• Search Research Projects
  • Search Researchers
  • How to Use
  1. Back to previous page

NAGAKURA Yuri  永倉 由里

ORCIDConnect your ORCID iD *help
Researcher Number 00369539
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2017 – 2023: 常葉大学, 教育学部, 教授
2013: 常葉大学, 短期大学部・英語英文科, 教授
2012 – 2013: 常葉大学短期大学部, 英語英文科, 教授
2011: 常葉学園短期大学, その他部局等, 教授
Review Section/Research Field
Except Principal Investigator
Education on school subjects and activities / Basic Section 09040:Education on school subjects and primary/secondary education-related / Basic Section 02100:Foreign language education-related
Keywords
Except Principal Investigator
教師教育 / 省察 / 教師の成長 / 授業改善 / 実践研究 / コミュニケーション能力 / 英語 / 教材 / 英語授業 / 専門職の共同体 … More / メンター / 実践共有コミュニティ / 協働的省察 / 実践共同体 / 授業モデル / 人間性 / 教科書分析 / 学びに向かう力、人間性の滋養 / タスク開発 / 検定教科書 / SDGs / パーソン・センタード・アプローチ / 学びに向かう力、人間性の涵養 / ポジティブ心理学 / 人間性心理学 / ヒューマニスティック教育 / 実践研究法 / 教材集 / 進学高校 / 英語授業改革モデル / 教育学 / 知的・創造的コミュニケーション能力 / 入試分析 / 頂上タスク / 授業プラン / テキスト Less
  • Research Projects

    (4 results)
  • Research Products

    (55 results)
  • Co-Researchers

    (19 People)
  •  Nuturing Communication Abilities and Students' Humanity in Elementary, Junior and Senior High School English Education in Japan

    • Principal Investigator
      柳田 綾
    • Project Period (FY)
      2020 – 2024
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 02100:Foreign language education-related
    • Research Institution
      Ohka Gakuen University
  •  "Unraveling the process of building a community of practice to foster the growth of English teachers

    • Principal Investigator
      Takagi Akiko
    • Project Period (FY)
      2020 – 2022
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 09040:Education on school subjects and primary/secondary education-related
    • Research Institution
      Aoyama Gakuin University
  •  Inquiry into organising practitioner research methods and exploring its possility with the aim of improving the quality of English-language education

    • Principal Investigator
      Takagi Akiko
    • Project Period (FY)
      2017 – 2019
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Education on school subjects and activities
    • Research Institution
      Aoyama Gakuin University
  •  Developing a English classroom reform model for cultivate intellectual and creative communication abilities in college-entrance oriented high schools

    • Principal Investigator
      WATARI Yoichi
    • Project Period (FY)
      2011 – 2013
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Education on school subjects and activities
    • Research Institution
      Shizuoka University
      Shizuoka Institute of Science and Technology

All 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2014 2013 2012 2011 Other

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] Trinity English Series Book 12013

    • Author(s)
      伊佐地恒久・永倉由里
    • Total Pages
      64
    • Publisher
      浜島書店
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Journal Article] 英語教育における実践研究共有コミュニティの実践2023

    • Author(s)
      南 侑樹・永倉 由里
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会紀要

      Volume: 52 Pages: 163-170

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02833
  • [Journal Article] 英語教育における実践研究共有コミュニティの実践2023

    • Author(s)
      永倉 由里、 南 侑樹
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会紀要

      Volume: 52 Pages: 163-170

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Journal Article] 小学校英語授業を通して自律性・関係性を育むには ―理論的考察と教師が担うべき役割―2023

    • Author(s)
      永倉 由里
    • Journal Title

      常葉大学『教育教育学部紀要』

      Volume: 43 Pages: 149-171

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Journal Article] How to cultivate autonomy and relationships through elementary school English classes : A Theoretical Consideration and Specific Roles to be taken by teachers2023

    • Author(s)
      永倉 由里
    • Journal Title

      常葉大学教育学部紀要

      Volume: 43 Issue: 43 Pages: 149-171

    • DOI

      10.18894/00002434

    • URL

      https://tokoha-u.repo.nii.ac.jp/records/2529

    • Language
      Japanese
    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02833
  • [Journal Article] 模擬授業を通じて自己省察力を養うには2022

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      常葉大学教育教育学部紀要

      Volume: 42 Pages: 255-278

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02833
  • [Journal Article] 模擬授業におけるJ-POSTLエレメンタリーを用いた自己省察力の涵養2022

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      『小学校英語指導者のポートフォリオ』J-POSTLエレメンタリー教職課程における活用実践

      Volume: 1 Pages: 92-101

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Journal Article] 英語教育における実践コミュニティの特徴と課題2022

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会紀要

      Volume: 51 Pages: 71-78

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Journal Article] 目指せ!Happy Teacher!2022

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      常葉初等教育研究

      Volume: 7 Pages: 87-100

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Journal Article] 模擬授業を通じて自己省察力を養うには2022

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      常葉大学教育教育学部紀要

      Volume: 42 Pages: 255-278

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Journal Article] 英語ⅠにおけるICT活用と協同的省察の試み2021

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      常葉大学教育学部紀要

      Volume: 41 Pages: 349-372

    • NAID

      120007031474

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02833
  • [Journal Article] 小学校現場の実情把握と動画活用による小学校英語指導授業改善ならびに情報共有コミュニティの構築2021

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      教育研究実践報告誌

      Volume: 4(2) Pages: 37-45

    • NAID

      120006998977

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Journal Article] 協同的省察を取り入れたストラテジー・トレーニング2021

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会紀要

      Volume: 50 Pages: 185-192

    • NAID

      40022701205

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02833
  • [Journal Article] Humanistic Language Teaching の視点からの小学校外国語教科書分析2021

    • Author(s)
      永倉由里、三浦孝、柳田綾、種村綾子、伊佐地恒久、関静乃
    • Journal Title

      ヒューマニスティック英語教育研究会紀要第1号

      Volume: 1 Pages: 16-26

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Journal Article] Humanistic Language Teaching に基づく小学校外国語教科書調査と ヒューマニスティックな授業への教科書活用2021

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      ヒューマニスティック英語教育研究会紀要第1号

      Volume: 1 Pages: 122-139

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Journal Article] 協同的省察を取り入れたストラテジー・トレーニング2021

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会紀要

      Volume: 50 Pages: 185-192

    • NAID

      40022701205

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Journal Article] 小学校現場の実情把握と動画活用による小学校英語指導授業改善ならびに情報共有コミュニティの構築2021

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      教育研究実践報告誌

      Volume: 4(2) Pages: 37-45

    • NAID

      120006998977

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02833
  • [Journal Article] 「英語Ⅰ」におけるICT活用と共同的省察の試み2021

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      常葉大学教育教育学部紀要

      Volume: 41 Pages: 299-322

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Journal Article] On the Problems of a Teachers’ Meeting After a Lesson Study in English Language Education : Based on the Results of a Focus Group Interview2020

    • Author(s)
      田中武夫、藤田卓郎、髙木亜希子、河合創、酒井英樹、清水公男、滝沢雄一、永倉由里、宮﨑直哉、山岸律子、吉田悠一
    • Journal Title

      教育実践学研究 : 山梨大学教育学部附属教育実践総合センター研究紀要

      Volume: 25 Pages: 17-36

    • DOI

      10.34429/00004702

    • NAID

      120006811972

    • URL

      https://yamanashi.repo.nii.ac.jp/records/4709

    • Language
      Japanese
    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04811
  • [Journal Article] 小学校英語指導力育成のためのストラテジー・トレーニング2020

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会紀要

      Volume: 49 Pages: 341-348

    • NAID

      130007978537

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04811
  • [Journal Article] 小学校英語指導力育成のためのストラテジー・トレーニングとその効用2020

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      常葉大学教育教育学部紀要

      Volume: 40 Pages: 299-322

    • NAID

      120006846115

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04811
  • [Journal Article] 大学での実践研究―学生とともに学びを見つめる2020

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      大修館『英語教育』

      Volume: 69 (3) Pages: 29-31

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Journal Article] 大学での実践研究―学生とともに学びを見つめる2020

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      英語教育

      Volume: 69(3) Pages: 19-21

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02833
  • [Journal Article] 私の探求的実践―これまでの研究の振り返りと今後への方向性―2019

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会紀要

      Volume: 48 Pages: 151-158

    • NAID

      130007807234

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04811
  • [Journal Article] 実践研究を論文化する過程で英語教師が直面する課題とその対応 -フォーカス・グループ・インタビューからの考察-2018

    • Author(s)
      髙木 亜希子,田中 武夫,河合 創,酒井 英樹,清水 公男,滝沢 雄一, 永倉 由里,藤田 卓郎,宮崎 直哉,山岸 律子,吉田 悠一
    • Journal Title

      『教育実践学研究』山梨大学教育学部 附属教育実践総合センター 研究紀要

      Volume: 23 Pages: 51-73

    • NAID

      120006801287

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04811
  • [Journal Article] 「小学校英語指導Ⅰ」における体系的省察による実践理解と授業改善の試み2018

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会紀要

      Volume: 47 Pages: 189-196

    • NAID

      130007622757

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04811
  • [Journal Article] 英語授業で動機づけと自律を促す意義とその可能性2013

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      常葉学園短期大学紀要

      Volume: 44号 Pages: 33-46

    • NAID

      110009794986

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Journal Article] 「Learning Journal」から読み取る英語授業が学習者の学習観に与える影響2013

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会紀要

      Volume: 42 号 Pages: 235-242

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Journal Article] 英語教育改革の動向と求められる英語授業改善2012

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      常葉学園短期大学紀要

      Volume: 43 号 Pages: 67-82

    • NAID

      110009552179

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Journal Article] 英語学習者の自律と動機づけを促進する方法:調査2012

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会紀要

      Volume: 41 号 Pages: 235-241

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Journal Article] 英語学習者の自律と動機づけを促進する方法―調査―2011

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会紀要

      Volume: 41 Pages: 235-241

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Journal Article] 英語学習者の自律と動機づけを促す授業実践の方向性2011

    • Author(s)
      永倉由里
    • Journal Title

      常葉学園短期大学紀要

      Volume: 42 号 Pages: 35-48

    • NAID

      110008919219

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Journal Article] 現代の大学入試問題に, 文法訳読式授業はどれだけ対応できるか:高校英語授業改革プロジェクト発表その12011

    • Author(s)
      関静乃・加藤和美・茶本卓子・永倉由里・三浦孝・亘理陽一
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会紀要

      Volume: 40 号 Pages: 315-322

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Presentation] 英語教育における実践研究共有コミュニティの実践2022

    • Author(s)
      南 侑樹・永倉 由里
    • Organizer
      第51回中部地区英語教育学会福井大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02833
  • [Presentation] 英語教育における実践研究共有コミュニティの実践2022

    • Author(s)
      永倉 由里、 南 侑樹
    • Organizer
      中部地区英語教育学会福井研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Presentation] 「J-POSTLエレメンタリー ―小学校教職課程での活用実践報告ー2022

    • Author(s)
      永倉由里
    • Organizer
      言語教育エキスポ2022
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Presentation] マイクロ・ティーチングにおけるJ-POSTLを用いた自己省察2021

    • Author(s)
      永倉由里
    • Organizer
      言語教育エキスポ2021
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Presentation] 英語教育における実践コミュニティの特徴と課題2021

    • Author(s)
      永倉由里, 藤田卓郎, 南侑樹
    • Organizer
      中部地区英語教育学会 第50回 愛知研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00848
  • [Presentation] 実践共有コミュニティに関する調査から読み取れる英語教育の現状とニーズ2021

    • Author(s)
      永倉由里・藤田卓郎・南侑樹
    • Organizer
      中部地区英語教育学会 第50回記念愛知大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K02833
  • [Presentation] 小学校英語指導力育成のためのストラテジー・トレーニング2019

    • Author(s)
      永倉由里
    • Organizer
      全国英語教育学会第45回弘前研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04811
  • [Presentation] 英語教育における研究授業後の検討会のあり方について2019

    • Author(s)
      田中武夫、藤田卓郎、髙木亜希子、滝沢雄一、永倉由里、酒井英樹、清水公男、吉田悠一、山岸律子、宮崎直哉、河合創
    • Organizer
      全国英語教育学会第45回弘前研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04811
  • [Presentation] 私の実践研究ー課題設定と実践・検証のこれまでとこれからー2018

    • Author(s)
      永倉由里
    • Organizer
      中部地区英語教育学会静岡研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04811
  • [Presentation] 表現活動を主体にした3年間の英語授業の実践2018

    • Author(s)
      宮﨑直哉・永倉由里
    • Organizer
      第48回中部地区英語教育学会静岡大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04811
  • [Presentation] 英語教育の質的向上を目指した実践研究法のデザイン2017

    • Author(s)
      田中武夫・藤田卓郎・河合創・宮崎直哉・永倉由里・酒井英樹・清水公男 ・髙木亜希子・滝沢雄一・山岸律子・吉田悠一
    • Organizer
      第47回中部地区英語教育学会長野大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04811
  • [Presentation] 「小学校英語指導Ⅰ」における体系的省察による実践理解と授業改善の試み2017

    • Author(s)
      永倉由里
    • Organizer
      第47回中部地区英語教育学会長野大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04811
  • [Presentation] 知的なコミュニケーションを育てる英語授業2014

    • Author(s)
      永倉由里
    • Organizer
      知的なコミュニケーション力を育てる高校英語教育シンポジウム・完結編
    • Place of Presentation
      名城大学名駅サテライト(名古屋市, 愛知県)
    • Year and Date
      2014-03-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Presentation] 知的なコミュニケーション力を育てる英語授業2014

    • Author(s)
      永倉由里
    • Organizer
      知的なコミュニケーション力を育てる高校英語教育シンポジウム
    • Place of Presentation
      名城大学名駅サテライト(名古屋、愛知県)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Presentation] 知的・創造的英語コミュニケーション能力を伸ばす高・大英語授業の原則と実践報告2013

    • Author(s)
      三浦孝・亘理陽一・伊佐地恒久・伊藤高司・對馬信之・永倉由里・峯島道夫・山本孝次
    • Organizer
      全国英語教育学会第39回北海道研究大会
    • Place of Presentation
      北星学園大学(札幌市, 北海道)
    • Year and Date
      2013-08-11
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Presentation] 知的・創造的英語コミュニケーション能力を伸ばす高・大英語授業の原則と実践報告2013

    • Author(s)
      三浦孝・亘理陽一・伊佐地恒久・伊藤高司・對馬信之・永倉由里・峯島道夫・山本孝次
    • Organizer
      全国英語教育学会第39回北海道研究大会
    • Place of Presentation
      北星学園大学(札幌、北海道)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Presentation] 知的プロセスを大切にした高校英語授業のモデルの開発2012

    • Author(s)
      三浦孝・伊佐地恒久・伊藤高司・大橋昌弥・加藤和美・杉山剛浩・関静乃・竹内美芳・永倉由里・山本孝次・亘理陽一
    • Organizer
      全国英語教育学会第38回大会
    • Place of Presentation
      愛知学院大学(名古屋市, 愛知県)
    • Year and Date
      2012-08-05
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Presentation] 「Learning Journal」から読み取る英語授業が学習者の学習観に与える影響2012

    • Author(s)
      永倉由里
    • Organizer
      中部地区英語教育学会第42回岐阜大会
    • Place of Presentation
      じゅうろくプラザ(岐阜市, 岐阜県)
    • Year and Date
      2012-06-30
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Presentation] 英語学習者の自律と動機づけを促進する方法:調査2011

    • Author(s)
      永倉由里
    • Organizer
      中部地区英語教育学会第41回福井大会
    • Place of Presentation
      福井大学(福井市, 福井県)
    • Year and Date
      2011-06-25
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Presentation] 英語学習者の自律と動機づけを促進する方法―調査―2011

    • Author(s)
      永倉由里
    • Organizer
      中部地区英語教育学会
    • Place of Presentation
      福井大学,福井
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Presentation] 「Learning Journal」から読み取る英語授業が学習者の学習観に与える影響

    • Author(s)
      永倉由里
    • Organizer
      中部地区英語教育学会第42回岐阜大会自由研究発表
    • Place of Presentation
      じゅうろくプラザ(岐阜県)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • [Presentation] 知的プロセスを大切にした高校英語授業のモデルの開発

    • Author(s)
      三浦孝・伊佐地恒久・伊藤高司・大橋昌弥・加藤和美・杉山剛浩・関静乃・竹内美芳・永倉由里・山本孝次・亘理陽一
    • Organizer
      全国英語教育学会第38回大会
    • Place of Presentation
      愛知学院大学(愛知県)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23531265
  • 1.  SUZUKI Akiyoshi (70350733)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 2.  Takagi Akiko (50343629)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 3 results
  • 3.  田中 武夫 (50324174)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 3 results
  • 4.  酒井 英樹 (00334699)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 3 results
  • 5.  滝沢 雄一 (00332049)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 3 results
  • 6.  藤田 卓郎 (70735125)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 4 results
  • 7.  WATARI Yoichi (90509241)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 5 results
  • 8.  MIURA Takashi (30279989)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 5 results
  • 9.  清水 公男 (10516438)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 3 results
  • 10.  柳田 綾 (30803712)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 11.  加賀田 哲也 (40278578)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 12.  峯島 道夫 (10512981)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 13.  タランディス・ジュニア ジェラルド (00600892)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 14.  伊佐地 恒久 (20586482)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 15.  桑村 テレサ (30639646)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 16.  中村 義実 (40308565)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 17.  今井 理恵 (40766987)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 18.  加藤 和美 (60631801)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 19.  南 侑樹 (60845650)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 3 results

URL: 

Are you sure that you want to link your ORCID iD to your KAKEN Researcher profile?
* This action can be performed only by the researcher himself/herself who is listed on the KAKEN Researcher’s page. Are you sure that this KAKEN Researcher’s page is your page?

この研究者とORCID iDの連携を行いますか?
※ この処理は、研究者本人だけが実行できます。

Information User Guide FAQ News Terms of Use Attribution of KAKENHI

Powered by NII kakenhi