• 研究課題をさがす
  • 研究者をさがす
  • KAKENの使い方
  1. 前のページに戻る

ヒーリ サンドラ  Healy Sandra

ORCIDORCID連携する *注記
研究者番号 10460669
その他のID
所属 (現在) 2025年度: 京都工芸繊維大学, 基盤科学系, 教授
所属 (過去の研究課題情報に基づく) *注記 2021年度 – 2024年度: 京都工芸繊維大学, 基盤科学系, 教授
2016年度 – 2022年度: 京都工芸繊維大学, 基盤科学系, 准教授
2015年度: 京都工芸繊維大学, その他部局等, 准教授
2013年度 – 2015年度: 京都工芸繊維大学, 工芸科学研究科, 准教授
2009年度 – 2011年度: 京都産業大学, 外国語学部, 講師
審査区分/研究分野
研究代表者
小区分02100:外国語教育関連
研究代表者以外
外国語教育 / 小区分02100:外国語教育関連
キーワード
研究代表者
English Proficiency / Digital Literacy / Creativity / Intercultural Exchange / Virtual Exchange / Cultural Sensitivity
研究代表者以外
脳賦活 / バイリンガリズム / 協働学習 / CBT … もっと見る / 英語 / 大学入試 / スピーキングテスト / 表象言語バイリンガル / 言語保持 / 言語習得喪失モデル / 言語習得と喪失 / 眼球運動 / EEG / コネクトーム / 表象言語 / fNIRS / 帰国生 / 言語脳科学 / 言語喪失 / 言語習得 / 協働学修 / オンライン多人数会話 / リフレクション / パターンプラクティス / 英語プレゼンテーション / 日英語 / バイリンガル / 日英バイリンガル / アイデンティティ / ナラティブ / 帰国高校生 / アイデンティティー / ICT / 外国語学習 / 外国語スピーキング活動 / 外国語不安 / オーディエンスデザイン / Rubric / 相互評価 / オンラインコミュニケーション / 協同学習 / 測定・評価 / リンガフランカとしての英語 / 入試 / リンガフランカ / TOEFL / イギリス / 国際研究者交流 / スピーキング / 教育評価・測定 / 学習支援システム / Moodle / 英語教育 / グレーデッド・リーダー / 多読学習法 隠す
  • 研究課題

    (9件)
  • 研究成果

    (54件)
  • 共同研究者

    (31人)
  •  創造性・言語能力・デジタル・リテラシーの相乗効果に関する研究研究代表者

    • 研究代表者
      ヒーリ サンドラ
    • 研究期間 (年度)
      2024 – 2026
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 審査区分
      小区分02100:外国語教育関連
    • 研究機関
      京都工芸繊維大学
  •  日英バイリンガルのアイデンティティー研究

    • 研究代表者
      田浦 アマンダ
    • 研究期間 (年度)
      2020 – 2023
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 審査区分
      小区分02100:外国語教育関連
    • 研究機関
      摂南大学
  •  英語プレゼンテーションとパターンプラクティスの有機的な連携による音声活動の充実化

    • 研究代表者
      坪田 康
    • 研究期間 (年度)
      2020 – 2023
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 審査区分
      小区分02100:外国語教育関連
    • 研究機関
      京都工芸繊維大学
  •  The use of virtual exchange and cross-cultural collaborative learning in higher education研究代表者

    • 研究代表者
      ヒーリ サンドラ
    • 研究期間 (年度)
      2019 – 2022
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 審査区分
      小区分02100:外国語教育関連
    • 研究機関
      京都工芸繊維大学
  •  日英バイリンガルの言語習得と喪失メカニズム探索fNIRS研究

    • 研究代表者
      田浦 秀幸
    • 研究期間 (年度)
      2019 – 2022
    • 研究種目
      基盤研究(B)
    • 審査区分
      小区分02100:外国語教育関連
    • 研究機関
      立命館大学
  •  入学試験や定期考査に利用できる英語スピーキングテストシステム構築のための指針策定

    • 研究代表者
      羽藤 由美
    • 研究期間 (年度)
      2016 – 2018
    • 研究種目
      基盤研究(B)
    • 研究分野
      外国語教育
    • 研究機関
      京都工芸繊維大学
  •  遠隔地の外国語話者との協働による外国語スピーキング授業の充実化の研究

    • 研究代表者
      坪田 康
    • 研究期間 (年度)
      2016 – 2018
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 研究分野
      外国語教育
    • 研究機関
      京都工芸繊維大学
  •  大学入試(個別試験)英語へのスピーキング・テスト導入にむけた調査研究

    • 研究代表者
      羽藤 由美
    • 研究期間 (年度)
      2013 – 2015
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 研究分野
      外国語教育
    • 研究機関
      京都工芸繊維大学
  •  An Online Extensive Reading Quiz Bank

    • 研究代表者
      ロブ トーマス
    • 研究期間 (年度)
      2009 – 2011
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 研究分野
      外国語教育
    • 研究機関
      京都産業大学

すべて 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2010 その他

すべて 雑誌論文 学会発表 図書

  • [図書] Stepping stones to empowerment for international STEM students in Japan women's empowerment for a sustainable future: Transcultural and positive psychology perspectives2023

    • 著者名/発表者名
      Healy, S
    • 総ページ数
      786
    • 出版者
      Springer
    • ISBN
      3031259238
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00821
  • [図書] Development of Innovative Pedagogical Practices for a Modern Learning Experience2021

    • 著者名/発表者名
      HEALY, Sandra
    • 総ページ数
      374
    • 出版者
      CSMFL Publishers
    • ISBN
      9788194848363
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00821
  • [図書] Virtual Exchange in Asia Pacific2020

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy, Olivia Kennedy
    • 出版者
      Research-publishing.net
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [図書] CALL for widening participation: short papers from EUROCALL 20202020

    • 著者名/発表者名
      Healy, Sandra, Tsubota, Yasushi, Kennedy, Olivia
    • 総ページ数
      369
    • 出版者
      Research-Publishing.Net
    • ISBN
      9782490057818
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [図書] Virtual exchange in the Asia-Pacific: research and practice2020

    • 著者名/発表者名
      Healy, Sandra, Tsubota, Yasushi, Kennedy, Olivia
    • 総ページ数
      256
    • 出版者
      Research-Publishing.Net
    • ISBN
      2490057774
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [雑誌論文] Japanese High School Returnees' Identity: Translanguaging of the Mind, Body and Soul2022

    • 著者名/発表者名
      HEALY, Sandra and TAURA, Amanda
    • 雑誌名

      立命館言語文化研究

      巻: 34, 2 ページ: 183-193

    • 査読あり / オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00821
  • [雑誌論文] Japanese High School Returnees' Identity: Translanguaging of the Mind, Body and Soul2022

    • 著者名/発表者名
      HEALY, Sandra and TAURA, Amanda
    • 雑誌名

      立命館言語文化研究

      巻: 34, 2 ページ: 183-193

    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19H01291
  • [雑誌論文] Teachers’ physiological signals to improve teacher-student relationships2022

    • 著者名/発表者名
      Olivia Kennedy, Sandra Healy, Chie Fukada, Noriaki Kuwahara
    • 雑誌名

      EUROCALL 2022

      巻: - ページ: 222-227

    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00821
  • [雑誌論文] Teachers’ physiological signals to improve teacher-student relationships2022

    • 著者名/発表者名
      Kennedy Olivia、Healy Sandra、Fukada Chie、Kuwahara Noriaki
    • 雑誌名

      Intelligent CALL, granular systems and learner data: short papers from EUROCALL 2022

      巻: - ページ: 222-227

    • DOI

      10.14705/rpnet.2022.61.1462

    • ISBN
      9782383720157
    • 査読あり / オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [雑誌論文] Transitions, bridges and connections: student reflections on the role of SNS in ERTL in 2020.2022

    • 著者名/発表者名
      Healy Sandra
    • 雑誌名

      Remote Teaching and Beyond

      巻: PCP2021 号: 1 ページ: 28-39

    • DOI

      10.37546/jaltsig.call.pcp2021-03

    • 査読あり / オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [雑誌論文] Exploring Student Failure to Use Smartphones for Language Learning2021

    • 著者名/発表者名
      KENNEDY, Olivia and HEALY, Sandra
    • 雑誌名

      OnCUE Journal Special Issue

      巻: 3 ページ: 34-53

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00821
  • [雑誌論文] COVID-19 Pandemic-Influenced Changes to Japanese University Student Digital Identity2021

    • 著者名/発表者名
      Healy Sandra
    • 雑誌名

      JALT 2020・Communities of Teachers and Learners

      巻: 2020 号: 1 ページ: 356-356

    • DOI

      10.37546/jaltpcp2020-44

    • 査読あり / オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [雑誌論文] Exploring Student Failure to Use Smartphones for Language Learning2021

    • 著者名/発表者名
      Kennedy Olivia and Healy Sandra
    • 雑誌名

      OnCUE Journal Special Issue Volume 3

      ページ: 34-53

    • 査読あり / オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [雑誌論文] Virtual exchange and ESP: Natural bedfellows2020

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy, Olivia Kennedy, Yasushi Tsubota
    • 雑誌名

      OnCue Journal Special Issue

      巻: 2 ページ: 35-41

    • オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [雑誌論文] Virtual Exchange and English for Specific Purposes2019

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy, Olivia Kennedy, Yasushi Tsubota
    • 雑誌名

      CUE ESP Symposium 2019

      巻: 1 ページ: 1-1

    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [雑誌論文] Developing a computer-based speaking test of English as a lingua franca: Preliminary results and remaining challenges2018

    • 著者名/発表者名
      Yumi Hato, Katsunori Kanzawa, Haruhiko Mitsunaga, Sandra Healy
    • 雑誌名

      WASEDA Working Papers in ELF (English as a Lingua Franca)

      巻: Vol. 7 ページ: 87-99

    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-16H03448
  • [雑誌論文] Evaluation of a Joint Japanese-Filipino Collaborative CMC Programme2018

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy, Yasushi Tsubota, Yumiko Kudo & Monte Balistoy
    • 雑誌名

      言語学習と教育言語学:2017年度版

      巻: 2018(1) ページ: 77-83

    • 査読あり / オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-16K02882
  • [雑誌論文] Online English practice with Filipino teachers in university classrooms2018

    • 著者名/発表者名
      Healy Sandra, Tsubota Yasushi, Kudo Yumiko
    • 雑誌名

      Future-proof CALL: language learning as exploration and encounters - short papers from EUROCALL 2018

      巻: 2018(1) ページ: 89-93

    • DOI

      10.14705/rpnet.2018.26.818

    • 査読あり / オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-16K02882
  • [学会発表] The use of visual thinking routines to improve learners’ creativity, linguistic and digital skills2023

    • 著者名/発表者名
      Healy, S. & Kennedy, O
    • 学会等名
      EuroCALL 2023
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00821
  • [学会発表] The use of visual thinking routines to improve learners' creativity, linguistic and digital skills2023

    • 著者名/発表者名
      Healy, S
    • 学会等名
      EuroCALL 2023
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00821
  • [学会発表] The Impact of Social Robots on Teacher Affect in the Language Classroom2022

    • 著者名/発表者名
      Olivia Kennedy, Sandra Healy, Tracey Noble
    • 学会等名
      ALANZ2022
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Making trust measurable between teacher and student2022

    • 著者名/発表者名
      Olivia Kennedy, Sandra Healy
    • 学会等名
      EuroCALL2022
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Barrier-free learning in Japan: Panel2022

    • 著者名/発表者名
      Melodie Cook / Davey Young / Sandra Healy / Alexandra Burke / Megumi Yoshieda / Olivia Kennedy
    • 学会等名
      PanSIG
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00821
  • [学会発表] Barrier-free learning in Japan: Panel2022

    • 著者名/発表者名
      Melodie Cook, Davey Young, Sandra Healy, Alexandra Burke, Megumi Yoshieda, Olivia Kennedy
    • 学会等名
      PanSIG 2022
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Combining Wearable Sensor and Video Data to Improve Classroom Interaction2022

    • 著者名/発表者名
      Kennedy, Olivia and Sandra Healy
    • 学会等名
      JALT2022
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00821
  • [学会発表] Beyond Borders-Female Non-WEIRD Students' Experience in Japan2022

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy
    • 学会等名
      Living on the Edge 2022
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Beyond Borders-Female Non-WEIRD Students' Experience in Japan2022

    • 著者名/発表者名
      Healy, Sandra
    • 学会等名
      Living on the Edge 2022
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00821
  • [学会発表] Intercultural Sensitivity in a VUCA World2022

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy
    • 学会等名
      Embracing Change through Resilience & Transformation in the Post-COVID-19 World
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] The Impact of Social Robots on Teacher Affect in the Language Classroom2022

    • 著者名/発表者名
      Olivia Kennedy, Sandra Healy and Tracey Noble
    • 学会等名
      ALANZ2022
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00821
  • [学会発表] Making trust measurable between teacher and student2022

    • 著者名/発表者名
      Kennedy, Olivia and Sandra Healy
    • 学会等名
      EuroCALL2022
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00821
  • [学会発表] Intercultural Sensitivity in a VUCA World2022

    • 著者名/発表者名
      Healy, Sandra
    • 学会等名
      Embracing Change through Resilience & Transformation in the Post-COVID-19 World
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K00821
  • [学会発表] Combining Wearable Sensor and Video Data to Improve Classroom Interaction2022

    • 著者名/発表者名
      Olivia Kennedy, Sandra Healy
    • 学会等名
      JALTCALL2022
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Gradations of Participation, Inclusion and Success in Emergency Remote Online Teaching and Learning (ERTL)2021

    • 著者名/発表者名
      Healy Sandra
    • 学会等名
      EuroCALL 2021
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Trends and Challenges of Educational Inclusion: Language Learning Support for Ethnic Minority School Children in Japan2021

    • 著者名/発表者名
      Healy Sandra
    • 学会等名
      Asia Pacific Conference 2021: Diversity and Inclusion
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Transitions and connections: student reflections on emergency remote teaching and learning (ERTL) in 20202021

    • 著者名/発表者名
      Healy Sandra
    • 学会等名
      JALT CALL 2021
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] A Different Kind of Mind2021

    • 著者名/発表者名
      Healy Sandra
    • 学会等名
      Living on the Edge
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Digital identity of Japanese university students2020

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy, Olivia Kennedy
    • 学会等名
      JALT2020
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Technology is no Band-aid: A Duolingo Failure in the High School Classroom2020

    • 著者名/発表者名
      Olivia Kennedy, Sandra Healy
    • 学会等名
      JALT Study Abroad SIG Online Conference 2020
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Measuring Intercultural Sensitivity in an African Context2020

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy
    • 学会等名
      MANAGEMENT UNIVERSITY OF AFRICA 8th International Leadership Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Teachers, Tasks and Telecollaboration2019

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy, Olivia Kennedy
    • 学会等名
      大学英語教育学会(JACET)第58回国際大会
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Measuring Intercultural Sensitivity in Japan2019

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy
    • 学会等名
      NDSU International Communication and Community Development Conference
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Measuring Intercultural Sensitivity in Virtual Exchange2019

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy
    • 学会等名
      Multicultural Japan - Research and Methodologies for Teaching Language and Culture
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Virtual Exchange and English for Specific Purposes2019

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy, Olivia Kennedy, Yasushi Tsubota
    • 学会等名
      CUE ESP Symposium 2019
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Practical Shadowing Activities in class with the reflection of CMC with Filipino teachers2019

    • 著者名/発表者名
      Yasushi Tsubota, Yoshitaka Sugimoto, Sandra Healy, Kayoko Ito
    • 学会等名
      the 27th EUROCALL 2019
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19K00820
  • [学会発表] Evaluation of Telecommunication activities of speaking with Filipino Teachers2017

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy,坪田 康,工藤 由美子,Monte Balistoy
    • 学会等名
      思考と言語研究会(TL2017-41)
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-16K02882
  • [学会発表] Task-based collaboration using Skype with Filipino teachers2016

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy, Yasushi Tsubota, Yumiko Kudo
    • 学会等名
      Task-based Language Teaching and Learning in Asia (TBLT2016)
    • 発表場所
      Kyoto, Japan
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-16K02882
  • [学会発表] Online Collaboration With Filipino Teachers2016

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy, Yasushi Tsubota, Yumiko Kudo
    • 学会等名
      43rd Annual International Conference on Language Teaching and Learning
    • 発表場所
      Aichi, Japan
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-16K02882
  • [学会発表] Towards Greater Effectiveness of the MoodleReader Module2010

    • 著者名/発表者名
      Thomas Robb, Matthew Claflin, Sandra Healy
    • 学会等名
      EuroCALL 2010
    • 発表場所
      University of Bordeaux
    • 年月日
      2010-09-09
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21520606
  • [学会発表] Towards Greater Effectiveness of the MoodleReader Module2010

    • 著者名/発表者名
      Robb, Thomas, M Claflin, S. Healy
    • 学会等名
      EuroCALL 2010
    • 発表場所
      University of Bordeaux, France
    • 年月日
      2010-09-09
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21520606
  • [学会発表] 大学入試への英語スピーキング・テスト導入の可能性をさぐる

    • 著者名/発表者名
      羽藤由美,林千恵子,竹井智子,Sandra Healy,神澤克徳
    • 学会等名
      第52回大学英語教育学会国際大会
    • 発表場所
      京都市
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25370713
  • [学会発表] 大学入試への英語スピーキングテスト導入: CBT方式によるパイロットテストの検証

    • 著者名/発表者名
      羽藤由美,竹井智子,サンドラ・ヒーリ,神澤克徳,伊藤薫
    • 学会等名
      大学英語教育学会 第54回(2015年度)国際大会
    • 発表場所
      鹿児島大学 郡元キャンパス
    • 年月日
      2015-08-29 – 2015-08-30
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25370713
  • [学会発表] What is the ideal English speaking test for university entrance examinations in Japan?

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy, Katsunori Kanzawa, Yumi Hato
    • 学会等名
      The 11th Asia TEFL International Conference
    • 発表場所
      フィリピン,マニラ
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25370713
  • [学会発表] Fostering User Identity in Learners of English as an International Language in the Expanding Circle

    • 著者名/発表者名
      Yumi Hato, Sandra Healy, Chieko Hayashi, Tomoko Takei
    • 学会等名
      AILA World Congress 2014
    • 発表場所
      Brisbane Convention & Exhibition Centre, Brisbane, Australia
    • 年月日
      2014-08-10 – 2014-08-15
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25370713
  • [学会発表] Increasing Motivation through a Highly Demanding English Program

    • 著者名/発表者名
      Sandra Healy, Yumi Hato, Tomoko Takei, Katsunori Kanzawa
    • 学会等名
      The 12th International Asia TEFL Conference
    • 発表場所
      Borneo Convention Centre, Kuching, Sarawak, Malaysia
    • 年月日
      2014-08-28 – 2014-08-30
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25370713
  • 1.  坪田 康 (50362421)
    共同の研究課題数: 5件
    共同の研究成果数: 11件
  • 2.  森 真幸 (90528267)
    共同の研究課題数: 3件
    共同の研究成果数: 0件
  • 3.  羽藤 由美 (50264677)
    共同の研究課題数: 2件
    共同の研究成果数: 6件
  • 4.  竹井 智子 (50340899)
    共同の研究課題数: 2件
    共同の研究成果数: 4件
  • 5.  神澤 克徳 (00747024)
    共同の研究課題数: 2件
    共同の研究成果数: 5件
  • 6.  内村 浩 (90379074)
    共同の研究課題数: 2件
    共同の研究成果数: 0件
  • 7.  山本 以和子 (90293521)
    共同の研究課題数: 2件
    共同の研究成果数: 0件
  • 8.  田浦 アマンダ (60388642)
    共同の研究課題数: 2件
    共同の研究成果数: 2件
  • 9.  田浦 秀幸 (40313738)
    共同の研究課題数: 2件
    共同の研究成果数: 2件
  • 10.  桝田 秀夫 (90304063)
    共同の研究課題数: 2件
    共同の研究成果数: 0件
  • 11.  KENNEDY OLIVIA (50816543)
    共同の研究課題数: 2件
    共同の研究成果数: 15件
  • 12.  ロブ トーマス (30148366)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 2件
  • 13.  ギリス・フルタカ アマンダ (00257768)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 14.  クラフリン マシュー (30387998)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 2件
  • 15.  林 千恵子 (10305691)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 2件
  • 16.  森迫 清貴 (90127168)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 17.  西江 秀三 (20143068)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 18.  光永 悠彦 (70742295)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 1件
  • 19.  清水 裕子 (60216108)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 20.  永井 孝幸 (00341074)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 21.  伊藤 薫 (30769394)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 22.  水野 義道 (60190659)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 23.  名塩 征史 (00466426)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 24.  祝 利 (00759417)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 25.  石川 保茂 (90257775)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 26.  富田 英司 (90404011)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 27.  杉本 喜孝 (40912423)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 28.  アンダーヒル ニック
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 29.  伊藤 翼斗
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 30.  徳永 健伸
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 31.  工藤 由美子
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 5件

URL: 

この研究者とORCID iDの連携を行いますか?
※ この処理は、研究者本人だけが実行できます。

Are you sure that you want to link your ORCID iD to your KAKEN Researcher profile?
* This action can be performed only by the researcher himself/herself who is listed on the KAKEN Researcher’s page. Are you sure that this KAKEN Researcher’s page is your page?

サービス概要 検索マニュアル よくある質問 お知らせ 利用規程 科研費による研究の帰属

Powered by NII kakenhi