• Search Research Projects
  • Search Researchers
  • How to Use
  1. Back to previous page

Sanagi Tomomi  眞城 知己

… Alternative Names

SANAGI Tomomi  眞城 知己

真城 知己  サナギ トモミ

眞城 知己  サナギ トモミ

Less
Researcher Number 00243345
Other IDs
  • ORCIDhttps://orcid.org/0000-0001-8500-6214
Affiliation (Current) 2022: 関西学院大学, 教育学部, 教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2017 – 2022: 関西学院大学, 教育学部, 教授
2014 – 2016: 千葉大学, 教育学部, 教授
2008 – 2013: Chiba University, 教育学部, 准教授
2012: 千葉大学, 教育学部・教育学研究科, 准教授
2010: 千葉大学, 教育学部, 準教授 … More
2000 – 2004: 千葉大学, 教育学部, 助教授
1996: 大阪教育大学, 教育学部, 講師
1993: 兵庫教育大学, 学校教育学部, 助手 Less
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Special needs education / Educaion / Medium-sized Section 9:Education and related fields
Except Principal Investigator
Special needs education / Basic Section 09060:Special needs education-related
Keywords
Principal Investigator
インクルーシヴ教育 / デンマーク / 地方分権 / インクルーシブ教育 / 特別な教育的ニーズ / 自治体再編 / フィールド調査 / 特別支援教育 / コンジョイント分析 / 精神薄弱養護学校 … More / 高等部教育 / 職業前教育 / 作業学習 / 肢体不自由教育 / イギリス教育史 / ラグド・スクール協会 / 統合された環境での学習支援 / 小学校通常学級 / K-ABC / 学習支援 / 統合された環境 / 特別な教育的ニーズ・コーディネーター / イギリス / 特別支援教育コーディネーター / SENCo / 現職教員養成 / 地方分権化 / 拡大特別ニーズ教育 / 特別ニーズ教育 / 共同学習 / 教科書 / 教師用指導書 / ノーマライゼーション / 調和理論 / 教育制度 / 数理モデル … More
Except Principal Investigator
北欧 / デンマーク / ノルウェー / スウェーデン / フィンランド / 発達性読字障害 / 文字認知 / 多チャンネル脳波周波数解析法 / 読時反応検査 / DYX1C1遺伝子 / 読字障害 / DYX1C1 / 欧米8カ国 / インクルーシヴ教育 / 合理的配慮 / 障害者差別禁止法 / 欧米8ヶ国 / 学齢児支援 / 後期中等教育 / インクルーシブ教育 Less
  • Research Projects

    (14 results)
  • Research Products

    (45 results)
  • Co-Researchers

    (22 People)
  •  コンジョイント分析理論の応用によるインクルーシヴ教育の数理モデル開発Principal Investigator

    • Principal Investigator
      眞城 知己
    • Project Period (FY)
      2020 – 2022
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Challenging Research (Exploratory)
    • Review Section
      Medium-sized Section 9:Education and related fields
    • Research Institution
      Kwansei Gakuin University
  •  後期中等教育におけるインクルーシブ教育の展望とその方略の提言

    • Principal Investigator
      石田 祥代
    • Project Period (FY)
      2019 – 2022
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Review Section
      Basic Section 09060:Special needs education-related
    • Research Institution
      Chiba University
  •  Study on construction and management of a new support system for students at compulsory schools

    • Principal Investigator
      Ishida Sachiyo
    • Project Period (FY)
      2015 – 2017
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Special needs education
    • Research Institution
      Chiba University
      Tokyo Seitoku University
  •  Progress of inclusive education system to overcome the differences of municipal conditions in DenmarkPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      SANAGI Tomomi
    • Project Period (FY)
      2015 – 2018
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Special needs education
    • Research Institution
      Kwansei Gakuin University
      Chiba University
  •  Developmental study for a new theory in inclusive educationPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      sanagi tomomi
    • Project Period (FY)
      2014 – 2016
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Challenging Exploratory Research
    • Research Field
      Special needs education
    • Research Institution
      Chiba University
  •  How did "Kommunalreformen" affect extended special needs education in Denmark?Principal Investigator

    • Principal Investigator
      SANAGI tomomi
    • Project Period (FY)
      2011 – 2013
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Special needs education
    • Research Institution
      Chiba University
  •  Theory Development of Authorized Textbook in Inclusive EducationContext.Principal Investigator

    • Principal Investigator
      SANAGI Tomomi
    • Project Period (FY)
      2011 – 2012
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Challenging Exploratory Research
    • Research Field
      Special needs education
    • Research Institution
      Chiba University
  •  Studies on the role of reasonable accommodation in the inclusive education ofWestern 8 countries

    • Principal Investigator
      KASE Susumu
    • Project Period (FY)
      2010 – 2012
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Special needs education
    • Research Institution
      Tokyo Gakugei University
  •  Scientific evaluation guideline and educational support for developmental dyslexia

    • Principal Investigator
      SUGITA Katsuo
    • Project Period (FY)
      2009 – 2011
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Challenging Exploratory Research
    • Research Field
      Special needs education
    • Research Institution
      Chiba University
  •  Research on the decentralization system and inclusive education in DenmarkPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      SANAGI Tomomi
    • Project Period (FY)
      2008 – 2010
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Special needs education
    • Research Institution
      Chiba University
  •  特別な教育的ニーズ・コーディネーターの機能と養成に関する研究Principal Investigator

    • Principal Investigator
      真城 知己
    • Project Period (FY)
      2002 – 2004
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Young Scientists (B)
    • Research Field
      Educaion
    • Research Institution
      Chiba University
  •  小学校における統合教育環境下の障害児と同級生への同時学習支援方略の実践的検討Principal Investigator

    • Principal Investigator
      真城 知己 (眞城 知己)
    • Project Period (FY)
      2000 – 2001
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Encouragement of Young Scientists (A)
    • Research Field
      Educaion
    • Research Institution
      Chiba University
  •  20世紀初頭のイギリス肢体不自由教育史における医療との関係の検討Principal Investigator

    • Principal Investigator
      眞城 知己
    • Project Period (FY)
      1996
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Encouragement of Young Scientists (A)
    • Research Field
      Educaion
    • Research Institution
      Osaka Kyoiku University
  •  精神薄弱養護学校における職業前教育の内容規定要因の検討Principal Investigator

    • Principal Investigator
      真城 知己
    • Project Period (FY)
      1993
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Encouragement of Young Scientists (A)
    • Research Field
      Educaion
    • Research Institution
      Hyogo University of Teacher Education

All 2020 2019 2018 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2005 2004 Other

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] 特別支援教育の争点(第3章:イギリスにおける特別な教育的ニーズ・コーディネーターが機能する条件)2004

    • Author(s)
      真城知己(分担)
    • Publisher
      文理閣
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14710173
  • [Journal Article] A Comparative Study of Curriculums for Education for Sustainable Development (ESD) in Sweden and Japan2020

    • Author(s)
      Ulf Fredriksson, Kanako N. Kusanagi, Petros Gougoulakis, Yaka Matsuda, Yuto Kitamura
    • Journal Title

      Sustainability

      Volume: 12 Pages: 1-16

    • Peer Reviewed / Open Access / Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01698
  • [Journal Article] デンマーク・ボーンホルム自治体におけるインクルーシブ教育推進2019

    • Author(s)
      是永かな子・眞城知己・石田祥代
    • Journal Title

      発達障害支援システム学研究

      Volume: 18

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15H05204
  • [Journal Article] デンマーク・ボーンホルム自治体におけるインクルーシブ教育推進―2007年以降の地方分権改革との関連を念頭に―2019

    • Author(s)
      是永かな子・眞城知己・石田祥代
    • Journal Title

      日本発達障害システム研究

      Volume: 18(1) Pages: 67-77

    • NAID

      40022007732

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01698
  • [Journal Article] 北欧における学齢児支援システムの特徴と課題2018

    • Author(s)
      石田祥代・是永かな子・眞城知己
    • Journal Title

      東京成徳大学研究紀要─人文学部・応用心理学部─

      Volume: 25 Pages: 125-136

    • NAID

      40021556833

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K04573
  • [Journal Article] デンマークにおける地方分権とインクルーシブ教育改革2018

    • Author(s)
      是永かな子・眞城知己・石田祥代
    • Journal Title

      高知大学学術研究報告

      Volume: 67 Pages: 25-38

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15H05204
  • [Journal Article] Teachers' misunderstanding the concept on inclusive education2016

    • Author(s)
      Tomomi SANAGI
    • Journal Title

      Contemporary Issuies in Education Research

      Volume: 9 Pages: 103-114

    • DOI

      10.19030/cier.v9i3.9705

    • Peer Reviewed / Acknowledgement Compliant / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590255
  • [Journal Article] スウェーデンにおける知的障害児のインクルーシブ教育2016

    • Author(s)
      是永かな子・石田祥代・眞城知己
    • Journal Title

      高知大学学術研究報告

      Volume: 65 Pages: 31-42

    • Acknowledgement Compliant / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15K04573
  • [Journal Article] Attitudes to normalisation and inclusive education2016

    • Author(s)
      Tomomi SANAGI
    • Journal Title

      Journal of Research in Special Educational Needs

      Volume: 16 Pages: 229-235

    • DOI

      10.1111/1471-3802.12144

    • Peer Reviewed / Acknowledgement Compliant / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590255
  • [Journal Article] Teacher's image on inclusive education - classification using conjoint analysis -2015

    • Author(s)
      Sanagi,T. and Matsumoto, Y.
    • Journal Title

      International Journal of Multidisciplinary Thought

      Volume: 5(4) Pages: 351-364

    • Peer Reviewed / Acknowledgement Compliant
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590255
  • [Journal Article] 小・中学校教師と特別支援学校教師のインクルーシヴ教育に対するイメージの特徴2015

    • Author(s)
      真城知己
    • Journal Title

      発達障害支援システム学研究

      Volume: 14(1) Pages: 27-34

    • NAID

      40020536474

    • Peer Reviewed / Acknowledgement Compliant
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590255
  • [Journal Article] 教科書指導書への特別支援教育の視点導入に関する研究~新しい教科書開発の視点構築に向けた教師への意識調査~2013

    • Author(s)
      真城知己
    • Journal Title

      発達障害支援システム学研究

      Volume: 12

    • NAID

      40019790565

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23653315
  • [Journal Article] デンマークにおける地方分権とインクルーシブ教育の実際2013

    • Author(s)
      是永かな子・真城知己
    • Journal Title

      高知大学教育学部研究報告

      Volume: 第73巻 Pages: 115-121

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402068
  • [Journal Article] 教科書指導書への特別支援教育の視点導入に関する研究-新しい教科書開発の視点構築に向けた教師への意識調査-2013

    • Author(s)
      真城知己
    • Journal Title

      発達障害支援システム学研究

      Volume: 12

    • NAID

      40019790565

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23653315
  • [Journal Article] イギリスのインクルーシヴ教育2010

    • Author(s)
      真城知己
    • Journal Title

      発達障害研究

      Volume: 32(2) Pages: 152-158

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330257
  • [Journal Article] 特別支援教育コーディネーターの養成-養成講座受講生への意識調査の分析-2005

    • Author(s)
      真城知己
    • Journal Title

      千葉大学教育学部紀要(教育科学編) 53

      Pages: 119-124

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14710173
  • [Journal Article] イギリスの「特別な教育的ニーズ・コーディネーター(SENCO)」の小学校における協同2004

    • Author(s)
      真城知己
    • Journal Title

      千葉大学教育実践研究 11

      Pages: 55-64

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-14710173
  • [Presentation] Comparative Study on Inclusive Education in Upper Secondary Education in the Nordic Countries2020

    • Author(s)
      Yaka Matsuda, Kanako Korenaga, Tomomi Sanagi, Aya Watanabe, Megumi Honjo, Sachiyo Ishida
    • Organizer
      The Nordic Educational Research Association; NERA
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19H01698
  • [Presentation] Diversity in local governments for implement of inclusive education in Denmark2018

    • Author(s)
      Sanagi,T., Ishida,S., Korenaga,K.
    • Organizer
      2018 International Business and Education Conference in San Francisco
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15H05204
  • [Presentation] デンマークの各自治体におけるインクルーシヴ教育制度の特徴2018

    • Author(s)
      眞城知己・是永かな子・石田祥代
    • Organizer
      日本特殊教育学会第56回大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15H05204
  • [Presentation] Diversity of inclusive education after "Kommunalereformen" in Denmark2016

    • Author(s)
      Tomomi SANAGI, Sachiyo ISHIDA, Kanako KORENAGA
    • Organizer
      International Conference for Academic Disciplines 2016 (London, UK)
    • Place of Presentation
      University of London
    • Year and Date
      2016-11-08
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15H05204
  • [Presentation] Teacher's view on a balance of pupil's effort and provision for grading2016

    • Author(s)
      Sanagi, T.
    • Organizer
      IAFOR International Conference on Education
    • Place of Presentation
      Honolulu, United States
    • Year and Date
      2016-01-09
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590255
  • [Presentation] What should teachers be for the appropriate grading?2016

    • Author(s)
      Tomomi SANAGI
    • Organizer
      2016 International Business and Education Conference in San Francisco (San Francisco, USA)
    • Place of Presentation
      San Francisco
    • Year and Date
      2016-08-01
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590255
  • [Presentation] デンマークにおける自治体再編後の特別ニーズ教育の多様化(2)2016

    • Author(s)
      真城知己,石田祥代,是永かな子
    • Organizer
      日本特別ニーズ教育学会第22回大会
    • Place of Presentation
      金沢大学
    • Year and Date
      2016-10-16
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15H05204
  • [Presentation] Are there any differences between mainstream and special schools teachers in the image on inclusive education?2015

    • Author(s)
      Sanagi, T.
    • Organizer
      International Business and Education Conference in London
    • Place of Presentation
      London, United Kingdom
    • Year and Date
      2015-06-08
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590255
  • [Presentation] Teacher's image on inclusive education -classification using conjoint analysis -2015

    • Author(s)
      Sanagi, T. and Matsumoto, Y.
    • Organizer
      International Conference for Academic Disciplines 2015
    • Place of Presentation
      University of Nevada(アメリカ合衆国)
    • Year and Date
      2015-03-16
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590255
  • [Presentation] Attitudes to normalization and inclusive education2015

    • Author(s)
      Sanagi, T.
    • Organizer
      Inclusive and Supportive Education Congress (ISEC2015)
    • Place of Presentation
      Lisbon, Portugal
    • Year and Date
      2015-07-27
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590255
  • [Presentation] デンマークにおける自治体再編後の特別ニーズ教育の多様化(1)2015

    • Author(s)
      真城知己・石田祥代・是永かな子
    • Organizer
      日本特別ニーズ教育学会第21回大会
    • Place of Presentation
      京都教育大学(京都府・京都市)
    • Year and Date
      2015-10-18
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15H05204
  • [Presentation] What aspects of inclusive education are emphasized by teachers in Japan?2014

    • Author(s)
      Sanagi, T.
    • Organizer
      International Business and Education Conference in San Francisco
    • Place of Presentation
      Sheraton San Francisco(アメリカ合衆国)
    • Year and Date
      2014-08-05
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-26590255
  • [Presentation] デンマークにおける自治体再編後の特別ニーズ教育の変化2013

    • Author(s)
      真城知己・是永かな子
    • Organizer
      日本特別ニーズ教育学会第19回大会
    • Place of Presentation
      北海道教育大学
    • Year and Date
      2013-09-19
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402068
  • [Presentation] デンマークにおける地方分権とインクルーシヴ教育2012

    • Author(s)
      是永かな子・真城知己
    • Organizer
      日本特殊教育学会第49回大会
    • Place of Presentation
      弘前大学
    • Year and Date
      2012-09-25
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402068
  • [Presentation] デンマーク(欧米におけるインクルーシヴ教育をめぐる議論と動向II)2012

    • Author(s)
      加瀬進・渡邉健治・荒川智・新井英靖・真城知己・米田宏樹・星野常夫・山中冴子
    • Organizer
      日本特殊教育学会第50回大会
    • Place of Presentation
      筑波国際会議場
    • Year and Date
      2012-09-29
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402068
  • [Presentation] 欧米8カ国のインクルーシヴ教育における合理的配慮のあり方に関する研究III2012

    • Author(s)
      加瀬進(代表)、荒川智、真城知己、新井英靖、米田宏樹、星野常夫、山中冴子、渡邉健治
    • Organizer
      日本特殊教育学会第50回大会
    • Place of Presentation
      筑波国際会議場(茨城県)
    • Year and Date
      2012-09-29
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330257
  • [Presentation] 欧米8カ国のインクルーシヴ教育における合理的配慮のあり方に関する研究III2012

    • Author(s)
      加瀬 進 渡邉健治  荒川 智 新井英靖  真城知己  米田宏樹 星野常夫  山中冴子(加瀬 進)
    • Organizer
      日本特殊教育学会第50回大会
    • Place of Presentation
      つくば国際会議場(茨城県)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330257
  • [Presentation] デンマークにおける地方分権とインクルーシヴ教育の実際2012

    • Author(s)
      是永かな子・真城知己
    • Organizer
      日本特殊教育学会第50回大会
    • Place of Presentation
      筑波国際会議場
    • Year and Date
      2012-09-28
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402068
  • [Presentation] 欧米におけるインクルーシヴ教育をめぐる議論と動向2011

    • Author(s)
      米田宏樹・真城知己・星野常夫・山中冴子
    • Organizer
      日本特殊教育学会第49回大会
    • Place of Presentation
      弘前大学(青森県)
    • Year and Date
      2011-09-23
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330257
  • [Presentation] 欧米8カ国のインクルーシヴ教育における合理的配慮のあり方に関する研究II2011

    • Author(s)
      加瀬進(代表)、荒川智、真城知己、新井英靖、米田宏樹、星野常夫、山中冴子、渡邉健治
    • Organizer
      日本特殊教育学会第49回大会
    • Place of Presentation
      弘前大学(青森県)
    • Year and Date
      2011-09-23
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330257
  • [Presentation] THE DEVELOPMENT OF DECENTRALIZATION AND INCLUSIVE EDUCATION INDENMARK2011

    • Author(s)
      是永かな子,真城知己
    • Organizer
      Nordic Educational Research Association
    • Place of Presentation
      フィンランド・ユバスキュラ
    • Year and Date
      2011-03-11
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402069
  • [Presentation] The Development of Decentralization and Inclusive Education in Denmark2011

    • Author(s)
      Korenaga, K., Sanagi, T.
    • Organizer
      Nordic Education Research Association
    • Place of Presentation
      University of Jyvaskyla(Finland)
    • Year and Date
      2011-03-11
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402069
  • [Presentation] デンマークにおける地方分権とインクルーシヴ教育2011

    • Author(s)
      真城知己・是永かな子
    • Organizer
      日本特殊教育学会第49回大会
    • Place of Presentation
      弘前大学
    • Year and Date
      2011-09-25
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402068
  • [Presentation] 欧米8カ国のインクルーシヴ教育における合理的配慮のあり方に関する研究I2010

    • Author(s)
      加瀬進(代表)、荒川智、真城知己、新井英靖、米田宏樹、星野常夫、山中冴子、渡邉健治
    • Organizer
      日本特殊教育学会第48回大会
    • Place of Presentation
      長崎大学(長崎県)
    • Year and Date
      2010-09-18
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22330257
  • [Presentation] デンマークにおける地方分権とインクルーシヴ教育の展開2010

    • Author(s)
      是永かな子・真城知己
    • Organizer
      日本教育学会
    • Place of Presentation
      広島大学
    • Year and Date
      2010-08-20
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20402069
  • [Presentation] デンマークにおける自治体再編後の特別ニーズ教育の変化

    • Author(s)
      真城知己・是永かな子
    • Organizer
      日本特別ニーズ教育学会第19回大会
    • Place of Presentation
      北海道教育大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402068
  • [Presentation] デンマークにおける地方分権とインクルーシヴ教育の実際

    • Author(s)
      是永かな子、真城知己
    • Organizer
      日本特殊教育学会第50回大会
    • Place of Presentation
      つくば国際会議場(茨城県)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402068
  • [Presentation] 欧米におけるインクルーシヴ教育をめぐる議論と動向II

    • Author(s)
      加瀬進・渡邉健治・荒川智・新井英靖・真城知己・米田宏樹・星野常夫・山中冴子
    • Organizer
      日本特殊教育学会第50回大会
    • Place of Presentation
      つくば国際会議場(茨城県)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23402068
  • 1.  KORENAGA Kanako (90380302)
    # of Collaborated Projects: 5 results
    # of Collaborated Products: 21 results
  • 2.  ISHIDA Sachiyo (30337852)
    # of Collaborated Projects: 4 results
    # of Collaborated Products: 11 results
  • 3.  SUGITA Katsuo (40211304)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 4.  NOMURA Jun (30252886)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 5.  SHIMOYAMA Ichiro (60115483)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 6.  KASE Susumu (60273538)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 4 results
  • 7.  ARAKAWA Satoshi (80201903)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 4 results
  • 8.  ARAI Hideyasu (30332547)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 4 results
  • 9.  YONEDA Hiroki (50292462)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 5 results
  • 10.  HOSHINO Tsuneo (20137821)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 5 results
  • 11.  YAMANAKA Saeko (90375593)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 5 results
  • 12.  WATANABE Kenji (70158624)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 4 results
  • 13.  OTA Masami (70213741)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 14.  NARUKAWA Yoshio (60276863)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 15.  KITAJIMA Yoshio (70260479)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 16.  松田 弥花 (20824171)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 17.  渡邊 あや (60449105)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 18.  本所 恵 (80632835)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 19.  Jprgensen Stine Kaplan
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 20.  Berhanu Girma
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 21.  Faldet Ann-Cathrin
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 22.  Kuorelahti Matti
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results

URL: 

Information User Guide FAQ News Terms of Use Attribution of KAKENHI

Powered by NII kakenhi