• Search Research Projects
  • Search Researchers
  • How to Use
  1. Back to previous page

NORO Tadashi  野呂 忠司

ORCIDConnect your ORCID iD *help
Researcher Number 40218376
Other IDs
Affiliation (based on the past Project Information) *help 2018: 愛知学院大学, 文学部, 客員教授
2016: 愛知学院大学, 文学部, 客員教授
2014 – 2015: 愛知学院大学, 文学部, 教授
2013: 愛知学院大学, 文学部, 教授(Professor)
2006 – 2012: 愛知学院大学, 文学部, 教授
2008: Aichi Gakuin University, 愛知学院大学・文学部, 教授
2004 – 2005: 愛知教育大学, 教育学部, 教授
Review Section/Research Field
Principal Investigator
Foreign language education
Except Principal Investigator
Foreign language education
Keywords
Principal Investigator
動機づけ / リーディング / リーディング力 / 自動化 / 統語解析 / 単語認知 / 多読 / 動機付け / 単語認知の自動化 / 単語認知の自動 / 読みの流暢さ / 10分間読み / 多読指導 … More
Except Principal Investigator
… More リーディング / 近赤外分光法 / シャドーイング / 読解力 / 英語 / 近赤外線分光法 / 英語音声学習 / 顔動画 / 眼球運動 / 眼球視線分析 / インプット効果 / 第二言語習得 / マガーク効果 / 音声知覚 / teaching the alphabet / South Korea / Vietnam / coopretion between primary school and junior high school / teaching English to young learners / teacher training / 韓国の英語教育 / 現職教員教育 / 現職教育 / ベトナムの英語教育 / シンガポール / リテラシー / 中小連携 / 文字指導 / 韓国 / ベトナム / 小中連携 / 小学校英語教育 / 教員養成 / 脳内処理プロセス / 酸化ヘモグロビン / 英文読解 / 近赤外線分光法測定装置 / NTRS / 第二言語としての英語 / 光トポグラフィ / NIRS(近赤外線分光法測定装置) / 内的リハーサル / 潜在知識 / 顕在知識 / 音韻ループ / リスニング / 内的音声化 / 脳内処理 / 語彙カバー率 / 内容理解 / テスト / 語彙 / 語彙知識 / ターゲット語 / プライム語 / 外国語としての英語 / 単語処理テスト / 語彙アクセス / プライミング法 / 文処理 / 語彙処理 / 教育学 / 指導法 Less
  • Research Projects

    (8 results)
  • Research Products

    (44 results)
  • Co-Researchers

    (36 People)
  •  The Effect of Watching Model Speaker's Face in ESL Shadowing

    • Principal Investigator
      KADOTA Shuhei
    • Project Period (FY)
      2015 – 2018
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Foreign language education
    • Research Institution
      Kwansei Gakuin University
  •  The Effect of Shadowing and Oral Reading on Acquisition of English as FL: A NIRS Study

    • Principal Investigator
      KADOTA Shuhei
    • Project Period (FY)
      2011 – 2014
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (B)
    • Research Field
      Foreign language education
    • Research Institution
      Kwansei Gakuin University
  •  The impact of learner vocabulary knowledge and the format of readingcomprehension questions on reading test scores

    • Principal Investigator
      AIZAWA Kazumi
    • Project Period (FY)
      2010 – 2012
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Foreign language education
    • Research Institution
      Tokyo Denki University
  •  Effects of extensive reading on automatic processing of word recognition and syntactic parsingPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      NORO Tadashi
    • Project Period (FY)
      2010 – 2012
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Foreign language education
    • Research Institution
      Aichi Gakuin University
  •  Establishing a Can-do List for reading comprehension based upon breadth of vocabulary knowledge

    • Principal Investigator
      AIZAWA Kazumi
    • Project Period (FY)
      2007 – 2009
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Foreign language education
    • Research Institution
      Tokyo Denki University
  •  The Effects of Extensive Reading Instruction on Reading Comprehension : Empirical Studies of Japanese EFL LearnersPrincipal Investigator

    • Principal Investigator
      NORO Tadashi
    • Project Period (FY)
      2007 – 2009
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Foreign language education
    • Research Institution
      Aichi Gakuin University
  •  The Interface between Lexical and Sentence Processing in L2 : An Empirical Study of Japanese EFL Learners

    • Principal Investigator
      KADOTA Syuhei
    • Project Period (FY)
      2007 – 2009
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Foreign language education
    • Research Institution
      Kwansei Gakuin University
  •  A study of the signifirmce and necessity of developing the cultural literacy of prospeclive teachers of English in terms of Engish speaking areas

    • Principal Investigator
      SUGIURA Masayoshi
    • Project Period (FY)
      2004 – 2007
    • Research Category
      Grant-in-Aid for Scientific Research (C)
    • Research Field
      Foreign language education
    • Research Institution
      Aichi University of Education

All 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007

All Journal Article Presentation Book

  • [Book] 研究成果報告書『多読指導が英語力向上と英語学習の動機づけに及ぼす影響:中・高・大学生への実証研究』2010

    • Author(s)
      野呂忠司(編著)
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Book] 科学研究費補助金<基盤研究(C)>研究成果報告書(第二言語における語彙処理と文処理のインターフェイス:日本人英語学習者への実証研究( The Interface between Lexical and Sentence Processing in L2: An Empirical Study of Japanese EFL Learners))2010

    • Author(s)
      門田修平、野呂忠司、長谷尚弥、島本たい子
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520532
  • [Book] 小学校英語と中学校英語を結ぶ-英語教育における小中連携-2007

    • Author(s)
      野呂 忠司(共著)
    • Total Pages
      287
    • Publisher
      高陵社書店
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16520340
  • [Book] 小学校英語と中学校英語を結ぶ-英語教育における小中連携-2007

    • Author(s)
      野呂忠司(共著)
    • Total Pages
      287
    • Publisher
      高陵社書店
    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16520340
  • [Journal Article] The Effect of Shadowing on the Subvocal Rehearsal in L2 Reading: A Behavioral Experiment2016

    • Author(s)
      KADOTA, Shuhei, KAWASAKI, Mariko, SHIKI, Osato, HASE, Naoya, NAKANO, Yoko, NORO, Tadashi, NAKANISHI, Hiroshi, KAZAI, Koji
    • Journal Title

      Language Education & Technology

      Volume: 52

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15H03229
  • [Journal Article] 屈折形態素のAttention Shift Costと自動化-動詞の時制の変化を認知する能力は読解に影響するか-2012

    • Author(s)
      城野博志(野呂忠司)
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会紀要

      Volume: 41 Pages: 241-248

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22520591
  • [Journal Article] 日本人初級英語学習者における屈折形態素の処理と表象--親密度による違い-2012

    • Author(s)
      城野博志(野呂忠司)
    • Journal Title

      LET中部支部紀要

      Volume: 23 Pages: 1-10

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22520591
  • [Journal Article] 多読を通した単語認知の自動化の発達2011

    • Author(s)
      城野博志、野呂忠司
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会

      Volume: 40巻 Pages: 151-158

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22520591
  • [Journal Article] 多読を通した単語認知自動化の発達2011

    • Author(s)
      城野博志、野呂忠司
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会 紀要

      Volume: 40 Pages: 151-158

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22520591
  • [Journal Article] The effects of 10-minute sustained silent reading on junior high school learners' reading fluency and motivation.2010

    • Author(s)
      Matsui, T., Noro, T.
    • Journal Title

      ARELE(全国英語教育学会紀要)

      Volume: 21 Pages: 71-80

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22520591
  • [Journal Article] The Effects of 10-Minute Sustained Silent Reading on Junior High School Learners' Reading Fluency and Motivation2010

    • Author(s)
      Takahiko MATSUI, Tadashi NORO
    • Journal Title

      ARELE 21

      Pages: 71-80

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Journal Article] The effects of 10-minute sustained silent reading on junior high school learners' reading fluency and motivation2010

    • Author(s)
      Matsui, T., Noro, T.
    • Journal Title

      ARELE 21

      Pages: 71-80

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Journal Article] The effects of10-minute sustained silent reading on junior high school learner' reading fluency and motivation2010

    • Author(s)
      Matsui, T. & Noro, T.
    • Journal Title

      ARELE

      Volume: 21巻 Pages: 71-80

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22520591
  • [Journal Article] 中学・高校生に対する10分間多読の効果2009

    • Author(s)
      野呂 忠司
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会 紀要 38

      Pages: 461-468

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Journal Article] The Effects of 10-Minute Extensive reading on the Reading speed, Comprehension and Motivation of Japanese High School EFL learners2009

    • Author(s)
      Ken FUJITA & Tadashi NORO
    • Journal Title

      ARELE 20

      Pages: 21-30

    • NAID

      110008512366

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Journal Article] The effects of 10-minute extensive reading on the reading speed, comprehension and motivation of Japanese high school EFL learners.2009

    • Author(s)
      Fujita, K., Noro, T.
    • Journal Title

      ARELE 20

      Pages: 21-30

    • NAID

      110008512366

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Journal Article] 中学・高校生に対する10分間多読の効果2008

    • Author(s)
      野呂忠司
    • Journal Title

      中部地区英語教育学会 第38号

      Pages: 461-468

    • Peer Reviewed
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Journal Article] Teaching the Alphabet at Primary School2007

    • Author(s)
      Noro, Tadashi
    • Journal Title

      Linking Primary School and Junior High School in Teaching English, Koryosha, Tokyo

      Pages: 102-118

    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16520340
  • [Presentation] Shadowing as a Practice in Second Language Acquisition: Psycholinguistic and Neurolinguistic Viewpoints2016

    • Author(s)
      門田修平、長谷尚弥、中西弘、氏木道人、中野陽子、野呂忠司、川﨑眞理子
    • Organizer
      PacSLRF 2016
    • Place of Presentation
      中央大学多摩キャンパス(〒192-0393 東京都八王子市東中野742-1)
    • Year and Date
      2016-09-11
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15H03229
  • [Presentation] The Effect of Shadowing on the Subvocal Rehearsal in L2 Reading: An Experiment Using NIRS for Japanese EFL Learners2015

    • Author(s)
      KADOTA, Shuhei; KAWASAKI, Mariko; NAKANISHI, Hiroshi; SHIKI, Osato; HASE, Naoya; NAKANO, Yoko; NORO, Tadashi; KAZAI, Koji
    • Organizer
      FLEATVI(Foreign Language Education and Techonology)
    • Place of Presentation
      Harvard University(USA)
    • Year and Date
      2015-08-11
    • Int'l Joint Research
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-15H03229
  • [Presentation] Facilitating Fluency in L2 Processing: Evidence from Behavioral and Physiological Research2014

    • Author(s)
      Kadota, S., Noro, T., Kawasaki, M., Shiki, O., Hase, N., Nakanishi, H., Nakano, Y.
    • Organizer
      AILA2014 (World Congress of Applied Linguistics)
    • Place of Presentation
      Brisbane, Australia
    • Year and Date
      2014-08-12
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23320124
  • [Presentation] 英語シャドーイングが英語読解プロセスに与える影響:近赤外分光法による脳内処理メカニズムの検討2014

    • Author(s)
      門田修平、中野陽子、風井浩志、川崎眞理子、氏木道人、中西弘、野呂忠司、長谷尚弥
    • Organizer
      日本認知科学会第31回大会
    • Place of Presentation
      名古屋大学
    • Year and Date
      2014-09-19
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-23320124
  • [Presentation] 効率的な統語処理能力は流暢な読みをどれほど説明できるか2013

    • Author(s)
      野呂忠司
    • Organizer
      中部地区英語教育学会
    • Place of Presentation
      富山大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22520591
  • [Presentation] 効率的な統語処理能力は流暢な読みをどれほど説明できるか?2013

    • Author(s)
      野呂忠司
    • Organizer
      中部地区英語教育学会富山大会
    • Place of Presentation
      富山大学
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22520591
  • [Presentation] The Effects of Shadowing on the Subvocal Process in Reading : A Behavioral Experiment for Japanese EFL Students2012

    • Author(s)
      門田修平、野呂忠司, 他5名
    • Organizer
      AAAL(アメリカ応用言語学会)
    • Place of Presentation
      Sheraton, Boston
    • Year and Date
      2012-03-27
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22520591
  • [Presentation] 英語の語彙処理能力測定テストの開発:反応速度で何がわかるか? CELPテストの心理言語学的背景2010

    • Author(s)
      野呂忠司
    • Organizer
      LET50周年記念全国研究大会
    • Place of Presentation
      横浜サイエンスフロンティア高等学校
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22520591
  • [Presentation] 『シンポジューム「英語の語彙処理能力測定テストの開発:反応速度で何が分かるか?』CELP (Computer-Based English Lexical Proficiency)テストの心理言語学的背景2010

    • Author(s)
      野呂忠司
    • Organizer
      LET50周年記念全国研究大会
    • Place of Presentation
      横浜サイエンスフロンティア高等学校
    • Year and Date
      2010-08-05
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-22520591
  • [Presentation] シンポジューム「英語リーディングにおける流暢さをいかに高めるか:理論と実践の統合」(多読指導の理論と実践)2009

    • Author(s)
      野呂忠司
    • Organizer
      第34回LET 全国研究大会
    • Place of Presentation
      流通科学大学(兵庫)
    • Year and Date
      2009-08-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Presentation] 読解における単語認知の働き2009

    • Author(s)
      野呂忠司
    • Organizer
      第394回中部地区英語教育学会
    • Place of Presentation
      常葉学園大学(静岡)
    • Year and Date
      2009-06-27
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Presentation] 10分間多読における高校生のリーディングに対する動機付けの高揚と流暢な読解力の関係2009

    • Author(s)
      城野博志・野呂忠司
    • Organizer
      第35回全国英語教育学会
    • Place of Presentation
      鳥取大学(鳥取)
    • Year and Date
      2009-08-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Presentation] 中学校における10分間読みの効果:読解力・読解速度と動機づけの観点から2009

    • Author(s)
      松井孝彦・野呂忠司
    • Organizer
      第35回全国英語教育学会
    • Place of Presentation
      鳥取大学(鳥取)
    • Year and Date
      2009-08-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Presentation] 英語リーディングにおける流暢性をいかに高めるか:理論と実践の統合2009

    • Author(s)
      門田修平、藤田賢、野呂忠司、氏木道人
    • Organizer
      外国語教育メディア学会(LET)第49回全国研究大会公募シンポジウム
    • Place of Presentation
      流通科学大学(神戸市)
    • Year and Date
      2009-08-06
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520532
  • [Presentation] 読解における単語認知の働き2009

    • Author(s)
      野呂忠司
    • Organizer
      第39回中部地区英語教育学会静岡大会
    • Place of Presentation
      常葉学園大学
    • Year and Date
      2009-06-27
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Presentation] 多読を科学する : 第二言語としての英語の学習における効果2008

    • Author(s)
      野呂 忠司
    • Organizer
      全国英語教育学会
    • Place of Presentation
      昭和女子大学(東京)
    • Year and Date
      2008-08-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Presentation] 10分間多読が読みの流暢さと動機に与える影響2008

    • Author(s)
      城野博志、野呂忠司
    • Organizer
      第34回全国英語教育学会東京大会
    • Place of Presentation
      昭和女子大学
    • Year and Date
      2008-08-10
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Presentation] シンポジューム「英語リーディングにおける流暢性をいかに高めるか:理論と実践の統合」「多読指導の理論と実践」2008

    • Author(s)
      野呂忠司
    • Organizer
      第49回LET全国研究大会
    • Place of Presentation
      流通科学大学
    • Year and Date
      2008-08-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Presentation] 日本人高校生の多読が読解力・動機に及ぼす影響2008

    • Author(s)
      藤田 賢, 野呂 忠司
    • Organizer
      全国英語教育学会
    • Place of Presentation
      昭和女子大学(東京)
    • Year and Date
      2008-08-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Presentation] 日本人高校生の多読が読解力・動機に及ぼす影響-10分間読みによる初期効果の検証2008

    • Author(s)
      藤田賢、野呂忠司
    • Organizer
      第34回全国英語教育学会東京大会
    • Place of Presentation
      昭和女子大学
    • Year and Date
      2008-08-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Presentation] 10分間多読における高校生のリーディングに対する動機づけ高揚と流暢な読解力の関係2008

    • Author(s)
      城野博志、野呂忠司
    • Organizer
      第35回全国英語教育学会鳥取大会
    • Place of Presentation
      鳥取大学
    • Year and Date
      2008-08-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Presentation] 中学校における10分間読みの効果:読解力・読解速度・読解効率と動機づけの観点から2008

    • Author(s)
      松井孝彦, 野呂忠司
    • Organizer
      第35回全国英語教育学会鳥取大会
    • Place of Presentation
      鳥取大学
    • Year and Date
      2008-08-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Presentation] 中学・高校生に対する10分間多読の効果, 課題研究フォーラム「多読を科学する:第二言語としての英語学習における効用」2008

    • Author(s)
      野呂忠司
    • Organizer
      第34回全国英語教育学会東京大会
    • Place of Presentation
      昭和女子大学
    • Year and Date
      2008-08-09
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Presentation] 10分間多読が読みの流暢さと動機に与える影響2008

    • Author(s)
      城野 博志, 野呂 忠司
    • Organizer
      全国英語教育学会
    • Place of Presentation
      昭和女子大学(東京)
    • Year and Date
      2008-08-10
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-19520523
  • [Presentation] 英語教育における小中連携2007

    • Author(s)
      野呂忠司, ほか3名
    • Organizer
      第37回中部地区英語教育学会三重大会
    • Place of Presentation
      三重大学
    • Year and Date
      2007-06-24
    • Description
      「研究成果報告書概要(和文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16520340
  • [Presentation] Linking Primary School and Junior High School in Teaching English2007

    • Author(s)
      Noro, Tadashi, et. al.
    • Organizer
      The 37th Conference of The Japan Society of English Language Education
    • Place of Presentation
      Mie University
    • Year and Date
      2007-06-24
    • Description
      「研究成果報告書概要(欧文)」より
    • Data Source
      KAKENHI-PROJECT-16520340
  • 1.  KADOTA Syuhei (20191984)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 7 results
  • 2.  HASE Naoya (50309407)
    # of Collaborated Projects: 3 results
    # of Collaborated Products: 6 results
  • 3.  AIZAWA Kazumi (00222448)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 4.  YAMAZAKI Asako (80298017)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 5.  MOCHIZUKI Masamichi (90245275)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 6.  HOSOKAWA Hirofumi (10249625)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 7.  SHIMIZU Maki (60433637)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 8.  ISO Tatsuo (40438916)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 9.  AKAMATSU Nobuhiko (30281736)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 10.  SUGIURA Masayoshi (30235874)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 11.  NAKANO Yoko (20380298)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 5 results
  • 12.  SHIKI Osato (20369680)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 5 results
  • 13.  NAKANISHI Hiroshi (10582918)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 5 results
  • 14.  KAZAI Koji (80388719)
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 3 results
  • 15.  SHIRONO Hiroshi
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 8 results
  • 16.  FUJITA Ken
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 4 results
  • 17.  MATSUI Takahiko
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 6 results
  • 18.  ISAJI Tsunehisa
    # of Collaborated Projects: 2 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 19.  KOCHIYAMA Akiko (80350990)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 20.  SUGIMORI Naoki (40216338)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 21.  IINO Atsushi (80442169)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 22.  UEDA Tsuneo (40232756)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 23.  SHIMAMOTO Taiko (40331714)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results
  • 24.  OCHI Toru (10352048)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 25.  HOSOKAWA Hirofumi (22520586)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 26.  KOBAYASHI Miyoko (00364927)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 27.  HATTA Genji (00238023)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 28.  MINAMI Ryuta (60247575)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 29.  C. ROBINS Anthony (80324466)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 30.  G RYAN Anthony (30345938)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 31.  藤井 哲郎 (60286680)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 32.  SHAWN-P Tenhoff (90340140)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 33.  林 良子 (20347785)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 34.  川崎 眞理子 (30779989)
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 2 results
  • 35.  SEKO Yukihiro
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 0 results
  • 36.  KAWASAKI Mariko
    # of Collaborated Projects: 1 results
    # of Collaborated Products: 1 results

URL: 

Are you sure that you want to link your ORCID iD to your KAKEN Researcher profile?
* This action can be performed only by the researcher himself/herself who is listed on the KAKEN Researcher’s page. Are you sure that this KAKEN Researcher’s page is your page?

この研究者とORCID iDの連携を行いますか?
※ この処理は、研究者本人だけが実行できます。

Information User Guide FAQ News Terms of Use Attribution of KAKENHI

Powered by NII kakenhi