• Search Research Projects
  • Search Researchers
  • How to Use
  1. Back to previous page

YOKOTA Kazuko  横田 和子

ORCIDConnect your ORCID iD *help
… Alternative Names

横田 和子  ヨコタ カズコ

Less
Researcher Number 80434249
Other IDs
Affiliation (Current) 2025: 日本映画大学, 映画学部, 准教授
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2025: 日本映画大学, 映画学部, 准教授
2023: 日本映画大学, 映画学部, 准教授
2019 – 2022: 広島修道大学, 国際コミュニティ学部, 講師
2017 – 2019: 目白大学, 人間学部, 専任講師
2015: 目白大学, 人間学部児童教育学科, 専任講師 … More
2014 – 2015: 目白大学, 人間学部, 講師
2013: 目白大学, 人間学部, 専任講師
2011: 早稲田大学, 文学学術院, 非常勤講師 Less
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Basic Section 09020:Sociology of education-related / Basic Section 02090:Japanese language education-related / Sociology of education
Except Principal Investigator
Basic Section 09040:Education on school subjects and primary/secondary education-related / Sociology of education / Basic Section 02090:Japanese language education-related
Keywords
Principal Investigator
身体性 / SEL / SDGs / 言語教育 / 地球規模課題 / 笑い / いじめ / 記憶 / 差別 / 非言語 … More / 歴史 / 戦争 / ウェルビーイング / 非暴力 / 平和 / ケア / ソマティクス / 社会情動的学習 / 国際共修 / 国際理解 / 教材開発 / 市民性教育 / 難民問題 / 情動・情念 / 移民・難民 / 地域 / コミュニティ / 絵本 / アート / 教材 / 国際理解教育 / 当事者性 / 市民性 / 難民 … More
Except Principal Investigator
ESD / 持続可能な開発のための教育 / 持続可能性 / ユネスコ / 環境教育 / 持続発展教育 / 持続可能な社会 / 影 / 遊び / プレイフル・ラーニング / 脳波 / 美術教育 / 想像力 / 創造性 / CONNECTEDkind / システムデザイン / 見る(ビューイング) / ビジュアル・リテラシー / 医療サイン / 安心安全な社会 / 多言語多文化共生社会 / マルチリテラシーズ教育 / やさしい日本語 / サインデザイン / 医療現場 / ビジュアルリテラシー / 地球規模課題 / ホールインスティテューションアプローチ / ホールスクールアプローチ / 気候変動 / ハーモニーの教育 / ハーモニー原則 / 地球温暖化 / 気候非常事態宣言 / 気候変動学習 / 気候変動教育 / 教師敎育 / 教師教育 / 身振り / 人工知能 / 対面授業 / 意味 / コミュニケーション / 身体 / 対話 / 被災体験 / 学校文化 / DRR / 災害リスク削減教育 / 教育復興 / 被災地の教育 / 持続可能な発展 / 被災地 / 災害と教育 / 持続可能な開発 / レジリエンス / 外国語活動 / 多言語・多文化主義 / 国際理解教育 / ことばをとりまく問題 / 言語意識 / メタ言語能力 / 日本語教育 / ことばと感性 / 多文化共生 / 教材開発 / 多言語・多文化 / ユネスコ・スクール / ユネスコ協同学校 / 変化の担い手 / バルト海プロジェクト(BSP) / ASPnet / ユネスコスクール / ユネスコスクールの認証制度 Less
  • Research Projects

    (10 results)
  • Research Products

    (46 results)
  • Co-Researchers

    (44 People)
  •  ウェルビーイングの向上を促す社会情動的学習のプログラム開発:身体性を媒介としてPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      横田 和子
    • Project Period (FY)
      2025 – 2027
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 09020:Sociology of education-related
    • Research Institution
      Japan Institute of the Moving Image
  •  An Interdisciplinary Study on Learning to Cultivate Imagination with Focus on the Effect Measurement of CONNECTEDkind

    • Principal Investigator
      永田 佳之
    • Project Period (FY)
      2022 – 2025
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 09040:Education on school subjects and primary/secondary education-related
    • Research Institution
      University of the Sacred Heart
  •  国際共修授業における社会情動的スキルに資する学習プログラムの開発Principal Investigator

    • Principal Investigator
      横田 和子
    • Project Period (FY)
      2021 – 2024
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 02090:Japanese language education-related
    • Research Institution
      Japan Institute of the Moving Image
      Hiroshima Shudo University
  •  Simple Signs in Medical Facilities from the Viewpoint of Visual Literacy

    • Principal Investigator
      岡本 能里子
    • Project Period (FY)
      2020 – 2024
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 02090:Japanese language education-related
    • Research Institution
      Tokyo International University
  •  A Study on Learning in Response to Global Issues with a Special Focus on Climate Change Education

    • Principal Investigator
      Nagata Yoshiyuki
    • Project Period (FY)
      2019 – 2021
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 09040:Education on school subjects and primary/secondary education-related
    • Research Institution
      University of the Sacred Heart
  •  教師教育現場での「対話的身体」の実証、およびその理論化の試み

    • Principal Investigator
      柳瀬 陽介
    • Project Period (FY)
      2018 – 2024
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Review Section
      Basic Section 09040:Education on school subjects and primary/secondary education-related
    • Research Institution
      Kyoto University
      Hiroshima University
  •  Refugee Issues and Citizenship education in Education for International Understanding; Development of teaching materials based on European collaborative practicesPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      YOKOTA Kazuko
    • Project Period (FY)
      2017 – 2019
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Sociology of education
    • Research Institution
      Hiroshima Shudo University
      Mejiro University
  •  Synthetic Study on Sustainability and Resilience of Education in Asian Countries

    • Principal Investigator
      Nagata Yoshiyuki
    • Project Period (FY)
      2012 – 2015
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Sociology of education
    • Research Institution
      University of the Sacred Heart
  •  Comprehensive Research for the Construction of Cooperation between Schools and Local Community by Developing Multilingual and Multicultural Teaching Materials

    • Principal Investigator
      YAMANISHI Yuji
    • Project Period (FY)
      2011 – 2013
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Sociology of education
    • Research Institution
      Waseda University
  •  A Study towards Creation of School Network for ESD(Education for Sustainable Development) in East Asia

    • Principal Investigator
      NAGATA Yoshiyuki
    • Project Period (FY)
      2008 – 2011
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Sociology of education
    • Research Institution
      University of the Sacred Heart

All 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2013 2012 2011

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] 未来を拓く教育実践学研究52021

    • Author(s)
      宮地敏子、多田孝志、和井田清司、横田和子、祐岡武志、髙橋 栄介、松田真希子、青木利樹、田中亮、家﨑萌、松下明日香、嶋耕二、佐囲東彰
    • Total Pages
      217
    • Publisher
      共創型対話学習研究所
    • ISBN
      9784866934518
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00732
  • [Journal Article] Cultivating Citizenship and the Uses of Theatrical Methods: Interviews with First-Year University Students in Teacher Training Programs2023

    • Author(s)
      横田和子、岩﨑仁美
    • Journal Title

      広島修大論集

      Volume: 63 Issue: 2 Pages: 1-21

    • DOI

      10.15097/00003339

    • URL

      https://shudo-u.repo.nii.ac.jp/records/3421

    • Year and Date
      2023-02-28
    • Language
      Japanese
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00732, KAKENHI-PROJECT-21K00641
  • [Journal Article] コロナ禍におけるバーチャル交流 ー日本と台湾の連携事例からー2022

    • Author(s)
      竹井光子, 横田和子, 藤美帆, 佐藤敏洋
    • Journal Title

      広島修大論集

      Volume: 62(2) Pages: 1-18

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K00641
  • [Journal Article] Dialogue between Native Speakers of Japanese and Learners of Japanese on Career Design―― Virtual Exchange between Japan and Taiwan2022

    • Author(s)
      横田和子, 陳君慧
    • Journal Title

      広島修大論集

      Volume: 63 Issue: 1 Pages: 1-21

    • DOI

      10.15097/00003261

    • URL

      https://shudo-u.repo.nii.ac.jp/records/3335

    • Year and Date
      2022-09-30
    • Language
      Japanese
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00732, KAKENHI-PROJECT-21K00641
  • [Journal Article] Using Yasashii Nihongo in Cross-cultural Virtual Exchange: Perceived Effects on the Mindsets of First-Year Japanese University Students2021

    • Author(s)
      YOKOTA Kazuko, TOWNSEND Jana Mari
    • Journal Title

      広島修大論集

      Volume: 62(1) Pages: 81-113

    • NAID

      120007171632

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K00641
  • [Journal Article] 難民問題学習とリフレクション2020

    • Author(s)
      横田和子・佐藤仁美・岩坂泰子・當銘美菜・岡本能里子
    • Journal Title

      『難民問題学習へのアプローチ 国際理解教育に何ができるのか』

      Volume: -

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Journal Article] アート×難民 聖心女子大学公認難民支援団体SHRETのワークショップから2020

    • Author(s)
      横田和子・佐藤仁美・岩坂泰子・當銘美菜・岡本能里子
    • Journal Title

      『難民問題学習へのアプローチ 国際理解教育に何ができるのか』

      Volume: -

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Journal Article] 難民問題学習の「実践者」としての当事者性2020

    • Author(s)
      佐藤仁美・横田和子・岩坂泰子・當銘美菜・岡本能里子
    • Journal Title

      『難民問題学習へのアプローチ 国際理解教育に何ができるのか』

      Volume: -

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Journal Article] <ことば・からだ・アート>を融合させた難民問題学習へのアプローチ2020

    • Author(s)
      横田和子・佐藤仁美・岩坂泰子・當銘美菜・岡本能里子
    • Journal Title

      『難民問題学習へのアプローチ 国際理解教育に何ができるのか』

      Volume: -

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Journal Article] 難民と市民のあいだを学ぶ文学の可能性2020

    • Author(s)
      横田和子
    • Journal Title

      『難民問題学習へのアプローチ 国際理解教育に何ができるのか』

      Volume: -

    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Journal Article] 小学校国語教育における市民性形成をめぐる場づくりの課題2018

    • Author(s)
      横田和子
    • Journal Title

      目白大学人文学研究

      Volume: 14 Pages: 43-54

    • NAID

      120006545025

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Journal Article] 「社会文化的視点による小学校外国語教育の可能性 ー「媒介ー手段ーを用いてー行為するー個人」を分析する意義ー」2018

    • Author(s)
      岩坂泰子 横田和子
    • Journal Title

      関係性の教育学

      Volume: 17 Pages: 51-59

    • NAID

      40021591502

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Journal Article] 「社会文化的視点による小学校外国語教育の可能性 -「媒介-手段-を用いて-行為する-個人」を分析する意義-」 )2018

    • Author(s)
      岩坂泰子・横田和子
    • Journal Title

      『関係性の教育学』

      Volume: 17

    • NAID

      40021591502

    • Peer Reviewed / Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Journal Article] 「『国語科と連携』した小学校外国語教育に関する一考察 -言語意識教育の視点によることばの学習・発達-」2018

    • Author(s)
      岩坂泰子・横田和子
    • Journal Title

      『異教科で協働できる教員を育成するための実践的研究(2)―異教科が協働する授業づくりへの「広大モデル」提示を目指して』

      Volume: - Pages: 95-107

    • Open Access
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Presentation] こえとことばの本来性 ―アート・身体・情動が媒介する学び―2023

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      地域デザイン学会 アート&フェスフォーラム
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K02556
  • [Presentation] こえとことばの本来性 ―アート・身体・情動が媒介する学び―」2023

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      地域デザイン学会 アート&フェスフォーラム
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K00641
  • [Presentation] やめるわけにはいかないキャッチボール 国際共修授業で考える「ヒロシマ」と平和2023

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      TAEシンポジウム2023
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K00641
  • [Presentation] 平和をめぐる国際共修授業の試み ーピースウォッシングに加担しないためにー2023

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      日本国際理解教育学会第32回大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00732
  • [Presentation] 平和をめぐる国際共修授業の試み ーピースウォッシングに加担しないためにー2023

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      日本国際理解教育学会第32回大会(名古屋学院大学)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K00641
  • [Presentation] こえとことばの本来性 ―アート・身体・情動が媒介する学び―2023

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      地域デザイン学会 アート&フェスフォーラム
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00732
  • [Presentation] 平和をめぐる国際共修授業の試み ーピースウォッシングに加担しないためにー2023

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      日本国際理解教育学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22K02556
  • [Presentation] 多文化共修授業における母語話者の意識変容 ―オンライン上の日本語学習者との関わりから―2022

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      2021年度日本語教育学会秋季大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K00641
  • [Presentation] ことばの教育をデザインする ―SDGsのジェンダーの視点からー2021

    • Author(s)
      横田和子, 岩坂泰子, 岡本能里子
    • Organizer
      日本国際理解教育学会第30回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K00641
  • [Presentation] FREPA/CARAPを援用した自己評価調査からみえてくるもの-教育的示唆と実践-2021

    • Author(s)
      竹井光子, 横田和子
    • Organizer
      異文化コミュニケーション学会(SIETAR Japan)第36回年次大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-21K00641
  • [Presentation] 「意味のデザイン活動からハーモニーの教育へー『インタビュー詩』を手がかりに」2021

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      日本国際理解教育学会研究実践委員会社会変容と身体性プロジェクト学習会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K02792
  • [Presentation] FREPA/CARAPを援用した自己評価調査からみえてくるもの-教育的示唆と実践-2021

    • Author(s)
      横田和子、竹井光子
    • Organizer
      異文化コミュニケーション学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K02792
  • [Presentation] 「聲にならない」をアートする2021

    • Author(s)
      横田和子、岩坂泰子、岡本能里子
    • Organizer
      言語文化教育研究会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00732
  • [Presentation] 「聲にならない」をアートするー「共に在る」ためのことば学2021

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      言語文化教育研究学会第7回年次大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K02792
  • [Presentation] 「聲にならない」をアートする―「共に在る」ためのことば学―2021

    • Author(s)
      横田和子、岩坂泰子、岡本能里子
    • Organizer
      言語文化教育研究学会第7回年次大会 フォーラム
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00732
  • [Presentation] 多文化共修授業における母語話者の意識変容―オンライン上の日本語学習者との関わりから―2021

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      日本語教育学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19K02792
  • [Presentation] ことばの教育をデザインする2021

    • Author(s)
      横田和子、岩坂泰子、岡本能里子
    • Organizer
      日本国際理解教育学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-20K00732
  • [Presentation] 国際理解教育におけるリフレクション(1) ―難民問題学習の参加者の語りを手掛かりに―)2019

    • Author(s)
      横田 和子・ 佐藤 仁美・ 當銘 美菜・ 岩坂 泰子・岡本 能里子
    • Organizer
      日本国際理解教育学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Presentation] 国際理解教育におけるリフレクション(2) ―難民問題学習の「実践者」としての当事者性2019

    • Author(s)
      佐藤 仁美・横田 和子・ 當銘 美菜・ 岩坂 泰子・岡本 能里子
    • Organizer
      日本国際理解教育学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Presentation] 「初等教育における教科教育者「間」の相互行為によるObchinie(教授・学習)の可能性 」2019

    • Author(s)
      岩坂泰子・佐藤仁美・横田和子
    • Organizer
      言語文化教育研究学会 第6回研究集会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Presentation] 情動レベルに働きかける市民性教育の実践に向けて ―ことば・からだ・アートを融合させた難民問題へのアプローチ―2019

    • Author(s)
      横田和子 佐藤仁美 岩坂泰子 岡本能里子 當銘美菜
    • Organizer
      言語文化教育研究学会第5回年次大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Presentation] 難民と市民の「あいだ」を学ぶ国語教育実践を構想する2018

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      第135回全国大学国語教育学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Presentation] <ことば・からだ・アート>による難民問題学習へのアプローチ(1) ―国際理解教育におけるドラマワークと協働アートワークの実践から―2018

    • Author(s)
      佐藤仁美 横田和子 岩坂泰子 岡本能里子 當銘美菜
    • Organizer
      日本国際理解教育学会第28回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Presentation] <ことば・からだ・アート>による難民問題学習へのアプローチ(2)ー国際理解教育で育む能力の再考―2018

    • Author(s)
      横田和子 佐藤仁美 岩坂泰子 岡本能里子 當銘美菜
    • Organizer
      日本国際理解教育学会第28回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Presentation] 「小学校国語教育における『ことばの市民』形成の場づくりの可能性 」2017

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      日本言語政策学会第19回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Presentation] 「多言語多文化教材としての『にほんご』(1979) の可能性」2017

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      日本国際理解教育学会 第 27回研究大会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Presentation] 「国語教育と複言語複文化主義―『声の多様性』からデザインする学びの可能性」2017

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      第133回全国大学国語教育学会
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-17K04701
  • [Presentation] 共生のための言語教育実践に向けて:大学生を対象とした演習から2013

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      日本国際理解教育学会
    • Place of Presentation
      広島経済大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23330245
  • [Presentation] 共生のための言語教育実践に向けて -大学生を対象とした演習から-2013

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      日本国際理解教育学会第23回研究大会
    • Year and Date
      2013-07-14
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23330245
  • [Presentation] 多言語・多文化教材開発プロジェクト(2011?2013 年度科研研究)の中間報告)2012

    • Author(s)
      山西優二・吉村雅仁・藤原孝章・岡本能里子・服部圭子・丸山英樹・横田和子
    • Organizer
      日本国際理解教育学会第2回研究大会
    • Place of Presentation
      埼玉大学
    • Year and Date
      2012-07-14
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23330245
  • [Presentation] 物語と日常をつなぐ-子どもと大人のための民話の活用と国際理解教育の可能性2011

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      第12回韓国国際理解教育学会
    • Place of Presentation
      ソウル(パリ)
    • Year and Date
      2011-11-07
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23330245
  • [Presentation] 国際理解教育における文化的多様性の役割とは-Post-Traumatic Growth(外傷後成長)の概念を手がかりに2011

    • Author(s)
      横田和子
    • Organizer
      日本国際理解教育学会第21回研究大会
    • Place of Presentation
      京都橘大学(京都)
    • Year and Date
      2011-06-18
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23330245
  • 1.  MARUYAMA Hideki (10353377)
    # of Collaborated Projects: 5 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 2.  IWASAKA Yasuko (80636449)
    # of Collaborated Projects: 5 results
    # of Collaborated Products: 17 results
  • 3.  NAGATA Yoshiyuki (20280513)
    # of Collaborated Projects: 4 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 4.  YAMANISHI Yuji (50210498)
    # of Collaborated Projects: 4 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 5.  YOSHIDA Atsuhiko (20210677)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 6.  OKAMOTO Noriko (20275811)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 5 results
  • 7.  Soga Sachiyo (40758041)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 8.  南雲 勇多 (00781543)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 9.  木戸 啓絵 (90746439)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 10.  II Naohiro (30600001)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 11.  ASAKAWA Kazuya (20231871)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 12.  YOSHIMURA Masahito (20201064)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 13.  HATTORI Keiko (30446009)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 14.  FUJIWARA Takaaki (70313583)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 15.  Kikuchi Eiji (10211872)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 16.  Ichinose Tomoroni (30282148)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 17.  Nakata Yuki (30553771)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 18.  佐藤 仁美 (70584291)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 10 results
  • 19.  小関 一也 (80267434)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 20.  林 加奈子 (90458737)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 21.  山中 信幸 (90758533)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 22.  柳瀬 陽介 (70239820)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 23.  長嶺 寿宣 (20390544)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 24.  樫葉 みつ子 (20582232)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 25.  山本 玲子 (60637031)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 26.  林 真樹子 (20772221)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 27.  臼山 利信 (50323225)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 28.  本田 弘之 (70286433)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 29.  岩田 一成 (70509067)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 30.  守内 映子 (00853251)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 31.  水島 尚喜 (20219629)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 32.  井藤 元 (20616263)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 33.  山下 恭平 (30855622)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 34.  野島 雅 (50366449)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 35.  AWANE Hirohide
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 36.  OYAMA Mayo
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 37.  KUROKAWA Yusuke
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 38.  SATO Miwa
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 39.  TAKEMOTO Sayaka
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 40.  HATA Sayaka
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 41.  MIYANO Shoko
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 42.  Suvendrini Kakuchi
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 43.  Yoshida Naoko
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 44.  Tsujimoto Yui
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results

URL: 

Are you sure that you want to link your ORCID iD to your KAKEN Researcher profile?
* This action can be performed only by the researcher himself/herself who is listed on the KAKEN Researcher’s page. Are you sure that this KAKEN Researcher’s page is your page?

この研究者とORCID iDの連携を行いますか?
※ この処理は、研究者本人だけが実行できます。

Information User Guide FAQ News Terms of Use Attribution of KAKENHI

Powered by NII kakenhi