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原 頼利  HARA Yoritoshi

ORCIDORCID連携する *注記
研究者番号 30366900
その他のID
所属 (現在) 2025年度: 明治大学, 商学部, 専任教授
所属 (過去の研究課題情報に基づく) *注記 2015年度 – 2024年度: 明治大学, 商学部, 専任教授
2014年度 – 2015年度: 明治大学, 商学部, 教授
2008年度 – 2013年度: 明治大学, 商学部, 准教授
審査区分/研究分野
研究代表者
商学 / 小区分07090:商学関連
研究代表者以外
商学 / 小区分07090:商学関連 / 小区分07080:経営学関連
キーワード
研究代表者
企業間関係 / 資源コンフィギュレーション / 企業間コーディネーション / コーディネーション / 企業間ネットワーク / イノベーション / 映画製作委員会 / プロジェクトベース組織 / B2Bマーケティング / デュアル・チャネル … もっと見る / マルチ・チャネル / マルチチャネル / 企業間学習 / 企業間ガバナンス / デジタル化 / マルチチャネル・システム / 関係性 / 流通チャネル / コーディネーション統合 / 企業間適応 / 企業間関係性 / 脱コモディティ化 / サービス・イノベーション / 価値創造 / ネットワーク・オーケストレーション / 商学 / 企業境界 / 中小企業 / マーケティング … もっと見る
研究代表者以外
ケイパビリティ / チャネル構造 / 取引費用 / マーケティング・チャネル / 流通チャネル / ガバナンス / マーケティング / 環境適応 / デジタル時代 / 質的比較分析 / モバイル・アプリ / ポジショニング / チャネル / 流通環境 / 販売チャネル / 輸出 / コロナの影響 / 新潟県内の酒蔵 / 学際的アプローチ / 日本酒 / 伝統保持と革新 / ダイナミック・ケイパビリティ / 制度 / アンケート調査 / 北米でのSake造り / 伝統産業 / 国際展開 / 杜氏 / 日本酒産業 / 伝統と革新 / ダイナミックケイパビリティ / 硬直性 / チャネル転換 / 延期-投機 / マルチ・チャネル / 社会的正統性 / 海外展開 / チャネル修正 / 社会的正当性 / パワー・コンフリクト / 新制度派アプローチ / ARAモデル / カスタム・チャネル・サービス / 吸収能力 / 関係特殊的資産 / 取引関係 / 価値創出 / 取引費用アプローチ / 流通サービス / 取引特殊的資産 / 価値専有 / チャネル成果 / ポジショニング戦略 / チャネル構造選択 / 価値創造 / 流通 / 前方統合 / 資産特殊性 / 資源 / パワー / 協力 / 協調と対立 / 統合と分離 / マーケティングチャネル / 機会主義 / オープン・イノベーション / イノベーション / 経営戦略 / ネットワーク / 中小企業 隠す
  • 研究課題

    (11件)
  • 研究成果

    (121件)
  • 共同研究者

    (22人)
  •  プロジェクトベース組織におけるコーディネーションと所有権の役割に関する研究研究代表者

    • 研究代表者
      原 頼利
    • 研究期間 (年度)
      2024 – 2026
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 審査区分
      小区分07090:商学関連
    • 研究機関
      明治大学
  •  デジタル時代における製造業者の流通環境への適応

    • 研究代表者
      久保 知一
    • 研究期間 (年度)
      2023 – 2025
    • 研究種目
      基盤研究(B)
    • 審査区分
      小区分07090:商学関連
    • 研究機関
      中央大学
  •  伝統産業のダイナミック・ケイパビリティ:伝統保持と革新のための学際的アプローチ

    • 研究代表者
      岸 保行
    • 研究期間 (年度)
      2022 – 2026
    • 研究種目
      基盤研究(B)
    • 審査区分
      小区分07080:経営学関連
    • 研究機関
      新潟大学
  •  企業間関係性の再検討:B2B-EC化とマルチ・チャネル化の進展と関係性研究の変容研究代表者

    • 研究代表者
      原 頼利
    • 研究期間 (年度)
      2020 – 2023
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 審査区分
      小区分07090:商学関連
    • 研究機関
      明治大学
  •  マーケティング・チャネルの硬直性:機敏なチャネル転換を阻む原因の探求

    • 研究代表者
      結城 祥
    • 研究期間 (年度)
      2019 – 2021
    • 研究種目
      基盤研究(B)
    • 審査区分
      小区分07090:商学関連
    • 研究機関
      神戸大学
      中央大学
  •  流通チャネルにおける企業間適応に関する包括的分析モデルの構築と実証分析研究代表者

    • 研究代表者
      原 頼利
    • 研究期間 (年度)
      2017 – 2019
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 研究分野
      商学
    • 研究機関
      明治大学
  •  マーケティング・チャネルの価値創出と価値専有メカニズムに関する理論的・実証的研究

    • 研究代表者
      崔 容熏
    • 研究期間 (年度)
      2015 – 2017
    • 研究種目
      基盤研究(B)
    • 研究分野
      商学
    • 研究機関
      同志社大学
  •  イノベーション・ネットワークにおける企業間コーディネーションに関する実証研究研究代表者

    • 研究代表者
      原 頼利
    • 研究期間 (年度)
      2013 – 2015
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 研究分野
      商学
    • 研究機関
      明治大学
  •  流通チャネルの企業間関係における「協調と対立」及び「統合と分離」

    • 研究代表者
      崔 容熏
    • 研究期間 (年度)
      2012 – 2014
    • 研究種目
      基盤研究(C)
    • 研究分野
      商学
    • 研究機関
      同志社大学
  •  ベンチャー企業ネットワークにおけるコーディネーションと企業境界に関する研究研究代表者

    • 研究代表者
      原 頼利
    • 研究期間 (年度)
      2009 – 2012
    • 研究種目
      若手研究(B)
    • 研究分野
      商学
    • 研究機関
      明治大学
  •  中小企業のビジネス・ネットワークの構築戦略に関する実証研究

    • 研究代表者
      竹村 正明
    • 研究期間 (年度)
      2008 – 2011
    • 研究種目
      基盤研究(B)
    • 研究分野
      商学
    • 研究機関
      明治大学

すべて 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 その他

すべて 雑誌論文 学会発表 図書

  • [図書] はじめての流通2014

    • 著者名/発表者名
      崔容熏・原頼利・東伸一
    • 総ページ数
      272
    • 出版者
      有斐閣
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-24530539
  • [図書] 「流通取引関係・制度の研究展望」 渡辺達朗・久保知一・ 原 頼利 編『流通チ ャネル論 - 新制度派アプローチによる 新展開』2011

    • 著者名/発表者名
      原 頼利
    • 出版者
      有斐閣
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [図書] 現代日本のものづくり戦略-革新的企業のイノベーション2011

    • 著者名/発表者名
      土屋勉男、原頼利、竹村正明著
    • 総ページ数
      260
    • 出版者
      白桃書房
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [図書] 現代日本のものづくり戦略-革新的企業のイノベーション2011

    • 著者名/発表者名
      土屋勉男・原頼利・竹村正明
    • 総ページ数
      265
    • 出版者
      白桃書房
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [図書] 「チャネル・デザイン - 取引費用と構造的慣性の問題」渡辺達朗・久保知 一・ 原 頼利 編『流通チャネル論 -新制度 派アプローチによる新展開』2011

    • 著者名/発表者名
      原 頼利
    • 出版者
      有斐閣
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [図書] 現代日本のものづくり戦略 -革新的企業のイノベーション2011

    • 著者名/発表者名
      土屋勉男・原頼利・竹村正明
    • 出版者
      白桃書房
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [図書] 流通チャンネル論-新制度派アプローチによる新展開2011

    • 著者名/発表者名
      渡辺達朗、久保知一、原頼利著
    • 総ページ数
      278
    • 出版者
      有斐閣
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [図書] マーケティング研究と経済学か らの影響」マーケティング史研究会 編『マーケティング研究の展開』2010

    • 著者名/発表者名
      原頼利
    • 出版者
      同文舘出版
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [雑誌論文] Legitimacy versus efficiency: implementation of in-person work in Japanese companies during the COVID-19 pandemic2023

    • 著者名/発表者名
      Hara Yoritoshi, Iwashita Hitoshi
    • 雑誌名

      Journal of Asia Business Studies

      巻: ー 号: 5 ページ: 1245-1258

    • DOI

      10.1108/jabs-03-2022-0095

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K01974
  • [雑誌論文] Vertical and Horizontal Governance in Multiple-Channel Systems2023

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi and Choi Yonghoon
    • 雑誌名

      Journal of Business Research

      巻: 156 ページ: 113529-113529

    • DOI

      10.1016/j.jbusres.2022.113529

    • 査読あり / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K01970, KAKENHI-PROJECT-20K01974, KAKENHI-PROJECT-21K01752
  • [雑誌論文] Changes in industrial network logics: the case of the Japanese retail industry2020

    • 著者名/発表者名
      Hara Yoritoshi
    • 雑誌名

      Journal of Business & Industrial Marketing

      巻: ahead-of-print 号: 1 ページ: 1-13

    • DOI

      10.1108/jbim-05-2019-0213

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K01974
  • [雑誌論文] Integrated marketing channel relationships: Integration dimensions and channel performance2019

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara
    • 雑誌名

      Journal of Business and Industrial Marketing

      巻: 印刷中

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-17K04012
  • [雑誌論文] マーケティング成果へのチャネル統合度と企業特殊的要因との 結合効果:ポジショニングと資源2019

    • 著者名/発表者名
      崔 容熏 ・原 頼利
    • 雑誌名

      流通研究

      巻: 印刷中

    • NAID

      130007656661

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-17K04012
  • [雑誌論文] Integrated marketing channel relationships: Integration dimensions and channel performance2019

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara
    • 雑誌名

      Journal of Business and Industrial Marketing

      巻: 34(6) 号: 6 ページ: 1360-1373

    • DOI

      10.1108/jbim-01-2018-0050

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19H01543, KAKENHI-PROJECT-17K04012
  • [雑誌論文] マーケティング成果へのチャネル統合度と企業特殊的要因との結合効果:ポジショニングと資源2019

    • 著者名/発表者名
      崔容熏, 原頼利
    • 雑誌名

      流通研究

      巻: 22 号: 1 ページ: 17-33

    • DOI

      10.5844/jsmd.22.17

    • NAID

      130007656661

    • ISSN
      1345-9015, 2186-0939
    • 言語
      日本語
    • 査読あり / オープンアクセス
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-17K04005, KAKENHI-PROJECT-19H01543, KAKENHI-PROJECT-17K04012
  • [雑誌論文] The performance effect of inter-firm adaptation in channel relationships: The roles of relationship-specific resources and tailored activities2018

    • 著者名/発表者名
      Choi Yonghoon、Hara Yoritoshi
    • 雑誌名

      Industrial Marketing Management

      巻: 70 ページ: 46-57

    • DOI

      10.1016/j.indmarman.2017.05.007

    • 査読あり / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-15H03396, KAKENHI-PROJECT-17K04012
  • [雑誌論文] Trust Building Process for New Market Entrants: A Case Study of a Japanese Cosmetics Company’s Business Expansion in China2017

    • 著者名/発表者名
      Hajime Kobayashi, Yoritoshi Hara, and Tetsuya Usui
    • 雑誌名

      Journal of Business & Industrial Marketing

      巻: 32(6) ページ: 801-812

    • 査読あり / 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-15H03396
  • [雑誌論文] Trust Building Process for New Market Entrants: A Case Study of a Japanese Cosmetics Company’s Business Expansion in China2017

    • 著者名/発表者名
      Hajime Kobayashi, Yoritoshi Hara, and Tetsuya Usui
    • 雑誌名

      Journal of Business and Industrial Marketing

      巻: 32 (6) ページ: 801-812

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-17K04012
  • [雑誌論文] Beyond taxation: Discourse around energy policy in Japan2016

    • 著者名/発表者名
      Takahiro Endo, Yuki Tsuboyama, and Yoritoshi Hara
    • 雑誌名

      Energy Policy

      巻: 98 ページ: 412-419

    • NAID

      120005898706

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-15H03396
  • [雑誌論文] The hidden abode of network orchestration: The case of de-legitimated diesel cars in Japan2015

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara, Takahiro Endo, and Hajime Kobayashi
    • 雑誌名

      Industrial Marketing Management

      巻: 49 ページ: 15-21

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-15H03396
  • [雑誌論文] The hidden abode of network orchestration: The case of de-legitimated diesel cars in Japan2015

    • 著者名/発表者名
      Hajime Kobayashi(Yoritoshi Hara, Takahiro Endoとの共著)
    • 雑誌名

      Industrial Marketing Management

      巻: 49 ページ: 15-21

    • DOI

      10.1016/j.indmarman.2015.06.001

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25380541, KAKENHI-PROJECT-25380579
  • [雑誌論文] Network Bias: A Pitfall Inherent in the Relationship Selling2013

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Yoshiyuki Nakagawa, Yoritoshi Hara, and Miho Miyauchi
    • 雑誌名

      Research Reports from Turku University of Applied Sciences 40, Turku University of Allied Science

      ページ: 31-44

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [雑誌論文] An Analysis of SME's Positions in Japanese Business Market and the Implications for CEE2011

    • 著者名/発表者名
      Kobayashi, Hajime, Masae Takimoto, Yoritoshi Hara and Masaaki Takemura
    • 雑誌名

      Proceedings of the 19th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe, Vienna University of Economics and Business

      ページ: 219-229

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [雑誌論文] Ambidextrous Business Networks : the Case of Innovative SMEs in Japan2011

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi, Nakagawa, Yoshiyuki, Hosoi, Kenichi, Takemura, Masaaki
    • 雑誌名

      Proceedings on Business Marekt Management (digital editioin) Vol.5

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [雑誌論文] An Analysis of SME's Positions in Japanese Business Market and the Implications for CEE2011

    • 著者名/発表者名
      Kobayashi, Hajime, Masae Takimoto, Yoritoshi Hara, & Masaaki Takemura
    • 雑誌名

      Proceedings of the 19th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe

      巻: Vol.19 ページ: 217-232

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [雑誌論文] Still Looking East2010

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Yoritoshi Hara, Hajime Kobayashi, and Masaaki Takemura
    • 雑誌名

      Proceedings of the 18th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe

      巻: Vol.18 ページ: 291-299

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [雑誌論文] Japanese sales : not just about sales but also about conducting business2010

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Hara, Yoritoshi, Takemura, Masaaki
    • 雑誌名

      4th Proceedings of Global Sales Science Institution Conference.

      巻: 5(digital edition) ページ: 1-6

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [雑誌論文] Unintended Interaction : How Subjective Interpretation Generates New Business2010

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi, Hosoi, Kenichi, Wang, Yi-jen, Takemura, Masaaki
    • 雑誌名

      26th Proceeding of Industrial Marketing and Purchasing Conference

      巻: 26(digital edition) ページ: 1-9

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [雑誌論文] Japanese Sales : Not Just About Sales But Also About Conducting Business2010

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Hara, Yoritoshi Takemura, Masaaki
    • 雑誌名

      Proceedings of Global Sales Science Institution Conference (digital edition) Vol.4

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [雑誌論文] Still Looking East?2010

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Hara, Yoritoshi, Kobayasi, Hajime, Takemura, Masaaki
    • 雑誌名

      Proceedings of the 18th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe

      巻: 18 ページ: 291-299

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [雑誌論文] Still Looking East2010

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Yoritoshi Hara, Hajime Kobayashi, and Masaaki Takemura
    • 雑誌名

      Proceedings ofthe 18th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe, Vienna University of Economics and Business

      ページ: 291-299

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [雑誌論文] Still Looging East?2010

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Hara, Yoritoshi, Kobayasi, Hajime, Takemura, Masaaki
    • 雑誌名

      Proceedings of the 18th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe

      ページ: 291-299

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [雑誌論文] Unintended Interaction : How Subjective Interpretation Generates New Business2010

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi, Hosoi, Kenichi, Wang, Yi-jen, Takemura, Masaaki
    • 雑誌名

      Proceeding of Industrial Marketing and Purchasing Conference(digital edition) Vol.26

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [雑誌論文] 企業間ネットワークにおけるガ バナンスとイノベーション2010

    • 著者名/発表者名
      原頼利
    • 雑誌名

      明治大学社会科学研究所紀要

      巻: 48-2 ページ: 51-64

    • NAID

      40017355023

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [雑誌論文] A Case Study on The Next Strategy of A Japanese Company in CEE2009

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi, Kenichi Hosoi, Masaaki Takemura
    • 雑誌名

      Proceedings of Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe

      ページ: 129-136

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [雑誌論文] A Case Study on the Next Strategy of Japanese Company in CEE2009

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara, Masaaki Takemura, Kenichi Hosoi
    • 雑誌名

      Proceedings of the 17th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe 17

      ページ: 130-136

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [雑誌論文] A Case Study on The Next Strategy of A Japanese Company in CEE2009

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi, Kenichi Hosoi, and Masaaki Takemura
    • 雑誌名

      Proceedings of the 17th Annual Conference on Marketing and BusinessStrategies for Central & Eastern Europe, Vienna University of Economics and Business

      ページ: 129-136

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [雑誌論文] A Case Study on The Next Strategy of A Japanese Company in CEE2009

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi, Kenichi Hosoi, and Masaaki Takemura
    • 雑誌名

      Proceedings of Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe

      ページ: 129-138

    • 査読あり
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [学会発表] A triad perspective of cross-functional integration (CFI) across new product development (NPD): case study of a multinational Japanese manufacturing company in China2023

    • 著者名/発表者名
      Masayasu Nagashima, Junjiro Shintaku, Takahiro Tomino, Tetsuo Yoshimoto, Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      30th EurOMA Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K01974
  • [学会発表] The hidden role of property rights in cultural production projects2023

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara, Takahiro Endo
    • 学会等名
      EMAC Regional Conference 2023
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K01974
  • [学会発表] Shared ownership and coordination problems in temporary organizations: Filmmaking joint ventures in Japan2022

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara and Takahiro Endo
    • 学会等名
      38th European Group for Organizational Studies Colloquium
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K01974
  • [学会発表] How do relationship structures affect knowledge adaptation for value enhancement?2022

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara and Yonghoon Choi
    • 学会等名
      38th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K01974
  • [学会発表] Performance Impacts of Inappropriate Channel Selection: The Trade-offs between Cost Reductions and Differentiated Channel Services2021

    • 著者名/発表者名
      Yonghoon Choi and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      37th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K01974
  • [学会発表] Diversity or Embeddedness: What Activates Absorptive Capacities?2021

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara and Yonghoon Choi
    • 学会等名
      ANZMAC Conference 2021
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19H01543
  • [学会発表] Performance Impacts of Inappropriate Channel Selection: The Trade-offs between Cost Reductions and Differentiated Channel Services2021

    • 著者名/発表者名
      Yonghoon Choi and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      37th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19H01543
  • [学会発表] Diversity or Embeddedness: What Activates Absorptive Capacities?2021

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara and Yonghoon Choi
    • 学会等名
      ANZMAC (Australia and New Zealand Marketing Academy) Conference 2021
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20K01974
  • [学会発表] Economic rationality or sociological legitimacy? The conditions under which multiple channel strategies are effective2019

    • 著者名/発表者名
      Yonghoon Choi、Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      35th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-17K04012
  • [学会発表] Economic rationality or sociological legitimacy? The conditions under which multiple channel strategies are effective2019

    • 著者名/発表者名
      Yonghoon Choi and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      35th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-19H01543
  • [学会発表] How new retailing formats are institutionalized: Isomorphism and strategic practices2018

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara and Yonghoon Choi
    • 学会等名
      8th International Conference on ECONOMICS AND MANAGEMENT OF NETWORKS
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-17K04012
  • [学会発表] How to combine and coordinate resources across firms under uncertainty2018

    • 著者名/発表者名
      Yonghoon Choi and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      34th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-17K04012
  • [学会発表] Re-examining integration in B2B relationships under environmental uncertainty: Coordination, information sharing, and authority2018

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      47th Annual Conference of the European Marketing Academy
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-17K04012
  • [学会発表] Global Retailers' Legitimacy in Local Markets2017

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      43rd European International Business Academy Annual Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-17K04012
  • [学会発表] Global Retailers' Legitimacy in Local Markets2017

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      43rd European International Business Academy Annual Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-15H03396
  • [学会発表] The paradox of servitization: How to design PSSs2017

    • 著者名/発表者名
      Hajime Kobayashi, Yoritoshi Hara, and Masataka Hashimoto
    • 学会等名
      2017 CBIM (Center for Business & Industrial Marketing) Academic Workshop
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-15H03396
  • [学会発表] Industrial legitimacy and isomorphism: The case of the Japanese convenience-store industry2017

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara and Yonghoon Choi
    • 学会等名
      33rd Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-15H03396
  • [学会発表] Industrial legitimacy and isomorphism: The case of the Japanese convenience-store industry2017

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara and Yonghoon Choi
    • 学会等名
      33rd Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-17K04012
  • [学会発表] The paradox of servitization: How to design PSSs2017

    • 著者名/発表者名
      Hajime Kobayashi, Yoritoshi Hara, and Masataka Hashimoto
    • 学会等名
      2017 CBIM (Center for Business & Industrial Marketing) Academic Workshop
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-17K04012
  • [学会発表] Environmental and Behavioral Uncertainty in Supply Chains2016

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara and Yonghoon Choi
    • 学会等名
      2016 CBIM(Center for Business & Industrial Marketing) Workshop
    • 発表場所
      Bilbao,Spain
    • 年月日
      2016-06-29
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-15H03396
  • [学会発表] チャネル関係における価値創造:関係属性、ケイパビリティ、ガバナンス2016

    • 著者名/発表者名
      崔容熏・ 原頼利
    • 学会等名
      日本商業学会関東部会
    • 発表場所
      慶応義塾大学、東京都
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-15H03396
  • [学会発表] 正しいチャネル形態の選択はチャネル成果を高めるのか?:取引費用アプローチの批判的検討に基づく実証分析2016

    • 著者名/発表者名
      崔容熏・ 原頼利
    • 学会等名
      日本商業学会全国研究報告会
    • 発表場所
      学習院大学、東京都
    • 年月日
      2016-12-17
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-15H03396
  • [学会発表] Adaptation and Performance in Channel Relationships: The roles of Relationship-Specific Resources and Tailored Activities2016

    • 著者名/発表者名
      Yonghoon Choi and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      32nd Industrial Marketing and Purchasing Conference,
    • 発表場所
      Poznan,Poland
    • 年月日
      2016-08-30
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-15H03396
  • [学会発表] Discourse around strategizing processes in industrial networks2016

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      IMP (Industrial Marketing and Purchasing) Asia Conference in Africa 2016
    • 発表場所
      Capetown, South Africa
    • 年月日
      2016-12-04
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-15H03396
  • [学会発表] The Issue of Organizational and Relational Inertia against Servitization of Manufacturing2015

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara, Masaaki Takemura, Yi-jen Wang, and Kenich Hosoi
    • 学会等名
      7th International Conference on Business Market Managemen
    • 発表場所
      London, UK
    • 年月日
      2015-07-04
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25380579
  • [学会発表] Enablers and Inhibitors of Service Commercialization by Manufactures2015

    • 著者名/発表者名
      Hajime Kobayashi and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      11th European Conference on Management Leadership and Governance
    • 発表場所
      Lisbon, Portugal
    • 年月日
      2015-11-11
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-15H03396
  • [学会発表] Enablers and Inhibitors of Service Commercialization by Manufacturers2015

    • 著者名/発表者名
      Hajime Kobayashi and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      11th European Conference on Management, Leadership and Governance
    • 発表場所
      Lisbon, Portugal
    • 年月日
      2015-11-13
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25380579
  • [学会発表] The Issue of Organizational and Relational Inertia against Servitization of Manufacturing2015

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara, Masaaki Takemura, Yi-jen Wang, and Kenich Hosoi
    • 学会等名
      7th International Conference on Business Market Management
    • 発表場所
      London, UK
    • 年月日
      2015-07-02
    • 国際共著/国際学会である
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-15H03396
  • [学会発表] A Discursive perspective on Legitimation and Delegitimation Strategies between Business and Government2014

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara, Hajime Kobayashi, and Takahiro Endo
    • 学会等名
      30th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      Bordeaux, France
    • 年月日
      2014-09-04
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25380579
  • [学会発表] The Relationship of Income Change to Buying Criteria in the Middle of Pyramid: International Comparison between Japan and China2014

    • 著者名/発表者名
      Hajime Baba and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      23th Annual CIMaR Conference
    • 発表場所
      Victoria, Canada
    • 年月日
      2014-06-28
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25380579
  • [学会発表] Abrupt Salesperson Driven Network Formation: The Case Study of Kagome’s Regional Marketing2014

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Kenneth Ichiro Tsuye, Miho Miyauchi, and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      7th Annual Conference of Global Sales Science Institute Conference
    • 発表場所
      London, UK
    • 年月日
      2014-06-12
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25380579
  • [学会発表] Knowledge sharing modes in international business contexts2014

    • 著者名/発表者名
      Hajime Kobayashi, Yoritoshi Hara and Tetsuya Usui
    • 学会等名
      6th Meeting of the IMP Group in Asia
    • 発表場所
      Bali, Indonesia
    • 年月日
      2014-12-09
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25380579
  • [学会発表] Pros and Cons of Relationships: The Case of Account Executive Systems in the Japanese Advertising Industry2013

    • 著者名/発表者名
      Masae Takimoto, Yoritoshi Hara, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      29th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      Atlanta, USA
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25380579
  • [学会発表] Ambidextrous Organizational Learning and Enacted Strategy Stuff: Combining the Strategy-as-Practice View and Dynamic Capability View2013

    • 著者名/発表者名
      Hajime Kobayashi, Masae Takimoto, Masaaki Takemura, and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      29th European Group for Organizational Studies Colloquium
    • 発表場所
      Montreal, Canada
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25380579
  • [学会発表] Making and Consuming Characters2013

    • 著者名/発表者名
      Masae Takimoto, Yoritoshi Hara, Hajime Kobayashi, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      2nd M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Business and Science
    • 発表場所
      Dubrovnik, Croatia
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-24530539
  • [学会発表] Pros and Cons of Relationships: The Case of Account Executive Systems in the Japanese Advertising Industry2013

    • 著者名/発表者名
      Masae Takimoto, Yoritoshi Hara, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      29th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      Atlanta, USA
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-24530539
  • [学会発表] Making and Consuming Characters2013

    • 著者名/発表者名
      Masae Takimoto, Yoritoshi Hara, Hajime Kobayashi, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      2nd M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Business and Science
    • 発表場所
      Dubrovnik, Croatia
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-25380579
  • [学会発表] Ambidextrous Organizational Learning and Enacted Strategy Stuff: Combining the Strategy-as-Practice View and Dynamic Capability View2013

    • 著者名/発表者名
      Hajime Kobayashi, Masae Takimoto, Masaaki Takemura, Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      29th European Group for Organizational Studies Colloquium
    • 発表場所
      Montreal, Canada
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-24530539
  • [学会発表] Network Bias: A Pitfall Inherent in the Relationship Selling2012

    • 著者名/発表者名
      Kenichi Hosoi, Yoshiyuki Nakagawa, Yoritoshi Hara, and Miho Miyauchi
    • 学会等名
      5th Annual Conference of Global Sales Science Institute Conference
    • 発表場所
      Turku, Finland
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] The role of artefacts in (de)legitimation processes2012

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi and Takahiro Endo
    • 学会等名
      The 28th European Group for Organizational Studies Colloquium
    • 発表場所
      in Helsinki Finland
    • 年月日
      2012-07-06
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] The Challenge of 30 Micrometers: Redefining Dominant Technologies through Casual Interaction in Friendly Relationships2012

    • 著者名/発表者名
      Masae Takimoto, Yoritoshi Hara, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      5th Meeting of the IMP Group in Asia
    • 発表場所
      Goa, India
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] Network Bias: A Pitfall Inherent in the Relationship Selling2012

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Yoshiyuki Nakagawa, Yoritoshi Hara, and Miho Miyauchi
    • 学会等名
      6th Annual Conference of Global Sales Science Institute Conference
    • 発表場所
      Turku, Finland
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-24530539
  • [学会発表] An Interaction Manager: Maintaining Positive Interactions in an M&A Process2012

    • 著者名/発表者名
      Masae Takimoto, Yoritoshi Hara, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      The28th Industrial Marketing andPurchasing Conference
    • 発表場所
      in Rome Italy
    • 年月日
      2012-09-15
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] Relationships as source of innovations in the advertising industry: A comparative study of Polish and Japanese approaches2012

    • 著者名/発表者名
      Leszczynski, Grzegorz, Marek Zielinski, Kenichi Hosoi and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      28th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      Rome,Italy
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-24530539
  • [学会発表] An Interaction Manager: Maintaining Positive Interactions in an M&A Process2012

    • 著者名/発表者名
      Masae Takimoto, Yoritoshi Hara, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      28th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      Rome,Italy
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-24530539
  • [学会発表] Network Bias: A Pitfall Inherent in the Relationship Selling2012

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Yoshiyuki Nakagawa, Yoritoshi Hara, and Miho Miyauchi
    • 学会等名
      5th Annual Conference of Global Sales Science Institute Conference
    • 発表場所
      in Turku Finland
    • 年月日
      2012-06-14
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] The Challenge of 30 Micrometers: Redefining Dominant Technologies through Casual Interaction in Friendly Relationships2012

    • 著者名/発表者名
      Masae Takimoto, Yoritoshi Hara, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      5th Meeting of the IMP Group in Asia
    • 発表場所
      Coa, India
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-24530539
  • [学会発表] The Challenge of 30Micrometers: Redefining Dominant Technologies through Casual Interaction in Friendly Relationships2012

    • 著者名/発表者名
      Masae Takimoto, Yoritoshi Hara, andMasaaki Takemura
    • 学会等名
      The 5th Meeting of the IMP Group in Asia
    • 発表場所
      in Goa India
    • 年月日
      2012-09-11
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] The role of artefacts in (de)legitimation processes2012

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi and Takahiro Endo
    • 学会等名
      28th European Group for Organizational Studies Colloquium
    • 発表場所
      Helsinki, Finland
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-24530539
  • [学会発表] Relationships as source of innovations in the advertising industry: A comparative study of Polish and Japanese approaches2012

    • 著者名/発表者名
      Grzegorz Leszczyński, Marek Zielinski, Kenichi Hosoi and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      28th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      Rome, Italy
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] The role of artefacts in (de)legitimation processes2012

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara and Takahiro Endo
    • 学会等名
      28th European Group for Organizational Studies Colloquium
    • 発表場所
      Helsinki, Finland
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] Relationships as source of innovations in the advertising industry: A comparative study of Polish and Japanese approaches2012

    • 著者名/発表者名
      Leszczy-ski, Grzegorz, Marek Zielinski,Kenichi Hosoi and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      The 28th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      in Rome Italy
    • 年月日
      2012-09-13
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] An Interaction Manager: Maintaining Positive Interactions in an M&A Process2012

    • 著者名/発表者名
      Masae Takimoto, Yoritoshi Hara, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      28th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      Rome, Italy
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] How Salesperson Bridged Over The Structural Hole2011

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Yoshiyuki Nakagawa, Yoritoshi Hara, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      The 5th Global Sales Science Institute Conference
    • 発表場所
      Milan, Italy
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [学会発表] Ambidextrous Business Networks : The Case of Innovative SMEs in Japan2011

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi, Nakagawa, Yoshiyuki, Hosoi, Kenichi, Takemura, Masaaki
    • 学会等名
      Business Market Management
    • 発表場所
      Tampere, Finland
    • 年月日
      2011-06-16
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [学会発表] An Analysis of SME's Position in Japanese Business Markets and the Implications for CEE2011

    • 著者名/発表者名
      Hajime Kobayashi, Masae Takimoto, Yoritoshi Hara, Masaaki Takemura
    • 学会等名
      19^<th> Annual Conference on Marketing Business Strategies for Central & Eastern Europe
    • 発表場所
      Vienna, Austria
    • 年月日
      2011-12-02
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] Changing Positions in Business Relationships : A Statistical Result of Japanese Innovative SMEs2011

    • 著者名/発表者名
      Takemura, Masaaki, Hara, Yoritoshi, Hosoi, Kenichi, Takimoto, Masae
    • 学会等名
      Industrial Marketing and Purchasing Group
    • 発表場所
      Manchester, UK
    • 年月日
      2011-09-03
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [学会発表] Ambidextrous Business Networks : The Case of Innovative SMEs in Japan2011

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi, Yoshiyuki Nakagawa, Kenichi Hosoi, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      The 5th International Conference on Business Market Management
    • 発表場所
      Tampere, Finland
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [学会発表] An Analysis of SME's Positions in Japanese Business Market and the Implications for CEE2011

    • 著者名/発表者名
      Kobayashi, Hajime, Takimoto, Masae, Hara, Yoritoshi, Takemura, Masaaki
    • 学会等名
      Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe
    • 発表場所
      Vienna, Austria
    • 年月日
      2011-12-06
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [学会発表] Ambidextrous Business Networks : The Case of Innovative SMEs in Japan2011

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara, Yoshiyuki Nakagawa, Kenichi Hosoi, Masaaki Takemura
    • 学会等名
      5^<th> International Conference of Business Market Management
    • 発表場所
      Tampere, Finland
    • 年月日
      2011-05-19
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] An Analysis of SME's Positions in Japanese Business Market and theImplications for CEE2011

    • 著者名/発表者名
      Kobayashi, Hajime, Masae Takimoto, Yoritoshi Hara and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      The 19th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe
    • 発表場所
      in Vienna Austria
    • 年月日
      2011-11-02
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] Changing positions in business relationships-A statistical result of Japanese innovative SMEs-2011

    • 著者名/発表者名
      Masaaki Takemura, Yoritoshi Hara, Kenichi Hosoi, Masae Takimoto
    • 学会等名
      28^<th> Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      Glasgow, UK
    • 年月日
      2011-09-01
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] How Salesperson Bridged Over The Structural Hole2011

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Nakagawa, Yoshiyuki, Hara, Yoritoshi, Takemura, Masaaki
    • 学会等名
      Global Sales Science Institute Conference
    • 発表場所
      Milan, Italy
    • 年月日
      2011-05-12
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [学会発表] How sales person bridged over the structural hole2011

    • 著者名/発表者名
      Kenichi Hosoi, Yoshiyuki Nakagawa, Yoritoshi Hara, Masaaki Takemura
    • 学会等名
      5^<th> Annual Global Sales Science Institute Conference
    • 発表場所
      Milan, Italy
    • 年月日
      2011-06-24
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] Changing Positions in Business Relationships: A Statistical Result of Japanese Innovative SMEs2011

    • 著者名/発表者名
      Takemura, Masaaki, Yoritoshi Hara, Kenichi Hosoi, and Masae Takimoto
    • 学会等名
      The 27th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      in Glasgow UK
    • 年月日
      2011-09-01
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] How Salesperson Bridged Over The Structural Hole2011

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Yoshiyuki Nakagawa, Yoritoshi Hara, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      The 5th Annual Conference of Global Sales Science Institute Conference
    • 発表場所
      in Milan Italy
    • 年月日
      2011-06-24
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] Changing Positions in Business Relationships : A Statistical Result of Japanese Innovative SMEs2011

    • 著者名/発表者名
      Takemura Masaaki, Hara Yoritoshi, Kenichi Hosoi & Masae Takimoto
    • 学会等名
      The 27th Industrial Marketing and Purchasing Conferencece
    • 発表場所
      Glasgow, UK
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [学会発表] Ambidextrous Business Networks: The Case of Innovative SMEs in Japan2011

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi, Yoshiyuki Nakagawa, Kenichi Hosoi, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      Proceedings of the 5th InternationalConference on Business Market Management
    • 発表場所
      in Tampere Finland
    • 年月日
      2011-05-19
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] Still Looking East-2010

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Yoritoshi Hara, Hajime Kobayashi, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      Proceedings of the 18th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe, December 2
    • 発表場所
      in Vienna Austria
    • 年月日
      2010-11-02
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] Unintended Interaction : How Subjective Interpretation Generates New Business2010

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi, Kenichi Hosoi, Yi-jen Wang, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      The 27the Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      Budapest, Hungary
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [学会発表] Japanese Sales : Not just about sales but also about conducting business2010

    • 著者名/発表者名
      Kenich Hosoi, Yoritoshi Hara, Masaaki Takemura
    • 学会等名
      Tthe 4th Annual Global Sales Science Institute Conference
    • 発表場所
      Poznan, Poland
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] Still Looking East?2010

    • 著者名/発表者名
      Kenich Hosoi, Hajime Kobayasi, Yoritoshi Hara, Masaaki Takemura
    • 学会等名
      The 18th Annual Conference on Marketing Business Strategies for Central & Eastern Europe
    • 発表場所
      Vienna, Austria
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] Unintended Interaction: How Subjective Interpretation GeneratesNew Business2010

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi, Kenichi Hosoi, Yi-jen Wang, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      The 26th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      in Budapest Hungary
    • 年月日
      2010-09-04
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] Japanese Sales : Not Just About Sales But Also About Conducting Business2010

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Yoritoshi Hara, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      The 4th Global Sales Science Institution Conference
    • 発表場所
      Poznan, Poland
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [学会発表] Japanese Sales: Not Just About Sales But Also About Conducting Business2010

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Yoritoshi Hara, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      The 4th Annual Conference of Global Sales Science Institution Conference
    • 発表場所
      in Poznan Poland
    • 年月日
      2010-06-17
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] Unintended Interaction : How Subjective Interpretation Generates New Business2010

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara, Kenich Hosoi, Yi-jen Wang, Masaaki Takemura
    • 学会等名
      The 26th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      Budapest, Hungary
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] A Case Study on the Next Strategy of Japanese Company in CEE2009

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara, Masaaki Takemura, Kenich Hosoi
    • 学会等名
      The 17th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe
    • 発表場所
      Vienna, Ausnia
    • 年月日
      2009-12-03
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] A Case Study on The Next Strategy of A Japanese Company inCEE2009

    • 著者名/発表者名
      Hara, Yoritoshi, Kenichi Hosoi, and Masaaki Takemura
    • 学会等名
      The 17th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe
    • 発表場所
      in Vienna Austria
    • 年月日
      2009-11-03
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-21730344
  • [学会発表] Ambiguous Problem-Solving in the Product Development Process : Japanese Practice2008

    • 著者名/発表者名
      Takemura, Masaaki, Wans, Yi-ien, Hosoi, Kenichi, Hara, Yoritoshi
    • 学会等名
      International Conference of Industrial Marketing and Purchasing
    • 発表場所
      University of Uppsala, Sweden
    • 年月日
      2008-09-06
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [学会発表] Ambiguous Problem-Solving in the Product Development Process : Japanese Practice2008

    • 著者名/発表者名
      Takemura, Masaaki, Yi-jen Wang, Kenichi Hosoi, and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      The 25th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      Uppsala, Sweden
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-20330092
  • [学会発表] A Discursive perspective on Legitimation and Delegitimation Strategies between Business and Government

    • 著者名/発表者名
      Yoritoshi Hara, Hajime Kobayashi, and Takahiro Endo
    • 学会等名
      30th Industrial Marketing and Purchasing Conference
    • 発表場所
      Bordeaux, France
    • 年月日
      2014-09-01 – 2014-09-06
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-24530539
  • [学会発表] The Relationship of Income Change to Buying Criteria in the Middle of Pyramid: International Comparison between Japan and China

    • 著者名/発表者名
      Hajime Baba and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      23th Annual CIMaR Conference
    • 発表場所
      Victoria, Canada
    • 年月日
      2014-06-26 – 2014-06-30
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-24530539
  • [学会発表] Abrupt Salesperson Driven Network Formation: The Case Study of Kagome’s Regional Marketing

    • 著者名/発表者名
      Hosoi, Kenichi, Kenneth Ichiro Tsuye, Miho Miyauchi, and Yoritoshi Hara
    • 学会等名
      8th Annual Conference of Global Sales Science Institute Conference
    • 発表場所
      London, UK
    • 年月日
      2014-06-11 – 2014-06-13
    • データソース
      KAKENHI-PROJECT-24530539
  • 1.  崔 容熏 (70315836)
    共同の研究課題数: 4件
    共同の研究成果数: 11件
  • 2.  久保 知一 (40376843)
    共同の研究課題数: 4件
    共同の研究成果数: 0件
  • 3.  結城 祥 (10554321)
    共同の研究課題数: 4件
    共同の研究成果数: 2件
  • 4.  高田 英亮 (90508631)
    共同の研究課題数: 4件
    共同の研究成果数: 0件
  • 5.  李 東俊 (40585197)
    共同の研究課題数: 3件
    共同の研究成果数: 0件
  • 6.  北島 啓嗣 (60398980)
    共同の研究課題数: 3件
    共同の研究成果数: 0件
  • 7.  石井 隆太 (80842872)
    共同の研究課題数: 2件
    共同の研究成果数: 0件
  • 8.  竹村 正明 (30252381)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 24件
  • 9.  廣田 章光 (60319796)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 10.  王 怡人 (20290538)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 4件
  • 11.  細井 謙一 (30279054)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 21件
  • 12.  富野 貴弘 (90366899)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 13.  土屋 勉男 (20514178)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 1件
  • 14.  井上 隆一郎 (70438076)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 15.  水野 学 (80411685)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 16.  滝本 優枝 (30330351)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 4件
  • 17.  岸 保行 (50454088)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 18.  遠藤 貴宏 (20649321)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 19.  坪山 雄樹 (50508645)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 20.  藤山 敬史 (00756463)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 21.  セルメス鈴木 寛之 (30916888)
    共同の研究課題数: 1件
    共同の研究成果数: 0件
  • 22.  小林 一
    共同の研究課題数: 0件
    共同の研究成果数: 1件

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