journal Title

      Comparative Education

      Volume: 57 Issue: 4 Pages: 519-537

    • DOI

      10.1080/03050068.2021.1982554

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594, KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Journal Article] 高等教育機関における ESD の評価デザイン: プログラム評価手法の適用2021

    • Author(s)
      小松太郎
    • Journal Title

      上智大学教育学論集

      Volume: 55 Pages: 29-42

    • NAID

      120007006952

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Journal Article] 「高等教育機関における ESD の評価デザイン: プログラム評価手法の適用」2021

    • Author(s)
      小松太郎
    • Journal Title

      上智大学教育学論集

      Volume: 55 Pages: 29-42

    • NAID

      120007006952

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Journal Article] 開発途上国の教育政策:為政者の動機に着目した教育改革の分析視座2017

    • Author(s)
      小松太郎
    • Journal Title

      教育学論集

      Volume: 51 Pages: 23-36

    • NAID

      120006310009

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590219
  • [Journal Article] 東ティモールのセカンド・チャンス教育-紛争復興社会の成人教育に関わるダイナミズム分析-」2017

    • Author(s)
      小松太郎
    • Journal Title

      『比較教育学研究』第55号特集「紛争に影響を受けた社会における教育の役割と課題」

      Volume: 第55号 Pages: 59-71

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17H04495
  • [Journal Article] 「東ティモールにおける成人教育(Equivalency Program)-持続可能な開発目標の達成に向けて-」2017

    • Author(s)
      小松太郎
    • Journal Title

      『上智大学教育学論集』

      Volume: 第51号 Pages: 37-50

    • NAID

      120006310006

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17H04495
  • [Journal Article] 「開発途上国の教育政策:為政者の動機に着目した教育改革の分析視座」2017

    • Author(s)
      小松太郎
    • Journal Title

      『上智大学教育学論集』

      Volume: 第51号 Pages: 23-36

    • NAID

      120006310009

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17H04495
  • [Journal Article] 開発途上国の教育政策:為政者の動機に着目した教育改革の分析視座2017

    • Author(s)
      小松太郎
    • Journal Title

      上智大学教育学論集

      Volume: 51 Pages: 23-56

    • NAID

      120006310009

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590219
  • [Journal Article] Education and Peace2017

    • Author(s)
      Taro Komatsu
    • Journal Title

      Oxford Research Encyclopedia of Education

      Volume: -

    • DOI

      10.1093/acrefore/9780190264093.013.68

    • ISBN
      9780190264093
    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590219
  • [Journal Article] Are educational governance reforms in a post-conflict society conforming to global standards? Examining the application of education convergence theory in an internationally-supervised and politicized context2016

    • Author(s)
      Taro Komatsu
    • Journal Title

      Research in Comparative and International Education

      Volume: 11-3 Issue: 3 Pages: 267-281

    • DOI

      10.1177/1745499916662366

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590219
  • [Journal Article] 教育と多文化共生: ボスニア・ヘルツェゴビナ国スタディツアー(2014) 回顧録2014

    • Author(s)
      小松太郎
    • Journal Title

      上智大学教育学論集

      Volume: 49 Pages: 23-26

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590219
  • [Journal Article] 教育と人間の安全保障-自由の拡充への支援―2014

    • Author(s)
      小松太郎
    • Journal Title

      アジ研ワールド・トレンド

      Volume: 230 Pages: 28-29

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590219
  • [Journal Article] Qualitative Inquiry into Local Education Administration in Pakistan2009

    • Author(s)
      Taro KOMATSU
    • Journal Title

      International Journal of Educational Development 2 9(In Press)

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17252009
  • [Journal Article] 紛争後における民族共存社会構築に向けた教育の3段階アプローチ2009

    • Author(s)
      小松太郎
    • Journal Title

      『国際理解教育』日本国際理解教育学会 Vol.15

      Pages: 26-42

    • NAID

      40016840703

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21653093
  • [Journal Article] 紛争地域における教育行政分権政策と地方行政2006

    • Author(s)
      小松太郎
    • Journal Title

      国際教育協力論集 9・2

      Pages: 15-25

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17252009
  • [Presentation] 「長期化・複雑化する危機下の難民教育支援-人間の安全保障フレームワークを用いた分析・考察」2024年2月13日2024

    • Author(s)
      小松太郎
    • Organizer
      緊急人道支援学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Presentation] 長期化・複雑化する危機下の難民教育支援-人間の安全保障フレームワークを用いた分析・考察2024

    • Author(s)
      小松太郎
    • Organizer
      緊急人道支援学会、東京大学駒場キャンパス、2024年2月13日
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Presentation] 「難民の教育-人間の安全保障の観点からの検討」2023

    • Author(s)
      小松太郎
    • Organizer
      日本国際開発学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Presentation] ブック・トーク発表「グローバルな学びへの挑戦-国際協働オンライン学習(COIL)の可能性」2023

    • Author(s)
      小松太郎
    • Organizer
      日本比較教育学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Presentation] Collaborative Online International Learning (COIL): A case study of collaboration between universities in disaster-affected contexts2023

    • Author(s)
      Taro Komatsu
    • Organizer
      Comparative Education Society of Asia (CESA)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Presentation] 難民の教育-人間の安全保障の観点からの検討2023

    • Author(s)
      小松太郎
    • Organizer
      日本国際開発学会、国際教養大学(秋田)、2023年6月10日
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Presentation] グローバルな学びへの挑戦-国際協働オンライン学習(COIL)の可能性2023

    • Author(s)
      小松太郎
    • Organizer
      日本比較教育学会第59回大会、上智大学、2023年6月18日
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Presentation] 「高等教育機関における多文化共生ESDの概念・実践・評価」2022

    • Author(s)
      小松太郎
    • Organizer
      ESD学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Presentation] Norms, motives and interactions that shape education governance: Institutionalist analysis of educational reforms in Bosnia and Herzegovina2022

    • Author(s)
      Komatsu, Taro
    • Organizer
      World Council of Comparative Education Societies (WCCES) Symposium
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Presentation] 高等教育機関における多文化共生ESDの概念・実践・評価2022

    • Author(s)
      小松太郎、松倉紗野香
    • Organizer
      ESD学会第4回大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Presentation] Norms, motives and interactions that shape education governance: Institutionalist analysis of educational reforms in Bosnia and Herzegovina,2022

    • Author(s)
      Komatsu Taro
    • Organizer
      World Council of Comparative Education Societies (WCCES)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Presentation] 新制度論による紛争後社会の教育改革分析2022

    • Author(s)
      小松太郎
    • Organizer
      国際開発学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Presentation] 「新制度論による紛争後社会の教育改革分析」2022

    • Author(s)
      小松太郎
    • Organizer
      国際開発学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Presentation] 「複合緊急事態下における教育の継続-オンライン教育の可能性と課題」2021

    • Author(s)
      小松太郎・岩間緑・松崎紗代
    • Organizer
      日本比較教育学会大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Presentation] The development of global citizenship through collaborative and equitable international online learning: A case study from Japan2021

    • Author(s)
      Komatsu, Taro
    • Organizer
      The 4th World Congress for Comparative Education Society (WCCES) Symposium (20 November 2021)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Presentation] “The development of global citizenship through collaborative and equitable international online learning: A case study from Japan”2021

    • Author(s)
      Komatsu Taro
    • Organizer
      World Council of Comparative Education Societies (WCCES)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Presentation] Creativity and critical thinking in a social science class,2021

    • Author(s)
      Komatsu, Taro
    • Organizer
      The 57th Annual Conference of Japan Comparative Education Society (25 June 2021).
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23K20715
  • [Presentation] “Creativity and critical thinking in a social science class" Roundtable: socio-cultural contexts in critical thinking and creativity2021

    • Author(s)
      Komatsu Taro
    • Organizer
      Japan Society of Comparative Education
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Presentation] 「教育の継続性と人間の安全保障―難民の教育アクセスと質をどう保証するか―」2020

    • Author(s)
      小松太郎
    • Organizer
      国際開発学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02594
  • [Presentation] 「高等教育機関におけるESDの評価-成果測定・実践改善に向けた評価デザイン-」2019

    • Author(s)
      小松太郎
    • Organizer
      ESD学会、宮城教育大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17H04495
  • [Presentation] “Education for Sustainable Development (ESD): What, why and how in higher education,”2018

    • Author(s)
      Taro, Komatsu
    • Organizer
      seminar “Intercultural learning in language teaching pedagogy“
    • Invited
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17H04495
  • [Presentation] “Cross-Border Collaborative Learning in Jesuit Higher Learning Institutes”2018

    • Author(s)
      Taro, Komatsu
    • Organizer
      Asia-Pacific Interactive (API) ; Jesuit Education Consortium (JEC) conference “Educational Frontiers 2018,”
    • Invited
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17H04495
  • [Presentation] 紛争及び災害の影響と教育協力-日本の国際教育協力:歴史と現状2017

    • Author(s)
      小松太郎、荒川奈緒子
    • Organizer
      日本国際開発学会大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590219
  • [Presentation] 「紛争影響国におけるセカンド・チャンス教育: 東ティモールの事例から」2017

    • Author(s)
      小松太郎, 荒川奈緒子
    • Organizer
      日本比較教育学会大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17H04495
  • [Presentation] 「紛争及び災害の影響と教育協力」『日本の国際教育協力:歴史と現状』2017

    • Author(s)
      小松太郎, 荒川奈緒子
    • Organizer
      日本国際開発学会大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17H04495
  • [Presentation] “Second-chance education in post-conflict Timor-Leste: Youth and adult learners’ motives and experiences”2017

    • Author(s)
      Taro Komatsu
    • Organizer
      Annual conference of United Kingdom Forum for International Education and Training (UKFIET), University of Oxford, United Kingdom
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17H04495
  • [Presentation] “Equivalency program in Timor-Leste: An analysis of its potentials to achieve Sustainable Development Goal 4”2017

    • Author(s)
      Taro Komatsu
    • Organizer
      Annual conference of Oceanian Comparative and International Education Society (OCIES)
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17H04495
  • [Presentation] Effectiveness of mixed group dynamics on Education for Sustainable Development (ESD)2016

    • Author(s)
      Taro Komatsu
    • Organizer
      Comparative Education Society of Asia (CESA)
    • Place of Presentation
      Manila, Philippines
    • Year and Date
      2016-01-28
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590219
  • [Presentation] ラウンド・テーブル「紛争・災害後の教育復興における大学の役割-研究の地平と人材育成」2015

    • Author(s)
      Taro Komatsu
    • Organizer
      日本比較教育学会大会
    • Place of Presentation
      宇都宮大学(栃木県宇都宮市)
    • Year and Date
      2015-06-12
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590219
  • [Presentation] 紛争後教育復興と平和構築:民族共存・融和への教育アプローチ2009

    • Author(s)
      小松太郎
    • Organizer
      青山学院大学国際交流共同研究センター・セミナー
    • Place of Presentation
      青山学院大学(東京)
    • Year and Date
      2009-07-27
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21653093
  • [Presentation] パキスタン地方教育行政に関する質的調査研究2008

    • Author(s)
      小松太郎
    • Organizer
      日本比較教育学会
    • Place of Presentation
      東北大学
    • Year and Date
      2008-06-28
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17252009
  • [Presentation] Qualitative inquiry into local education administration in Pakistan2007

    • Author(s)
      Taro Komatsu
    • Organizer
      UK Forum for International Education and Training
    • Place of Presentation
      Oxford University, UK
    • Year and Date
      2007-09-12
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17252009
  • 1.  NISHIMURA Mikiko (20432552)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 2.  SAWAMURA Nobuhide (30294599)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 3.  YAMADA Shoko (90377143)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 4.  KURODA Kazuo (70294600)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 5.  KITAMURA Yuto (30362221)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 6.  MORISHITA Minoru (60300498)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 7.  HATTORI Mina (30298442)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 8.  KUSAKABE Tatsuya (70534072)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 9.  OTSUKA Yutaka (00116550)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 10.  INUI Miki (10379224)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 11.  KAMOGAWA Akiko (40386545)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 12.  TERUMICHI Yoshiaki (50262118)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 13.  馬場 卓也 (00335720)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 14.  黒田 則博 (80274140)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 15.  内海 成治 (80283711)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 16.  小川 啓一 (90379496)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 17.  プテンカラム ジョンジョセフ (00306987)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 18.  山崎 瑛莉 (20757257)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 19.  宮武 昌史 (30318216)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 20.  伊呂原 隆 (60308202)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 21.  杉村 美紀 (60365674)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 22.  布柴 達男 (10270802)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 23.  藤沼 良典 (00826026)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 24.  杉浦 未希子 (80463884)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 25.  鎌田 武仁 (50869518)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 26.  ガラーウィンジ山本 香
    # of Collaborated Projects: 0 results
    # of Collaborated Products: 1 results

URL: 

Are you sure that you want to link your ORCID iD to your KAKEN Researcher profile?
* This action can be performed only by the researcher himself/herself who is listed on the KAKEN Researcher’s page. Are you sure that this KAKEN Researcher’s page is your page?

この研究者とORCID iDの連携を行いますか?
※ この処理は、研究者本人だけが実行できます。

Information User Guide FAQ News Terms of Use Attribution of KAKENHI

Powered by NII kakenhi