All 2022 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001 Other
All Journal Article Presentation Book
名古屋高等教育研究
Volume: 20 Pages: 297-319
Volume: 19号 Pages: 115-137
120006600440
IDE現代の高等 教育
Volume: 615 Pages: 49-53
Volume: 19号 Pages: 335-348
120006600449
Volume: 18号 Pages: 139-160
120006425588
Volume: 第17号 Pages: 139-160
Volume: 第16号 Pages: 111-132
120005732954
Volume: 第15号 Pages: 117-138
Volume: 14号 Pages: 139-155
120005418040
Volume: 第13号 Pages: 5-24
Volume: 第12号
Volume: 12号 Pages: 5-24
Volume: 第11号 Pages: 133-152
名古屋高等教育研究 第11号
Pages: 133-152
名古屋高等教育研究 第10号
Pages: 117-138
フランス教育学会紀要
Volume: 第22号 Pages: 87-100
40017435154
フランス教育学会紀要 第22号
Pages: 87-100
名古屋高等教育研究 第8号
Pages: 95-116
120002414736
名古屋高等教育研究 第7号
Pages: 187-207
名古屋高等教育研究 第7号(印刷中)
名古屋高等教育研究 7
フランス教育学会紀要 第19号
Pages: 101-110
Nagoya Journal of Higher Education 17
高等教育研究 第10集
Pages: 217-235
130007649209
名古屋高等教育研究 7(未定)
名古屋高等教育研究 第6号
Pages: 61-76
フランス教育学会紀要 第17号
Pages: 69-79
国立大学における入試の多様化とアドミッションセンターの機能拡充に関する総合的研究(中間報告書)(鈴木敏明編)
Pages: 75-93
Nagoya Journal of Higher Education Vol.6
120001101452
大学入試研究の動向 第22号
Pages: 49-116
Bulletin of Society for the Study of French Education no. 17
大学入試研究の動向 第22号(発表予定)
CURRENT ENTRANCE EXAMINATIONS TO UNIVERSITIES 22
高等教育とコンピテンシー形成に関する日欧比較研究(基盤研究(B)(1))
Pages: 97-110
職業と技術の教育学 第16号
Pages: 17-35
Study on Relationship Between Higer Education and Formation of Competency Report of Grants-in-Aid for Scientific Research
Study on Teachers and Teacher Training System in France, Report of Grants-in-Aid for Scientific Research
Pages: 39-58
Science in Vocational Technical Education no.16
OVTA, Handbook of Training in Foreign Countries
Handbook of Training in Foreign Countries
Pages: 63-122
Bulletin of Yuho Institute for Studies in Vocational Science No.9
Pages: 1-11
Science in Vocational Technical Education (Nagoya University) No.16
職業と技術の教育学(名古屋大学技術職・業教育学研究室) 第16号
大学の秋季入学に関する調査研究
Pages: 157-165
悠峰職業科学研究紀要 第9号
現代の高等教育 443号
Pages: 20-25
Bulletin of Yuho Institute for Studies in Vocational Science
Volume: 第14号